Hallo, wat vinden jullie van quinny buzz? rijdt het lekker? en welke kinderwagen raden jullie mij het meest aan? MVG
Zoek eens in de zoekfunctie! Welke kinderwagen bij jou past, weet ik niet. Je moet kijken wat je wilt doen met de kinderwagen....loop je veel in het bos, in de stad, wil je boodschappen doen met de wagen. Hoe groot is je auto en past de kinderwagen daar in. Woon je op een bovenwoning en moet de kinderwagen mee naar boven...dan moet ie niet te zwaar zijn. Kortom...heel persoonlijk dus. Persoonlijk vind ik de quinny buzz 3x niks, vriendin van mij heeft hem ook. Haar zoontje paste echt al heel snel niet meer in de kinderwagenbak, omdat deze zo klein is. En het voorwiel blokkeert vaak op gladde vloeren. Ook klapt ie niet altijd even soepel in, en moet de boel vaak gesmeert worden. Wat ik wel leuk vind aan de quinny is dat ze ontzettend leuke kleuren hebben.
Ik heb een buzz en ik vind hem dus echt geweldig! Klein, wendbaar en past ik mijn auto. Ik heb last van mijn schouders en hij is ook niet zo zwaar. Ik moet er wel bijzeggen dat ik gillend gek werd van dat voorwieltje, dus ik heb de luchtband besteld. Dit werk prima. Oja, de bak is misschien klein, maar mijn zoontje paste nog wel in de bak maar wilde hier met 5,5 mnd echt niet meer in liggen. Meneer wilde rondkijken
Bij het 2010 model heb je dat niet meer met de voorwielen, dat was bij de vorige modellen wel ik ben er tevredn over. Wij hebben een kleine auto en hij past er perfect in! Wij hebben overigens de quinny buzz 4
Ik heb hem ook. Nog niet in gebruik helaas. Maar mijn schoonzus heeft hem ook. Zij had ook met het voorwiel dat deze blokkeerde op gladde vloeren. Zij heeft een dubbelle stang gekocht. Dus dat je 2 wielen voor hebt en nu heeft ze er geen last meer van!!
Ik vond het een rot wagen. Het wiel blokkeerde en kreeg hem niet ingeklapt. Ik vond het zit gedeelte wel ideaal!
helaas hier ook helemaal niet positief over de buzz. wiel blokkeerd altijd in winkels.... duwstang was al na een paar maanden kapot, en de voetensteun was ook zo ineens lam. ( komt erg vaak voor zeggen ze in de winkel) al ind ik het wel ideaal dat de zitting twee kanten op kan. heb ook de speedi en die rijd echt heerlijk maar daar vind ik de zitting drie keer niks van.. eingenlijk moesten ze het onderstel van de speedi maken met de zitting van de buzz dan was ie echt geweldig
Hier ook een tevreden Buzz gebruiker. Wij hebben de vierwieler. Hij is heerlijk wendbaar, licht en makkelijk in te klappen. Ik heb totaal geen problemen met de voorwielen. We hebben wel de terrein wielen erbij gekocht voor bos- en strandwandelingen. De bak lijkt me idd klein. Maar onze kleine man is behoorlijk nieuwsgierig en zodra hij uit de bak kan dan doen we dat.
Ik heb hem ook en al gebruikt voor mijn dochter. Ben erg tevreden! Hij is licht, 'rijdt' lekker en is makkelijk in gebruik.
ook nog even, ben er super blij mee. Heeel wendbaar en licht, als ik die van mijn vriendin heb, de mura kom ik bijna niet vooruit, laat staan dat enorme zware ding in mijn auto krijgen. Nee, ben super blij met de wagen. ook het tussenzitje vind ik ideaal voor de vroege nieuwsgierige kindjes...
Wij hebben een buzz gekocht, tweedehands. Hebben alleen nog maar met een lege kinderwagen in huis rondgelopen, dus het scheelt ook wel als we er wat gewicht in legden. Want wij hebben gepolijste graniet liggen en dat is dus superglad. Maar met wat gewicht, blokkeerde de voorwieletjes niet meer. Nog even geduld voor ons en we kunnen er echt mee rondrijden en showen
SUPER wagen ik heb de Buzz 4 en ben er heel blij mee!! Idd de wagenbak is niet groot, maar mijn zoontje is ook niet groot en nu kan hij in de wagenzit...
Ik had eerst de speedy en vond die dus achteraf gezien te groot met de zitting van het buggygedeelte. Onze kleine man lag steeds helemaal dwars in dat ding. Ook was hij vrij groot en lomp met inklappen en in de auto leggen. Tweederhands nu een buzz gekocht en vind hem ideaal. Was er eentje uit 2008 geloof ik. Met wat smeren blokkeren de voorwielen nu niet meer. En bovenal het belangrijkste mijn kleine meid blijft gewoon recht erin liggen. Ook is hij vrij compact om in de klappen.