@Wendyenrichard, ik snap helemaal hoe je je voelt. Het nichtje van mijn man is met 34 weken hun zoontje verloren, heeft slecht een week geleefd. Tien dagen na de crematie (waar ik toch ben heen gegaan op hun verzoek) ben ik zelf bevallen van een zoon. De eerste week heb ik alleen maar gehuild iedere keer wanneer ik naar mijn zoontje keek zag ik hun overleden kindje. De namen lijken ook nog op elkaar dus best heftig. Nu ruim 8 jaar later heb ik het er nog steeds moeilijk mee rond die tijd. Ik stuur ze ook ieder jaar een kaartje om ze te laten weten dat ik hun zoon niet vergeten ben. Dat kan ook niet want ik hoef alleen maar naar mijn eigen zoon te kijken.
@ wendyenrichard Ik heb onlangs hetzelfde meegemaakt als jij. Mijn nichtje is 3 maanden geleden ook doodgeboren. Het was het eerste kindje van mijn schoonbroer en zijn vriendin, na 7 jaar proberen en uiteindelijk de mmm in. Ik weet dus uit eigen ervaring hoe erg dat is. Maar ik vind dat toch wel iets heel anders dan een kindje van 5 jaar plotseling verliezen. Ik denk dat je met ontzettend veel pijn en moeite nog wel ooit over het verlies van een doodgeboren kindje kan komen als ouder. Maar plotseling een kind verliezen waar je al 5 jaar lang elke dag voor heb gezorgd dat is een nog ondraaglijker verdriet waar je als ouder nooit meer overheen komt denk ik. Het idee van de ster vind ik overigens heel erg mooi en ik denk dat ik daar zelf ook nog wat mee doe.
Een ster is een mooi gebaar en ik dacht laat ik eens gaan kijken wat het kost en toen kwam ik dit tegen van de sterrenwacht: http://www.sterrenwacht.nl/page6/files/faq.pdf
Wij hebben twee stellen die te vroeg hun kindje zijn verloren een ster cadeau gedaan. Geef een Ster « Misschien is het dan wel niet waar maar het is wel een prachtig gebaar. Je krijgt ook een code erbij waarmee je de ster kunt opzoeken.
Ik denk dat ze het alleen al wardeerd dat je langskomt. Maar ik zou iets geven in de trent van 'verwennen' omdat ze dat verdiend. Sauna-beautysalon-beautyfarm tegoedbon.
pffff wat erg zeg!!! een mooi digitaal fotolijstje waar ze veel fotos kan oploaden zodat ze veeeeeeel fotos van de afgelopen 5 jaar kan koesteren.
Wij hebben voor ons overleden buurjongetje en voor zn ouders en broer hier een zielsgeschenk vandaan. Welkom bij Zonnevogel - Zonnevogel - Herdenken en Zielsgeschenken Buurjongetje was nog maar 8 jaar, is nu inmiddels alweer een jaar geleden. We hebben daar 2 stenen vandaan met een vlindertje erop, 1 met zn naam er nog bij voor bij de ouders thuis en de ander ligt op zn grafje.