waar metamorfose voor mijn moeder?

Discussion in 'De lounge' started by BrB, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BrB

BrB Actief lid

May 20, 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Mijn moeder heeft bijna 13 weken in het ziekenhuis gelegen. Een aantal x was het kritisch, heeft ze 3 zware operaties moeten ondergaan en heeft ze werkelijk vreselijke dingen meegemaakt. Maar hoera! Eindelijk is ze thuis!
    Nu willen mijn zus en ik haar een "metamorfose" kado doen. Ze heeft namelijk zelf besloten dat ze bijv. haar haar niet meer wil kleuren, het korter wil knippen etc. Haar buik is een chaos door alle operaties en ze heeft 2 stoma's gekregen. Hierdoor is het lastiger om leuke kleding te vinden.
    Weet 1 van jullie hier iemand voor? Ik heb wel gegoogled, maar of het is heel duur of het is het toch niet helemaal. In een ver verleden heb ik ooit kleuradvies gekregen, konden ze in een computer programma laten zien hoe bepaalde kapsels stonden etc. Dit was zo leuk. Ze kan gelukkig inmiddels zelfstandig lopen en ook wel ff in de rolstoel, maar het moet liever niet te ver weg zijn.
    Ze wonen in Friesland.

Als er andere leuke tips zijn dan hoor ik ze natuurlijk ook graag!

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Misschien eens proberen via de Libelle of de Margriet?

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik heb geen idee maar ik vindh et echt super van jullie!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Bij de Leeuwerikhoeve in Burgum doen ze groepsmetamorfoses van ik geloof minimaal 4 dames en dan krijg je dus een compleet nieuw kapsel e.d. heeft mijn moeder ook eens gedaan, misschien leuk om te doen met een aantal dames van de familie?

5. BrB

BrB Actief lid

May 20, 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    @consider: ook ff aan gedacht, maar nee, daar gaat ze niet aan meewerken. Het is een verrassing, maar dat zal ze niet waarderen denk ik.

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
  7. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Wat fijn dat jullie moeder weer thuis is. En wat hebben jullie allemaal mee moeten maken zeg...Heel veel sterkte. En geniet lekker van elkaar!

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

9. BrB

BrB Actief lid

May 20, 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    He, dank voor de snelle reacties!

misschien iemand ervaring op kleinschaliger gebied? Bijvoorbeeld een stylist o.i.d. Ik zoek het eigenlijk meer in een "huiselijke" sfeer. Wat persoonlijker zeg maar. Ze kan misschien zelfs aan huis komen. Ik kan me nog herinneren dat de keer dat ik zoiets meegemaakt heb dat iemand met een kleurenwaaier komt (stoffen) om te laten zien wat bij je past etc. Maar ja, dat is dan ook alweer 18 jaar geleden...

10. BrB

BrB Actief lid

May 20, 2008
    368
    0
    0
    Leusden

Share This Page