ooh wat goed dat alles goed is en wow wat een leuk nieuws dat je misschien een meisje krijgt! Wat spannend zeg..... en wat knap dat ze dat nu al kunnen zien ..... Oh toch weer 4 dagen teruggezet? Gewoon op 23 september blijven hoor, net als ik.. gezellig! haha!... Ja ik snap dat je blij bent en je met een SUPER goed gevoel het weekend in gaat! Super om te horen dat alles goed is!!! Helaas kan ik in het weekend niet inloggen (ben wachtwoord kwijt en hier op mijn werk logt ie automatisch in) dus helaas, ik ben er maandag weer ... Moet binnenkort echt even mijn wachtwoord opzoeken want als ik straks eenmaal verlof heb moeten we elkaar natuurlijk wel op de hoogte houden ..... Ga je nog wat leuks doen dit weekend of hou je het lekker relax?
Ja ze kunnen het zien maar ze kunnen niks met zekerheid zeggen, dat kan echt pas rond de 20 weken dus ik hou me nog nergens aan vast al lijkt een meisje me erg leuk hoor! haha belangrijkste is dat het gezond is en voor nu ben ik er weer helemaal gerust op en wil ik lekker gaan genieten. Geweldig om de kleine zien te bewegen! Was eerst rustig maar ineens zag je de armpjes en beentjes echt alle kanten op gaan, heerlijk! Oh ja het is morgen weekend he! Ik ben de dagen een beetje kwijt haha maar inderdaad straks moeten we elkaar zeker op de hoogte houden We lopen ook zo lekker gelijk, leuk! Heel veel plezier en hoop dat jullie een leuke reactie krijgen van opa en oma! Als het goed is heb ik mijn echo hierbij geplaatst
Ik dacht, voordat ik mijn werk verlaat even kijken of je reageert hebt en dat heb je haha! Leuk hoor.. en wow wat een mooie echo!!! Super leuk!! Geniet van je weekend.. doe rustig aan en spreek je na het weekend weer!!! x
dames... daar ben ik weer wauwww!!! wat een mooie echo!! top dat alles goed is.. enne die 4 dagen.. nie veel van aantrekke haha.. volgende keer loop je misschien weer paar dagen voor beebje komt toch wanneer hij/zij t in de planning heeft HIer@... YESSSSs 9 weken!!!.. nog 3 te gaan.. dan de grens bereikt pff zou dan wel blij zijn hoor... dinsdag idd echo.. ik mag om half 10. ben zo benieuwd.. als tmaar goed gegroeid is, en t hartje nog steeds klopt.. denk dat ik daarna iets meer rustig kan genieten van de zwangerschap.. wat ik wel erg merk, is dat mn kleding echt niet lekker meer zit, moet veel jurkjes aan enz.. en dan zie je best al beetj een buik (darmen wel) maar toch... denk na de echo dinsdag mn positiekleding mar s achter t schot vandaan ga halen kwaaltjes hier komen en gaan. misselijkheid met vlagen, af en toe last van onderrug (vooral na dag druk bezig).Morgeavond moet k weer werken van 3 - 11. maar weet nog niet of het me ga lukken.. ten eerste na zo een dienst val ik pas rond 2/3 in slaap, daarbij heb k op tmoment de dag erna last van mn ondderug..dus wileigenlijk wat rustig doen..maar ja hoe doe je dat als ze t nog neit weten. gewoon ziek melden?..Pff moeilijk moeilijk. Hoe is t verder met jullie? hoop trouwens er weer snel mooi weer aan komt, dit weer is ook maar wat somber.. Fijne dag all nog.
Nee inderdaad, dinsdag word ik misschien wel weer vooruit geschoven en bij een oud klasgenootje van me veranderde het nog bij 20 weken! Iedereen weet het inmiddels en reageerde heel leuk, blij dat ik niet meer stiekem hoef te doen en er lekker over kan praten! Maakt het nog leuker Ik merk het ook dat me kleding niet echt lekker meer gaat zitten, vooral broeken en heb vandaag een zwangerschapsbroek besteld. Is het anders niet handiger om het op je werk al te vertellen? of in ieder geval je baas of wie er daar over jou gaat, misschien dat je dan wat rustiger aan kan doen of eerder weg kan indien nodig en ja anders gewoon ziek melden hoor! Wat niet gaat gaat niet. Verder gaat het hier goed, dezelfde kwaaltjes zijn er nog maar merk ik ook dat ik steeds meer last van me onderrug krijg, bukken is soms ook even teveel van het goeie. Hoe waren de 4 dagen? Heb je je mond kunnen houden?
