Goedemorgen! Het zal wel goed zitten mwt je oog Aaw arme jij haha je hebt er wel behoorlijk last van he? Het is wat hoe snel we van onze stuk gebracht kunnen worden en om de kleinste dingen die er eigenlijk niet eens toe doen. Zullen we dan gewoon met z'n allen daar verblijven? Regelen we een verpleegster die voor ons komt zorgen Ik denk dat de kleur bruin word, van dat hout, past het beste bij de rest van de meubels. Weet jij het al? Ja ik ben ook niet zo van de (groeps)cursussen en liever doe ik het dan ook niet. Ik denk dat ik tegen mijn omgeving ga zeggen dat ik gestopt ben met roken en dan op eigen kracht verder ga, krijg van sommige zoveel commentaar! Het is slecht! Hoor je overal en ik heb zoiets van jaajaa ik weet dat het slecht is en rook heus niet voor me lol. Ben benieuwd of het je zal lukken om te stoppen, zal wel ontzettend fijn zijn! Gelukkig heb je het hartje uiteindelijk toch kunnen vinden, het is nog steeds even goed zoeken he Je praat niet teveel over jezelf hoor, je wisselt dingen uit en herkent je nou eenmaal in andere dingen, niks mis mee toch? Hebben jullie het ook zo koud? Ben nu op me werk en zit in tropische temperatuur maar heb het alsnog koud! Vanmiddag lekker slapen, heb last van me darmen pff Jij nog plannen?
Ja stom he, normaal geef ik wel een grote mond maar dit keer werd ik er gewoon verdrietig van... . Ja gezellig, hoef ik ook niet meer te werken en maken we er gewoon een kletskamer van haha! In welk ziekenhuis ga je eigenlijk bevallen? Bruin en gebroken wit is inderdaad een erg mooie kleurencombinatie. Mooi en rustgevend . Wij nemen de box van mijn zus over, die is wit.. prima.. Ja moet je gewoon doen hoor, tegen iedereen zeggen dat je gestopt bent, is ook een goede stok achter de deur voor jezelf dat als je met ze bent dat je ook niet kan roken omdat je hebt gezegd dat je gestopt bent haha .... Inderdaad, als het zo makkelijk was om te stoppen had je dat natuurlijk direct gedaan, mensen snappen nooit echt dat je dit niet voor je lol doet. Ok als het wel zo is (over mezelf praten) moet je het zeggen hoor.. !! Koud valt mee, ben dit weer wel spuugzat! bah bah.. Misschien dat je je even niet lekker voelt? Als je moe bent heb je het ook sneller koud dus misschien inderdaad voel je je weer wat beter als je geslapen hebt. Ik zit nu heerlijk (not) op mijn werk en ga vanavond uit eten met vriendin en lekker op tijd mijn bed opzoeken .....
Voordeel je kan continue huilen en je hebt een goed excuus Gelukkig was je frikandel wel lekker Jaa een kletskamer en wel in luxe uitvoering natuurlijk Ik ga in het amc bevallen. Wit is ook mooi! Het is jammer dat ze het niet snappen en ze kijken ook niet naar hoeveel je geminderd bent, al zou je er nog maar 1 roken dan kijken ze alsnog afkeurend naar die ene. Voor de zwangerschap nam ik ook voedingssupplementen voor de moeheid maar die mag ik nu niet gebruiken omdat er stoffen inzitten die toch schadelijk voor de baby zijn en dan krijg je zo een antwoord: maar nicotine is ook slecht voor de baby!! Uhh ja...maar aan nicotine ben ik verslaafd en niet aan die pillen... Het is dat het slecht is voor de baby maar anders zou ik voor hun neus een pakje achter elkaar op roken Enig idee hoe je het gaat aanpakken om te stoppen? Sssttt hier ga ik niet op in ik praat ook veel over mezelf haha Ja misschien is het inderdaad de moeheid, werd op me werk ook ineens heel erg draaierig :S Vanuit het niets ging alles draaien en ik liep gewoon recht maar dat gevoel had ik niet haha gelukkig moest ik nog een uurtje dus ben meteen even gaan lunchen en heb daar even wat langer over gedaan als normaal Denk dat ik toch even ga stoppen met vrijwilligerswerk, zelfs me vriend vind het geen goed idee meer en dat zegt wel wat. Ik moest hem voor de verandering ook laten weten dat ik thuis was haha wel lief van hem Heb je in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken, gezellig! Veel plezier alvast. Buik begint hier trouwens op te vallen
