Hebben jullie al een Wheely bug, begint hier nu steeds interessanter te worden en vind hem zelf ook heel leuk. Verder speeltjes voor in de zandbak? Duplo/little people, voorleesboekjes, keukentje, puzzel..
Jaaaa!!! Poppenwagen is ze dan nog net te klein voor denk ik. Denk je niet? Leuk zo'n wheely bug! Ze heeft wel een hobbel lieveheersbeestje! Zandbak past niet op het balkon haha. Little people en duplo staan inmiddels op mn lijstje. Keukentje krijgt ze met haar 2e verjaardag! Wat geven jullie N. voor haar 1e verjaardag?
Ah oke haha. Ja t is wel lastig hoor, ze zijn toch nog zo klein eigenlijk. Wij gaan waarschijnlijk voor deze zandbak, gaan hem wel zelf nog wit/roze verven.
Abonnement voor dierentuin, duplo, puzzels, een pop! Als ze een echt poppenmoedertje is vind ze dat echt geweldig, en poppenwagentje kan ook prima, nu misschien iets te vroeg maar over n half jaartje vind ze dat vast geweldig en dan heb je nog wat achter de hand
Leuk Boommm! Sarax: Ja een vriend van mijn vriend heeft vorige week een pop opgestuurd vanuit Frankrijk: kusjesssss!
Je hebt ook van die schattige rieten poppenwagentjes die zijn wat kleiner.. Little people.. Kreeg m'n neefje voor zijn eerste verjaardag en vind het erg leuk.. En van Fischer price.. Het theeservies, boodschappentas, picknickmand, mijn mooie tas.. Ook erg leuk allemaal Een skippy koe Lieve foto!