huh?? 4 dagen?? haha.. wij hebben hier nog niets verteld haha.. minstens wachten tot na de echo van dinsdag.. of maybe nog wel langer haha..
hahah ik haal van alles door de war! dacht even aan die dagen dat je schoonzusjes er waren maar dat is al geweest. Ben nogal verstrooid... hahah
Goodmorning! Wie heeft dit weer besteld? Bah zeg, ik ben echt toe aan de lente en een super zonnig en warme zomer!!! .... @ Krulletje: Ja ik snap dat je blij bent als de 12 weken grens is bereikt. Die is vandaag bij mij aangebroken Jeej..... Morgen je echo, spannend.. zal vast helemaal goed komen!! Hier al een tijdje dat mijn broeken niet meer dicht kunnen, krijg al aardig buikje en dit is pas mijn 1e. Hoor dat je buik dan pas vaak rond 18-19 weken gaat groeien maar ik heb al een buikje hoor, als ik strakke kleren aan zou doen dan zou iedereen het al zien. Ik zou het ook gewoon alvast aan je baas vertellen zodat hij/zij hier rekening mee kan houden. Ik denk (omdat je al meerdere kindjes hebt) dat je je buik ook niet lang verborgen kan houden.. Weet je al wat je gaat doen? @ hier: vrijdagavond opa en oma verteld, ze waren helemaal blij .. vrijdagavond verjaardag gehad en toen kwam de vriendin van de broer van de vriend mijn schoonzusje (snap je het nog hahaha) me stiekem feliciteren, ze zag het al aan me zonder dat ze het wist haha, was wel erg grappig! Zaterdagavond op facebook gezet en wow wat een lieve en leuke reacties hebben we gekregen. Zondag kwamen vrienden eten en die hadden witte mini all stars gegeven, echt zooo schattig! het wordt steeds echter he! Wanneer gaan jullie de babykamer en spullen etc. in orde maken?
Ja rot he! Worden we lekker gemaakt met een paar heerlijke dagen en dan krijgen we dit weer Ik hoop dat dit geen voorbereiding op de zomer is want wil een mooie zomer en lekker pronken met me buik Wat leuk dat ze allemaal zo positief reageerden! Voelt goed he? Nu iedereen het weet voelt het voor mij ook een stuk echter en die 12 weken maakt ook een hoop verschil vind ik alsof je er nu gewoon lekker van kan genieten De babykamer moet bij ons nog als het ware gemaakt worden hehe Het is een 2kamer woning maar we hebben boven nog een vliering waar inmiddels onze slaapkamer al is maar daarnaast moet de babykamer nog gemaakt worden (denk aan de vloer die erin gezet moet worden). We zijn nu bezig met de laatste dingen in onze slaapkamer, gaan dan de woonkamer afmaken en dan aan de babykamer beginnen maar zeg dat ik rond de 5 maanden toch wel de box en het bedje alvast wil neerzetten ivm de katten.. ik wil ze aanleren dat ze er niet in mogen, jij?
Jaa ik wil ook zomer en met mijn buik pronken .... Voelt inderdaad goed dat iedereen zo enthousiast is, had ook eigenlijk niet anders verwacht want waarom zou iemand het niet leuk vinden maar toch altijd leuk als ze zo reageren. Oooh dus ben niet de enige die nog even wacht met de babykamer .. wij moeten eerst nog andere dingen klussen dus we wachten ook even met de babykamer totdat de rest af is. Hey je hebt ook katten, wij hebben er 2. Zat me inderdaad al af te vragen hoe je dat doet met katten om ze af te leren dat ze niet in de box mogen. Doe je dan nog iets in de box?
