Ik heb een vraag aan de dames die ervaring hebben om een kalkoen te maken met de kerst. Als je de kalkoen in de oven legt moet hij dan in het midden dus dat er aan de onderkant ook een ruimte zit. Of mag hij op de onderste plaat van de oven? Als ik hem op de onderste plaat leg dan past het wel, maar moet er onder ook ruimte zijn dan past het niet. groetjes conny
Wij hebben nog geen idee. Wel zijn we lekker saampies thuis. We gaan de naam voor onze baby verzinnen deze dagen, en zullen ook met de babykamer aan de slag gaan. Lekker samen knutselen en rommelen. Heerlijk.
Ik heb eten besteld bij La place.. Kerstavond eten we gourmet. Kerst zelf eten we smiddags een koude schotel die ik zelf ga samen stellen. En s avonds hertenbiefstukjes... Met oudjaarsavond weet ik het nog niet, we eten bij mijn ouders, mijn moeder ging ook wat bestellen bij de traiteur. Iig niet te veel denk ik, want s middags al veel taart, want mijn meisje wordt dan 2 jaar en op nieuwjaar eten we in een restaurant met de hele familie en daar is het hoofdgerecht iig Fazant, de rest vh menu weet ik niet.
Eerste kerstdag bij mijn moeder biefstukje HEERLIJK! tweede kerstdag bij mijn schoonouders beenham en gevulde kalkoen ook al lekker! En ook nog ergens rond die data met mijn vader naar de japanner! (en na al dat lekkere eten snel op dieet )
Eerste kerstdag komen mijn ouders, mijn broer, zijn ouders, zijn broer en vriendin hier eten. Doen we al een paar jaar en bevalt heel goed. Ik zorg voor amuses, twee soepen, tussengerechtje, groenten en aardappeltjes en het dessert. Mijn moeder en schoonmoeder maken altijd een vlees-hoofdgerecht (twee soort dus). Leuk om te doen! Tweede kerstdag is het dan altijd lekker rustig. Meestal gourmetten we dan lekker met z'n tweetjes. Dat recept van die gevulde champignons heb ik opgeslagen! Altijd leuk! Ook leuk; tapasgerechtjes!
Hallo, ik krijg met de kerst mn schoonfamilie over de vloer waarvan 1 veganist en 3 vegetariers. Is dat een uitdaging of niet! Dus het word tapas denk ik. Leuke recepten op internet gevonden en ook tapas schaaltjes gehaald.