Laatste wachtweek na terugplaatsing embryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door laika1010, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Wie zijn ook aan het wachten tot ze een zwangerschapstest mogen doen????Spannend....Heb vorige week maandag een terugplaatsing gehad van 2 embryootjes en nu duimen en duimen dat we een positieve zwangerschapstest mogen krijgen 1 dezer dagen...Ben nieuw hier,maar hoop dat ik reacties krijg!!!!

Di1980 vindt dit leuk.
  2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hihi ik zit overmorgen op 2 weken na de punctie en de Clearblue digitaal gaf vanmorgen ZWANGER 1-2 aan :D

Ik vind het nog vre-se-lijk spannend hoor...mijn andere testen van zw&kids lopen keurig op met steeds donker wordende lijntjes..omg wat is dit spannend!!

Hoop ook voor jullie zulke testen!!!

Hier nog heel spannend, het is mijn 7e zwangerschap en ik heb een zoontje mogen krijgen via IUI D, de oudste hebben we geadopteerd. Vijf missed abortions gehad. Dus ik vind het zoooo eng..

3. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ooooh wat geweldig zeg...Gefeliciteerd hoor!!!!Hoop idd over een paar dagen ook zo een test te hebben,hahahaahah!!!En snap dat je het spannend vind hoor...maarrrr wel super voor jullie!!!:):):)

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Superrrr spannend...

5. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    @ laika1010, spannend zeg! Mag jij na 12 of 14 dagen testen? Zit jij al in je 3e poging dan, omdat ze 2 embryo's hebben teruggeplaatst?

@ twoboys...dat lijkt me iets positiefs, maar ik snap ook dat je eerst even héél voorzichtig bent na alles wat jij al hebt meegemaakt. Pfff lijkt me erg heftig zeg. Wanneer is het vorige keren misgegaan dan bij je miskraam? Maar voorzichtig positief mag wel...superrr leuk!

Ik zit zelf ook in m'n wachtweken. Ik heb afgelopen dinsdag een terugplaatsing van een cryo gehad, dus zit nu nog net niet op de helft. Maar hoop heb ik eigenlijk niet, omdat mijjn cryo maar uit 1 cel bestond. Hij was 11-cellig toen hij in gevroren werd, helaas is er door het ontdooien veel afgevallen. :( Kans op zwangerschap dus heel klein!

Liefs jufbibi

6. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi.

Ik mag na 14 dagen testen,ik kan het ook bijna niet laten om niet te testen, want je hoor zoveel reacties dat veel meiden bij 7 of 8 dagen na terugplaatsing al positief testen...idd doordat dit onze laatste poging is mogen wij 2 embryootjes teruggeplaats krijgen, hierna hebben we er nog 6 in de vriezer, maar die zijn van veel mindere kwaliteit dus hoop zo dat deze wondertjes blijven plakken!!!
    Wat leuk om zo op forums met jullie erover te hebben!!
    :):):):)

7. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    hoop heel erg met je mee jufbibi dat het toch blijf zitten....wat een stress he...en wat duurt dat wachten lang...wie weet,hoop blijven houden he...je hoort toch heel veel verhalen dat het wel kan lukken!!!liefs

8. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Ja! Ik zit (bijna) in de laatste wachtweek! Krijg volgende week woensdag bloedtest en het ziekenhuis maar ben wel van plan zelf al daarvoor te testen. Helaas is mijn man van donderdag tot maandagnacht in het buitenland... Kan dus eigenlijk pas dinsdag ochtend testen.
    Of ik moet het zonder hem doen..

Ik heb vorige week dinsdag de punctie gehad en vrijdag de terugplaatsing van een 8 cellige embryo.

Ik heb gister getest of de pregnyl al uit mijn lichaam is maar kreeg nog een heel licht streepje.

Ik heb alleen al wel sinds gister wat zwangerschapskwaaltjes, ik weet dat dat door de utrogestan kan komen maar ik had het de eerste dagen niet?
    Ik ben inmiddels 8 keer zwanger geweest dus herken normaal wel heel vroeg de symptomen, maar dit lijkt me wel erg vroeg??

9. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Laika, wanneer was jouw punctie?

10. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Laika, ik lees net ergens anders dat jij getest hebt maar dat je iets later dan de 5 min wel 2 streepjes had!!!
    Nou... ik had dat in het begin met testen altijd hoor bij mijn zwangerschappen, dus volgens mij ben je gewoon zwanger! Je hormonen zijn gewoon nog niet zo heel heftig dus het duurt even...

11. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    jufbibi... jeetje spannend zeg, wat voor kans geven ze dan? Neem aan dat ze niet terugplaatsen als het echt geen zin heeft?

12. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,Ik heb vrijdag 25 oktober me punctie gehad en maandag de 28ste de terugplaatsing,weet je wat ik vreemd vind heb nu ja echt heeeeel erg hoor,hahahahahah..maar al 3 testen gedaan en allemaal wel 2 hele lichte streepjes maar echt pas na afleestijd en ze worden niet donkerder en ook niet eerder positief...Dus ja..dan ga ik toch wat negatiever ertegenaan kijken ,want hcg verdubbel om de dag toch na innestelling???zit nu op wd 8!!!Kon iemand het ons allemaal maar is vertellen he..dat scheelt een hoop stress en grijze haren..en heb utrogestan bolletjes en die geven ook weer zwangerschapkwaaltjes dus daar mag je dan ook weer niet vanuit gaan...want heb die bijsluiter gelezen en dacht zo heeej..hahaha!!!
    Hoop dat we allemaal een positieve test in ons handen krijgen,mooi sint cadeau he,liefs van mij!!!

13. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Haha, ja ik snap het wel hoor dat testen, ik ben ook zo!
    Test je met kv 2v5? In principe zit je vandaag op 11 dpo dus... Dat is meestal de eerste dag dat ik begin met testen en dan zijn ze ook echt heel licht bij mij en vaak idd echt pas na 5 min.
    Heb je een foto van je testjes?
    Je kan eigenlijk het beste nu een dag niet testen en dan weer wel... maarja, zo moeilijk he dat wachten!

Ik heb gister getest, om te kijken of die pregnyl al weg is, had ook 2 streepjes na 5 min... maar nog door de pregnyl denk ik.

Wat voor kwaaltjes heb je?

14. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Nee heb nog geen fotootje..mij telefoon maak niet van die hele duidelijke fotootjes,zal zo is gaan proberen of het me lukt:):)

Ik heb niet zo heel veel klachten alleen wel steken in allebei me liezen...en 4 dagen na terugplaatsing onwijze kramp een paar minuten en in de avond ook weer een paar minuutjes..

Heb jij veel klachten?????Heb jij ook soms van zal ik het me verbeelden???

Heeft kruidvat testen die 2 v 5 euro van die voorgedrukte steepjes,want heb wel al heeeeeel vaak getest maar die bleven hagelwit!!Ach durf alleen maar te hopen omdat het echt na afleestijd is en ze echt wel donker moeten worden na 2 a 3 daagjes,en dat doet het niet,ik ga jou advies opvolgen en dat is morgen niet testen en dan donderdag weer;);)

Er zijn er ook 2 teruggeplaats en dan denk ik weer van dan moet je hcg toch helemaal stijgen of zie ik dat verkeerd???
    En je lees alleen maar verhalen dat meiden echt na 8 dagen goed positief testen.
    Oooh ooooh,hahahaah!!!

15. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Mag ik iets vragen anne1977,
    Je had neergezet dat je 8 keer zwanger bent geweest,maar is het dan ook een paar keer misgegaan???

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    8 dagen is echt nog vroeg hoor! Ik testte positief op dag 9! En veeeel duidelijker met een zwanger en kids test dan de kv 2 v5! Die zijn niet meer wat t geweest is en geven niet meer echt een knal streeep! En mijne werd pas posi na 10 min ofzo. En ik testte met de kruidvat s avonds duidelijker als s ochtends!! Dus misschien vanavond uurtje je plas ophouden en testen? Andrrs morgen ochtend nog een keer?? Succes!!!

17. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Maar als jij met 9 dagen goed positief heb getest dan moet 1 dag toch niet uitmaken???:(

Denk ook niet dat de test van kruidvat als positief gezien kan worden,anders had hij nu wel binnen de tijd positief geweest..

Ach ik kan alleen maar wachten tot zaterdag,dan weten we meer he!!!

Heb nog 1 clear blue liggen met gelijk de weken erop hoever je dan zwanger zou zijn en die bewaar ik voor zaterdag...dussssss spannendddddd

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Jufbibi: Ik heb 5 missed abortions gehad, zo gemiddeld rond de 3 maanden. Maar het was van te voren al duidelijk dat het niet goed was. Hartjes te langzaam, groei achter.

Toen kwamen ze erachter dat iK Hashimoto heb, een autoimuunziekte en ben ik aan euthyrox gezet...en daar was jongste zoontje :)

Ik heb de 23e de punctie gehad en de 26e de terugplaatsing.
    Ben vorige week dinsdag gaan kijken of ik nog pregnyl in mijn lijf had. Nope, de testen van zw&kids gaven omowit aan.

Op donderdag de 31e verscheen een tuurstreep die mijn man niet eens zag. Op vrijdag de eerste werd de tuurstreep wat duidelijker, maar nog altijd zag mijn man het niet. Op zaterdag de 2e zag mijn man het ook...ik test elke dag en het loopt nog keurig op.

Gisteren de Clearblue gedaan en die zei ZWANGER 1-2. Het is morgen 2 weken na de punctie.

Ik ben dus zaterdag de 26e meegerekend op 6 dagen na terugplaatsing begonnen en er was al een tuurstreepje.

Nu istie mooi donker van kleur de teststreep. Heb er wel een goed gevoel over. Ook al blijft het eng. Oke het is vaker mis gegaan dan goed, maar heej, wat ik 1 keer kan, moet ik nog een keertje kunnen ;) toch?

19. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Oh en dames, net als bij mijn jongste zoontje, heb ik nu nog totaal nergens last van. Bij zoontje kreeg ik pas rond de 6 weken last van algehele malaise, misselijk, moeeee, beroerd enz. En ik heb bij zoontje negen maanden lang geen last gehad van mijn borsten en ze groeiden ook niets...en nu voel ik ook niets eraan ;)

20. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Dat vind ik ook two boys,hahahaha wat je al een keer heb gedaan moet dan de 2de keer ook goedgaan,gewoon positief blijven,en zwanger is zwanger toch;);)

Echt super goed nieuws hoor!!!!:)

Hopen dat wij jou achterna gaan,hahahaah!!!

Deel Deze Pagina