Ik ga er ballonnen in doen, ik wist al dat dat hielp als ze bijv. aan je bank krabben etc. maar blijkt dus ook te helpen voor de box en het bedje. Eerst vond ik het niet erg als ze bij de baby zouden gaan liggen, verwacht dat maar van 1 en weet dat die zorgzaam en lief is maar had ergens gelezen dat ze op de baby kunnen gaan liggen als de baby huilt dus ik wil die 2 dingen onbeheerd achter kunnen laten en op andere plekken als ik erbij ben mogen ze bij de baby snuffelen Ik vraag me alleen af hoe je het verder moet aanpakken, hoe je ze laat wennen aan de baby... bij een hond moet je een gebruikte luier etc. geven maar of dat ook zo bij een kat werkt?
Ballonnen? Dat is een goed idee... naar boven kunnen ze bij ons niet dus hoef ik het alleen voor de box te doen. Uhm ik heb verder geen idee hoe ze er aan moeten wennen, misschien er gewoon aan laten ruiken als hij/zij er eenmaal is?? ik merk wel dat mijn katten al elke keer naar mij toe komen dus ze voelen het een en ander wel aan...
geen idee kwa wennen huisdieren haha we hebben een konijn, die zit in de schuur op t moment haha en die ziet vanzelf de kleine voorbij komen een keer hahah... Morgen de echoo.... zooo spannend.. ben ook eigenlijk best wel beetje bang dat t tegen valt, niet goed gegroeid ofzo, of hartje gestopt.. ben er zo bang voor..maar dat zal wel normaal zijn denk. vandaag me ziekgemeld. voel me toch al niet fit, en dan te bedenken tot 11 te werken. pff.. nee liever nu niet,, ff rustig aan doen. Hoop idd ok op beter weer.. brrrr wat is t koud zeg.. zo weer op de fiets de kids uit school hale..blij als k weer lkkr warm binen ben
Mochten ze er dan inspringen dan doen ze dat eens maar nooit meer denk ik hahah Ja denk ook regelmatig even een momentje nemen samen met de baby dat ze kunnen ruiken en denk dat ik hier en daar ook kleertjes zal neerleggen die gedragen zijn. Ik heb hetzelfde, ze zijn ineens heel aanhankelijk maar dat kan ook gewoon weer een momentje zijn.. en 1 van de 2 zoekt altijd de warmte bij me op dus dat kan het ook zijn
@ krulletje Voor je het weet zie je de kleine ineens voorbij schuiven met het konijn Denk dat we alle 3 die angst heel goed kennen maar we gaan van het positieve uit en jij krijgt net zo een mooie echo als wij hebben gehad! Heel goed dat je even aan jezelf gedacht hebt, als je het nu al niet ziet zitten om tot 11 te werken dan heb je er goed aangedaan om je ziek te melden. Veel plezier nog in het koude weer , ben blij dat ik weer binnen ben veel te koud!
@ Krulletje: dan hoef je inderdaad niemand aan je kindje te laten wennen, en je hebt er natuurlijk al wat rondlopen dus gewend zijn ze zeker . Jaa spannend hoor, hoe laat heb je de echo? Komt vast helemaal goed.. laat je het ons wel even weten? Groot gelijk dat je je hebt ziek gemeld, alles nu even voor jou en de baby! @ Chantal: Ja ik ben ook benieuwd hoe mijn katten gaan reageren, als mijn neefje komt weten ze niet hoe gauw ze weg moeten rennen naar buiten haha, hoeveel katten heb je? Hoe laat heb jij morgen je echo? Fijne avond allebei en tot morgen.. x
@ Meiski Dat heb ik ook met 1 maar als me broertje of neefje rustig is komt ie wel maar dan nog laat ie zich niet zo snel aaien Heb er 2 allebei mannetjes en jij? Heb om 1 uur de echo. Jij ook een fijne avond!
Haha.. ja idd positief denken, denk dat t na morgen beter zal lukken denk.. daarom, k denk dat k het nooit vol gehouden zal hebben. ben na een halve dag al verschrikkelijk moe, en na spookachtige nachten hou je t ook niet zo lang vol. Ben ook blij dat k de beslissing genomen heb gewoon ziek te melden. moet er ok niet aan denken as k was gaan werken, en me zo lamlendig te voelen. je moet toch flink doorwerken, zeker met avonddienst en dat had me nooit gelukt.
o. ik heb trouwens half 10 de echo.. lkkr vroeg dus hoef k niet heel de dag nog in spanning te wachten.. kan nu al niet meer wachten haha