Hallo meiden, Omdat wij sinds kort een eigen praktijk runnen heb ik niet meer zoveel tijd. Het huishouden loopt *iets* achter en ik wil heel graag iemand aannemen die me daarbij kan helpen. Nu vind ik het echter nogal lastig, zo iemand komt toch in je huis en ik wil graag iemand hebben die ik kan vertrouwen. Dus ik vroeg me af, wie weet er iemand?
misschien kan je dat beter bij vrienden/familie in je omgeving vragen, zeker als het om een betrouwbaar iemand gaat, ik kan nu wel typen dat ik in je buurt woon en heel betrouwbaar ben (of iemand ken) maar dat weet jij niet en dan roof ik je hele huis leeg dat moet je ook niet hebben....... alhoewel......scheelt wel in het schoonmaken
Hoe weet je inderdaad of iemand te vertrouwen is? Dat weet je nooit van tevoren. Dat is een risico die je hebt als je een vreemde in huis neemt om schoon te maken. Ik heb even voor je gezocht op marktplaats en misschien heb je hier wat aan? Marktplaats.nl - schoonmaken leiden kopen of verkopen - Vind schoonmaken leiden goedkoop op Marktplaats.nl