durf het niet meer te zeggen, ik zeg alleen: niet doen! cancel als je nog kan! hier een dell, is waardeloze kwaliteit.
echt waar???, wij hebben vorige week ook een dell besteld. Mijn schoonouders en schoonzus hebben ook een dell en nooit problemen mee gehad ofzo. ben ook benieuwd naar de levertijd trouwens
hier ook zowel zakelijk als prive dell pc's. Nooit problemen gehad. Levering altijd best snel, iig binnen een week
wij hebben de laptop 2 januari besteld en verwachte levertijd is 21 januari, dus bijna drie weken levertijd kun je als particulier wel van uit gaan.
dell is echt zon geval van goedkoop is duurkoop zeg maar! leuk voor de eerste maanden, met een beetje geluk een jaar, en dan begint het gezeik. heb m nu 2.5 jaar, en mag even een nieuwe voeding en accu aan gaan schaffen, en dan is het nog maar de vraag of het probleem daarmee is opgelost. die kosten liggen bijna net zo hoog als een nieuwe laptop! en dan leef ik al ruim 1.5 jaar met een laptop die niet van de stekker af kan omdat hij anders uit valt en ruim 2 uur niet meer aan gaat. of zoals vorige week, gewoon een week niet meer.. (je moet voor de gein maar eens in de gaten gaan houden wanneer ik ingelogd/uitgelogd ben, hoe vaak het voor komt dat ik ineens n kwartier weg ben.. ik heb bedrust, dus echt niks anders te doen dan zp. is puur alleen omdat dat kl*te ding steeds uit blijft vallen)