hoi dames ik heb een vraagje voor jullie mijn meid heeft echt helder blauwe ogen (heel erg mooi) moeilijk op foto te krijgen maar het is me gelukt denken jullie dat ze zoo blauw gaan blijven ze is nu 5maand en half ??
Prachtig zeg! Ik heb geen idee of ze zo mooi blauw blijven maar wilde toch even reageren, wat een mooie ogen!
dank je wel vind ik ook daarom dat ik dus hoop dat ze zo blijven in het echt zijn ze net nog iets blauwer en helderder
Mijn oudste had ook hele heldere ogen, waren eerst helder (donker)blauw en zijn nu echt heel helder bruin. Denk dus dat ze iig zo helder blijven! Mijn jongste heeft echt wat verschillende tinten door elkaar, dat zal ook wel zo blijven al verandert de kleur vast nog.
Waaauww wat een mooie ogen zeg Dit is wat ik voor je heb gevonden De kleur van het oog kan in de loop der tijd veranderen. De meeste blanke baby's hebben bij de geboorte blauwe ogen, die later kunnen veranderen in elke kleur. Na het derde levensjaar staat de oogkleur in principe vast. Maar oogkleurverandering komt heel frequent voor, namelijk door contact met zonlicht, net als de huid. Praktisch alle ogen die niet permanent bruin zijn worden bruiner door zonlicht. Zo kan iemand met groene ogen in de zomer veel bruine vlekken ontdekken. Bij blauwe ogen wordt het vaak een lichtbruine ring van bij de pupil (en wordt vaak als een gele ring gezien). In de winter keert de normale kleur terug.
dank je voor het opzoek werk kzou het eigenlijk best wel jammer vinden moesten haar ogen ineens niet meer zo blauw zijn maar ach het blijft toch mijn mooie meid met of zonder blauwe ogen
ik hoop het voor je ik vind ze prachtig. mijn zoon heeft ook zulke blauwe ogen. hier een foto met 4 maanden Bekijk bijlage 172721
en een foto van vorige maand Bekijk bijlage 172722 we krijgen altijd complimentjes over zijn grote blauwe ogen
de ogen van mijn zoon zijn ook zo helder blauw, waren al zo even na de geboorte en nu met ruim anderhalf jaar nog steeds. Mensen blijven zijn ogen opmerken "wat heb je toch mooie blauwe kijkers" haha, mijn oudste heeft donkerbruine ogen, dat vind ik wel leuk, dat ze allebei een heel andere kleur hebben
Bij onze dochter waren ze donkerblauw en zijn verkleurd naar grijs en nu met 3,5 zijn ze bruin/groen.. Merkte dat ze in de loop der jaren langzaam veranderd zijn. N.a.v. dit topic eens gaan bekijken haha
Mijn middelste heeft nog redelijk blauwe kijkers overgehouden van zijn fel blauwe. Niet zo enorm blauw meer als ze waren maar toch zeker boven gemiddeld. Maar het scheeld ook van dag tot dag gek genoeg... Nouja gek genoeg... ik heb de eene dag groenige ogen en de volgende dag blauw grijze dus.... Maar er is hoop!
Ik duim voor je met die prachtige blauwe kijkers! Miriam heeft ook van die mooie oogjes, precies die van haar vader Mijn ogen schommelen erg tussen groen en bruin, vind dat heel grappig!
Mijn dochtertje heeft tot dat ze +/- 1 is ook zo'n blauwe ogen gehad. Toen is er iets groens door gekomen (ik heb groene ogen), en dat is gestopt toen ze 18m was. Nu is ze 20m en heeft felblauwe ogen, met een beetje groen erin. Volgens mijn tante kunnen de kleur ogen blijven veranderen tot ze 2 jaar zijn, maar het kan ook goed zijn dat ze nu al de vaste kleur hebben.
Hier zijn ze bij mijn zoontje tot nu hetzelfde gebleven, soms inderdaad wel wat lichterblauw, dan weer wat donkerderblauw, misschien maar net hoe het licht er in schijnt. Hierbij een recente foto. Niet zo heel duidelijk, mijn computer heeft kuren, ik zal straks een duidelijkere uploaden.
mijn zoon van 10 maand heeft ook zulke ogen en dan hele donkere rand erom. Ik krijg altijd veel positieve reacties over zijn prachtige ogen. Ook ik hoop dat het zo blijft. maar gok nu van wel.....
de ogen van mijn oudste en van mijn jongste zijn ook fel blauw. hebben ze van mij.(al zijn ze bij mijn minder fel van kleur) de oudste is 17 en de jongste 2 en half. voor jou is het nog even spannend. als ze over een maandje of wat nog steeds zo blauw zijn dan zullen ze dat wel gaan blijven.