weer beginnen met de pil.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door daantje1989, 6 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje1989

7 mei 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoihoi,

ik heb even een vraag. wij zijn vorig jaar april gestopt met de pil,omdat we een kinderwens hebben. nu hebben wij toch besloten dat we dit jaar eerst willen trouwen voor dat we aan kinderen willen beginnen. kan ik nu dan zomaar weer beginnen met de pil? en kan dat dan op elk moment? of moet ik nu wachten totdat mijn menstruatie weer geweest is.

hoor het graag van jullie.

groetjes.

2. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Als je begint met de pil op de eerste dag van je menstruatie ben je meteen beschermd vanaf het punt dat je weer zwanger kan worden. Dus ik zou dat doen, dan weet je in ieder geval zeker vanaf wanneer je beschermd bent.

3. daantje1989

7 mei 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    oke dus ik kan het beste nog even wachten totdat ik weer ongesteld word en dan weer beginnen dat is dus bij mij over 2 weken ongeveer.

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Wanneer ben je tegen zwangerschap beschermd?
    Wanneer je de pil op de juiste manier inneemt, is de kans op zwangerschap uiterst klein. Als je op de eerste dag van de menstruatie met je eerste pilstrip begint, ben je vanaf dat moment tegen zwangerschap beschermd. Wanneer je op een andere dag begint, ben je niet direct beschermd. Gebruik dan gedurende de eerste zeven dagen dat je de pil slikt ook nog een condoom als je wilt vrijen.

De anticonceptiepil

Deel Deze Pagina