Bestaan die? Ventilators die niet veel herrie maken? We hebben er nu eentje staan uit het jaar 0 en die maakt zo'n pokkeherrie, zoon wordt er gewoon kwaad van en smijt de deur dicht (ven staat op de gang). Maar vervolgens kan hij ook niet slapen door de warmte. Liefst zou ik een airco kopen maar ik weet niet helemaal zeker of dat qua budget gaat lukken. Ik ben benieuwd of er een gouden tip komt! Bedankt alvast voor het reageren! (En ja, we liggen nu dus wakker door dit probleem... )
Geloof dat je er 1 hebt van dyson zonder bladen. Maar die is geloof ik even duur als een airco. Hier staat een torenventilator op de slaapkamer. Heel stil is ie niet maar we slapen er prima doorheen. Liever dit dan die bloedhitte.
Een airco maakt ook veel lawaai. Een mobiele althans. Hier is het vaak even een nachtje of drie wennen en dan kun je er prima op slapen. Als ie dan uit staat is het juist stil en lig je daar weer wakker van. Overigens vind ik het altijd grappig dat mensen zonder ventilator niet kunnen slapen. Het blijft even warm want de lucht wordt niet gekoeld door dat ding.
Een airco zou ik dan van tevoren aanzetten zodat de temperatuur aangenaam is om in te gaan slapen. Doorslapen gaat dan ook makkelijker. En ik weet ook dat de temperatuur niet omlaag gaat van een ventilator maar bewegende lucht voelt toch echt koeler aan dan die drukkende warmte.
Ik dacht dat zo een kolomventilator van blokker (25 euro) stil(ler) is. Dacht het te lezen bij omschrijving... Even googlen anders? Succes!
Door de lucht die de ventilator blaast voelt het echt wel koeler. Wij hebben een ventilator en airco op zolder staan maar slapen alle drie prima zonder . Mijn man slaapt momenteel in het ziekenhuis met mobiele airco, maar slaapt om andere oorzaken weer minder
Als je een warm huis hebt en je slaapt in bij 20 graden door de mobiele airco, wordt je na een paar uurtjes wakker omdat het weer warm is. (Spreek uit ervaring )
Nee maar het voelt wel koud...ik moet altijd onder de dekens gaan liggen als ik hem aanzet. Ik heb wel hele goede ventilatoren trouwens. Blazen hard.
De warmte zal het zelfde blijven maar je zweet woord wel afgedroogd en daar door koel je weer wat af deze week met koel element gaan slapen in rug buik benen nek dan koel je wat af en dan valje wat beter in slaap ik slaap trouwens prima door mijn ventilator heen op het moment zonder zou ik gek worden net nog!! vlammen sloegen uit mijn oren( koude douche even genomen) ben gewoon op oorlogs pad door die hitten brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
Haha penseel Ik dacht ik ga zo in het badje om af te koelen, maar het is heerlijk zo met die wind! Wel in bikini en op een badlaken in het gras
So hee die dysons zijn mooi maar duur!! Voor dat geld zou ik alsnog een airco kopen geloof ik Intussen een 'gewone' gekocht die niet al teveel herrie maakt. En hij kan lekker hard dus vanavond even testen of we een klein beetje de hitte uit de kamers kunnen krijgen Bedankt voor alle tips en penseel jij succes