Hahahah meiski.. nou alles nog hebben, nee nie echt hoor, en anders gaat t in kledingzag, want sommige dinge vind ik neit leuk meer hahaa ik ben erg.. wil gewoon ok weer wa anders en dingen tussendoor ok wel op mp verkocht die k toch niet zomar meer zou aantrekke haha.. dus ik gan nog wel ff shoppe ja baan op zeggen zou k zo doen als dan mn 1000 euries met die taarten terug kan verdienen hahamar dat zit er niet zomar in he.. hihi...t is leuk werk hoor.. maar soms ok veel werk.. en rommeltje..maar wel enorm gaaf
Ja logisch dat je ook eens wat anders wilt en dat moet je jezelf ook zeker gunnen Alles wat je kan verkopen is alleen maar mooi meegenomen! Wie weet wat de toekomst brengt, je eigen winkeltje Het is wel een leuke bezigheid en ook leuk dat je het kan! Ik moet nog leren om cupcakes mooi te maken dus laat staan taarten Plaats je foto's als je klaar bent? Ben wel benieuwd hoe ze eruit gaan zien.
@ Chantal: haha ja de frikandel smaakte heerlijk Inderdaad, luxeuitvoering, iets breder bed dan een zh bed en leuke kleurtjes, gezellige gordijnen, lekker eten! Nou kom maar op . Mijn oom werkt het in het AMC maar dan op de hartafdeling dus daar zal je wel niet mee te maken krijgen haha! Ik zit ook erg te twijfelen of ik thuis of in het zh wil bevallen. Natuurlijk het liefste thuis maar ik ben zo bang dat er dan iets mis gaat. We zien het wel . Over het roken ga ik me niet meer druk maken .. laat andere mensen maar denken wat ze willen denken, wij weten wel beter. Mijn laatste dag en hopelijk kan ik morgen stoppen . Ja je moet nu wel goed naar jezelf luisteren dus stoppen met vrijwilligerswerk is misschien dan de beste optie. Heb je de rust en kan je gewoon zelf je eigen ritme opbouwen en hopen dat de moeheid snel verdwijnt. Hoe voel je je nu? Wat leuk dat je buik begint op te vallen .... Altijd leuk he om een dikke buik te hebben maar nu met een reden hahahaha! @ Krulletje: noem me maar Wendy hoor . Dat zijn vrouwen hebben, elk seizoen weer andere kleren en opeens is hetgene wat we kortgeleden hebben gekocht toch niet zo leuk meer . Daarom koop ik nooit dure dingen omdat ik weet dat ik volgend seizoen toch weer iets anders wil. Ja zal zeker een hoop werk en rommel zijn. Ik zou het zelf denk niet kunnen maar vindt het wel altijd erg mooi hoe andere het doen en maken. Haha ja als je daar is je geld mee kon verdienen maarja misschien ben je dan langer aan het werk dan nu.
Wat kan dat dan lekker zijn he? Eens kijken wat we kunnen regelen, op de kosten van de verzekering uiteraard Werkt je oom er al lang? Zal denk ik voorlopig nog niet met die afdeling te maken krijgen nee haha ben er 1 x geweest (niet voor mezelf) en dat vind ik wel genoeg Misschien moet je er even goed over praten met je verloskunde en als er iets mis gaat word je toch snel naar het zh gebracht? Denk dat je moet doen waar jij je het prettigste bij voelt. Ik hoop zo voor je dat het lukt om te stoppen! Ja en me gewoon even lekker bezig houden met wat echt belangrijk is. Het loopt al niet zo lekker daar, veel zieke maar ook veel mensen die gewoon niet afbellen enzo en op mij kunnen ze momenteel ook niet bouwen. Ik bel dan wel af maar ja als er dan weer zo 1 is die niks van zich laat horen ofzo dan zitten ze daar met de problemen. Ik voel me nu wel redelijk, heb zo naar gedroomd en dat voel ik nu nog! Had gedroomd dat de baby dood was :S Ga zo ook even op zoek naar het hartje want voel me zo onzeker nu, best wel stom haha Ja nu hoeven we ons niet te schamen voor onze buik Kan het alleen nog niet beseffen dat ik straks met een grote buik rond loop, zo gek eigenlijk haha Hoe gaat het met jou vandaag? Dit weekend ga je even lekker weg he?
