Wat te zien bij echo als je 6,5 week bent?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meiski, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja belachelijk he! Lijkt wel of elk jaar sneller voorbij vliegt.

En kan je dat ook gewoon in de winkel kopen?
    Ik was weer een beetje bij voor af aan :( Ben nu begonnen met elk uur (daarvoor mag ik niet roken) en als ik het uit kan stellen doe ik dat en zo ga ik er steeds een half uur langer bij doen.
    Hoe gaat het bij jou?

Dat je buik strak word kan geen kwaad toch? Is alleen een teken dat je teveel doet?

Denk dat ik zelf niet heel thuis kom dan :p
    Zijn dus echte knuffelaars?

Ben benieuwd of jullie iets leuks zijn tegen gekomen :)
    Je leest dit dinsdag waarschijnlijk pas maar wens jou ook heel veel plezier!

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hoi hoi..

De echo gehad:D:D wauww... alles was goed.. en loop op t moment gelijk met banner.. we houden t dus op 13 oktober;)... wauww.. zondag dus de 12 wk.. kindje was erg druk..hahaha dat herkennen we al wel:p

ff glijk uitgerekend kwa verlof haha en moest k van teamleidster op mail zetten dus ga ik dat maar even netjes doen, kijken of k een nette mail kan maken;)

nou idd die uren wil ze liever niet dat k ze op maak.. maar ik moet, kan ze niet meenemen, en uitbetalen doen ze ook niet graag.. manlief beetje boos, omdat ze toch alsnog die uren op juni hebben gegooid, maar ik uiteindelijk 16 uur kan overwerken omdat ze me 40 uur vakantie erin hebben gezet... heb er ook weinig aan dan al vakantie uren op maken.. dus ga even zeggen dat k ze gewoon daarna wil opnemen, en anders op tijden dat ik het wil en het voor mij goed uit komt. en niet voor hun.

de kleine is meegeweest naar de echo.. dr gezichtje straalde, maar of ze t echt begreep?? dat weet ik niet..maar zo geweldig haar zo ook te zien..kga denk vanaaf ok mar s lekker marktplaats afstruinen;) in ieder geval relax avondje..

Fijne dagen dames!!!

3. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Wat fijn dat de echo goed was!! :D
    Ik vind het zo geweldig om te zien hoe ze bewegen.
    Hoe lang moet je wachten tot de volgende echo?
    Als ze het echt heeft begrepen zal je haar snel erover horen kleppen denk ik ;)

Ze moeten toch meewerken lijkt me, neem aan dat ze het niet kunnen maken dat je helemaal niks met die uren kan en ze maar moet 'vergeten'..je hebt er toch recht op.
    Uren uitbetalen of gewoon geven, hoop voor je dat jullie eruit komen en ze niet te moeilijk gaan doen.

Fijne avond en geniet van je (paas)weekend!

4. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chantal: Geen idee of je dat overal in de winkel kan kopen (ik denk dat je de alcohol vrije prosecco bedoeld?) ik zit al dagen in mijn hoofd van 'je moet even bij de Gall&Gall kijken maar ik vergeet het elke keer haha.

Dus nu rook je elk uur een sigaretje? En dan straks om de 1,5 uur? En wanneer ga je naar de 1,5 uur? Hier gaat het ook weer minder, pff daar baal ik echt van. Ik rook er nu weer meer dan 5 en dat wil ik eigenlijk echt niet maar mijn hersenen werken niet meer mee en die hebben er een beetje sch**t aan :(. Maar ik wil echt voor de 20 weken stoppen met roken dus ik heb nog 5 weken....! Het moet toch gewoon lukken?

Ja mijn katten zijn echt knuffelaars en maken er ook altijd een wedstrijdje van wie als eerste op je schoot ligt haha. Het zijn moeder en dochter en de ene keer zijn ze onwijs lief tegen elkaar en de andere keer vermoorden ze elkaar bijna..

Pff nou de prenatal in Leiderdorp raadt ik je echt af, wat een mensen die daar werken zeg, die doen net of ze alles weten en nee ik vond ze echt niet leuk. Ik vroeg of er kinderwagens waren waarbij je een maxicosi of gewoon een autostoeltje op kon zetten zonder die adapters te gebruiken, zei die man dat ze altijd los te koop waren (die adapters) en dat ze heus niet duur waren?????? hallo, hoe weet hij nou hoeveel geld ik heb en wat ik wil uitgeven? Ik wil die adapters gewoon niet, maar hij snapte het dus niet (snap jij het wel? :p) hahaha! en ik legde mijn vriend uit dat een kindje niet te lang in zo'n maxi cosi mag liggen en toen liep er een vrouw langs en die zei 'max 2 uur' en liep weer verder. Nou sorry hoor maar je hoeft niet zo te doen. Voor hetzelfde geldt had ik een ton op mijn bankrekening en kocht ik die hele prenatal leeg hahaha! Aso mensen....

Weekend was gezellig! Zaterdag geklust en werd zondag wakker met onwijze spierpijn in mijn benen en last van mijn rug dus ik hoefde zondag niets meer te doen van vriendlief :). 's middags kwam mijn neefje logeren en die was heel hangerig want zijn kiezen komen door dus moest ik alsnog bezig zijn met hem, zodra je hem neerzette begon hij te huilen en wilde hij weer bij je komen, heel lief natuurlijk maar wel vermoeiend haha... Gisteren bij mijn ouders geweest en nu weer aan het werk.. pff!! Is het al 27 augustus? :p:p

Hoe is het met jou? Hoe was de paasmarkt? Nog iets leuks gekocht?

@ Krulletje: Wat goed om te horen dat de echo goed was :):):)... En jeeej, je bent de 12 weken grens gepasseerd :). Hoe voel je je?

Inderdaad niet met je laten sollen en gewoon eisen dat je vakantie opneemt wanneer jij dat wilt, zij hebben daar toch niets over te zeggen?

Wat lief dat je dochter mee ging.

Nog wat leuks gezien op marktplaats?? Willen jullie weten wat het wordt?

5. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Op een briefje schrijven dan vergeet je het niet :p

Dat om het uur roken is alweer aardig mislukt al gaat het overdag wel goed maar de avonden blijven het moeilijkste.
    Als mijn vriend zo een avondje heeft dat ie meer rookt dan rook ik ook meestal mee...
    Ik wil er ook mee stoppen of in ieder geval max. 5 sigaretten per dag roken..
    Je kan op internet ook plannen enzo vinden om naar de stopdatum toe te werken misschien is dat wat voor je.

hahah liggen ze ook weleens samen op je schoot of dat nog net niet? :p
    Leuk dat het moeder en dochter is, zelf een nestje gehad?
    Hier hetzelfde, ene moment liggen ze lekker samen en het andere moment vliegen ze elkaar weer de haren in al is het vooral 1 kat die dat doet.

Lekker brutaal zeg!
    Wat noemt hij niet duur dan? :p
    Het is sowieso iets waar je extra geld aan moet uitgeven en wat niet nodig hoeft te zijn...
    hahah die vrouw...ze had op z'n minst even kunnen zeggen sorry dat ik me ermee bemoei maar.... of zoiets
    Allemaal betweters maar van service hebben ze nooit gehoord dus...
    Hebben jullie wel iets gezien of was het een totale flop?
    Wij moeten binnenkort ook even gaan kijken want had gehoord dat het lang kan duren voordat een kinderwagen binnen is?
    Waarom mag een kindje eigenlijk niet langer in een maxi cosi liggen?

Je hebt dus even kunnen zien hoe het is als een kindje hangerig en jengelig is? :p
    Bijnaaa voor je het weet is het zover hahah

Met mij gaat het wel goed, het was de zwarte markt geworden en heb maar 1 truitje gekocht :( Zag wel een hoop leuke dingetjes maar vond het te duur, stofje was heel dun en stelde eigenlijk niks voor voor de prijs die ze vroegen :p
    Het truitje die ik gekocht heb vond ik ook eigenlijk te duur maar wou die heel graag hahah
    Ga vandaag even met me vriend naar primark, ben er nog nooit geweest maar hoor goede verhalen dus hoop dat ze daar leuke dingen hebben die het geld wel waard zijn :p
    Gisteren heb ik lekker gerommeld in huis, me handen begonnen ontzettend te jeuken en de troep die je in de woonkamer zag is helemaal weg en de glazen kast is ook ingeruimd nu hehe
    Morgen weer verder met de verbouwing, ik ga ook maar even handig doen en boven bepaalde plekken opnieuw mooi dicht timmeren met platen.
    Ik wil dat het allemaal af is want ik wil schoonmaken hahah 1 kamer zou al voldoende zijn :p

Zijn er trouwens dingen die je mist wat eten betreft?

6. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat zegt mijn vriend ook maar zelfs op een briefje schrijven vergeet ik :p. Ik ga wel even kijken zaterdag want zaterdag komt vriendinnetje langs voor filmpje en gezelligheid, mijn vriend gaat van zaterdag tot dinsdag naar Barcelona. Dan ga ik even kijken of ik een lekker alcoholvrij wijntje kan scoren :).

Oh naar die plannen ga ik even op zoek, misschien een goede stok achter de deur. Wat jammer dan om het uur nog niet lukt, het is inderdaad erg moeilijk als je vriend ook rookt, kan hij niet uit jouw zicht roken dat je het niet ziet?

Samen op schoot komt weleens voor haha, 1 op mijn buik en 1 op mijn benen maar vaak als er al eentje ligt gaat de ander dicht tegen me aan liggen, voordeel is dan wel weer dat als je wat te drinken wilt vriendlief zo aardig is om drinken te pakken :p. We hebben inderdaad een nestje gehad, 6 kittens waarvan we er 2 hebben gehouden, dochter en zoon.. ik mocht er maar 1 houden maar eentje werd geboren als een soort misvorming en had zwemmerspootjes (uit elkaar en kon daardoor niet goed lopen) dus die hebben we samen met de dierenarts en mijn eigen therapie :p geholpen zodat hij uiteindelijk goed kon lopen, dat was echt een schat,helaas is hij overleden door fouten van de dierenarts toen hij een blaasontsteking had :x:x......

Ik weet de prijs niet eens van die adapters maar het lijkt me zo onhandig dat als je de maxi-cosi op je kinderwagen wilt dat je die adapters erop moet zetten. Maar er zat niet heel veel tussen naar onze smaak. We hadden gekeken voor de Stokke, die zag er erg mooi uit maar had plastic wielen en hoor je dus echt rijden als je over steentjes rijdt, hij was ook erg zwaar als die ingeklapt was dus niet echt optie. Nu hebben we op internet een koelstra gezien die ons wel mooi lijkt maar die verkopen ze weer bij de babydump dus daar gaan we niet dit weekend maar het weekend erop naar kijken. Die vrouw zei dat ze bijna geen levertijden meer op kinderwagens hebben omdat bijna alles hier gewoon wordt gemaakt en dus een snelle levertijd heeft.

Ik weet niet precies de reden waarom een kindje niet zo lang in de maxi cosi mag maar volgens mij heeft dat met de lighouding te maken, hij/zij is dan niet vrij om te bewegen ofzoiets. Maarja ik hoor overal om mij heen dat het zo'n ramp niet is. Het kindje van een vriendin van mij sliep laatst op een verjaardag de hele avond in haar maxi-cosi.

Haha ja na zo'n dag denk je wel, pff zal ik het aankunnen als je er straks zelf een hebt? maarja dat vergeet je denk ik ook snel weer. Toch heb ik soms best twijfels hoor of we het allemaal wel kunnen, heb jij dat ook?

Oh wat leuk dat je naar de zwarte markt bent geweest, duur? Is het daar zo duur geworden? Ben er al zo lang niet geweest, ik dacht dat ze daar altijd soort marktkleding hadden? Wat voor truitje heb je gekocht? Naar welke Primark ga je? Hoofddorp? Ik ben gek op de Primark.... voor een paar euro kleding kopen is heerlijk. Ik heb 1,5 jaar geleden een chino gekocht daar voor 13 euro en ik dacht, nou na zoveel keer wassen zal het wel stuk/vaal worden maar die broek ziet er nog steeds heel mooi uit.. ik hoop dat ik die broek straks nog pas, is wel een lage dus misschien valt ie onder mijn buik :).

Ojee de schoonmaakdrang is al bij je aanwezig? Ik wou dat dat bij mij ook zo was, pff heb echt geen zin om alles schoon te maken haha! Wel lekker dat alles weer een beetje opgeruimd is :), geeft je toch vaak een goed gevoel. Ja ik snap dat je alle klustaakjes af wil hebben en je alles in orde kan maken voordat de kleine komt, nog even en het is een mooi paleisje!!

