Daar ben ik weer. Ik heb mezelf zo in de weg gezeten gisteren pfff Nu heb ik echt een dagtaak aan me diabetes, normaal prik je 4 keer per dag en als je het idee hebt dat je suiker niet goed is nu is dat 7 keer plus extra en daarom dat je na de bevalling er even niet naar om hoeft te kijken al moet ik wel insuline blijven spuiten natuurlijk maar wat het prikken betreft krijg ik even een pauze. Mijn vingers worden ook helemaal beurs door al dat geprik en die kunnen dan ook even mooi bijkomen. Om even een voorbeeld te geven van hoeveel ik per kwartaal prik, ik krijg nu 800 stripjes vergoed (dat is om je suiker te checken) en ze zijn nu al bijna allemaal op dus heb bijna 800 keer geprikt in 3 maanden tijd Ja omdat dat toch het beste is en je toch het beste voor je kindje moet over hebben...als ik vertel dat ik er niks bij voel krijg ik toch scheve gezichten en meteen te horen dat het wel het beste is. Als ik ga samenwonen met me vriend raak ik deze uitkering kwijt en met een wajong uitkering mag je wel weer samenwonen. Als de wajong niet terug gaat ga ik meteen naar het dwi om te kijken naar al mijn opties. Ik hoop dat ze me gewoon even rustig de tijd willen geven om hier achter aan te gaan en zo niet dan komt het ook wel goed. De zwangerschap was gepland maar toen ik al zo snel zwanger bleek te zijn ging ik wel even stressen maar ik heb er nu vertrouwen in dat het goed gaat komen. Heb je lekker genoten van je avondje alleen? Heel veel plezier morgen enne... als je wel in slaapt valt op tijd wakker worden en de film helemaal geweldig vinden
En ik vergeet weer dat het weekend is dus je zal dit maandag pas lezen haha De vrije dagen van me vriend zijn veranderd, normaal heeft ie altijd een dag in het weekend vrij en nu dus niet blijkbaar brengt me dat behoorlijk in de war hahah
Aloha Senorita, Ik heb inderdaad nog niet mijn wachtwoord achterhaalt (ga ik echt snel even doen) dus reageer het weekend nog niet . Hoezo heb je jezelf in de weg gezeten??? Wel fijn dat je na de bevalling even pauze krijgt en ik heb zelf geen ervaring met deze ziekte maar ik kan me voorstellen dat je het een beetje zat bent en beurze vingers krijgt door al dat prikken . Negeer die scheve gezichten en trouwens het gaat ze toch ook niets aan of je bv gaat geven of niet. Het is jouw leven en jouw kindje en het kindje wordt er echt niet slechter op als hij/zij borstvoeding krijgt of niet. Dan zeg je gewoon ja ik wil het en dan achteraf zeg je, het lukte niet . Ik hoor dat inderdaad vaker, dat iemand zijn/haar uitkering kwijt raakt als ze gaan samenwonen etc.. hoezo is dat eigenlijk? Ik hoop ook voor je dat het DWI je even de tijd geeft en zelf kan kan kijken en uitvinden hoe of wat. Ben je snel zwanger geraakt?? Ik heb heerlijk genoten van mijn avondje alleen, lag er alleen wel weer om 21:00 uur haha, maar was wel netjes 8:30 uur wakker de volgende dag. We hebben alle deuren en kozijnen geschuurd, gaatjes dichtgemaakt en de babykamer leeggehaald (pff wat kan een mens veel troep hebben). Halverwege ben ik nog lekker in slaap gevallen en we waren allebei zo duf dat we zaterdag ook weer voor 21:00 uur op bed lagen hhahaha te erg!!! De film was inderdaad erg leuk alhoewel ik me wel erger aan die Kim Feenstra. Ik weet dat ze zo praat omdat ze doof is maar geef haar dan ook niet zo'n rol waarbij ze extra dom en verwend moet zijn . Hoe was jouw weekend???