Zal mijn verzekering even bellen of het mogelijk is .... Geen idee hoe lang mijn oom er werkt, sinds ik klein ben al dus inderdaad aardig lang. Ja wij zitten niet zo ver van het ziekenhuis in Amstelveen dus mocht er inderdaad echt iets gebeuren dan kunnen we er zo zijn. Misschien ligt mijn kindje wel niet goed en moet ik sowieso naar het ziekenhuis, hoop alleen wel dat ik natuurlijk mag bevallen en niet via keizersnee. Mag jij wel natuurlijk bevallen of wordt het echo sowieso een keizersnee? Inderdaad, je moet de komende maanden echt aan jezelf denken, dat begin ik ook steeds meer door te krijgen. Je moet doen wat voor jezelf goed voelt... niets is belangrijker dan je beeb op dit moment . Wat doe je zoal op een dag als je vrij bent? Ooh noo, dat is zeker een nare droom ... bah bah! Heb je het hartje gevonden? Gelukkig zijn dromen bedrog . Gek idee inderdaad he dat je straks amper kan lopen door die dikke buik hahaha... ik kan me er ook nog echt geen voorstelling van maken haha. Mijn buik wordt nu wel iets minder dus ik denk toch dat het nog flink mijn darmen waren en alles nu vorm begint te krijgen. Met mij gaat het goed, gisteren uit eten geweest met vriendinnetje maar was voor 21:00 uur al weer thuis, ik hou zo'n avond echt niet vol hoor, gelukkig begreep ze het! Inderdaad, nog 1,5 dag werken en dan heerlijk weekendje weg, heb er wel zin in hoor . Hoe is het verder met jou?
Ze zorgen maar dat het mogelijk is we betalen genoeg hoor haha Dat is dan in ieder geval een fijn idee dat je er zo bent, is dat toch een zorg minder. Wat de standaard dingen betreft weten ze natuurlijk tegen die tijd wel of het kan of niet en ze zullen geen risico's nemen lijkt mij. Als alles gewoon goed mag ik ook op een natuurlijke manier bevallen en hoop daarop ook hoor, een keizesnede lijkt me niks! Het idee dat ze in je buik zitten te woelen en te doen en de baby eruit trekken, ik word al duizelig bij het idee hahah Ik heb tegen me coordinator gezegd dat ik het aan kijk, mocht het beter gaan kom ik gewoon weer werken zo lang het kan of als ik eens een goeie dag heb kom ik ook gewoon. Dat is dan weer handig van vrijwilligerswerk he en een extra persoon kunnen ze altijd wel gebruiken, zeker als het straks drukker word. Op vrije dagen ben ik lekker aan het rommelen in huis of dingetjes aan het regelen etc. ik hou mezelf wel bezig en dan in de middag na de boodschappen heb ik het meestal wel gehad en ga ik even lekker liggen. Het is allemaal wat eentonig maar voel me er prima bij momenteel. Ja was heel naar, heb het hartje geloof ik wel ergens in de verte gehoord maar ben er nu wel weer wat rustiger bij. Soms blijft een droom zo in je hangen he Ja is echt niet voor te stellen he! Als ik nu naar me buik kijk denk ik gewoon van ik ben dik hahah Darmen zullen zeker nog wel een rol spelen maar als ik zo andere foto's zie denk ik dat we dat er mooi bij mogen rekenen Ik hield eerst me buik altijd in maar dat gaat nu niet meer dus of me darmen weer eens een dagje opspelen of niet, heb er mooi maling aan nu We zijn zwanger! en ook dat klinkt nog steeds vreemd.. Al ben je maar een uurtje weg als het maar gezellig is toch? Je moet niet meer van jezelf verwachten dan mogelijk is en erg fijn dat je vriendin het in deze dan ook begreep. Je bent er hoe dan ook even lekker uitgeweest en je hebt ook weer iets heerlijks om naar uit te kijken. Zal duimen dat jullie een beetje goed weer krijgen! Met mij gaat het wel goed, morgen gaan ze weer verder met verbouwen en hoop dat ze het klaar krijgen zodat we boven de cv aan kunnen leggen. Hebben ook even gekeken voor een weekje Centerparcs in Juni en dat gaan we nog even boeken, zijn we er toch nog even lekker uit Weet even niet meer of dit onderwerp hier al voorbij is gekomen maar gaan jullie een zwangerschapscursus doen? Mijn nicht raadde zwangerschapsyoga aan, tijdens de bevalling heeft ze daar ook heel veel aan gehad.
