Wat fijn dat het allemaal goed was! Kan je het dan ook zien bewegen op de echo? Het verbaasd me hoe snel de beeb kan groeien, toen ik dat stipje zag had ik gedacht dat dat voorlopig nog zo zou blijven haha
Wendy jij gaat morgen toch naar de 9maandenbeurs? Zou je mij willen laten weten of het de moeite waard is? Ben best wel druk deze week dus als het niet zoveel is spaar ik liever mijn energie
Geloof me het groeit zo hard. Als ik mijn echo's zie, gaat echt heel hard. Mijn vorige echo was op 9+4 en gister op 11+2 (volgens afmeting 11+5) wat een verschil.. Zal even een foto bij voegen..
Ja je zag hem/haar echt bewegen, zo cool!! Ja ik verbaas me er ook over hoor.. maar wel echt super gaaf om te zien dat jou/ons kindje dan echt aan het groeien is . Ja ik ga morgen naar de 9maandenbeurs! Is het goed als ik donderdagochtend iets laat weten erover? Aangezien ik alleen op mijn werk inlog... Nog een uurtje en je zit er!!! Spannend!!
Wow Jane dat is inderdaad een flink verschil. Heel mooi!! Ik heb 7 maart weer een echo dus dan zal ik het wel zien, echt super!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet alle getallen begrijp, moet nog het een en ander leren haha Maar ik wil je best geloven dat het allemaal zo snel gaat, krijg vanmiddag nog een echo maar veel verschil zal er niet zijn met afgelopen donderdag maar kijk enorm uit naar de volgende, wat er dan allemaal te zien is! Van harte met je zwangerschap!
Geniet ervan, tip, probeer het te filmen met je telefoon. Hebben wij gister ook gedaan. Zo mooi om het te zien.
Met 9+4 bedoel ik de aantal weken en dagen zwanger. Volgens IVF berekening was ik gister 11 weken en 2 dagen zwanger, volgens de afmetingen van onze kleine zou ik 11 weken en 5 dagen zwanger zijn gister.
Oow oke dan snap ik het, thnx Ja dat wil ik zeker gaan doen, kan uren naar het hartje kijken wat een prachtig gezicht is dat!
Ik heb een angelsound gekocht, het stelt mij iedere dag weer gerust. Misschien een tip, ze kosten maar rond de 30.
Wij zijn net thuis...maar alles is goed! Hartje klopt en KLINKT goed Jaa we hebben het hartje gehoord Ben ook weer een week vooruit geschoven en uitgerekend op 23 september maar dat word 2 weken eerder i.v.m. diabetes en vanaf week 36 zal ik elke dag naar het zh moeten als ik mazzel heb anders word dat eerder... Over 3 weken moet ik weer terug komen voor een echo en bloedonderzoek etc. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zh maar vermoeiend vind en vooruitzicht word er niet beter op....ik heb nu ook al 5 artsen gehad waarbij het alleen maar over hetzelfde gaat...diabetes en zwangerschap.
Wauww chantal, Super!!! hier drukdrukdruk geweest, gewerkt gister van 7-15...maar nu heerlijk vakantie... Voel me verder eigenlijk best goed, af en toe misselijk, en borsten jeuken/soms pijnlijk.. en heel veel afscheiding..maar goed..dat zijn goede tekens.. en die dromen he.. bizar wat je soms erin mee maak hahaha... morgen mn nichtje om op te passen.. verder beetje rommelen.. heb heeeeel veel zin om mn ramen nog te soppen van de week. zulk lekker weer haha.. hoe is t met t roken dames??.. mijn bedoeling is om te stoppen na de echo zodra t pakje op is.. nou k heb er nog 5...ben benieuwd.. k denk niet echt t gaat lukken erg is dat he..volgende week vakantie, en manlief doet dan lkkr sigaartjes roken, onder t klussen, dus as k mee help zal verleiding wel groot worden.. misschien mar uitschuiven tot nav akantie..k weet t nog niet.
Ik ben dus niet de enige die raar droomt de raaarrste dingen! Mijn baby was een aapje bijv.......... Denk dat je het stoppen inderdaad beter nog even een weekje kan verschuiven, in een vakantie is toch erg lastig denk ik.. Bij mij is er verder niet veel veranderd meer, de avond blijft het moeilijkste maar na gister neemt mijn vriend het ook serieuzer dus misschien word dat ook makkelijker nu en mijn verloskunde maakte er niet echt een punt van..hij vroeg hoe het ging en verder eigenlijk weinig, wel had hij het over een speciale poli die ze daar hebben. Heel veel plezier met je nichtje enne... als je nog meer ramen wilt doen...heb er hier ook nog een paar voor je
@ ChantalBN: wat een goed nieuws Chantal, en weer vooruit gezet! Spannend hoor... Maar je kindje wordt dus sowieso met 38 weken gehaald? Ik snap dat het vermoeiend is, elke keer hetzelfde maar even volhouden, het is voor een zeer goed doel! @ Krulletje: Wat lekker dat je vakantie hebt. Wat gaan jullie klussen??? Ja het is zeker lekker weer maar de wind maakt het toch nog erg fris brrr... @ Roken: Hmm dat gaat nog steeds niet. Ik zit op slechtere dagen op max. 5 maar probeer het echt bij 3 te houden. Het stomme is dat ik had verwacht na de echo dat ik nu wat meer ging beseffen en ik dus kan stoppen maar nu ik zie dat alles goed is denk ik weer: het heeft er dus nog geen last van gehad.. Zo'n foute gedachte!! Bah! @ Weten wat het wordt: willen jullie het weten? En mag iedereen het dan weten?
