Hallo allemaal, Zijn er toevallig nog anderen die hadden gehoopt deze maand een IVF behandeling te starten bij het UMC Utrecht maar deze behandeling door de omstandigheden uit te moeten stellen? Wij hebben van een eerdere IFV een aantal cryo's waarvan we vorig jaar al een hebben laten terugplaatsen, helaas niet gelukt. Toen ik belde voor de afspraak voor januari kreeg ik te horen dat er wegens omstandigheden in het laboratorium geen afspraken gepland konden worden en later die dag was op het nieuws te lezen waarom. Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die nu vol spanning afwachten wanneer ze weer verder mogen? Groetjes, Esta
Ik ben ook aan t wachten.. Ik doe KID via het UMC, maar helaas nog niets gehoord. Ik las gisteren ergens dat ze 1 feb. Pas weer verder gaan?
Ja, wij zouden deze week met ivf gaan starten, maar dat is afgezegd tot nader orde. Ontzettend balen!
Ja, ik heb ook ergens gelezen dat ze in week 5 weer starten met de ICSI behandelingen, maar stiekem had ik de hoop dat de andere behandelingen eerder zouden starten. Helaas heb ik nog niets gehoord dus wij moeten een maandje overslaan. Jullie ook sterkte met wachten!!
Umc belde net. Ik word aankomende maand ingepland, dus moet bellen bij start menstruatie. Moest er alleen vanuit gaan dat ik niet elke maand ingepland kan worden omdat ze op 50% capaciteit draaien.. Wie mogen er nog meer weer starten?
Kleintje85: doe jij de KID in een iui traject? Of in een ivf/icsi traject? Was even benieuwd omdat wij nu wachten op de start van een ivf traject en het hoopgevend is als een lotgenoot groen licht heeft gekregen. Zkh hier (maakt gebruik van het lab van Umc Utrecht) hoopte einde week iets meer te weten, maar wist nu nog niets. Hoop zo dat ik mijn volgende cyclus kan starten.
Ik zou deze maand een cryo terugplaatsing. Ik heb er maar 1 en de vraag is of deze überhaupt wel ontdooit. Dus misschien wacht ik voor niks. Ik zit in Rijnstate (transport) ziekenhuis. Dus ik ga maandag weer bellen met hoe de stand van zaken is, dat heb ik afgesproken met mijn arts. Ik heb zelf wel al begrepen dat het februari, maar ook pas maart kan worden. Ze gaan langzaam opstarten. Dus kan nog best even duren voordat je met ivf gaat starten. En dan is het nog afhankelijk wie er voor je zijn op de lijst. Want door grote drukte is de kans op fouten ook weer hoger, dus ze zijn denk extra voorzichtig. Als ik niet gebonden was aan rijnstate door dat ik gebruik van donorzaad en zou moeten starten met een nieuwe poging had ik naar een ander ziekenhuis gegaan.
Hai hai. Ik ben maandag in het umc geweest en mij is verteld dat ze het niet schreeuwend druk hebben, maar wel inderdaad op half gas draaien. Ik word deze maand gebeld, en dan mag ik hopelijk begin februari beginnen! De medicijnen liggen al klaar en morgen prik instructie!!
Ja ik ben inderdaad ook gebeld, ook wij mogen februari weer starten met de terugplaatsing van onze cryo. Dus nu wachten op de ongesteldheid en dan direct bellen! Ook bij ons is aangegeven dat we er niet vanuit moeten gaan dat we het iedere maand kunnen proberen doordat ze op halve kracht werken, dus nu is het hopen dat de eerstvolgende cryo maar gewoon lekker blijft plakken.
Ohh wat naar Miepje heb je zelf tussendoor nog gebeld? Ik heb tussendoor 2 keer gemaild of ze al iets wisten.. Toen wisten ze steeds nog niet hoe of wat er ging gebeuren
Ik heb net rijnstate gebeld. Ik ben onder behandeling in een transport ziekenhuis. Rijnstate heeft vrijdag gehoord dat ze heel langzaam mogen starten met 4 cryo terug plaatsingen per week. Dat is 1/3 van hun normale aantal. Wat ik verder heb gehoord. De mensen die nog moeten starten met ivf/icsi gaan voor. Ze kijken niet naar leeftijd, aandoeningen of andere dingen. Er is een wachtlijst van ongeveer 3-4 maanden ontstaan. Ze gaan waarschijnlijk alle cryo terugplaatsingen in een hormonale cyclus doen omdat dat het beste planbaar is. Maar ze moeten nog in het team bespreken hoe ze precies alles gaan doen en plannen. Ik moet rekenen op na half februari. Tot die tijd de pil blijven doorslikken zonder stopweek. En dan hopelijk na half februari mijn cryo terugplaatsing. Dit is dus wat ik van mijn ziekenhuis te horen heb gekregen en wat hun beleid is.
Ik ben ook onder behandeling bij Rijnstate. Vanochtend contact gehad. Wij kunnen ook gaan starten bij mijn volgende menstruatie. Het schema gaat gemaakt worden. Zo fijn om verder te kunnen!
Hoe gaat het met jullie allemaal? Inmiddels alweer een behandeling gehad? Ik ben nu aan het ovulatie testen voor poging 4. Ik merk dat ik wat gestressed ben over m'n piek. Vorige maand mocht ik geen iui-d doen door dat geneuzel met umc. Deze poging mag ik weer meedoen.. Als deze niet lukt, is het niet zeker of ik mij weer meteen aan mag melden. Dus ik ben erg bang dat ik mn piek mis, en dat ik dan hierna nog 2 maanden moet wachten, als het niet zeker is dat ik me elke nieuwe maand weer aan kan melden. Ik voel daardoor redelijk wat druk rondom het testen.. Herkenbaar? Of zien jullie het allemaal wel?
Hier ontzettend geluk gehad, ben van de tussentijdse iui poging (omdat de ivf afgeblazen was) zwanger geworden! Tis nog heel pril maar als alles goed blijft gaan hebben we heel veel geluk gehad. Ik herken het wel de onzekerheid met de ovu testen. Hier altijd de clear blie digital gebruikt. Dan is het eigenlijk niet te missen met 2x per dag testen, maar bleef soms onzeker als er op de follikel meting al een grote follikel te zien was en de test bleef nog een paar dagen negatief.
Ohhh wat super voor je! Gefeliciteerd! Ik heb nog nooit een positieve clearblue gezien hier.. Vandaar dat ik met groene sensitesten gebruik.