zo irritant, marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door brenda1976, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

op marktplaats zag ik een skelter voor onze zoon, zo goed als nieuw.
    Dus ik mijn zwager gevraagd of hij deze wilde ophalen.
    Want ja ruim 200 km van ons vandaan en hij woont er in de buurt.

Dus alles geregeld, telefoontjes over en weer en geld overgemaakt...(gelukkig naar mijn zwager)

Heeft mevr zich bedacht, zoooo irritant, haar zoontje wilde er nu wel op rijden volgens haar.
    we hebben een paar keer met mijn zwager naar het buitenland gebeld, die heeft weer geregeld dat hij busje mocht lenen om het op te halen........ a heeft hoop tijd gekost, maar ook geld....

Dus heb goed de balen ervan! Denk dat we maar naar de winkel gaan, zucht

gr brenda

2. Jel

Jel Niet meer actief

Dat is niet netjes van haar. En al helemaal niet nadat je ook het geld al hebt overgemaakt en al. Ik zou flink pissig zijn hierover.

3. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Heel irritant. Je zou denken dat iemand wel twee keer na denkt voor dat ze iets op marktplaats zetten. Nu heb je je blij gemaakt om niets.

Ik kwam trouwens echt een super aardige verkoopster tegen op marktplaats. Die had het product al op gestuurd voor dat ik uberhaupt betaald had. Gelukkig zijn er nog aardige mensen op mp :D

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

dat heb ik een keer gehad... hadden we alles geregeld met de neef van mijn vriend om een hobbelpaard op te halen.. (ook 200 km van ons vandaan waar hij woont)..

wilt hij net gaan, bellen de mensen dat het hobbelpaard kapot gegaan is toen ze hem uit de schuur haalde....

tja tuurlijk.. ze hadden natuurlijk een hoger bod gekregen en dan bedenken ze zo'n leugen... dan heb ik liever dat ze gewoon eerlijk zeggen, we hebben een hoger bod...

5. Jel

Jel Niet meer actief

Ik snap wel wat je bedoeld, maar het kan natuurlijk echt zo zijn.
    Dus misschien waren ze wel heel eerlijk. ;)

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

foto van het hobbelpaard was heel duidelijk, hij stond nergens tussen of achter ofzo... dus ik geloof t niet zo.. dat een hobbelpaard zomaar kapot gaat..

maarja misschien ben ik dan wel iets te achterdochtig :p

Deel Deze Pagina