katoenen jurk

Discussie in 'De lounge' gestart door music4life, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb vanmiddag mijn bestelde jurkje binnen gekregen,,maar ik weet niet of ik hem moet nemen ,hij staat erg leuk met een legging en laarsjes eronder,ik voel me er goed in :D heel zeker,,ik ben heel onzeker (vooral nu ) en had echt iets nodig waar ik me weer mooi in voel,,nou dit is gelukt ,,maar het is geen positie jurk een gewoon jurkje van katoen,,nu ben ik bang dat ik hem straks verpest heb omdat ik hem nu dus al wel aan wil trekken,,ik ben hoogzwanger en wil hem trakjes ook nog aan ,,wat denken jullie? zou dat kunnen ?

2. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Gewoon aandoen meid. jij voelt je er goed in, dus dat is het belangrijkste, toch? Of anders bestel je eventueel er nog 1 na je zwangerschap.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meis gewoon aantrekken hoor je weet toch niet hoe je opdroogd na de bevalling mischien wel dunner als voor de zwangerschap.en dan is hij ook wijder dus gewoon doen is mijn mening jij voelt je happy in de jurk dus gewoon doen

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Als je hem na je zwangerschap ook wilt dragen zou ik hem nu niet aan doen (tenzij je een bescheiden buik hebt). Je rekt het toch uit als je er hoogzwanger in gaat, zonde als je na 1 maand met een lubberend jurkje loopt.
    Ik zou er lekker een 2e van bijkopen, dat doe ik wel vaker als ik iets gevonden heb wat ik echt heel leuk vind. Dan kun je de nieuwe bewaren tot een paar weken na je bevalling, die is dan nog mooi in model.

Waar heb je dit jurkje trouwens vandaan? Hij is leuk!

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

kzou er gewoon lekker 2 bestellen joh! als je er goed in voelt gewoon doen!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Hij gaat lubberen als je hem nu aan doet.

Hij zal nu mooi staan met een grote buik, maar daarna wel iets minder denk ik.

7. music4life

ja ik ben bang datie gaat lubberen ,,hij was ook best prijzig 50€ ik laat hem ophalen en omruilen voor een ander jurkje hetzelfde eigenlijk maar dan voor 25€ en elastisch die dus mee rekt heb er gelijk andere laarsjes bij gedaan hahahaha

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Dat is ook een leuk jurkje!
    Mag ik vragen waar je die besteld?

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    die kan je bij wehkamp kopen toch?

10. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.099
    1.099
    113
    Ik heb de ervaring dat zulk soort jurkjes na de bevalling niet meer zo leuk staan.. :/
    Heb echt amper een buikje, maar in zo'n jurkje is dat wel goed te zien.
    Lijk ik weer zwanger.

11. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Die gedachte had ik ook al.
    Maar denk dat t mij niet zo elegant zal staan. Niet alleen mijn buik groeit hard.... :confused: :)

12. music4life

ik bestel bij whekamp,,,ik zit nog steeds te twijfelen hoor,weet het echt niet,,staat leuk , heb zin in iets nieuws,

Deel Deze Pagina