Voor de speurneuzen, lint/kant gezocht.

Discussie in 'De lounge' gestart door Hanneke, 19 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hallo Speurneus die dit topic heeft geopend.

Na wat dagen zelf struinen op google en de nodige webwinkeltjes ga ik toch maar eens een topic hier openen, proberen kan altijd immers :).

Ik ben op zoek naar lint/kant met dit patroontje erop en dan in het wit en in het licht roze. Ik heb zelf een klein stukje wit, maar ik wil een groter stuk wit. Verder heb ik het in fuchia/lime/lila en dat is nou net niet wat ik zoek. Ik weet niet meer waar ik deze 3 kleuren gekocht heb, dat stukje wit dat ik heb heeft aan een zeepslinger gezeten dus het moet vast ook te koop zijn.

Kortom wie o wie kan mij helpen een webwinkel te vinden die dit kanten lintje verkoopt? Het is een klein beetje rekbaar trouwens.

Wie wil zoeken, alvast bedankt.

Hier een fototje van wat ik zoek, hopelijk is het patroontje te zien

Bekijk bijlage 372090

Bekijk bijlage 372091

Groetjes, Hanneke.

2. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Dit is kant van de Action. Weet niet of het nog in het assortiment zit.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dat is me nog eens een snel antwoord :D. Dan toch maar eens wat actions afstruinen. Zouden ze het echt nergens anders hebben? Grote kans dat wat ik heb bij action vandaan komt inderdaad...heb het al een hele tijd liggen.

4. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Gebruik het zelf altijd voor de workshops, vandaar dat ik het direct herkende!

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Aha, nou super dan weet ik waar ik zoeken moet, maar hebben ze het ook wel in wit en licht roze? Nu ik een kenner gevonden heb kan ik dat wel vragen toch? Haha.

6. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik heb het in het wit bij de Action gekocht. 2 weken geleden nog zien liggen, dus hoop dat je mazzel hebt!

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Oke, dankje. Ik ga kijken morgen na het werk. Jammer dan toch dat de action geen webshop heeft haha.

En anders ga ik toch maar ander kant lint kopen vrees ik gezien ik te ongeduldig ben om te wachten tot het misschien weer komt als het er niet is.

8. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    379
    83
    ..
    Zag ook nieuwe lintjes bij de spullen voor pasen.. :)

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik weet ook bijna zeker dat ze dit op de markt verkopen, gewoon op de weekmarkt bij je in de buurt bij de garen kraam, heb ik het ook gekocht voor mijn memobord.

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Had ik het maar eerder hier gevraagd had me een hoop speurwerk bespaard. Net naar action geweest die het dichtste bij zit, daar hadden ze bruinig en licht blauw, dus meegenomen. Doorgereden naar action een stukje verder daar hadden ze genoeg en in alle kleuren dus daar licht roze, wit en creme meegenomen. Kortom ik ben goed geslaagd nogmaals bedankt jullie hier.

Bekijk bijlage 372191

Groetjes, Hanneke.

Deel Deze Pagina