hmm goede tip idd! Ni84, hier is dat ook zo, manlief kan heel makkelijk geld uitgeven aan games en spullen bij de mediamarkt haha ik geef echt niks om dat soort dingen.. Abonnement had ik nog niet aan gedacht maar een viva jaarabonnement is ook leuk natuurlijk, dat heb ik eerder ook wel gehad en dan krijg je ook een kado meestal toch?
vraag me af of ze die soepele nog hebben? Ik had vroegah Doc's van soepel leer die waren echt geweldig. Had ook rode lak docs, daar kreeg ik blaren van.. hmm gevonden dr martens| Dr Martens 1460 black greasy wel 139 euro..
ik wil nog een keer 2 statafels, hebben altijd te weinig ruimte en te weinig stoelen tijdens verjaardagen. Ook handig voor een feestje in de tuin! Zo kunnen kleine kindjes natuurlijk ook niet bij het drinken!
Of.. Jij en je man spreken af elkaar iets kado te doen van 100 euro? Anders zou ik uit je lijst ook voor de schoenen gaan.
Mooi canvas doek? Nieuw beddengoed? Decoratie voor in huis? (Beeld, grote vazen, enz) Kookboeken? Lingerie/ ondergoed? Cursus cupcakes maken? Bioscoopje? Zeg maar wat hoor,
Ik zou voor 100 euro een mooie zonnebril kopen voor deze zomer! En als nodig is nog een paar tientjes extra erbij leggen..
Oeii ik zou zeker weten voor de draagdoek gaan! Daar word je zelf blij van, zowel van het kopen als van het dragen straks. En je kindje ook, dat is 2 vliegen in 1 klap .
Kun je de draagdoek niet als kraamcadeau vragen? Ik zou kijken of ik nog doc. Martens in de opruiming kan vinden (zalando misschien?) en in ieder geval lekker doucheschuim of bodylotion voor mezelf kopen. En nee je bent niet de enige met dit probleem: ik heb nog verjaardagsgeld van vorig jaar liggen omdat ik ook niet weet wat ik er van wil kopen Het voordeel is wel dat ik er in gedachten al diverse dingen van gekocht heb waar ik heeeel erg blij mee was ( in gedachten dan hè)
Ik zou het ook lekker aan de kant leggen of op een spaarrekening zetten tot je de "juiste" bestemming hebt!! En een draagdoek?? Is niet voor jezelf hè hihi Ik vind het ook moeilijk een "groot" bedrag aan mezelf uit te geven.. Geef het liever uit aan kleding voor mijn man.. of iets leuks voor mijn kleine meisje Ik "mocht" laatst een nieuwe broek kopen... Ik had een broek, shirt en riem voor 95 euri
Julia, zo gaat dat hier ook.. Heb nog een kadokaart van de douglas in mijn tas zitten, al 6 maanden. En het bedrag staat er nog op..
Ik zou mezelf denk ik laten gaan in een winkel als Trendhopper ofzo. Leuke accessoires voor in huis! Daar kan ik nooit genoeg van krijgen
Oh ik kan daar ook zo leuk over fantaseren! (hier groeit het geld helaas ook niet aan een boom..) Zo heb ik van de week voor mijn verjaardagsgeld een blijdorp abonnement gekocht. Heb alle schoolvakanties altijd vrij, en juist omdat we het niet heel breed hebben kan ik nu wel altijd een uitstapje naar de dierentuin maken met dochter (en man als hij mee kan )
Ik heb besloten de douglas kaart aan mijn moeder te geven, die vind geurtjes enzo ook vaak te duur, dan krijgt ze dat van mij. Oh en door de marktplaats link zat ik te zoeken naar dr. martens en heb een paar mooie grijze hakjes gekocht. waren heel goedkoop.
ik snuffel altijd op shopVIP en http://www.vente-exclusive.nl/nl-NL uitverkoop van allerlei luxe merken! heerlijk... of bestel de glossybox een keer voor jezelf (zie topic in de lounge op pagina 1 of 2? )