Wat te verwachten ?

Discussie in 'Prematuur' gestart door amber1978, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Bedankt allemaal meiden

Het gaat stukken beter met Stijn nu. Hij is sinds zondag van de beademing af. Hij draagt alleen nog een zuurstofbrilletje ( zo noemt mijn broertje het) Hij heeft een paar dagen onder een lamp gelegen maar dat is ook niet nodig.

Ik heb iedere dag contact met mijn broer. Zijn vrouw is maandag ontslagen uit het ZH en ze wonen nu tijdelijk in het ronald mc donald huis bij het sophia.

Gisteren heb ik gevraagd wat hij wilde hebben. Ze wilden graag woezel en pip spulletjes. Dus ik denk dat wij een grote luiertaart maken met blauw lint en woezel en pip dingetjes. Verder wil ik kleertjes mt 44 voor hem kopen want hij was nu al 39 cm. En hij is sinds vorige week 35 gr aangekomen. Dat lijkt niet veel maar voor hem was het heel goed omdat de voeding eerst niet zo goed ging.

Miss mag Stijn eind van de week terug naar Goes en dan kan ik hem eindelijk live zien ipv op foto's

2. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Geweldig amber! Dat klinkt alsof het heel goed met hem gaat. Hopelijk mag hij snel terug naar Goes.

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Wat een goed nieuws Amber! Fijn dat hij alleen het zuurstofbrilletje nog maar nodig heeft! Hoop dat hij snel naar Goes mag ;)

4. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    dat klinkt positief! Hoop dat je he snel live kunt bewonderen!

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dat klinkt goed allemaal. erg fijn. en veel plezier met het knutselen.

Deel Deze Pagina