Wat goed meid. Ook heel fijn dat je dokter een luisterend oor heeft geboden dat is heel belangrijk. Laat ons even weten hoe t gegaan is. Ik duim voor je
Gister bij de gyn geweest. Het was een hele lieve vrouw en legde alles goed uit. Ik kan helaas nog niet behandeld worden ivm overgewicht ik moet eerst 10 kilo afvallen min. Voor ik meds kan krijgen. Ik heb de diagnose PCOS gekregen en vergrote eierstokken. Ze is heel positief over het gewichtsverlies ze denkt zelf als ik goed afval dat ik misschien die pillen niet nodig zou hebben. Dus ik ben benieuwd. Ik moet in dec. Terug komen en dan kijken we in wat voor staat ik en me eierstokken zijn. Ik kreeg een inwendige ego wat niet vervelend was. Ze vertelde precies wat ze dag en wat het was en betekende. Ondanks Daf het nu niet lukt om zwanger te worden heb ik er heel veel vertrouwen in dat het gaat lukken. Ik heb veel moeite met afvallen dus het word afzien maar heb er gek genoeg zin in
Xiomara wat goed dat ze zo positief was! Fijn gevoel dat je nu gericht iets kan gaan doen je hebt nog even, die 10 kg heb je er dan vast af!!
Hoi Ladies, Net als jullie zit ik een beetje in hetzelfde schuitje. Niet of nauwelijks ongesteld in 9 maanden na stoppen pil. Intussen bloed geprikt en hormoonwaarden in orde, maar moet nog zo`n echo laten maken. Ook ik ben over 2 weken aan de beurt. erg spannend! Hoop ook voor jullie dat de uitslagen goed zullen zijn!! en die cyclussen gauw op orde zijn en leiden tot een zwangerschap!! Succes met alle onderzoeken en doelen !! Een vraagje van mij aan de meiden met (geconstateerde) pcos; hebben jullie verder syptomen die bij pcos horen, naast het niet hebben van een regelmatige eisprong? Zoals overbeharing, acne etc. of kwam t enigszins uit de lucht vallen..