Twijfelaar/variantje dat is voor als je twijfelt en ik twijfel vaak in mijn vaste frituur is dat 2 stukjes frikandel, 2 stukjes gehaktbal, 1stukje viandel en 1 stukje kipcorn In mijn andere frituur is dat telkens 1 maar groter stukje frikandel, viandel, kipcorn, gehaktbal, mexicano en hamburger Dat prikken ze op een stokje
Hier altijd patat met joppie. Daarbij: - een satékroket of - een kaassoufflé of - een broodje hamburger speciaal of extra of - een (broodje) bal gehakt met satésaus. Lekker!
Ik bestel dan een patat pinda, en als snack een kaassouffle of een frikandel speciaal. En altijd een aardbeienmilkshake, jum..
Die 1 keer op 't jaar dat 't hier gemiddeld voorkomt dat we naar 't frituur gaan, is 't voor mij een gebakken lookworst. Of een kipcorn. Meestal bakken we onze frieten zelf. Meestal met gewoon vlees en groenten. Heel soms met frikandellen of garnaalkroketten.
En ik krijg er honger van..om 8 uur sochtends en ben niet eens zwanger haha. Hier meestal frikadel speciaal, goulashkroket of vlammetjes.
Patatje mayo met ui, heerlijk! Kroket met mosterd of een kipcorn met satesaus eet ik daar dan bij. Mijn vriend neemt vaak een Viandel (schrijf je dat zo?) Gehaktstaaf en een frikandel speciaal.
Hmm krijg er lekkere trek van! Hier altijd Franse frietjes speciaal, viandel met jopiesaus of een broodje hamburger.
Krijg nu een beetje trek... Raspatat (zonder saus meestal, heel soms oorlog) en meestal een broodje kroket of een kipcorn. Of een mexicano maar die hebben ze bijna niet meer.
Eierbal! Ik zou er zo een paar op kunnen nu. Alleen verkopen ze die hier niet, misschien maar beter ook! Normaal is het gewoon een pikanto of een frikandel speciaal of een kaassouflé.
Ik bestel altijd hetzelfde, patat pinda en frikandel mayo. Heel soms een bamischijf. Altijd hetzelfde, saai maar zo lekker. Wij halen niet vaak snack maar nu ik zwanger ben heb ik er constant zin in. Geef er gelukkig niet vaak aan toe. War raar toch dat ik de gezonde gekookte aardappels met groente niet weg krijg en die vette troep wel. Was de vorige zwangerschap ook al zo...