Hoi dames.. Sinds vorige week vrijdag begon ik hevig te bloeden.. naar het ziekenhuis geweest en het hartje klopte nog. Ze zeiden dat er hoogstwaarschijnlijk een miskraam aankomt en dat dat binnen 2 a 3 dagen zou moeten gebeuren... ik bleef maar bloeden met veel krampen maar geen vruchtje verloren. Vandaag nog een echo gehad en daarop klopte het hartje niet meer.. nu vraag ik me af wanneer komt de miskraam dan op gang? Aangezien ik nu bijna een week aan het bloeden ben. Na de echo gezien te hebben ben ik er ook wel gelijk klaar mee.. van mij mag het er nu ook wel uit zodat ik het kan afsluiten. Hoelang duurde het bij jullie voordat de miskraam op gang kwam?
Bij mij ging het iets anders. Opgewekt met medicatie. Uiteindelijk nog een curettage. De pijn met de medicatie was voor mij best heftig. Na de curettage was die pijn gelukkig over. Na 3,5 eindelijk een negatieve zwangerschapstest.
Ik heb bijna 2 weken gebloed. De eerste anderhalf week werd ik doorgestuurd toen een kloppend hartje, 3 dagen later naar het ziekenhuis toen een echo dat het niet meer leefde hartje was na de vorige echo gestopt. De volgende dag kwam het op gang. Had redelijk veel pijn en was alles in 1 dag verloren. Daarna nog 4 dagen hevig gebloed toen ging het over in vloeien.
Ik heb zo'n 5 dagen licht gebloed..toen kwam de miskraam op gang. Daarna nog 1,5 bloedverlies gehad (te vergelijken met een menstruatie) Pijn viel me erg mee, lichte menstruatiepijn. Hopelijk komt het bij jou ook snel op gang!
Het is nog steeds niet op gang gekomen.. verlies wel veel stolsels .. zie je het wel echt als het vruchtje eruit Is?? Voel je dat ook?
Toen het vruchtje bij mij eruit kwam voelde het van onder als een soort ping pong bal wat je eruit perst. Was toen 8 weken dus voelen deed ik het wel. Toen ik keek lag er een wc papiertje overheen maar kon wel zien dat het de vruchtzak was met iets erin. Heel veel sterkte, hoop dat je het snel achter de rug hebt en het een plekje kunt geven
Ik had een week lichte bloedingen met menstruatiebuikpijn. Na een week kreeg ik ineens hele erge krampen en toen viel het vruchtzakje eruit met 8 weken. Ik zag echt een vruchtzakje met een embryo erin. Heel onwerkelijk.... daarna nog 1,5 week nagebloed. Heel veel sterkte
Bij mij leek het echt op weeën. Kwam niet vanzelf na 1,5wk wachten opgewekt met medicatie. Ik dacht dat ik weer heel veel stolsels/flubbers verloor maar dit bleek het kindje te zijn. Was duidelijk herkenbaar. Had een andere kleur ook. Heel veel sterkte!
Allereerst veel sterkte toegewenst. Mijn miskraam met 7 weken kwam vrij snel op gang. Het begon met lage rugpijn, ging over in (hevige) buikpijn (vergelijkbaar met menstruatiepijnen) en daarna kwam eigenlijk gelijk het bloed. Het bloeden was bij mij niet heftiger dan een normale menstruatie, de pijn was wel erger. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en nogmaals veel sterkte
Vanmiddag afspraak gehad en ze hebben gekeken het vruchtje zit er nog ik zou nu 11 weken zijn maar het vruchtje is ruim 8 weken. Aangezien ik al 2 weken aan het bloeden ben mocht ik kiezen tussen cytotec of curretage. Ik heb voor de pillen gekozen. Alleen durf ik ze nu niet in te nemen omdat ik allemaal horrorverhalen lees over heftig bloedverlies en krampen! Heeft iemand ervaring met de pillen. Ik moet 4 pillen inbrengen en na 3 uur nog een 4 pillen. Hoe snel zou het op gang moeten komen?
Allereerst: wat verdrietig, meis . Ik hoefde maar eenmalig vier pillen in te brengen. Na twee of drie uur begonnen de krampen, en acht uur na het inbrengen begon het vloeien. Het deed inderdaad heel erg veel pijn (ik had ontsluitingsweeën) en ik ben echt liters bloed verloren in de loop van vier dagen. Daarna was mijn baarmoeder wel helemaal schoon. Ik vond het een heel heftige gebeurtenis en ik zou je adviseren om te vragen of je vriend/man bij je wil blijven, of anders een vriendin of (schoon)moeder of zo. Mijn vriend heeft mij bijvoorbeeld kunnen masseren en mijn hand vast kunnen houden. En het was ook gewoon fijn om iemand te hebben om tegenaan te huilen. En zorg voor proviand! Chips werkten bij mij gek genoeg pijnstillend (door het zout en het gekraak, denk ik), dus de zakken waren niet aan te slepen in die vier dagen. Het is een ontzettend trieste gebeurtenis, dus wees vooral heel lief voor jezelf. Ik heb bijvoorbeeld urenlang onder de douche gestaan terwijl het gebeurde, omdat de warmte van de straal de weeën iets verlichtte en ook omdat ik erdoor ontspande. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Ik had eerst 4 dagen licht bloedverlies. De 5e en 6e dag flink bloedverlies met stolsels en einde van dag 6 kwam het vruchtje los. Had de 5e en 6e dag wel wat last van krampen.