Goedemorgen! Ik weet niet hoe het komt... misschien moeheid ofzo aan de ene kant wil ik van alles doen maar aan de andere kant ook weer niet Ik heb nooit problemen met diabetes gehad maar nu ben je er zo mee bezig en dat is toch wel iets teveel van het goeie zeker ook omdat je de boel niet goed onder controle krijgt en dat maakt het juist zo lastig denk ik want daar doe je al die moeite voor toch Dus ja wat dat betreft ben ik erg blij als dit allemaal voorbij is haha Jullie zijn dus lekker opgeschoten zo te horen. Kan je verbazen he wat er dan allemaal tevoorschijn kan komen haha een goed moment om te kijken wat er echt nog gehouden kan worden en wat weg kan Lekker toch dat je al zo vroeg kan slapen als ik dat zou doen zou ik of eerder wakker zijn of steeds wakker worden snachts...soms wel jammer. Naar welke film zijn jullie geweest? Het klinkt alsof ze niet echt haar best heeft hoeven doen om een ander te spelen Ik heb het sowieso al niet echt op haar hahah Zaterdag ben ik lekker bezig geweest in huis en gisteren heb ik meer geslapen als dat ik wakker was Hoe gaat het verder met je?
MOrguuhh dames.. daar ben ik weer..k heb t weekend weer gewerkt, nu weer ff rustig tot vrijdag.. ja 2 dagen per week, meestal zijn het avonddiensten en dan krijg je onregelmatigheidstoeslag.. en zorg is zo slecht betaald niet meiski maarja.. t is net zo snel op hoor Verder hier heerlijk boven aan t soppen geweest. wasje opgehangen buiten.. verder beetje rommelen vandaag... en k denkt toch mar ff sigaretjes halen.. pfff wat ben ik sago vandaag... hoe is t verder met de dames?
Wil best geloven dat dat net zo snel op is. Het is ongelovelijk hoe snel het geld weer uit je handen vliegt zelfs als je het goedkoopste neemt. Ik zit elke keer weer verbaasd te kijken hahah Ben je helemaal gestopt dan? Als dat zo is moet je niet halen hoor! Zonde!! haha Een gezellig muziekje vrolijkt je ook weer op
Gewoon even je dag niet, dat kan gebeuren! Dat je eigenlijk wel iets wilt doen maar er ook helemaal geen zin in hebt maar je weer schuldig voelt als je niets doet . Jaja wat een zwangerschap allemaal wel niet met je doet haha.. alles voor de baby maarja is natuurlijk wel lastig dat je er zoveel mee bezig bent / moet zijn. Nog 6 maanden meis ! Ja zijn inderdaad opgeschoten, babykamer is leeg dus als we tijd hebben kan er geverfd worden . Inderdaad wat een troep en mijn vriend is helemaal zo'n bewaarnerd dus hebben al weer een wellus/nietus discussie gehad over wat wel en niet weg kan haha! Ik ben 's nachts wel vaak wakker, moet standaard ook om 5:15 uur naar de toilet maar dat heb ik ook als ik laat naar bed ga (gister was het 23:15 uur en nog wakker in de nacht) dus ligt denk niet echt aan mijn slaapritme. Zit nu ook op mijn werk als een zoutzak, heb zoo geen zin en ben moe en heb bloeduitstorting in mijn oog (zoo lekkere zeikdag hahaha)!!! Vanavond lekker relax op de bank hangen, GTST en cheat on me kijken en naar bed ! We zijn naar 'verliefd op ibiza' geweest. Op zich wel leuke film maar wel erg simpel verhaal. Wel lachen voor een zondagmiddag! Nee ik heb het ook niet zo op Kim... Wat lekker dat je veel geslapen hebt. Wat heb je zaterdag in het huis gedaan? Gewoon de normale schoonmaak of wat extra's voor de beeb? Hebben jullie een soort planning gemaakt over wanneer je wat wilt doen..? Ook al een datum dat jullie alles af willen hebben? Ik heb trouwens afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling bij 16,5 week dus woensdag 10 april weten we wat het wordt kan niet wachten haha!!!
