Een vraag aan de vrouwen die hierin geloven. Na mn eisprong eet ik sinds twee cyclussen geen ijs, drink ik geen heel koude dranken en draag ik s nachts sokken in bed om innesteling te bevorderen. Nu ben ik echt gek op ijsjes, het liefst eet ik ze elke dag. Ik heb positief getest en ik vroeg mij af tot hoe lang jullie daarmee doorgaan. Alleen tot NOD vanwege de innesteling of ook nog langer in de zwangerschap? Ik snap dat het maar een theorie in, maar ik geloof er wel in en wil na anderhalf jaar en twee miskramen geen 'onnodige' risico's nemen.
Ik heb me ook warm gehouden na de terugplaatsing, dus geen koude dranken/ijs en een brede sjaal rond m'n middel (is nu met deze warmte natuurlijk niet nodig, maar mijn tp was in mei). Ik ben hiermee doorgegaan tot ongeveer twee weken na de bloedtest, zodat hij/zij goed genesteld was.
Ik heb door gedaan tot een week of 8. Ik dronk en at niks kouds. Alles lauw. Elke dag de hele dag sokken aan Altijd een warme buik
Frummels, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Toevallig heb ik dit ook van de accupuncturist gehoord. Ze zijn vermijd koude drankjes. Eet bij voorkeur het liefst warm. Met name naar de terugplaatsing. Misschien toch een idee voor mij om hier even goed op te letten. Ik ben ook zo dol op ijsjes! Vooral nu met het mooie weer wil ik het liefst alleen maar ijs!
Gefeliciteerd! Wat spannend, wanneer eerste echo? Ik zou het in elk geval tot de echo volhouden. Zelf at en dronk ik niets kouds meer, sokken aan in bed.. Bij thuiskomst van werk lekker voetenzak om mijn voeten. Je zal het vast volhouden door dit mooie resultaat! Nu nog een kloppend hartje
Vandaag m'n echo gepland, 15 augustus. Dan ben ik als het goed is 6 + 6. Doodsbenauwd ben ik, dus ik probeer maar zo veel mogelijk afleiding te zoeken. Hoop zo dat het nu wel goed gaat. Thanks voor de reacties en support!