Niet het fijnste om mede te delen maar wil het toch even doen ook hier is de eerste keer overgeven een feit hahah
Onee overgegeven? Dat is niet zo leuk, hoe voel je je nu? Inderdaad, we betalen genoeg aan ze, nu mogen ze wel een keer wat terug doen . Wat fijn dat je wel gewoon een natuurlijke bevalling mag (als het mogelijk is dan) dat buikfroeten lijkt me ook niet zo fijn. Maar krijg je dan bij 38 weken weeenopwekkers dat hij/zij eerder komt? Wel fijn dat je inderdaad mag komen als je jezelf weer iets beter voelt. Ze zeggen dat vanaf 13 weken langzaam alles minder wordt (nog niet echt gemerkt) maar collegaatje zegt dat je je vanaf 16 weken wel helemaal top voelt dus nog even 2,5 week wachten . En ja ze zijn vaak al blij als je toch een keer wilt komen, het is natuurlijk vrijwilligerswerk dus met alle hulp zijn ze blij mee. Maakt toch niet uit dat het eentonig is, straks als je de baby eenmaal hebt is er niets eentonig meer aan dus geniet er nog maar even van hahaha! Wat fijn dat je in de verte het hartje hebt gehoord, zal het kindje niet langzaam aan dieper en naar boven gaan? Ik hoorde het hartje ook al zo vaag in de verte... Hihi we zijn zwanger klinkt inderdaad vreemd, bevat het soms nog echt niet en denk dan 'oja ik ben zwanger'. Ik liep laatst met een strak shirtje en toen zeiden ze, je begint echt al te groeien he en ik voelde me zelfs een soort van ongemakkelijk omdat ik normaal dus ook altijd mijn buik inhou en iets wijdere kleren draag, heel raar om dat nu opeens niet meer te hoeven doen . Wat spannend, dus langzaamaan wordt het echt jullie paleisje, altijd fijn als je iets ziet wat 'af' is en dus klaar. Denken jullie nog lang bezig te zijn? Wat lekker dat je naar Center Parcs gaat, weet je al naar welk park je wilt gaan? Ik wil wel een zwangerschapscursus doen, ik heb in het verleden hyperventilatie gehad en ik ben best bang dat ik dat weer krijg straks als de bevalling in gang is. Dus voor mijn eigen vindt ik het wel fijn als iemand mij beetje uitlegt hoe en wat, jij? Nog half dagje werken en dan hop richting België. Ik heb er wel zin in.. zonnetje schijnt gelukkig vandaag dus dat is al mooi meegenomen. Jij nog leuke plannen voor het weekend?