@ Krulletje: Nee vriendinnetje van mij werkt ook in de zorg en de onregelmatigheidstoeslagen doen het hem vaak he! Nou lekker toch... Onee sigaretjes??? Heb je vanaf vorige week helemaal niet gerookt of toch wel? Nou hier nog een die onwijs chag is vandaag dus we kunnen elkaar de hand schudden! pff.... Hoe is het verder met je? Nog misselijk....?
De laatste dagen zit ik vooral in de avond mezelf in de weg, me vriend moet soms wel lachen om hoe ik erbij zit/lig Tja je moet er wat voor over hebben he als ik overdag maar lekker me dingetjes kan doen. Nee als je steeds rond een vaste tijd naar het toilet moet dan heeft het niet met je ritme te maken. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel snachts eruit moeten om naar de toilet te gaan dus als het even kan stel ik het zo lang mogelijk uit met als gevolg dat ik sochtends wel moet rennen hahah Hoe kom je aan die bloeduitstorting? Tot hoe laat moet je werken? Hopelijk gaat de tijd snel voorbij! 1 kant van onze slaapkamer is inmiddels klaar dus alle spullen die beneden even stonden konden weer naar boven, even de boel weer een beetje netjes maken Ik weet nog niet precies wanneer we echt met de spullen gaan beginnen want dat hangt af van de verbouwing, hoe snel we klaar zijn met alles maar zodra het klaar is wil ik sowieso het bedje en de box neer gaan zetten en denk dat we dan ook maar meteen de rest doen. Zeg dat als ik 5 maanden zwanger ben wel zo ver wil zijn dat het bedje en de box neergezet kan worden. Jullie al een planning? Mogen we eigenlijk schilderen nu we zwanger zijn? Dat was mijn taak eigenlijk maar als dat niet mag... Spannend! Ben heel benieuwd wat het is! Heb je dat gewoon bij de verloskunde gedaan?
Haha aaaah... gelukkig maar dat je vriend er wel om kan lachen . Nog minder dan 6 maanden en dan is dat allemaal weer klaar, kan je lekker met de baby knuffelen en slapen . Jaa 's nachts eruit vindt ik ook echt helemaal niets meer ik moet wel want ik word gewoon wakker met pijn in mijn blaas :x.. wel weer lekker dat ik warm terug in bed kan kruipen. Ja geen idee hoe ik er aan kom, sinds zaterdag, ik voelde steekje in mijn oog en dacht al oh is vaatje kapot maar dat ik nu zo'n grote rode vlek op mijn oog zou krijgen was wat minder , met knipperen enzo voelt het ook heel beurs maar heb even gegoogled (ben echt van de google tegenwoordig ) en het gaat vanzelf weer weg! Pff ik moet nog tot 17:00 uur, bleh! Heb al verteld dat het mijn dag niet is dus ik word een beetje met rust gelaten . Wat goed dat inmiddels 1 kant klaar is, jullie moeten ook nog vloer leggen toch? Hoe vaak klussen jullie? Ik weet niet hoe groot jullie project is maar 5 maanden is toch over 2 maanden al ... haha! En weet je al welke kleuren je wilt gebruiken? Ga je echt een hele babykamer kopen? Ja zolang de verf op waterbasis is mag je gewoon verven, ook even opletten als je iets in de babykamer verft of het wel kan/mag. Nee ik heb afspraak gemaakt bij echowonder ofzoiets. Is zo'n pakket. Met 16 weken gaan we voor 2D echo (dus normale) met geslachtsbepaling en 6 foto's. En dan bij 25 weken gaan we voor een 4D pretecho, dan gaan mijn moeder en mijn vriend zijn ouders ook mee. Dan krijgen zij ook te horen wat het wordt, dus we houden het nog even 9 weken geheim (als dat lukt haha). Hoe gaat het verder met roken?
Hhaa heb alleen zaterdag nog peukje gerookt van collega.. snakte er zo naar vanaf woensdag best knap.. nou vandaag dus weer op..maar kga toch weer vol goed emoet ervoor gaan pakje is bij vriendin dus geen verleiding zo weer achter mekaar te roken..hihi.. en jullie? k kan niet wachten tot de komende 2 wk voorbij zijn.. dan de grens bereikt.. he bofficieel 5 april de termijn echo mar denk dat k ff ga vragen weekje eerder mag. hoef k niet heel paas weekend in spanning en kan k heerlijk genieten jullie af en toe ok zo last van onderrug? of zou dit van mn werk kunnen komen? geen idee..maar soms wel irritant eigenlijk.
