Oh wat super Lin, dat geeft toch een beetje vertrouwen! Worden jullie nu wel verder geholpen? Bedankt voor je berichtje en voor jullie ook veel succes en duimen op een kleintje dat blijft plakken!!
we zouden in januari gaan starten met iui.. omdat ik zelf zwanger ben geraakt en na een miskraam de natuurlijke kansen best hoog liggen moeten we het nu weer een jaar zelf proberen. In april moeten we weer naar het ziekenhuis. tja.. we gaan zien he t gaat lopen! succes jullie!
Jeetje.. maar wat vind je daar zelf van? Een jaar, echt lang hoor ik zou teleurgesteld zijn.. of vind jij het goed zo?
Nou ik heb in de 60 testjes gedaan en 1 eisprong gevonden ga het nu pas weer doen op het moment dat de gyn denkt dat mijn ei eraan komt. Denk na CD 12 ofzo, moet CD 10 naar het ZKH voor een inwendige echo om te kijken of de clomid iets heeft gedaan. En mocht het zo zijn dat ga ik elke dag testen om te kijken wanneer ie echt springt. Even afwachten of het gaat helpen. MEt de stress helpt die van mij niet, maar het helpt wel dat er nu eindelijk iets gebeurt mv de clomid. Nog geen eisprong gevonden? En wel super dat je bent doorgestuurd, dan heb je eindelijk eens zekerheid.
Hey meiden! Inmiddels heb ik (gisteren) mijn eerste afspraak gehad bij de fertiliteitsarts. Misschien heb je er wat aan Lies, als ik je vertel hoe het ging. Ze zei in t begin meteen dat omdat ik nog jong ben (28), ze normaal een langzaam onderzoek doen. Dat betekend dus dat ze geen haast maken en je een tijd moet wachten voor je aan de beurt bent. Dit zou niet gelden mocht zei vinden dat er een rede is om eerder te beginnen. Toen ging ze allemaal vragen aan ons stellen en ze vond dat er toch een aantal dingen onderzocht moesten worden. Ik heb nu geen echo gehad. Ik moet om cyclus dag 1 bellen, dan krijg ik dag 2 een uitgangsecho en kijken ze of mijn baarmoedermond er normaal uit ziet. Is dit niet zo dan doen ze een uitstrijkje en anders niet. Dan moet ik rond dag 12 weer terug komen en gaan ze mijn cyclus in kaart brengen. Dan moet ik dus regelmatig terug komen om de groei van het eiblaasje in de gaten te houden. Als mijn ei gesprongen is gaan ze progesteron prikken. Mijn vriend krijgt een semenanalyse... Mocht dit allemaal in orde zijn, dan moeten we helaas nog een half jaar zelf proberen... Maar goed, zou natuurlijk fijn zijn als er niks bijzonders is!!
Hé dubbeltje! Wat fijn dat je dat nog even wil delen dankjewel, heb ik zeker wat aan! Oké ja dat met die leeftijd snap ik wel, er zijn vast stellen die veel langer bezig zijn. Maargoed dat maakt de wens er natuurlijk niet minder op! Maar top dat jullie nou onderzocht worden; idd fijn om te weten of het fout of goed zit! Ik kreeg ook de indruk toen ik de afspraak maakte dat het echt eerst een intake gesprek is, maar we zullen zien of ze me ook meteen onderzoeken (ik hoop het wel want zit inmiddels op dag 85 en heb geen flauw idee wanneer ik weer bij 1 kan beginnen.. dus hoop dat ze kunnen kijken wat mijn menstruatie tegenhoud) Maar wat een fijn idee zeg dat ze meteen je steunen bij "het zoeken van je ei".. zou ik al een hele opluchting vinden! En een semenanalyse is een zaadonderzoek? Liefs
Gewoon lekker je zelf blijven meid en op je af laten komen en veel met manlief praten erover en samen standvastig blijven het is en wordt een zware tyd , het enigste nadeel is dat geklepper er elke keer er na toe maar je moet bij jezelf denken je doet het voor het goeie doel .
Hmm ja daar heb je gelijk in! En ik heb er ook alles voor over! Dankjewel voor je berichtjes en heel Veel succes voor jou gewenst! Liefs