En als je er bent is het toch altijd moeilijker om weg te gaan en het moet maar net kunnen ivm genoeg mensen. Denk dat je maar steeds eerst moet kijken hoe je je voelt en of je het denkt aan te kunnen. Moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik tijdelijk ben afgekeurd, ik had het nooit gered..met de 2 halve dagen die ik werk is het al elke week kijken van wat heb ik te doen en moet ik een dag minder werken of niet? Laat je ons weten hoe het is gegaan? Ik heb net weer even heerlijk naar het hartje kunnen luisteren Duurde eventjes en het was alsnog goed luisteren omdat ik ook die van mezelf bleef horen maar de bub zat niet verstopt
@ Chantal: ik heb 2 vrouwtjes, moeder en dochter . Oeh spannend.. heel veel succes en plezier met je echo! @ Krulletje: groot gelijk dat je je hebt ziek gemeld als je je zo voelt. Heb je je gewoon als ziek ziek gemeld of toch verteld dat je zwanger bent? Oeh ook spannend!! Nog een half uurtje.. succes! Ga je na deze echo wel vertellen dat je zwanger bent of hou je het nog even voor je? @ hier: we hebben ook het hartje gehoord gisteravond... Ik bleef de mijne maar horen en had het bijna opgegeven en opeens was hij/zij er.. zo gaaf om te horen! Vanmorgen mijn ontbijt eruit gegooid heb ik ook nog niet gehad haha! Verder gaan we vanavond even naar de bouwmarkt om verf uit te zoeken voor de babykamer... Meiden, succes met de echo straks... zorg ervoor dat je niet weg waait (pfff wat een weer)...
Wat gaaf dat jullie hem ook hebben kunnen vinden! Zaten we niet om dezelfde tijd te luisteren? Vanaf nu moet het steeds makkelijker voor ons worden om het hartje te vinden Geen vaste prik van dat overgeven maken hoor Ik hoop dat ik overgeslagen zal worden haha Veel plezier met het uitzoeken van de kleur! Hier schijnt het zonnetje maar hoe de rest is zal ik straks uitvinden denk ik
Ja onwijs gaaf om te horen zeg !! Ik zat tegen 19:30 uur te luisteren, ik weet het nog want mijn vriend kwam daarna terug van sporten . Nee ik hoop ook echt dat het geen vaste prik wordt, bah hou er niet van en was zo blij dat het mij bespaard was gebleven haha! Hier schijnt inmiddels ook de zon maar hoor de harde wind langs het pand razen! Succes vanmiddag! Nog een klein uurtje....
Zonder grap... ik zat er een kwartier daarvoor te luisteren hahah Misschien wilt de baby je toch even laten weten hoe het is Stond net buiten en is behoorlijk koud ja! brrr...moet straks op de scooter dus ga me dik aankleden Ben benieuwd hoe de echo van krulletje was!
Haha dat is grappig! Ja ik ben blij dat hij/zij zich toch even heeft laten horen . Toch weer bevestiging dat hij/zij nog lekker bij je is... Ja het is fris hoor, bah bah maar ik las dat het vanaf vrijdag langzaam aan weer naar hogere temperaturen gaat dus laat de lente maar komen! Als het goed is ben je nu je beebje aan het bekijken dus ik hoor straks wel hoe het was . Ja Krulletje, hoe was je echo???
Ik ben er weer. Heb een lange echo gehad, zat ook een leerling bij en alles is nagekeken, ook de nekplooimeting is gedaan en alles gaat perfekt met de baby, op de echo is ook geen afwijking te zien maar nu nog even de bloedtest afwachten Hij/zij bewoog meer dan 4 dagen terug, lekker trappelen met de beentjes en af en toe schoot de baby omhoog alsof ie de hik had hahah heel lief en grappig. Ze houden het wel op 27 september, dus ben nu 11 w, 4 d. Nu is het voorlopig wel afgelopen met de echo's begin mei pas geloof ik weer.. Ik hoop maar dat het weer warmer word want het is zoooo koud buiten! brrr
Jaa daar ben je weer (zat volgens mij elk kwartier te kijken haha). Wat goed dat alles goed is gegaan, maar balen dat je wel nu definitief bent teruggezet nu lopen we niet meer gelijk . Zeiden ze nog steeds dat ze dachten dat het een meisje werd? Oei begin mei? is dat dan je 20 weken echo? Ja ik volgens mij ook als ik er zo over nadenken, ga je nog een pretecho laten doen? Jaaa het is koud he... en die k*twind bah bah!