Heeel veeel knuffelen! kijk jij er ook steeds meer naar uit? Ja vervelend he die pijn en je buik die dan zo opgeblazen kan zijn! Volgens mij kunnen bloedinkjes inderdaad geen kwaad en ben je er tijdens de zwangerschap gevoeliger voor dacht ik. Normaal moet ik 1 x per jaar voor een oog controle en nu weer met 3 maanden zwangerschap en dan over 3 maanden weer geloof ik en jaaa weer vanwege de zwangerschap en diabetes haha zonder diabetes hoef je er dacht ik verder niet op te letten. Gelukkig ben je vandaag een beetje met rust gelaten en gaat het hopelijk morgen weer beter. Ja 2 maanden is niet veel maar als we even lekker door kunnen gaan kunnen we heel wat opschieten. In de babykamer moet inderdaad de vloer nog worden gelegt maar inprincipe kan dat in een paar uurtjes gepiept zijn net als de andere grote dingen die nog moeten gebeuren. Als alles klaar is ga ik zelf nog even het hele huis opnieuw schilderen (gelukkig mag dat) weet alleen nog niet wat voor kleuren we gaan gebruiken in de babykamer, lichte kleuren dat wel omdat de kamer klein is en misschien wacht ik daarmee wel tot we weten wat het word Ik denk niet dat we een hele babykamer gaan kopen want ik wil het eigenlijk zo goedkoop mogelijk houden, steek liever wat meer geld in de spullen waar de baby straks langer mee doet. Ga jij dat wel doen? Wat leuk zeg dat je zo een pakket hebt! Gelukkig hoef je niet al te lang meer te wachten 9 weken moet te doen zijn als je maar uit kijkt dat je geen hij of zij zegt Na dat gedoe met me broer rookte ik best wel weer veel sinds gisteren ben ik weer aan het opletten hoeveel ik rook. Hoe gaat het bij jou?
Wat goed dat je toch aantal dagen niet gerookt hebt, elke sigaret minder is ook gezonder . Helaas rook ik nog steeds max. 5/6 op een dag maar ik ga dit weekend een weekendje weg en dat wordt weer mijn poging om te stoppen. Ja nog 2 weekjes en je zit ook al weer op de 12 weken. Spannend hoor! Gewoon bellen, ja heb je en nee kun je krijgen toch? Onderrug geen last van maar ik denk dat dat inderdaad met je werk te maken hebt. Ik zit de hele dag op een bureaustoel dus last van mijn rug heb ik gelukkig niet
Ja ik heb er onwijs veel zin in, het idee dat je straks gewoon je eigen creatie in levende lijve ziet . Dus om de 3 maanden krijg je oog controle? Kan je door je suiker last krijgen van je ogen? Jeetje jij wordt wel dubbel gecheckt in de zwangerschap he , allemaal goed haha! Vloer kan er inderdaad zo in liggen. Wat voor vloer ga je doen? Jeetje het hele huis krijgt bij jou een opknapbeurt, wat leuk! Een nieuwe wezentje in je leven en gelijk een opgeknapt huis! 2013 is een leuk jaar voor je! Wij hoeven eigenlijk vrij weinig voor de babykamer te kopen en ik ben ook niet zo van het standaard 3-delige babykamer die je voor minimaal 500,- hebt, pff wat een geld . Commode hadden we al want we gebruiken de commode waar mijn vriend vroeger in heeft gelegen, dus we kopen alleen nog een bedje en deze 2 meubels gaan we donkergrijs verven. De muren worden dan ocean blue en op de muren zitten nog grote witte panelen dus helemaal blauw wordt het niet . Ja ik ben benieuwd inderdaad of ik 9 weken mijn mond kan houden hahaha.... wordt een hele opgave voor mij! Oh wat balen dat je meer bent gaan roken maar ik snap het wel. Het is ook geen leuke situatie waar je in zit/zat. En goed van je dat je nu weer aan het opletten bent. Ik ga volgend weekend een weekendje weg en ik wil echt proberen om dan te stoppen. Mijn neefje is er dan ook en sowieso rook ik niet bij hem in de buurt dus ik hoop dat ik het ga volhouden !! Maak je wel even foto als je babykamer en huis af is !