Qua eten mis ik niet heel veel behalve de ossenworst, daar heb ik zooo'n trek in maarja dat mag helaas niet, jij?

Veel plezier bij de Primark!!!

7. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    hahah heb je dat sinds je zwanger bent?
    Ik kan zo verstrooid zijn en met 5 minuten al iets zijn vergeten haha
    Manlief weg en jullie lekker een meidenavondje, gezellig hoor! Heb in de supermarkt wel alcoholvrije rode en witte wijn gezien maar of het lekker is...? Probeer het me vriend weleens aan te smeren maar dat is me nog steeds niet gelukt :p

Dan moet ie dat wel heel stiekem doen want als ik weet dat hij gaat roken heb ik het er toch moeilijk mee :p misschien kunnen we er samen iets aan doen, voor hem zou het ook beter zijn om te stoppen met roken want wil straks niet dat er bij de baby gerookt word.
    Het maakt het wel makkelijker om er naar toe te kunnen werken denk ik.

hahah en nog een voordeel...koud zal je het dan ook niet snel hebben :p
    Wat zielig dat ie dan toch is overleden door een fout van de dierenarts! Al die moeite gedaan en dan krijg je zoiets :(
    Wat hield die therapie van jou eigenlijk in? haha

Ja het kost alleen maar meer werk..ik zou daar ook geen zin in hebben.
    Gewoon lekker simpel, niet teveel poespas.
    Misschien is het inmiddels wel allemaal veranderd, het is voor degene ook al een tijd geleden dat ze zwanger was.
    Plastic wielen is ook niks nee en rubber rijd ook veel lekkerder vind ik.
    Ik vind het ook belangrijk dat dat ding waar je aan vast houd (ben gewoon even de naam kwijt *dom*) lekker in de hand ligt.

Dat met beweegruimte klinkt wel logisch maar denk als je af en toe wat langer onderweg bent het vast geen kwaad kan.
    Misschien zijn er van die mensen die hun kind graag de hele dag in zo een ding doen :p
    En ja dat heb ik ook vaker gezien dat ze er gewoon in slapen op zo een avondje, als ze niet lekker liggen zetten ze vanzelf wel hun strot open.

Ik denk dat het heel normaal is dat we die twijfels hebben, het is toch nieuw voor ons!
    En je eigen kindje leer je ook kennen en weet je precies wat wel en niet helpt en ja de lastige momenten zullen er ook zijn maar denk dat we daar allemaal wel uitkomen.
    In het begin zullen we misschien nog wat onhandig zijn maar we zullen het vast snel onder de knie krijgen :p
    Denk dat het ook belangrijk is dat als bijv. 1 van de 2 even in 'paniek' raakt dat de ander rustig blijft en handelt.

Nou duur is het niet maar ze vroegen bijv. 15 euro voor een truitje met een heel dun stofje, stelde het wat meer voor dan had ik het wel gekocht.
    Goed doel om straks je kilo's kwijt te raken :p
    Ben benieuwd of ik slaag bij Primark, weinig geld en toch goede kwaliteit daar hou ik van haha
    Ik ga naar de Primark in Zaandam.

Ik weet niet of het door de zwangerschap komt, kan dat zo vroeg? Het lijkt er wel op hahah het is dat me vriend me er aan herinnerde om even rustig aan te doen maar ik had zoiets van ohh en dan ga ik dit ook doen en dat :p

Ja de osseworst mis ik ook weleens en carpaccio (schrijf ik het goed?) at het voorheen niet vaak hoor maar als ik er nu langs loop heb ik zoiets van mmm dat zou nu heel lekker smaken :p
    Gelukkig is er heel veel wat we wel mogen eten :D

8. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee eigenlijk pas sinds ik zwanger ben, is ook best frustrerend want normaal onthou ik werkelijk alles en nu dus even niet... Ik hou niet echt van witte/rode wijn dus dat gaat hem voor mij ook niet worden. Ik had gister een alcohol vrij biertje bij mijn ouders maar voelde net of ik iets ergs deed (terwijl ik gewoon rook hahaha).

Ja ik snap dat het dan moeilijk is en inderdaad, als je al weet dat hij gaat zegt je lichaam dat ze er ook trek in heeft. Is je vriend wel van plan om te stoppen met roken? Mijn vriend rookt ook, ga ook vaak mee in de avond maar dan sta ik daar en denk ik 'waarom?' ik heb er dan niet eens trek in maar ga omdat hij gaat. Hij wil uiteindelijk wel stoppen maarja ik zie dat nog niet gebeuren :p. Roken jullie binnen of buiten?

Ja heel zielig hoe het is gegaan, hij heeft gewoon een hele week pijn geleden en wij alsmaar denken dat het erbij hoort en hij aan de betere hand is. Ben ook echt zoo kwaad naar mijn dierenarts gelopen, bah! De therapie voor de kat? haha.... ik moest een stuk tapijt kopen (wij hebben bamboevloer dus glad) en elke keer als hij daarop ging lopen moest ik zijn achterpoten bij elkaar houden. Zo zijn zijn spieren sterker geworden. Hij rende nog wel altijd als een aapje maar hij was zooo lief!

Inderdaad, gewoon die luchtwielen die je amper hoort.. haha ook geen idee hoe je het noemt, handleuningen? Moet inderdaad ook lekker in de hand liggen en hoogte verstelbaar zijn.

Ja zo denk ik ook hoor, als hij/zij niet lekker ligt dan zal je het vast wel horen :).

Ja ik ben echt zoo benieuwd hoe alles gaat. Nu ben je ook continue aan het opletten wat hij doet maar je eigen kind heeft natuurlijk ook zijn eigen dingetjes, box etc.. We gaan het allemaal meemaken, we kunnen natuurlijk niet meer terug :D...

Oh 15 euro voor zo'n dun stoftruitje is inderdaad wel prijzig! Nou dan zal je de primark denk wel super vinden :D. Is de Primark in Zaandam groot?

Je schoonmaakbui kan inderdaad door de zwangerschap komen, helaas nog niet door de lente want die is er voorlopig nog niet haha!
    Zolang je zelf je goed voelt moet je het gewoon lekker doen :).

