Bedankt allemaal meiden Het gaat stukken beter met Stijn nu. Hij is sinds zondag van de beademing af. Hij draagt alleen nog een zuurstofbrilletje ( zo noemt mijn broertje het) Hij heeft een paar dagen onder een lamp gelegen maar dat is ook niet nodig. Ik heb iedere dag contact met mijn broer. Zijn vrouw is maandag ontslagen uit het ZH en ze wonen nu tijdelijk in het ronald mc donald huis bij het sophia. Gisteren heb ik gevraagd wat hij wilde hebben. Ze wilden graag woezel en pip spulletjes. Dus ik denk dat wij een grote luiertaart maken met blauw lint en woezel en pip dingetjes. Verder wil ik kleertjes mt 44 voor hem kopen want hij was nu al 39 cm. En hij is sinds vorige week 35 gr aangekomen. Dat lijkt niet veel maar voor hem was het heel goed omdat de voeding eerst niet zo goed ging. Miss mag Stijn eind van de week terug naar Goes en dan kan ik hem eindelijk live zien ipv op foto's
Wat een goed nieuws Amber! Fijn dat hij alleen het zuurstofbrilletje nog maar nodig heeft! Hoop dat hij snel naar Goes mag