We zijn van plan om hier een dagje heen te gaan en waar ik benieuwd naar ben is of het leuk is voor volwassenen. Of is het meer een kinderpark? We houden van wildwaterbanen en zeker mijn vriend ook van achtbanen. Op de website zie ik niet heel veel leuks staan, maar reviews op internet zeggen dat het dus juist wel weer heel erg leuk is en zeker ook een aantal achtbanen. Dus nu maar even hier wat reviews vragen
Hoi hoi. Wij zijn er al een paar keer geweest. Persoonlijk vindt ik het een heel leuk park,met voor elk wat wils. Zo heb je verschillende achtbanen,van hele enge tot gewoon leuke. Ook de wildwaterbaan is daar kei gaaf. Je gaat bijv. met je bootje in een lift omhoog om vanaf daar in een stroomversnelling na beneden te glijden.
Phantasialand is echt supergaaf! Hun wildwaterbanen zijn echt leuk en de achtbanen ook zeker! Ik ga er eens per twee jaar heen en vind het een van de leukste parken. Het is mooi aangekleed en goed verzorgd. Juist geen kinderpark! Er is met een kinderwagen bijna niet doorheen te komen en er is weinig voor kinderen te doen.
Inderdaad heeel erg leuk, vond alleen die toren zo eng, waar je in het donker naar boven schiet en dan weer heeeeeel snel omlaag gaat!! Brrrrr was echt bang!!!!!!!! Weet even niet zo snel hoe die ook alweer heet.... Ook een mooi en schoon park en het eten niet te duur. Heel veel plezier alvast !
oh nog meer positiefs! Nou fantasialand zal het wel worden dan. Is ook maar twee uurtjes rijden voor ons. Dus te doen.
super park! helaas zitten wij met 2 kleine kids als we daar in de buurt zijn in september, anders waren wij er ook heen gegaan! zijn er 4jaar geleden geweest maar waren met 30min weer opweg naar huis ging ergens in , soort 3D simulator waar je op banken zit en toen zakte t bankje stukkie naar beneden en dat vond mijn rug niet zo leuk.... op naar huis dus. stelde echt niks voor hoor maar heb al 11jaar rug problemen dus die combi was niet fijn. alhoewel de ene achtbaan, black mamba ofzo? dat kon dus prima ik dwaal af sry, ja dit park is echt vet!
Ik vind het een geweldig park! Veel gave achtbanen, veel te doen, je kan er lekker eten. Ik vond het ook heel schoon. Zeker een aanrader!
Sven gaat naar mn schoonouders Zal mn vriend dit topic straks even showen...dan is ie ook om. We wouden eerst naar Europapark, maar dat is 5 uur rijden. Beetje ver.
Jaaaa Phantasialand is leuk!! Ben er volgens mij 10 jaar geleden geweest! Maar het is echt gaaf!! Zowel voor kleintjes als de grote durfals!
Hy Romy!! Oeh, als je ook uit Europa Park kunt kiezen zou ikzelf daarheen gaan!!!! Zo'n gaaaaaf park, echt!!! Maar Phantasialand is ook absoluut een aanrader!!!! Zoek maar eens op Black Mamba!
Hoe deden jullie dat dan? Middenin het park zitten allemaal trappen waar je overheen moet. Buggy tillen? Ben even nieuwsgierig
Ook fijn: bv geven of kolven is geen enkel Probleem! In de Hoofdstraat zit een speciaal borstvoedings plek, en kolven kan op de invalide wc. Ideaal.