En nu een foto zal maken waar je op dit moment bezig mee bent, hoe ziet dat er dan uit ? Lijkt me wel geinig om te weten wat iedereen doet met dit pokke-weer! Ik was bezig met foto's van ons weekendje-weg te bewerken en versturen.... De rotzooi op de foto valt gelukkig nog mee! Meneer ligt ook op bed!
Hahaha..... volgens mij zit iedereen achter zijn laptop/gsm op ZP? Bij mij, pc open op ZP, boek met data-analyse ernaast (uitstelgedrag), kop thee, grote schaal met fruit en een berg was
Oke ik was bezig met de was ( zie foto ) En mijn zoontje moet naar bed een toen ik dat zei trok hij dit koppie: Bekijk bijlage 261222
Aah! Wat een voorbeeldig kind... Waar blijven de rest van de foto's of heeft de rest van NL mooi weer ?
sab85: jij durft. ik heb tegels binnen, maar ik zou toch niet zo snel een zwembadje in mn woonkamer zetten. super dat je dat gewoon doet! al ik nu een foto zou maken zou je allemaal kaartjes van spelletjes zien slingeren, daymian zn potje middenin de kamer en daymian zelf met mickey en mini mouse. liefs doris
haha, ik denk altijd maar zo: wat is het ergste dat er kan gebeuren? nouja , dweilen in dit geval en dat kan hier nooit kwaad dus win-win situatie
wel heel leuk, maar ik durf dit echt niet. Ik denk dan gelijk, als ze t omkieperen staat over mn hele vloer 2 cm water