@ Krulletje Wat goed van je dat je dat zo kan doen! En als het zo goed gaat waarom niet toch? Net als Meiski al zegt en ze zullen vast wel een plekje eerder vrij hebben voor je. De pijn in de onderrug komt me bekend voor, heb altijd nek en rugklachten gehad maar sinds ik zwanger ben heb ik bijna altijd wel pijn in me onderrug. @ Meiski Ja leuk he! Het kan me soms niet snel genoeg gaan. Het idee dat je dan eindelijk je baby kan vasthouden enzo het lijkt me heerlijk! Ja zo ongeveer en inderdaad om 1 of andere reden kan er tijdens de zwangerschap sneller schade aan mijn ogen ontstaan. De laatste oogcontrole was prima, me ogen waren zelfs vooruit gegaan dus verwacht geen moeilijkheden Ik kan net zo goed me bed neerzetten bij het zh Gelukkig voel ik me niet meer zo beroerd als in het begin anders had ik het niet getrokken, werd ook heel depri van het vooruitzicht hahah Denk als de basis vloer er ligt dat we er lekker een tapijt overheen doen, in onze slaapkamer hebben we dat ook en verder in het huis laminaat vanwege de katten. We hebben de woonkamer groter gemaakt en er ligt nu nog een gedeelte tapijt maar dat vinden de katten erg leuk Boven kijken ze er weer niet naar om. Ja een hoop leuke veranderingen! en met mijn verleden kan elk jaar eigenlijk alleen maar leuker worden Had 2 a 3 jaar terug ook nooit durven dromen dat dit alles op mijn pad zou komen incl. me vriend dus stiekem ben ik wel 1 van de gelukkigste meiden op aarde Ja kan duur zijn allemaal he! Ik zie prijzen voorbij komen dat ik echt denk jemig...en dat voor maar een korte tijd... Net als de zwangerschapskleding...ik vind het maar duur voor de tijd dat je het draagt en zonde van me geld. Wel handig dat jullie alleen een bedje nog hoeven te kopen! En wat leuk trouwens dat dat nog bewaard is van je vriend! Lijkt me een leuke kleurcombinatie als ik het zo hoor. Je kan er ook een spelletje van maken, iedereen laten weten dat jullie weten wat het word en dan steeds hij en zij gebruiken Ik wil mezelf echt even hard gaan aanpakken en proberen om alleen te roken wanneer ik naar een peuk snak, merk dat ik door het hele gebeuren er weer heel makkelijk in ben geworden en als het echt niet beter word ga ik mee doen met een cursus speciaal voor zwangeren die vanuit het zh weer gegeven word, liever op eigen kracht anders word dat weer elke week of 2 weken richting het zh Maar nu weet iedereen het en iedereen vraagt hoe het met het roken gaat dus misschien is dat ook wel de motivatie want aan deze kant hoef ik geen begrip te verwachten, zelfs niet als ik er maar 2 per dag zou roken en dan schaam ik me toch wel haha Het zal zeker helpen dat je neefje in de buurt is, zal voor je duimen dat het je lukt om te stoppen! Als er steeds een kamer klaar is zal ik even een foto sturen Vanmiddag ga ik met me vriend naar me nicht, die is eerder bevallen dit jaar van een zoontje
Wat vervelend dat dat kan gebeuren maar gelukkig zijn je ogen goed. haha zelfs beter? Nou dat is helemaal mooi meegenomen. Is 'ogen ding' altijd iets van een zwangerschap? Ik heb namelijk al 1,5 week last van droge en tranige ogen .... Haha inderdaad, bed plaatsen bij het zh, gelukkig voel je je beter en hoef je nu ook niet meer zo vaak naar het zh. Lekker, vloerbedekking, lekker warm in de winter.. wij hebben in het hele huis laminaat en ik wilde graag vloerbedekking in de slaapkamer maar vriendlief wilde dat niet. Nu hebben we 2 kleedjes naast ons bed en 1 grote voor het bed, toch nog beetje bedekt . Jaa wat goed dat elk jaar alleen maar beter kan worden he! Fijn voor je! ... Maar nog geen idee welk kleurtje er in de woonkamer komt? Ja pff zwangerschapskleding is inderdaad ook erg duur, voor die paar maanden. Ik heb toevallig op wehkamp wat besteld want daar hadden ze flinke sale. En verder draag ik kleding van mijn zus dus komt helemaal goed uit zo. Wat goed dat je jezelf gaat aanpakken . Wat voor cursus is dat dan precies? Ik weet dat het gewoon tussen mijn oren zit want ik heb zondag ook de hele dag niet gerookt en dan gaat het prima. Dus ik baal er dan ook weer van dat ik de volgende dag er gewoon weer een opsteek :x! Veel plezier bij je nicht! Wat leuk.. hoe heet hij?