haha ja het duurde weer eens langer maarrr nu krijg ik een beetje rust! Over 4 weken wel even controle maar geen echo en verder doen we alles via de diabetesafdeling. Veel verschil is er niet tussen ons enn als bij jou alles goed gaat ben ik alsnog 2 weken eerder haha, ik ben als eerste de pineut en mag jullie voorbereiden op de bevalling Deze vrouw dacht weer meer aan een jongetje, dus ik wacht rustig af.. hebben ze bij jou al gezegd wat het misschien word? Ja is de 20 weken echo en jij zal hem inderdaad ook rond de tijd hebben, ze doen het meestal met 19 weken al. Ik wil wel een pretecho doen maar weet niet wat de juiste tijd daarvoor is, jij? Die wind doet er nog even een schpje bovenop ja! Vind het maar niks, het is al bijna lente en dan dit nog!
Trouwens...eigenlijk wel lullig dat we niet nog even een echo tussendoor krijgen Nu worden we lekker gemaakt met dat er eindelijk een baby te zien is en dan moet je zo lang wachten! hihi
Lekker hoor, zo'n mooie echo en dat je nu meer rust krijgt . haha nu weer een jongen? dat wordt dus echt afwachten tot de 20 weken echo! Haha ja je bent inderdaad waarschijnlijk eerder aan de beurt, jouw baby wordt natuurlijk 2 weken eerder gehaald... ik heb gedroomd dat ik 16 september beval van een meisje dus ben heel benieuwd . Mijn verloskundige zei dat het mooiste is om de 3D/4D echo rond de 25 weken te doen, dan is je kindje mooi om te zien en ook niet te groot... Wij hebben besloten om 2 pretecho's te doen. 1 met 18 weken (deze houden we geheim, en weten we ook het geslacht) en dan met 20 weken kijken of alles goed is en kijken of het geslacht dan nog hetzelfde is en dan met 24/25 weken en dan gaat moeder en schoonmoeder mee en dan horen zij wat het wordt. Zo hebben we het toch ruim 6/7 weken voor onszelf gehouden haha.... Ik ga lekker naar huis, werkdag zit er weer op . Ik ben blij dat alles goed is... geniet er van!! x
Misschien word het er wel 1 met allebei Wie weet liggen we allebei straks tegelijk te puffen, dan kan je me wegdragen haha Je vriend wou het eerst niet vertellen toch? maar nu wel zo te horen Ben heel erg benieuwd wat we allemaal gaan krijgen! Al zal je dit waarschijnlijk niet meer lezen maar fijne avond en geniet van de warmte
Ooooo dames.. ik heb jullie zo in spanning laten zitten.. Maaree.. alles wat TOPPPP!!!... Ben zo blij.. alles zag er zo goed uit. de eerste meting ging zelfs 3 dagen naar voren, de 2e meting gelijk op de dag uit.. maar er word nog niet een echte datum vastgehouden, daar ik 5 april de termijnecho ga krijgen.. ben dan denk zo rond de 13 wk.. haha... Wat geweldig zo zeg.. de kleine bewoog zelfs af en toe met handjes en beentjes vooral toen k moest lachen om de vk zag je t heel duidelijk.. zeheeft er zo de tijd voor genomen.. En de kans dat t nu nog fout ging was heeeel klein zei ze.. t geeft me zoveel meer rust.. k hoop morgen ff de echo te plaatsen chantal.. geweldig jij ok een gave echo.. heerlijk is dat weer he om te zien. k ben vanaaf naar mn moeder gereden.. ze was helemaal in de wolken, heb ze die echo in handen geduwd.. en ze zei...o meid, wat leuk.. ben zo blij voor je dat t zover is. en zoenen deed me zo ontzettend goed, dat k wel ff moest huilen, daarna naar mn zussen gereden en broer, en verteld.. de oudste zus vond t ok helemaal super, broer en schoonzus ook, andere zus kon k niet heel veel hoogte van krijgen, ze dacht al dat t zo was.. maar heeft niet echt gefeliciteerd ofzo.. maar gelukkig ook geen gemene opmerkinggen gezegd... ps. k verander mn banner maar ff nog niet, doe k wel na die termijn echo als dat nog nodig is