Ja gek is dat he, je eet iets niet zo vaak maar nu je weet dat je het niet mag heb je er meer trek in haha! Ik ben een moeilijke eter en lust sowieso geen carpaccio of filet americain dus ik heb het niet zo zwaar gelukkig...

Geslaagd bij de Primark? Leuke dingen gekocht?

9. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja vreselijk he maar helaas hoort het erbij, bij het ontzwangeren zullen we het ook waarschijnlijk nog wel even houden.
    Als het alcoholvrij is maakt het niet uit toch? :p Ja stom he haha roken maar wel druk maken om andere dingen :p maar ja beter 1 slecht iets dan meerdere slechte dingen ;)

Ik heb hem er weleens over gehoord maar er is een verschil tussen zeggen en willen :p
    Wat jij met hem mee gaan hebt heb ik ook, ook al heb ik geen eens trek dan heb zoiets van noouu...doe maar.
    We roken nu nog binnen maar dat gaat straks allemaal veranderen, mensen zouden dan wel in de keuken met raam open mogen roken, ik wil dat eigenlijk al gaan doen als de hele boel hier is opgeknapt.

Wow dat is heel zielig! Weten jullie wat de oorzaak is?
    Wel naar...denk je dat je de dierenarts wel kan vertrouwen en dan gebeurd er zoiets :(
    Dat is wel mooi dat het hielp en ondanks dat ie als een aapje rende kon ie dat toch mooi zelf doen ;)

Ja anders ga je je alleen maar ergeren aan dat stomme geluid :p en volgens mij is het ook niet bij alle soorten grond handig.
    We houden het gewoon op handleuningen :p

Dat is ook waar, als je de baby in de box legt heb je er ook even geen omkijken naar en is dan ook bezig met zn eigen dingetjes.
    Hahah nee we kunnen inderdaad niet meer terug, we zitten er aan vast voor de rest van ons leven hahah

Ja stelde het nou wat meer voor zeg ik ja...maar heb me prima vermaakt bij Primark :D alles wat ik leuk vond heb ik in de tas gegooid hahah en bij de kassa hield ik even me hart vast want dacht dat we wel 100 euro kwijt zouden zijn ofzo maar was 60 euro en dat voor wat je hebt...geweldig haha

De lente laat erg lang op zich wachten :( Ik probeer het grote schoonmaakwerk nog even uit te stellen omdat ik anders dubbel bezig ben dus zodra 1 kamer klaar is ga ik meteen poetsen haha

Let op straks als we het weer mogen hebben we zoiets van noouu.. zo nodig hoef ik het ook niet :p

10. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja misschien kan ik het vanaf nu altijd wel als smoes gebruiken :p. Ja ik weet dat het alcohol vrij is maar toch het idee van een glas met bier in je handen is een gek idee maar idd ik rook wel weer.. dus dat is weer stom.

Misschien moet je alvast beginnen met buiten roken? Dan heb je vaak ook minder trek in een sigaret. Wij rookte altijd in de keuken onder de afzuigkap maar roken nu ook lange tijd buiten, als je dan ziet dat het regent of koud is zeg je sneller, hmm laat maar even zitten. :)

De echte reden is niet bekend, hij is bij 3 dierenartsen geweest in 1 week en de laatste waar we waren die geloof ik nog het meeste en heeft hem helaas ook moeten inslapen. Ze komen er nu mee dat het voor katten sowieso heel zwaar is als het een narcose krijgt en het dan altijd de vraag is hoe ze eruit komen, ja pff hoe moeten wij dat weten?

Haha we houden het idd op handleuningen ;).. we weten wat er bedoeld wordt. Ja inderdaad, ik denk ook dat je je gaat irriteren aan dat geluid, klinkt ook zo nep...

Hahaha we zitten er inderdaad ons hele leven aan vast :p. Ik denk niet dat ik het heel erg ga vinden maar zit soms weleens te fantaseren hoe het zou zijn als hij/zij 16 is haha....

Hahaha ja goedkoop daar he? Wat heb je allemaal gekocht? Ik ga denk binnenkort ook weer even, voordat ik naar Turkije ga :):)...

Ja wij zijn ook alles aan het schilderen/schuren, komt nieuwe vloer dus ik ben ook nog niet zo'n schoonmaakmiepje op dit moment. Mijn vriend is wel echt van het opruimen enzo dus irriteert zich soms mateloos als ik weer iets laat slingeren...

Hoe voel je je vandaag? Ik hoorde op het weerbericht dat het na dit weekend langzaamaan warmer gaat worden :cool::cool::cool: jeeeeej! Lente komt er aan!

Ik ga vanavond naar de gooischevrouwenbingo hahaha... ben zo benieuwd of ik wat ga winnen :p.

11. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    haha tot 9 maanden na de bevalling kan het in ieder geval je excuus zijn :p
    Ik begrijp wel wat je bedoeld, het ziet er volgens mij ook gewoon uit als echt bier.

We moeten een trap af of buiten te kunnen roken :p maar weet dat ik nu heel makkelijk zal zijn omdat het huis ook nog niet klaar is, straks als het opgeknapt is dan zou het wel een goede motivatie zijn.

Lekker dat dat niet even verteld is!
    Ik wist wel dat het bij dieren altijd de vraag is of ze eruit komen maar dit wist ik nog niet...is mij ook nog nooit verteld.

Ja als je bijv. op kleine steentjes rijd dan maakt dat nog meer lawaai, denk dat je al snel zoiets eruit gooit en een nieuwe neemt.

haha en is het een leuk beeld? :p

Ja echt super haha heb 3 joggingbroeken, 3 truitjes, 2 paar sokken en nog elastiekjes gekocht.
    Denk dat ik volgende maand ofzo nog even terug ga, ik had heel veel pijn in me rug en nam niet heel erg de tijd om te kijken, broeken sloeg ik daarom al over.

Ik kan wel begrijpen dat je nog niet van het schoonmaken bent, doe je het nu en dan kan je het straks weer doen...
    Schiet het bij jullie een beetje op?

Met mij gaat het wel goed maar laatste dagen zijn net iets teveel van het goede geweest, heb daarom ook de verbouwing even opgeschoven en ga ik even lekker rustig aan doen vandaag.
    Hoe gaat het met jou?

Ik hoop echt dat het warmer gaat worden of dat die wind gaat liggen.