Zo snel als het kwam ging het gelukkig weer weg haha Ja dat mogen ze zeker en wel iets wat we willen en niet moet Ze gaan dan inderdaad de weeen opwekken dus ben erg benieuwd. We gaan gewoon met zn allen op een natuurlijke manier bevallen Ja en zeker nu zijn ze blij met vaste mensen want er lopen mensen bij waar je echt niet op kan bouwen *zucht* Vind het in ieder geval heel erg fijn dat er begrip is en ik gewoon kan komen wanneer ik wil of niet Ben benieuwd wanneer we ons beter zullen voelen al is het alleen de energie die we weer even terug krijgen. Haha ja dan is geen 1 dag meer hetzelfde Ik weet niet of de baby dieper gaat zitten nu maar het groeit wel steeds maar naar boven ja en als het goed is moet het nu langzaam toch steeds beter te vinden zijn. Ja maf he dat je je nog ongemakkelijk erbij kan voelen..maarrr we mogen onze buik ontspannen en kunnen weer normaal ademhalen Heb van jou nog geen foto voorbij zien komen he geloof ik in het andere topic? Waarschijnlijk gaan we naar Belgie (Erperheide). Ah dan is het misschien wel handig als je leert om ook dan je ademhaling onder controle te houden. Ik wil ook een curcus gaan doen maar weet alleen nog even niet welke. Mijn weekend word weer lekker rustig Ik ga me broertje even op de laptop laten want die zit bijna te springen om een spelletje te spelen haha Als ik je niet meer spreek wens ik je alvast heel veel plezier dit weekend! Geniet er lekker van!
OO ooo dames.. ik heb weinig tijd gehad ff lkkr bij te kletsen.. maare chantal...brrr ook aan t overgeven? is t bij 1x gebleven/ niet te hopen het nu komt bij je.. Ja die taarten zal k van de week ff posten, als k achter pc zit, dan kan ik ff op gemak uitzoeken nu op laptop van mannetje.. hah snap k nooit zo veel van da ding. en mn ma komt zo, dus heb ok nie zoveel tijd t ff uit te pluizen vrijdag gewerkt, en zaterdag een heerlijk zaterdags dagje gehad, koffie bij mn ma, lkkr ff uitgeslapen eerst, en smiddags paar boodschapjes, s avonds met vrienden wezen steengrillen was echtt geweldig. morgen mag ik weer werken.. en jawel de echo is verzet.. ik mag as vrijdag al.. nu moet ik donderdag erbij werken maar wel lkkr 2 weekenden achter elkaar virj, en pasen ook vrij..hopelijk nu lkkr weer erbij ook.. t is maar een verschrikkelijke kou, met die winden erbij.. Hoe is t met jullie verder dames? Joehoeee volgens banner 11 wk ben benieuwd of k bij termijnecho vooruit nog word gezet dan pas k hem uiteraard ff aan.. fijne zondag allemaal!!
Zat toevallig vandaag nog aan je te denken en dacht al dat je het druk had gehad. Tot nu toe is het nog bij 1 x gebleven en hopelijk blijft dat zo, weet wel leukere dingen Hoe gaat dat bij jou nu? Klinkt als gezellige dagen die je achter de rug hebt, was het vandaag nog leuk met je moeder? Lijkt me leuk, ben erg benieuwd naar wat voor taarten je maakt Wel jammer van het werken maar heel leuk dat je eerder je echo krijgt, hoef je iets minder lang te wachten Ben benieuwd hoe het met jouw kleintje is Ik heb gehoord dat het met pasen weer beter word maar of dat ook klopt...? Van mij mag het warmere weer nu echt wel komen, heb het helemaal gehad met die kou en die wind!! is zo enorm koud bah Met mij gaat het goed, ben inmiddels wel helemaal uitgeput. Dacht dat het een rustig weekend zou worden maar ben het een en ander vergeten Gister de verjaardag van me oma gevierd en vandaag bij de judo toernooi van me neefje gekeken, hij is 2e geworden en ik ben een trotse tante haha Nu nog even lekker dutten voordat me vriend weer thuis komt Hoe gaat het emt jou? Voel je je goed verder?