Ik zou het niet zo durven zeggen.. je zou het bij de opticien wel kunnen informeren denk ik en anders wil ik het volgende week wel even voor je vragen. Wat ik wel weet is dat je bij de apotheek iets kan halen voor droge ogen. Ik ga daar gewoon een kamertje inpikken, mooi inrichten en daar de komende maanden wonen Is wel een voordeel dat ik me niet meer zo beroerd voel en als ik me week even goed inplan dan raak ik ook niet oververmoeid en 'depri' krijgen we straks weer van die spontane huilbuien Kleedjes zijn ook lekker, is het niet zo koud voor je voeten als je uit bed gaat hehe ik heb ook even zitten twijfelen hoor maar zo lang de katten er met hun lieve nageltjes van af blijven is het goed. Ik heb 1 kat die het allemaal niet wilt snappen, is ook een beetje dom en anders haha In de woonkamer hebben we nu gebroken wit en dat wil ik wel zo houden, ik wil in het hele huis lichte kleuren doen zodat het groter lijkt en dan een beetje spelen met kleuren van meubels, gordijnen etc. Als je het van je zus kan gebruiken scheelt het je wel een hoop, lekker! Ik ga er nog wel een paar broeken bij kopen maar verder ga ik kijken hoe het gaat met grotere maten en straks lekker leggings gebruiken als het wat warmer word. Als het goed is ben je dan ben je een groepje en ga je er samen naar toe werken om te stoppen met roken. Ik weet niet precies hoe het er aan toe gaat bij de zwangeren maar zo gaat het wel als je niet zwanger bent, nadeel is alleen dat je afhankelijk bent van de rest van de groep, motivatie van elkaar en als de meeste ermee stoppen heb je er weinig tot niks aan. Ik heb al eens eerder aan zoiets meegedaan via de Jellinek (dit gaat ook via de Jellinek) en toen was ik nog maar met 1 andere vrouw over en zeiden ze al dat de kans erg klein was dat we zouden stoppen met roken. En inderdaad het zit ook tussen de oren, als het moet kunnen we heus wel zonder en als ik niet rook mis ik de nicotine ook niet maar wel de handeling. Vito heet de kleine man hehe
dames... hah wat kletsen jullie veel dacht ff gauw spieken.. hebben jullie ook zo last van dromen?? pff gek word ik ervan. .jankend wakker worden midden in nacht, en dan weer in slaap vallen en danhups gewoon verder dromen. eergister droomde ik dat mn man een andere vrouw tegen was gekomen.. werd echt ff gek..haha..manlief verteld, en moest beetje lachen, kon wel merken dat hij t sneu vond dat k zo droomde, maar hij stelde me wel gerust dat dit nooit zou gebeuren haha.. en vanacht..... hopelooss... k ging bevallen 6 wk te vroeg... op mn werk boos want ik had eerder vrij moeten hebben dan want kon ik weer eerder aaan de slag.. kweet niet wat k heb mar word wel sago af en toe van die dromen.. mar niet te veel meer bij nadenken verder. Ik wacht ff op mn leverancier haha van de bakspullen.. moet een taart maken voor mn vriendin dr kids ben benieuwd hoe die ga worden in mei staan ook al 4 taarten gepland, waarvan 1 bruidstaart... vind t echt geweldig, zomaar opeens krijg ik veel vragen of k wil maken..hih uiteraard tegen vergoeding.. jullie al ook volop positiekleding aan t shoppen of iets? haha heb hier de dozen van zolder gehaald..gewassen en nu nog vouwen/strijken.. k ga denk vandaag ok s ff lkkr mp rondsnuffelen
