Ik heb vandaag al de hele dag een krampend gevoel en buikpijn in mijn onderbuik... Het is niet dat het super veel pijn doet maar fijn is het zeer zeker niet Waardoor kan dit komen weet iemand dat toevallig ? Bandenpijn zijn toch meer steken? tenminste had niet het idee dat het dat is... Groetjes Marloes
Ja hoor, tenminste, ik had het ook. Afgelopen week nog een hele dag. Zo'n menstruatie-achtig gevoel. Krampen, gewoon ongemakkelijk. Bandenpijn zijn volgens mij meer steken, ik heb die als ik moet niezen of plotseling op sta. Ik zou me geen zorgen maken, het groeit gewoon goed! Morgen is het vast over.
nou gewoon afwachten.... of dadelijk lekker in bad dan. Misschien dat dat helpt. Tis toch maar vervelend he , maar ja al het erbij hoort Hopelijk is het idd snel over. Bedankt groetjes marloes
Ik heb al zoveel verschillende pijntjes gehad, inderdaad ook vaak ongie achtige pijn. Tot nu toe ging het allemaal vanzelf weer over en groeit de baby prima! Bij mij helpt een bad inderdaad ook altijd het beste, effe lekker ontspannen.
Jeetje, ik heb dat vandaag ook...echt vervelend..en ook een harde onderbuik/baarmoeder (heb nog niet echt een buikje dus kan toch niet van harde buiken spreken?). Weet niet wat het is maar je voelt dan dat de boel zich enorm aanspant. Hoe zou dat komen? M
Ja hier ook hoor prezies het zelfde.Ik ben nu ook 18 weken zwanger en ook die krampen (i.d.d een soort van ongi gevoel) maar het is wel bandenpijn hoor. Het kindje groeit in deze periode wat sneller waardoor je baarmoeder nu ook groter wordt en uitrekt en dit is dus wat je voelt. Hoort er gewoon bij en moet je dus eigenlijk zien als een teken dat je kindje lekker aan het groeien is maar het voeld niet altijd pretig nee. probeer lekker te ontspannen en neem niet te veel hooi op de vork. groetjes mamaloe