Goedemorgen dames, Na een lekker weekendje weg te zijn geweest zit ik weer op mijn werkplekje! @ Chantal: Heb je een fijn weekend gehad? Ja het kindje gaat natuurlijk steeds hoger, ik heb gister gelijk weer geluisterd om te kijken of hij/zij het weekend had overleefd en kon het hartje gelijk horen dus ik was weer helemaal blij. Alweer 14 weken, inderdaad ik verberg mijn buik nu ook niet meer hoor . Gewoon lekker T-shirtje aan die al strak zit met een vestje erover heen. Gezellig, België is altijd wel leuk... wij komen net uit België . Klopt, nog geen buikje erop gezet. Ik heb in het begin inderdaad gereageerd maar dacht later, hmm laat ik het maar gewoon voor mezelf houden. We doen wel elke maand een foto maken want ik heb zo'n 9 maanden dagboek maar ga het denk niet hier zetten. Heb jij er wel al een foto op gezet? En hoe voel je je? Moeheid al langzaam aan aan het weggaan? @ Krulletje: Wat goed dat je echo deze vrijdag al is, toch gelukt dus zo voor de paasdagen! . Inderdaad, het weer is niets.. die vreselijke wind maakt het zo koud, als je uit de wind in het zonnetje zit is het wel lekker. Ze hebben het er nu over dat het vanaf volgende week vrijdag lekker weer gaat worden met een temperatuur van dubbele cijfers, pff dat heb ik wel gemist hoor.. laat de lente maar komen!
Hey hey, Heb je het leuk gehad? Ik kom net van de oogarts af, zicht is boven het gemiddelde en voor de rest geen problemen gevonden, had ook niks anders verwacht Weekend was leuk maar heeft er behoorlijk ingehakt, was gisteren toch wel aardig uitgeput hoor. Wat leuk dat je het hartje meteen kon vinden! Moet jij hard drukken of valt het mee? Ik heb nu door dat ik dat ding met me linkerhand moest vasthouden en gewoon zachtjes moet drukken doe ik het anders (op dezelfde plek) hoor ik niks. Het belangrijkste is dat wat we aantrekken ook lekker zit en uiteindelijk komen we er toch niet onderuit Ik heb wijdere dingen maar ook daarin is het te zien.. Ik denk niet dat ik er een foto van me buik op ga zetten...maak net als jij wel foto's maar om dat nou met vreemde te delen...ik weet niet haha Ik voel me goed maar de symptomen zijn nog steeds hetzelfde, hoe voel jij je? Hoe is het met roken gegaan?
Ja het was erg gezellig. Lekker gezwommen en verder niet veel gedaan. Mijn mamski heeft zondag op de bingo een cheque van 150,- gewonnen om terug te keren daar hahaha... Dus we dachten heerlijk nog een keer te gaan als ik eenmaal bevallen ben maar de cheque is maar geldig tot 30 september dit jaar dus dat heeft niet heel veel zin . Wat goed dat je ogen boven het gemiddelde zijn, wat een zwangerschap al wel niet met je doet . Wat heb je allemaal gedaan dit weekend? Toch geen rustig weekend geworden? Ik moet wel beetje drukken ja en schuin houden haha maar ik zal het ook is met links proberen . Nee foto's ga ik er ook niet opzetten, ga ook niet mee praten want dat kan ik toch allemaal niet bijhouden . Roken helaas niet gelukt te stoppen :x. Ze rookte allemaal binnen als de kleine op bed lag dus ik vond het echt onwijs moeilijk en heb toch wel wat gerookt daar. Verder voel ik me eigenlijk heel goed, moeheid is iets minder (kan ook niet anders na een weekend relaxen). Hoe voel jij je verder??
Lekker dat je moeder een cheque gewonnen heeft maar wel heel jammer dat ie zo kort geldig is! Kunnen jullie niet iets regelen met ze? misschien dat ze het wel begrijpen als je de situatie uitlegt. Hebben jullie ook een beetje goed weer gehad? Blijkbaar kan het heel veel met je doen haha maar ben er weer even vanaf voor 3 maanden Nee ik was vergeten dat ik wel wat in de planning had zaterdag hebben we de verjaardag van me oma gevierd en zondag had me neefje zijn eerste judo toernooi dus daar ben ik ook wezen kijken maar het was wel heel leuk en gezellig allemaal. Ja moet je maar eens proberen, daar zit echt enorm verschil in! Per toeval kwam ik erachter...hield hem even met links vast omdat ik pijn in me rechter kreeg en hoorde het iets snels gaan, denk wacht even..?! Iets meer gedrukt en ja hoor daar was het hartje haha Ik kijk weleens die berichten na een melding maar dan hebben ze het over echo's enzo maar ik zie ze niet haha Ja als iedereen dan rookt dan is het wel erg moeilijk om te stoppen! Ben je steeds bezig met de verleiding te weerstaan terwijl het de bedoeling is dat je van dat weekendje geniet Wat fijn dat de moeheid minder is, hopelijk blijft dat zo en word het alsmaar beter! Net de Felicitas zwanger box opgehaald maar vind er niks aan....er zitten ook 2 alcoholvrije drankjes in.. Jillz en Wieckse...de blije doos is veel leuker als daar tenminste nog een beetje hetzelfde in zit.