Je hebt ons zeker in spanning laten zitten! Haha maar wat fijn dat de echo goed is Weten jullie kindjes het ook al eigenlijk? Erg fijn dat je al die leuke reacties hebt gekregen! Al viel die van je zus tegen maar stel ze is het er niet mee eens dan houd ze die mening nu wel voor haar en dat is toch beter! En straks moet ze het wel leuk vinden, neem aan dat ze toch ook gek is op je andere kindjes! Ben heel blij voor je dat je een goede echo hebt gehad! Ik ga nu weer snel verder slapen
@ Chantal: haha ja zal grappig zijn als we op dezelfde dag ons kindje in de armen houden ... Mijn vriend is inderdaad om (YES!!) en zowaar gister ook mijn zin gekregen met de kleur van de muren in de babykamer hahaha.... was er helemaal verbaasd over! .... HUH wat doe jij om 3:42 uur hier op dit forum? hahaha...... @ Krulletje 87: wat goed! gefeliciteerd met je mooie echo.. en wat leuk dat iedereen zo leuk reageerde altijd leuk.. en niets van je zus aantrekken, die is gewoon jaloers !! @ hier: niet overgegeven jeej was dus van korte duur, gelukkig! Gisteren verf voor de muren van de babykamer gekocht, de meubels worden donkergrijs en we wilde eerst lichtgrijze muur doen (hebben witte panelen aan de muur dus de helft ervan moet geverfd worden) maar ik vond het zoo saai en duf. Vorige week probeerde ik al carribean blauw erdoor heen te krijgen maar vriendlief wilde er niets van weten. Maar YES, toch carribean blauw!!! Hij vond het ook vrolijker en zag toch wel in dat het voor zowel een jongen als meisje kan en dat alle kleuren (oranje, roze, rood, geel etc..) erbij passen. Was zo blij als een klein kind haha! Was wel helemaal gesloopt gisteren dus ik heb van 20:45 tot 7:00 uur geslapen, heerlijk!!
hahah wat goed dat je je zin hebt gekregen bij beide dingen, zo hoort het ook wij dragen tenslotte ruim 9 maanden de baby he Niet te hard roepen dat het voor korte duur was he! Morgen hang je weer boven de wc anders Ik dacht dat mijn suiker laag was en ik had al wat te eten gepakt enzo en toen was ie gewoon goed maar had ik zoiets van noouu dan kan ik het net zo goed opeten toch? hahah en dan een peukkie erachter aan, je kent het wel dus ondertussen even gekeken of er mail was wat ik alvast kon verwijderen en zo kwam ik hier terecht
Haha nou het was niet dat ik drammerig was hoor maar hij is altijd heel eigenwijs en wil dan niet toegeven dat ik toch eigenlijk wel gelijk had. haha! Nee ik heb het al afgeklopt hier Oh gelukkig dat je suiker niet laag was, inderdaad gewoon opeten, je hebt het toch al gepakt en je bent toch al wakker. Maar niet vaker om kwart voor 4 eruit he
Zo herkenbaar! Mijn vriend wilt heel vaak ook iets niet van me aannemen en wie had er achteraf gelijk? Manneneigen blijkbaar haha Ben wel benieuwd hoe dat straks bij ons gaat want we hebben totaal verschillende smaken Ik ga me best doen haha zo lang me suiker goed is, ik geen honger heb of naar de wc moet blijf ik lekker in me bed, moet altijd eerst even goed nadenken of ik er wel uit wil namelijk hahah Heb jij de combinatietest gedaan eigenlijk?
Dan zal het idd maneigen zijn haha, vreemde wezens haha Ja dat snap ik, vooral met deze kou bah dan wil je ook gewoon niet uit bed brrr..... heb zo'n behoefte aan warmte (goh hoe vaak heb ik dit al gezegd ). Nee die hebben we niet gedaan, we zijn nog jong, zitten geen gekke ziektes in de familie en wat heb je er aan dat de kans 1 op zoveel is.. ik zou het denk ik niet weg kunnen halen en onze vk zei dat ze een mevrouw had die had het 1 op de 5 en die kreeg ook gewoon een gezond kindje. Jullie?