Ben ook benieuwd of je wat wint, zal het morgen vast van je horen :p veel plezier alvast

12. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh dan hebben we nog even een goed excuus :p zeg gewoon dat het bij mij wat langer doorwerkt haha! Ja ziet en ruikt ook gewoon als echt bier.

Ja als het huis af is moet hij wel :p misschien heeft hij daardoor ook minder trek en gaat hij minder vaak waardoor jij minder in de verleiding komt.

Nee dat wisten wij ook niet, kijk als ze dat van te voren hadden verteld... maar ze zijn echt dom hoor, op een donderdagavond was hij gevlucht, is door het dichte kattenluik heen gebroken, alles was kapot en hij werd in het donker gevonden in een plasje water (het was echt slecht weer toen) Wij waren in Arnhem en werden gebeld. Dus mijn moeder heeft hem opgehaald en gedoucht etc dus ik de volgende dag de dierenarts gebeld en die zei: nee joh is toch goed, dan wil die graag naar buiten blabla.. was achteraf helemaal niet goed. Pff dat beestje heeft zo geleden... kan nu nog huilen ervan :x.

Ja bij de prenatal heb je zo'n voorbeeldpad met steentjes, vlak en hout, nou toen irriteerde ik me al aan het geluid en ons dorp heeft allemaal oude steentjes, nou dan weet ik het wel haha. Ja is op zich wel leuk beeld maar ik denk dan, wat als het gepest wordt, wat als.. wat als.. maar goed dat duurt nog ruim 16 jaar dus we hebben nog even :p:p:p.

Je hebt dus lekker geshoppert... hmm minder dat je last had van je rug, je moet inderdaad ook echt naar de broeken, die zitten super lekker! Maar eerst weer even rusten, wel goed naar je lichaam luisteren he :)...

Bij ons schiet het aardig op. We moeten nog nieuwe vloer beneden in de hal en boven bij de slaapkamers, de trap schilderen, de muren van de babykamer en de commode + ledikant schuren en schilderen en dan zijn we klaar :). Gelukkig wordt de vloer gedaan als ik in Turkije zit dus daar hoef ik me niet druk om te maken.

Jaaa die wind joh, hoor het hier helemaal razen pff.. word je ook zo moe van! Dus wind liggen EN warmer zou fijn zijn ;)!

Ben ook benieuwd of we wat gaan winnen.. vorige keer niets gewonnen maarja je zit er ook met 200 vrouwen ofzo haha... wel lachen!

Jij nog plannen vandaag of hou je een lekker rustdagje zoals je al zei?

13. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja haha zo lang mogelijk gebruik van maken :p
    Maar als je het lekker vind moet je het gewoon lekker doen, wel opletten want in sommige 0,0 zit toch een beetje alcohol (stiekemerds).

Hij kan heel lang zonder sigaretten, als ie op werk bijv. niks heeft kan ie ook zonder maar thuis gaat ie inhalen :p ook niet altijd maar die avonden zijn lastig als jij juist wilt minderen haha
    Ik ga nu proberen om uit te stellen... als ik trek heb in een peuk wacht ik nog een kwartier en langer als het kan.
    Ga mezelf de vraag stellen of ik er echt behoefte aan heb of dat het gewoon tussen me oren zit.

Denk dat je ook wel naar de weersomstandigheden moet kijken...en hij is zoals je zei in een plasje water gevonden dan is dat echt niet fijn/goed voor zo een beestje.
    Het is jammer dat er dierenartsen zijn die zulke fouten maken, in mijn omgeving ook al een paar keer meegemaakt..
    Voor hun is het makkelijk maar jij bent je beestje kwijt geraakt door zo een sukkel.

1 voordeel ze kunnen je wel al vanaf een kilometer aan horen komen :p
    Die zorgen moet je inderdaad uit je hoofd zetten haha het zal allemaal vast wel goed zitten.
    Ik zou zelf heel graag een goede band hebben tegen die tijd net als ik met mijn moeder uiteindelijk had, hoop dat hij/zij dan alles met mij durft te bespreken dat is toch wel 1 van mijn grootste wensen.
    Het liefst ga ik zelf voor het eerst stappen met me kind :p Ikzelf ging vaak ook met me moeder of haar vrienden stappen en heb zo heel veel dingen meegekregen die goed zijn om te weten en zou dat graag weer overbrengen op mijn kind haha

Ja merk als ik te lang loop me rug en buik pijn gaan doen dus dat moet ik maar even achterwege laten ;)

Dat klinkt als iets wat inderdaad snel klaar kan zijn als je er even tijd voor hebt en lekker door kan gaan.
    Leuk hoor! Kan je straks lekker alles inrichten :D
    Geen zorgen en je zit niet in de troep, beter kan je niet hebben :p

De lente moet er nu toch echt wel aankomen en vind dat we ook recht hebben op een hele goede zomer! Zo 1 die we vroeger altijd hadden.

Zo een bingo is wel altijd heel gezellig dus dat heb je in ieder geval al in je zak :p
    Deed vroeger altijd met me oma mee aan de bingo op de camping maar daar waren altijd van die vaste kliekjes en als jij dan eens won werd het je niet gegunt :p des te meer reden om mee te doen hahah

Nee ik hou het gewoon bij de vaste huishoudelijke taakjes, zo nog even boodschapjes doen en dan lekker rust.
    Morgen moet ik weer naar het zh en vrijdag verder klussen zoals het er nu uit ziet dus even een dagje bijkomen.
    Moet mezelf even terug fluiten want anders weet ik het wel weer, word ik straks onderuit gehaald en kan ik een week niks meer :p
    En oh ja even vakantie bij Centerparcs boeken, we gaan dit keer naar de huttenheugte..ben benieuwd hoe die is..als de zon maar schijnt meer heb ik echt niet nodig haha

14. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja joh, zit er dan toch wat alcohol in? ik drink het hooguit eens per zoveel maanden dus het zal gelukkig wel meevallen :).

Gek is dat he dat een mens best lang zonder sigaretten kan maar zodra hij/zij sigaretten in de buurt heeft dan krijg je zin haha. Hoe gaat het met uitstellen van je sigaret?

Ja voor dierenartsen is het altijd makkelijk maar ik ben inderdaad mijn lieverd kwijt maarja niets aan te doen.

Haha nou dat voordeel hoef ik niet, dan maar een lekker rijdende kinderwagen die lekker mee veert en niet zoveel geluid maakt ;).
    Wat leuk dat je zo'n goede band met je moeder hebt (uiteindelijk had?, heb je nu nog een goede band?) en vroeger ook mee ging stappen. Wat heb je zoal meegekregen dan?

