is dit toeval ..... ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door peekaboo, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    ik weet niet goed waar ik deze vraag moet plaatsen dus doe ik het hier .
    Ik ben nu al 2 keer bevallen , en bij beiden op 3 cm blijven steken terwijl de bevalling wel echt goed begonnen was .

1ste na 48 uur weeen nog steeds 3 cm en pas na 3uur infuus begon het te vorderen

2de na 30 uur weeen ook maar 3cm en pas na breken van de vliezen en infuus vorderde het .

Is dit toeval ? of wil dit zeggen dat ik bij een eventueel volgende zwangerschap ook op 3 cm blijf hangen tot ze helpen ?

hoor het graag

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik heb er geen idee van of het toeval is maar waarom bespreek je het niet met je gyn? Dat je daar bang voor bent en of ze je eerder willen helpen zodat het sneller vorderd. Is echt geen rare vraag hoor...

3. peekaboo

heb net men nacontrole gehad en ben het vergeten te vragen , ik en manlief waren over nog kindjes aan het fantaseren voor over een aantal jaar en plots kwam dit in mij op ;)

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Tja, het zou kunnen natuurlijk.
    Mijn eerste twee bevallingen zijn geëindigd met een vacuümpomp, omdat ze beide sterrenkijkertjes waren.
    Ik was hier bij de derde ook ontzettend bang voor, maar wat bleek. Meneertje lag perfect en ik heb het deze keer helemaal zelf kunnen doen :D
    Wel een heel ander voorbeeld, maar zo zie je maar dat elke bevalling toch weer anders is. Maar ik zou dit zeker met je gyn of vk bespreken als het zover is.

5. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Misschien kun je je vraag stellen aan de verloskundige op het forum?

6. peekaboo

heb de vraag aan de verloskundige gesteld op het forum , en de kans is inderdaad groot dat het weer gebeurt maar moet niet perse

Deel Deze Pagina