@ Meiski Hoe gaat het met je? Ja door de diabetes worden baby's meestal groter en ik kan er al vanuit gaan dat het met 38 weken gehaald word maar dat wist ik eigenlijk al en vind dat ook niet erg Ik heb gelukkig met mijn diabetesverpleegkundige kunnen regelen dat ik niet steeds een afspraak hoef te maken en we gewoon per mail contact hebben dus dat scheelt me weer een dagje @ Roken Begrijp je helemaal, heb hetzelfde in plaats dat het motivatie geeft lijkt het juist dat ik er makkelijker in word toch probeer ik het wel vol te houden maar of het helemaal stoppen zal lukken... @ Weten wat het word Ik zou het wel willen weten en zou het ook niet erg vinden als anderen het weten, ik denk dat ik me hoe dan ook zal verspreken door eens niet met hij/zij te praten. Jij?
Hoi Hoi, Hier gaat alles goed. Ben gister naar de 9maandenbeurs geweest maar wat een drama. Nooit op de 1e dag gaan en zeker niet op mannendag. We reden om 12 uur weg (20 minuutjes rijden max) en we waren rond 13:45 uur eindelijk binnen. Nergens parkeerplek en we moesten helemaal naar de arena om daar te parkeren om via een pendelbus naar de RAI gebracht te worden. Binnen heb je alleen maar gierige mensen die alles wat gratis is te pakken en ze letten helemaal niet op de medemens die daar loopt. 100x kinderwagen tegen me voeten gehad, ik was er wel beetje klaar mee . Maarja misschien is een andere dag beter om te gaan. Ohja? hoezo worden diabetes kindjes groter dan? Wel fijn dat je weet dat het rond de 38 weken gehaald wordt (hoef je ook niet te wachten haha). Wel lekker inderdaad dat je gewoon per e-mail contact kan hebben en dus niet elke keer naar het ziekenhuis hoeft. Ik hou het echt bij max. 5 per dag en zoals gisteren heb ik bijna de hele dag niet gerookt en had ik er maar 2,5 op over de hele dag. Wij willen ook heel graag weten wat het wordt alleen wil mijn vriend het dan weer aan niemand vertellen , hier hebben we nog beetje discussie over want ik vind het juist fijn dat iedereen gewoon weet wat je krijgt. Ik weet bij mijn zus, die het niet wilde weten, dat het zo moeilijk was om leuke dingen te kopen... Hoe gaat het verder met jou?
Zoals ik het hoor kies ik voor de zekerheid wel om thuis te blijven en lekker mijn rust te pakken Dat komt doordat ik meer suiker in mijn bloed heb en daardoor word de baby weer groter en langer. Ik vind het wel beter dan hoef ik inderdaad niet te wachten Doe je goed! Proberen vol te houden om zo weinig te roken Het is inderdaad makkelijker voor anderen om te weten wat te kopen, zoveel neutrale dingen zie ik niet meer... maar daarnaast denk ik dat je zelf meer in de hij of zij vorm zal praten dus daar moet je ook nog eens opletten dan. Wie weet denkt hij er tegen die tijd wel anders over
ZO ben ik weer haha.. o het klussen.. haha.. we hebben een schouw gekocht op mp voor de kachel.. en die is donkerbruin, helemaal opschuren en creme verven.. zo ook een computerkast...haha ff lkkr wat vernieuwinkjes aan brengen.. en nu nog mp aan het af struinen voor een poppen kleding kastje hahah... roken@ nou hier niet echt kunnen minderen.. beetje druk enz en dan neig je er toch sneller naar. vanmorgen moesk bijna overgeven na een peuk.. maar dat verdween na de 2e peuk hihi.. als ze nou even net zo vies blijven dan ben ik er misschien wel sneller af dan dat k dacht haha... ben nu ondertussen even de bodems aan t maken voor de taart voor onze kleine meid.. ooo wat gaat het hard.. zaterdag alweer 2 jaar. hebben jullie ok zo veel kriebel aan je boobs?? haha.. o kheb dr zo last van haha.. t hoort er allemaal bij he.. heb me trouwens opgegeven voor mvm komen volgende week.. haha gaan ze uiteraard vragen of k rook ... of k moet dan al gestopt zijn mar ja t zei zo
owja... dat wilde ik nog vragen. duizeligheid hebben jullie daar ook last van..echt zo af en toe als je buk en overeind kom,net t lijkt je omval..