Ja je moet nu goed naar je lichaam gaan luisteren he, ik merk het ook als je teveel doet je je lichaam meteen begint te voelen.
    We willen vóór juli klaar zijn dat we juli, augustus en september nergens druk over hoeven te maken, geen stress meer en alles is klaar. Denk ook wel dat het gaat lukken :). Hoe gaat het bij jullie met verbouwen?

Jaa ik kan me ook herinneren dat we vroeger in de schoolvakanties altijd zulk mooi weer hadden, waar zijn die gebleven!! Die wil ik ook wel terug... De mensen zijn dan altijd veel gezelliger en je hebt zelf ook meer energie.

Haha ja dat ken ik wel, die kliekjes! Ik ging vroeger met mijn moeder mee en mijn opa stond dan achter de bar en ging ik hem ook vaak helpen achter de bar. Ik vind het ook altijd zo asociaal dat sommige mensen wel 10 boekjes hebben en de hele tafel nodig hebben om het in de gaten te houden. Bij de gooischevrouwenbingo gisteren heb je gewoon 1 boekje per persoon met 5 rondes en 3 prijzen per ronde. Zo heb je net zoveel kansen als een ander. Helaas hebben we niets gewonnen haha, ik moest de 1e ronde er de hele tijd nog eentje maar hij viel maar niet... wel jammer...! Maar het was een erg gezellige avond, helaas lag ik pas 00:30 uur in me bed dus ben nu wel beetje brak pff...

Ben je al bij het ziekenhuis geweest? Was alles goed? En? de vakantie bij Center Parcs geboekt? Ik ben eind juni een weekje vrij, heb die maandag een concert van Rihanna en willen als het lekker weer is nog samen een paar dagen weg richting de kust, heerlijk! Maarja dan moet het weer wel meezitten.

Vanmorgen op controle bij de VK geweest. Bloeduitslagen waren helemaal goed, geen geslachtsziektes en anti stoffen haha :p.. Had anders mijn vriend wel raar aangekeken :p.. hartje klopte helemaal naar wens en ik ben maar 2 kilo aangekomen in de 15 weken dus ben helemaal blij!! Ik had een andere VK en die raadde me aan om niet zo vaak die angel sound te gebruiken want dat schijnt niet heel goed te zijn. Ik legde uit dat ik dat heb omdat ik nog rook blabla en ze zegt dat ik echt moet proberen te stoppen en me desnoods met lekkere dingen moet belonen omdat ik toch maar 2 kilo was aangekomen haha! Nou dat plan klinkt goed... Erover gesproken met mijn vriend en samen besloten om een plan te maken en binnenkort allebei te stoppen met roken. Heb nu 2 mei weer controle bij de VK en 7 mei de 20 weken echo!! Spannend........!!

Hoe gaat het met jou?? Nog leuke dingen in de planning of lekker rustig aan?

15. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Goedemorgen (of middag al bijna)

Ja me broer had eens een merk en daar zat een heeeeel klein beetje in, zo weinig dat ik me afvraag of dat wel schadelijk is voor de baby...maar bavaria bijv. die is wel weer helemaal 0,0.

Ja het is heel maf dat roken... als het moet kan je zonder maar voorheen ging ik alle uren dat ik niet gerookt had weer inhalen haha
    Gisteren was het nog niet veel maar wil het vandaag serieus gaan nemen en anders moet ik denk net als jij maar gewoon een stopdatum prikken en ermee kappen.
    Zie alweer op tegen het gesprek vanmiddag 'hoe gaat het met roken?' en volgende week precies hetzelfde haha maar wil volgende week kunnen zeggen dat het nog beter gaat.

Nee helaas kan je de tijd niet terug draaien... :(

Wel een beetje jammer dat je dat voordeel niet wilt :p
    Mijn moeder is helaas overleden toen ik 18 was.
    Ik heb heel veel gezien, allerlei soorten mensen, de goede kant de slechte kant, drugs, alcohol om het kort te maken heb ik zoveel gezien om te weten welke kanten ik op kan gaan en daar een keuze in kan maken wat ik wel en niet wil en hoe om te gaan met alcohol en drugs, hoe vele kinderen daar nu mee omgaan vind ik vreselijk dus die dingen wil ik doorgeven aan mijn kind zodat hij/zij ook de verstandigste keuze zal maken.

Wat was dat heerlijk zeg... af en toe had je dan een flinke regenbui met onweer maar daar zat je niet mee omdat het 1 a 2 dagen later allemaal weer goed zou zijn en inderdaad zoals jij zegt de zon doet iedereen goed.

Dat is wel mooi dat je gewoon 1 boekje hebt, geen gezeik en dan blijft het gewoon gezellig.
    Jammer dat je niks gewonnen hebt! Moet je vandaag wel gewoon weer werken?

Ik heb om 2 uur een afspraak en hoop dat het allemaal snel gaat want dan kan ik daarna even boeken, ook daar was niks van terecht gekomen gisteren :p
    Lekker dat je dan nog een weekje vrij hebt en wat leuk dat je naar Rihanna gaat! Mag hopen dat het in juni toch wel goed weer is he...

Wat fijn dat het allemaal goed was bij de vk, heb je een echo gehad of hebben ze alleen geluisterd?
    Hahah wat jij hebt met je vriend had ik precies hetzelfde, toen we bij de dokter zaten te wachten zei ik nog tegen hem dat als k een soa had ik even goed met hem moest praten :p
    Wat lekker dat je maar 2 kilo bent aangekomen! Doe je goed!
    Over de angelsound zijn ze het dus ook niet allemaal eens :p heb ook verhalen gelezen dat de vk heeft gezegd dat het helemaal geen kwaad kan...
    Nou als jullie het samen doen dan moet het vast lukken om te stoppen met roken!
    Nog even geduld dus! :D Ik heb geloof ik de 2e de 20weken echo.

Vandaag niet zoveel verder, me vriend is ook vrij en die wilt ook altijd even bijkomen van al dat gewerk hehe

Jij nog plannen na je werk?

16. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, ik heb geen idee, volgens mij heb ik Amstel 0,0% gedronken. Ach ga me er ook niet druk om maken ;)...

Hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

Oh sorry over je moeder :(. En wat een jonge leeftijd voor jou om je moeder te verliezen...!! Wel goed dat je zowel de negatieve als positieve dingen in het leven (uitgaan) hebt gezien en je weet wat je zelf wel en niet wilt voor je kindje later. Je zal vast een hele goede moeder worden :D:D..............

Ja nog vindt ik het extreme weer qua bliksem/onweer heel gaaf hoor. Ik ben echt een beetje een onweerfreak en hoop na een warme dag ook altijd op een flinke bui... ik kan me nog zoo goed herinneren een paar jaar geleden. Ik zat met mijn mams en mijn vriend buiten en mijn zus belde op (10 a 15 km verder) met de vraag of het ook zo'n noodweer was bij ons. Nou we keken naar de lucht en je zag vanaf hun echt zo'n pikzwarte lucht met allemaal flitsen erin aankomen. Mijn mam zei, ik ga snel naar huis en toen ik haar via de voordeur uitliet was alles helemaal verlaten en het enige wat je hoorde was de wind en het gevoel van, hier komt iets heftigs aan.. Nou ik vond het echt geweldig.. urenlang onweer, flits van flits, je hoefde niet eens je lampen aan te doen... Maar goed, zoiets is leuk als het avond is en je nergens heen hoeft :):)....

Helaas zit ik inderdaad op me werk. Morgen nog een dagje en dan weer heerlijk weekend. Ja eind juni moet het toch wel mooi zijn? Even paar dagen naar Zeeland ofzo, lijkt me heerlijk... even relaxen en op het strand liggen.

Nee heb geen echo gehad. Werd gewogen, bloeddruk gemeten en hartje geluisterd. Was allemaal goed. Volgende week hebben we geslachtsbepaling dus krijgen we weer echo :):) hoop dat ze het kunnen zien.

Hahaha ja het zou maar zijn he dat je daar zit, zwanger en helemaal blij en opeens krijg je te horen dat je een soa hebt terwijl je weet dat jij niet degene bent die iets met een ander gedaan heeft.. pff ik denk niet dat ik dan weet ik waar ik het zoeken moet. Gelukkig zijn onze vriendjes braaf geweest :p:p... of ze hebben het gewoon veilig gedaan hahaha * lol *.

Wat leuk, dus je hebt donderdag 2 mei de 20 weken? Ik kon 29 april, leek me super maar beide collega's zijn dan op vakantie :( dus moet helaas een weekje wachten haha. Vind je het spannend?

Wat doet je vriend voor werk? (of heb ik dat al gevraagd?) en wat lekker dat hij vrij is, samen lekker luieren is toch heerlijk :).

Ik ga vanavond even sporten en verder niets. Even wasje draaien want vriendlief vertrekt zaterdag voor 4 dagen naar Barcelona en verder niets. Vroeg naar bed, pff ben gesloopt haha!!

17. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    En dat hele kleine beetje wat er in kan zitten kan denk ik geen kwaad, dat mag nauwelijks alcohol genoemd worden :p

In het zh was alles goed, heb een nieuwe dokter gekregen HOERA! had met de ander totaal geen klik :)
    Vandaag werd me weer verteld dat ik tussen week 16 en 20 nog wel een paar goeie weken zou krijgen met me suiker, lekker tegenstrijdig allemaal ;) ik zie wel wat er gaat komen, als het zo is zou dat mooi zijn en anders komen we er ook wel weer doorheen.
    Volgende week nog even langskomen voordat ik naar de vk ga en ben benieuwd hoe lang ik de volgende afspraak dit keer kan uitstellen :p denk niet lang want ze vroeg al naar de reden van deze keer...

Maakt niet uit hoor :) Ben blij dat ik nog zo een goede band had met haar, als 2 dikke vriendinnen voorheen is het wel even anders geweest door de scheiding van mijn ouders en beide waren we depressief dus dat ik al die dingen nog heb kunnen doen en heb mogen zien hoe het is om zo een band te hebben vind ik heel mooi en hoop daarom hetzelfde met mijn kind te krijgen.
    Ik weet inderdaad precies wat ik wel en niet wil voor mijn kind, niet op een manier van ik wil dat jij dit en dat gaat doen maar je begrijpt me denk ik wel ;) of het ook zo zal gaan zal de tijd ons vertellen en tot die tijd kan ik alleen maar mijn best doen ;)

Ik ben wel heel bang voor onweer :p maar vind het erg leuk om te zien als ik niet alleen ben.
    Op de camping konden we aan de andere kant van het water al zo een bui aan zien komen over de weilanden, prachtig gezicht was dat en dan uiteindelijk wist ik niet hoe snel ik naar binnen moest rennen :p Soms was het ook wel heftig als je in je caravannetje zat haha ben ook weleens in zo een bui terecht gekomen en ik nog op het veld was en moest gaan liggen, gelukkig werden we altijd gevonden :p

Dat klinkt inderdaad erg goed en dan ben je er toch ook even samen met je vriend er lekker uit geweest.
    We gaan er gewoon vanuit dat het wel mooi weer is en anders word het tijd om te emigreren :p

Spannend hoor, ben heel benieuwd wat jullie krijgen ;) Als ze het niet zien mag je dan terug komen?

Hahah ja het zou je maar gebeuren zeg! Zou ook niet weten waar ik het dan moet zoeken pff haha Dan zijn ze in ieder geval verstandig :p al hoop ik dat als mijn vriend zoiets flikt hij toch even een goed irriterende soa krijgt :p maar die niet aan mij doorgeeft hahah

Wat jammer dat dan niet kan! Gelukkig is het maar een weekje later en weet je al wat het word!
    Ik ben heel benieuwd wat het word, zou aan de ene kant wel een extra echo willen maar aan de andere kant is het ook alweer bijna zo ver! Wil ook heel graag de baby weer even zien, zal wel weer een hoop zijn veranderd! Ga er wel vanuit dat de rest goed zit dus nu maak ik me daar geen zorgen om al zal straks misschien wel even de zenuwen toeslaan :p
    Hoe kijk jij er naar?

Me vriend is verkoper in de witgoed.
    Ja altijd lekker als ie even vrij is, hebben we ook weer even tijd samen :) straks gezellig dingen doen met de baby :D
    Wat doen jullie voor werk? Wat jij doet zal vast weleens ter sprake zijn gekomen...

Vertrekt ie vroeg zaterdag?
    Wat voor sport doe je?

18. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    hallo damess..

haha...wat hebben jullie veel gekletst;)
    jaa.. hier weer druk he;) hah.. heb alleen nog s avonds laat tijd ff gauw op zw te duiken;)

zo te zien gaat t erg goed met jullie..alleen op t roke na dan:p
    haha.. hier net zo hoor.. blijven toch bij eenpaar sigaretjes per dag...
    wanneer hebben jullie weer controle?..
    hier uitslagen bloed binnen, alles was goed...zelfs mn ijzer.. ben er zo blij mee, anders had ik weer ijzerpille moeten nemen,, en kan nu al zoo slecht naar de w.c.

Hebben jullie ook vreemdere borsten.. sorry misschien rare vraag...maar als k sta te douchen dan voel k wel s van die harde schijven/bulten in 1 borst..maak me glijk weer druk..maar misschieen hoort het er allemaal wel bij.. jullie ervaring?

19. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hey krulletje

Ja we zijn 2 babbeltantes :p missen jou wel erbij! haha
    Druk met werk of ook een hoop andere dingen? (en je kindjes natuurlijk)

Gelukkig dat je ijzer ook goed is, zou inderdaad niet fijn zijn als je van die pillen moet nemen terwijl je al zo een last hebt...door de zwangerschap of had je dat ervoor al?
    Ik heb volgende week donderdag weer een controle en dan begin mei de 20weken echo jij?

Ben je er nog uit gekomen met je werk?

Ik merk ook wel dat er wat rare bobbels zitten haha en van de week had ik 2 dagen steeds nare steken in 1 tepel... :S

Hoe gaat het verder met je?

20. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chantal:
    Wat goed dat alles goed was in het ziekenhuis en wat fijn dat je een nieuwe dokter hebt gekregen, heb je hier wel een beter gevoel bij?
    Hmm nog meer weken last van je suiker? Dat is niet wat ze verteld hebben he, foei :p:p.. maar daarna ben je er even vanaf toch?

Wel fijn dat je een goede band hebt gehad en weet wat het is. Ik heb nooit echt zo'n goede band gehad met mijn ouders al groeit dat nu wel steeds meer.. Ik begrijp je wel, en het is alleen maar goed dat je zelf alles daarin hebt meegemaakt, je kan hem/haar advies geven dat hij dit of dat wel moet doen maar de keuze maakt hij/zij natuurlijk zelf. Maar wel fijn....

Haha ja onweer is ook niet echt leuk als je buiten bent, dan hou ik er ook niet van maar als je veilig in huis zit vindt ik het wel heel erg mooi. Oh ik vind onweer op de camping juist heerlijk, lekker de keiharde regen op je caravan, met zijn allen knus bij elkaar :):)... Maar onweer is alleen leuk als het geen schade aanricht...! Aaah moest je op het veld liggen? mocht je niet terug rennen naar de caravan?

Ja wij zijn ook echt heel benieuwd wat we gaan krijgen. Mijn gevoel neigt toch naar een meisje maar nog 6 dagen en we weten het :) Ik weet eigenlijk niet of we dan terug mogen komen.. heb het niet nagevraagd eigenlijk, stom.. maarja dat horen we dan wel...

Jaa ik denk ook wel dat er een hoop veranderd, het kindje groeit zo snel natuurlijk en vind het zo jammer dat je na 12 weken pas weer bij 20 weken een echo krijgt. Gelukkig kan je ze zelf ook aanvragen ;).. wil ons wondertje wel weer een keer zien hoor haha. Ja de 20 weken echo vindt ik onwijs spannend. Ik ken 2 mensen die bij de 20 weken echo slecht nieuws te horen kregen en de zwangerschap hebben moeten afbreken en dan besef je toch wel weer dat het niet alleen risicovol tot 13 weken is maar er elke week wel iets mis kan gaan maar daar wil ik niet te lang bij blijven stil staan want dan maak je jezelf echt gek :).

Oooh ja dat heb je verteld dat hij verkoper in witgoed is. Haha, sorry was ik even vergeten ;). Werkt hij gewoon 5 dagen? Inderdaad wel lekker dat hij ook vrij was en dat je straks gezellige dingen met de baby kan doen!

Mijn vriend werkt op een uitzendbureau als project intercedent voor een grote klant, soort inhouse constructie en ik werk op een HR afdeling, allebei dus een beetje personeelszaken.

Ik moet hem zaterdag om 10:30 uur op Schiphol afzetten, dus kan gelukkig nog even uitslapen haha. Toevallig is er zaterdag bij ons braderie (ben benieuwd of het wat is) dus dan ga ik daarna met mijn mams even daarheen. En dan komt hij dinsdagmiddag weer terug. Morgenavond heeft hij de wedstrijd FC Barcelona - Real Mallorca. Nu speelde Barcelona afgelopen dinsdag ook en is Messi sinds jaren geblesseerd geraakt dus daar baalt hij flink van want dat is toch wel de topspeler daar. Maarja ik denk dat hij de zweer en alles eromheen al super gaaf vindt.

Normaal doe ik 2x in de week aan slimbelly. 45 minuten fietsen, lopen of crossen en dan met een soort infraroodband om je buik zodat die extra warmt en je dus meer afvalt aan je buik maar sinds ik zwanger ben mag ik dat niet ivm infrarood dus ik fiets, loop of cross nu gewoon 45 minuten. Ik heb me ingeschreven voor zwangerschapsgym haha en dat start 3 juni dus ben erg benieuwd.

Hoe gaat het met je vandaag? lekker dagje gehad gisteren?

@ Krulletje:
    Ojee druk druk is niet goed he :p. Druk met je werk of gewoon lekker druk met het gezinsleven? Het is dat ik de hele dag achter een computer zit en vandaar de tijd om te typen ;).

Dus nog niet helemaal gestopt? Paar sigaretjes zijn dat er 2 of meer? Ik heb gisteren controle gehad en alles was goed. Nu hebben we volgende week echo voor geslachtsbepaling en 2 mei weer controle bij vk en 7 mei de 20 weken echo. Jij?

Ik heb nog geen rare dingen aan mijn borsten ontdekt behalve dat mijn tepel groter wordt, eromheen donkerder en ze groeien als kool haha....

Nog leuke plannen voor het weekend?

Nog gelukt met je vrije dagen op je werk?

Deel Deze Pagina