wat is dat balgevoel rechtsonderin toch?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door menneke1990, 21 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Zoals jullie het kunnen lezen zit ik met een vreemde vervelende vraag... sinds de curretage afgelopen april, heb ik constant rechts onderin het gevoel een bal te hebben. Deze geeft een zeurende pijn en soms krampachtige steken. Afgelopen weekend in het ziekenhuis gelegen omdat ik ineens oplopende koorts kreeg uiteindelijk toen hij te snel opliep werd ik aan het infuus gelegd. De bal rechts onderin deed zoveel zeer en verhoging,artsen dachten aan een blindedarm ontsteking maar ik gaf aan dit al te hebben sinds curretage. Uit bloedonderzoek bleek ook dat ik geen ontsteking had of iets wat op blindedarm ontsteking leek. Ik heb afgelopen tijden wel baarmoederonderzoeken gehad zonder antwoord te hebben gekregen op mijn vraag. Nu blijkt dat ze nooit naar mijn eierstokken hebben gekeken! Boos dat ik ben al zoveel fouten met de 2 curretages die afliepen in een hel en conplicaties. Vanmiddag mag ik eindelijk terecht bij de gyn,maar zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt naar een curretage?? Sorry voor het lange verhaal moest het even van me afschrijven.

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje meid Sorry geen ervaring er mee maar wilde je heel veel sterkte en succes wensen. Hoe was het bij de gyn? Hopelijk ben je wat wijzer nu

3. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Hey hey gelukkig niet mijn eierstokken maar wat het wel is weten ze niet dus even afwachten op andere onderzoeken.

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Na mijn eerste curretage heb ik heel lang het gevoel gehad dat er een steen onderin mijn buik zat. Hierdoor ook wat onderzoekjes gehad. Daar kwam niks uit. Het gevoel is langzaam weggegaan. Geen idee meer hoe lang het heeft geduurd.

Deel Deze Pagina