Ik droom ook de raaaaarste dingen! vooral over wilde dieren... :S Vannacht nog, we waren in het water en een vriend van me werd aangevallen door rare beesten, ik hem vervolgens helpen en toen moesten we vluchten van een tijger. En wat me vriend betreft...voordat ik zwanger was droomde ik vaak dat hij vreemd ging of bij me weg ging en nu droom ik weleens dat ie juist bij me terug komt, dat is dan weer een meevaller Je hebt dus heel wat leuks staan in de planning, lekker hoor al die taarten! Ben heel benieuwd hoe de bruidstaart word! Volop nog niet maar dat zal niet lang meer duren Mp is ook nog een idee ja om te kijken.
@ Chantal: tja ik wacht het wel even af, heb 4 april controle bij vk dus als ik dan nog steeds zo'n erge last er van heb dan vraag ik het wel even aan haar . Hahaha die spontane huilbuien, nou die heb ik al hoor.. my god! We waren zondag bij de japanner, we hadden mannen/vrouwen dag maar ik lust dat allemaal niet. Hadden ze alleen kip en varkenshaasstukjes maar daar zat saus over (wat ik dus ook niet lust). Iedereen zei elke keer: Wen dat lust je wel, wen je kan dit nemen en bam.. kon mijn tranen niet meer inhouden. Net als maandag, ik had zooo'n zin in een frikandel en mijn vriend moest sporten dus ik had wit brood gehaald en een frikandel (nouja 2 dan hihi) gehaald. Dus ik heel blij aan mijn vriend vertellen dat ik heerlijk heb gegeten, zegt ie: ja dat is wel erg slecht hoor blabla.. nou weer een huilbui hahahaha! Inderdaad, gewoon een kamer voor de komende maanden reserveren, lekker bedje erbij ... Gebroken wit in de huiskamer is ook heel safe. Inderdaad leuk om met meubels en accessoires op te leuken. Wij hebben ook gebroken wit en 1 muur is een beetje mintgroen. Wat voor kleur box ga je nemen? Oh ik denk dat zo'n cursus niets voor mij is .. ik hou sowieso niet zo van groepjes haha! Nog 2 dagen en dan gaat mijn nieuwe poging in om te stoppen, dit keer moet het echt lukken. Ik wilde gister naar het hartje luisteren en ik kon hem niet vinden , gelukkig na het sporten hoorde ik hem/haar wel. Was toch even bang dat die sigaretten zijn tol geeist hadden bij hem/haar.. stom he! Wat een leuke naam, Vito... Volgens mij praat ik een beetje teveel over mezelf, ik merk dat ik elke keer denk jaa ik ook, jaa ik ook.. wil je even eerlijk zeggen als dat zo is !! Ga je nog wat leuks doen? @ Krulletje: wat vervelend dat je zulke dromen hebt . ik heb er helaas geen ervaring mee maar snap dat het niet echt fijn is. Van zulke echte dromen dat je huilend wakker wordt, misschien trekt dat straks weer weg.... Bakspullen binnen? Wel leuk dat je al zoveel aanvragen hebt en je er nog een vergoeding voor krijgt ook misschien gewoon je baan opzeggen en hiermee verder gaan. Positiekleding is al zo goed als binnen, gelukkig pas ik nog 1 spijkerbroek (is een lage) dus ga geen spijkerbroek kopen, daar hou ik toch niet van in de zomer. Ja jij hebt alles natuurlijk nog