wat te kopen voor verzorging uitzet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door prachtigwonder, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Oh ik had eigelijk heel de lijn van zwitsal.. Dacht als ze er niet tegen kan dan geef ik het wel weer weg, maar ik gebruik echt niet alles!
    Wat ik veel gebruik is sucocreme, wasgel wasschuim, haarlotion, haargel.. Uhh en dat was het.ohja de zwitsal parfum is ook errug lekker

2. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    ik had van zwitsal (omdat ik ergens iets had ingevuld op een site) een zakje met mini'tjes gekregen (zinkzalf ,bodylotion ,...) en een pak doekjes
    in de zwangerschapsdozen zitten heel veel staaltjes wat handig is voor uit te testen waar je kindje goed op reageert

in de kliniek nog een fles nivea 2in1 meegekregen en hebben met een aanbieding in kruidvat shampoo ,zeepvrije wasgel ,slaap lekker olie ,baby-gel,zinkzalf en wasgel voor het gevoelige huidje (alles zwitsal) gekocht

ons ventje is nu 7weken en hebben nog massa's over ,het enigste dat hier doorvliegt zijn pampers, billendoekjes en zinkzalf

3. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    hier dus zo'n kindje wat niet tegen Zwitsal kan. Zit je dan met je hele voorraad.. haha! Gebruik de wasgel en bodylotion nu maar gewoon zelf. (en dan een reactie van vriendlief. "bluh, je ruikt naar baby....")
    Ik gebruik hier gewoon het huismerk van de Kruidvat, gaat super! Wasgel (om de dag), schuimbadje (1x per week max), haarlotion en babyolie. Je doet heel erg lang met zo'n fles! Zoontje is nu bijna 7 maanden en we zijn nog met de 1e flessen bezig! Alleen van de olie en de wasgel met de 2e..
    Verder inderdaad bepanthen en sudocrem, daar gewoon de proefverpakkingen die in de babyboxen zaten. Nog niet op...

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt, handig om te weten!

5. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

mag ik vragen welk merk je hebt van parfumvrij?
    ik ga daar ook het liefst voor:)

Deel Deze Pagina