Ik ben heel erg op zoek naar een effen donkerblauw mutsje voor het eerste pakje van m'n mannetje. Ik heb een lief wit shirtje met opdruk en een donkerblauwe broek, zou daar graag een donkerblauw mutsje bij opzetten maar kan het nergens vinden!! Weer iemand misschien waar ik zo'n mutsje kan kopen?
Bij Rainbowbabies (tegenwoordig Rainbowbasics) kun je een effen muts bestellen en eventueel de naam van je kindje erop laten drukken.
v&d! Online zie ik hem niet staan! Maar heb vorige week in in de winkel zelf ook een donkerblauw mutsje gekocht
Bedankt voor de tips! Helaas zijn de mutsjes online niet voorradig of alleen met opdruk en dat wil ik echt niet, vind ik echt niet leuk. Ik ga van het weekend proberen bij de v&d langs te gaan, hoop dat ze er daar nog eentje hebben voor me! Breien is ook een leuke tip, breien ben ik niet zo geweldig in, haken zou nog kunnen maar heb geen idee hoe groot ik het mutsje dan moet maken...
Ik heb even voor je gegoogled (via afbeeldingen) op effen donkerblauw babymutsje en had zo al een stuk of 5 verschillende! Als je rainbowbasics een mailtje stuurt kun je toch zeker wel een blanco muts bestellen???
Oh ben je gek, ik plak er een postzegel op en dan stuur ik hem naar je toe. PB me je adres maar, dan zoek ik dat ding ff op (even kijken waar hij is gebleven haha) en dan verzend ik hem.