drinken baby 6 mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaChantal, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Vraagje.. ik zit op een fb groepje voor kids die dit jaar zijn geboren.
    Ik verbaas me wel meer over dingen daar, maar nou wel het toppunt..
    Over drinken van een baby van 6 mnd naast de fv.
    Een baby kreeg al yogi..
    "Ja dat mag gewoon hoor"
    Lijkt me sterk toch?
    En nee ik bekritiseer niet gelijk iedereen die het anders doet dan ik het zou doen :)
    Vroeg me gewoon af of dat normaal is?

Hier kregen ze water of diksap tot een jaar

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Jeetje nee zeker niet goed lijkt mij, is gewoon koemelk toch?

Hier krijgen ze altijd alleen water....

3. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    nou yogi is koemelk en nog eens een bom suiker. Dat zou ik zeker niet doen. Hier begint mijn zoontje nu met water en thee en zolang hij dat drinkt wil ik ook niet overgaan op diksap, probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen.

4. KimK

KimK Niet meer actief

Hier krijgt dochter alleen melkvoeding hoor! En als ze straks wat ouder is alleen water. Zoon is nu bijna 2 en krijgt nu pas hele verdunde roosvicee....

5. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Nee, lijkt me niet normaal. Alleen melk is meer dan genoeg.
    Wij zijn rond de 9 maanden wat water gaan geven, en daarna thee en verdund sap.

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ben ook totaal niet kapot van de drankjes.... De oudste wordt bijna 6 en krijgt nu pas heeeeel af en toe eens fris. Siroop dan wel al wat langer en vaker. Maar ik beperk dat echt ...

Ben al eens aangesproken dat ik een strenge mama ben kwa drinken... Tja zal mij een rotzorg zijn, die zooi kunnen ze later nog vaak genoeg drinken

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Oudste krijgt ook voornamelijk aanmaaklimonade(licht aangemaakt), melk, water en thee.
    Soms fristi of chocomel maar dat is wel uitzondering(meestal als we bv uit eten gaan/ergens wat gaan drinken/op verjaardag/als er een vriendinnetje komt eten) als we dagje weg gaan meestal roosvicee pakjes.

Frisdrank krijgt ze niet echt.
    Heeeel af en toe bekertje kindercolasiroop met spa rood :)
    En laatst 1x gewone cola met water aangelengd(vond ze wel heel interessant natuurlijk ;))

8. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Jeetje nee dat is zeker niet normaal. Is allereerst koemelk en buiten dat, er zit volgens mij niet eens suiker in maar aspartaam! Dat wil je je kind echt niet geven en al helemaal niet met 6 maanden! Hier krijgt zoon alleen water en daar blijft het voorlopig bij met als uitzondering straks eventueel kruidenthee

9. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.207
    512
    113
    Ik werk in de horeca en maak vaker dot soort dingen mee. Kinderen van een paar maanden aan de fristi, appelsap, ijs, soep, stukjes taart... tja
    . Ik vind het niet normaal, maar goed dat moet ieder voor zich beslissen. Zelf prpbeer ik veel minder suikers binnen te krijgen en ga mijn dochter ook leren om gezond te leven, zelf kregen wij alleen in het weekend een chipje en cola. Voor de rest 1 snoepje per dag. Heb in mijn jeugd kilo's rozijntjes weggewerkt haha.

Deel Deze Pagina