Ja dat is een goed idee van je, misschien dat ik dat wel even doe. Mijn zus wilde het weekend van 8 september gaan maarja ookal duurt het dan nog 2 weken voor mijn uitgerekende datum, ik heb niet zoveel zin om dan in België te zitten. Die bedjes zijn nou ook niet echt top en denk dat ik met zo'n buik dan liever in mijn eigen bed slaap . Helaas was het weer niet echt lekker, zondagochtend werden we zelfs wakker met sneeuw, bah ben er zoo klaar mee! Aah was je gewoon de verjaardag van je lieve oma vergeten . Een gezellig weekend gehad dus, leuk! Oh ja ik had ook een mail met de bon om die box op te halen maar het is dus niets? Ik krijg echt opeens overal post van haha, best wel grappig! Wanneer heb je weer echo/controle? Wij volgende week donderdag, en dan woensdag 10 april de geslachtsbepaling, ben zo benieuwd . Jij nog leuke dingen in de planning? Hoe gaat het met verbouwen?
Ja vragen kan nooit kwaad en als ze een beetje goede service kennen kunnen ze zoiets vast wel doen Kan begrijpen dat je het niet ziet zitten om dan nog te gaan en trouwens 2 weken voor de uitgerekende datum...wie weet lig je dan al te puffen of je bent daar en het gebeurd dan. Wat jammer dat jullie geen goed weer hebben gehad en zelfs sneeuw! BAH! Ze was eerder jarig maar was inderdaad even vergeten dat dat gevierd werd In de box zitten 2 alcoholvrije drankjes, een speentje, 2 luiers, een knuffeltje, doekjes en een pak bladen vergeleken met de blije doos is het een tegenvaller Weet niet of dat nog steeds zo is maar paar jaar terug zat daar ook bijv. een fles in, een zwitsal doos om doekjes in te doen etc. die fles is trouwens zo een dure ben even het merk kwijt maar dat scheelt je toch weer qua geld met aanschaffen Maar goed het is gratis Ik word ook dood gegooid met post hahah Ik heb 11 april wel controle bij de verloskunde en zo een 4 weken later de 20 weken echo. Ik wil even aan de verloskunde vragen of zij ook geslachtsbepaling doen want aan de ene kant wil ik nog wel een echo tussendoor maar vind het ook wel prijzig...en nu ik het hartje makkelijk kan vinden ben ik ook weer gerustgesteld dat het vast allemaal goed zit zo lang het hartje maar klopt haha Nog heel even en dan weten jullie of het een meisje of jongetje is! Spannend! Heb je al een bepaald gevoel of helemaal niets? Ik ga zo even slapen, ben net terug van de reumatoloog (jaa weer zh haha) en het was me veel te vroeg moet ik zeggen Rest van de week hou ik ook even lekker rustig denk ik, zondag wilt me schoonzusje naar de paasmarkt en ga ik even kijken voor leuke truitjes. De verbouwing staat eventjes stil maar in onze slaapkamer zijn we nu klaar met het grootste werk op de cv na dan maar dat kan pas als het wat warmer is en kan later ook. Denk dat we volgende week weer verder gaan, nu gaan we de trap naar de slaapkamer goed maken en het gat in het plafond wat groter zodat we straks veilig en normaal de trap op kunnen met de baby (nu moet we een beetje bukken bij het gat). Jij nog iets in de planning?