Ze lijkt me wel aardig maar ook streng denk dat ze wel beter is als die vorige...die keek je zo dom aan en deed ook alsof je dom was, werd al bloed sagerijnig als ik haar gezicht zag hahah Ja volgens mij weten ze zelf niet hoe het zit maar als ik haar moet geloven zal ik ergens tussen week 16 en 20 een paar goeie weken krijgen en daarna kan ik me lol weer op Heb in het begin al gezegd dat tegen de tijd we mijn suiker onder controle hebben we weer de hele boel kunnen veranderen omdat ik dan in de volgende fase terecht kom en denk dat ik aardig gelijk begin te krijgen Maar ja ondanks dat het nog steeds niet helemaal onder controle is voel ik me wel veel beter als in het begin en zijn de waardes in mijn bloed gaat en dat is toch wel het belangrijkste als ik me nog steeds zo zou voelen als in het begin dan had ik me bed ingedoken en er niet meer uitgekomen haha Hoe is de band met je ouders die je nu hebt? Ja uiteindelijk maken ze inderdaad zelf de keuzes maar dat je inderdaad de advies kan geven vind ik wel heel fijn. En fouten zijn er om gemaakt te worden en hoop dat hij/zij me dan toe laat om er te zijn. Mijn moeder heeft me altijd heel vrij gelaten, mocht bijna alles en ja soms deed dat auw maar dan was ze er voor me. Heb een heel plaatje van hoe ik het graag zou willen maar of het ook zo zal gaan, we zullen het merken Heb jij dingen die je graag zou willen als hij/zij die leeftijd heeft bereikt? Maakt niet uit hoor, we hebben ook al over zoveel gepraat ik weet ook vast het een en ander niet meer totdat je erover begint haha Hij werkt inderdaad 5 dagen met 2 a 3 koopavonden dus hij is blij als ie eens een dagje vrij heeft en bij kan komen haha Zijn het drukke banen die jullie hebben? moet eerlijk bekennen dat ik niet goed weet wat het inhoud haha Als het goed weer is zaterdag is het toch lekker om er even overheen te lopen, hopelijk kom je iets leuks tegen Wat leuk dat je vriend naar een voetbalwedstrijd gaat daar, het zal hoe dan ook een hele nieuwe/leuke ervaring zijn ondanks dat Messi niet meespeelt. Ben benieuwd hoe hij het daar zal hebben. Wanneer is het jouw beurt ook alweer om even lekker weg te gaan? Lekker actief dus Ben benieuwd hoe je de zwangerschapsgym zal vinden, dat doe je zeker alleen he? Zoals het er nu uitziet gaat het wel goed met me met jou? We waren toch weer wat laat thuis en na het eten ben ik even me bed in gegaan, hoe was jouw avond?
Oh ja zulke mensen zijn echt dom en kunnen inderdaad de bloed onder je nagels vandaan halen. Oh tussen de 16 en 20 weken juist goede weken, ik dacht juist weer dat je suiker raar ging doen maar dat gelukkig niet. Dus extra genieten van die 4 weken haha! Ja echt wel lekker dat je je stukken beter voelt dan in het begin, is toch niet leuk als je je hele zwangerschap en last van zou houden, ook een beetje jezelf lekker voelen en genieten is belangrijk . De band met mijn ouders is nu op zich wel goed. Vroeger helemaal niet, elke dag ruzie en mijn vader vond het nooit goed genoeg. Ik heb een zus die wat minder slim is (sorry staat misschien stom) maar als ze al een 6 haalde was het top en geweldig en als ik een 8 haalde dan kon ik toch zeker wel beter. Allemaal van dat soort dingen waarbij ik een aardige muur en onzekerheid heb opgebouwd waar ik soms helaas nog steeds niet van af ben. Ik kan nu wel erg goed met ze praten n.a.v. de therapie die ik heb gevolgd. Ik heb alles aan ze uitgelegd en gevraagd of hiermee te dealen en anders hoefde ik geen contact meer. Ze begrepen me nu eindelijk echt en zien ook in dat ik niet het zielige meisje van vroeger was (veel gepest en bedrogen/gelogen tegen me). Het scheelt ook dat ik nu dichtbij woon en ik regelmatig langs kom en ze zien nu ook echt dat het goed met me gaat. Mijn ouders hebben ons ook altijd erg vrij gelaten maar ik vond het iets te vrij en helaas geen arm om je heen als je een keer de foute keuze had gemaakt. Ik vind het erg jammer dat wij nooit knuffels/waardering/ik hou van jou uitspraken en dat is echt iets wat ik later bij mijn eigen kind wel ga doen ongeacht wat hij/zij wil doen later, etc. etc. Ik vind dat je je kindje moet stimuleren en wat het wil doen en niet demotiveren dat het te min is en je wel beter kan. Wow dus buiten de 5 dagen werkt hij ook nog 2 a 3 keer in de avond? Begint hij dan wel later die dag of is het een extra lange dag? Ja kan me voorstellen dat hij blij is als hij even mag bijtanken . Onze banen kunnen behoorlijk druk zijn omdat je te maken hebt met deadlines maar wel erg veelzijdig. Mijn vriend zorgt ervoor dat alles goed verloopt qua personeelsplanning, werving van mensen, verloning etc bij de klant waarvoor hij werkt. Ik werk op een HR afdeling (personeelszaken) en zorg ervoor dat al onze medewerkers uitbetaald krijgen, dossiers bijhouden, alles up to date maken, rapportages voor het Management etc. Hiervoor werkte ik ook op een uitzendbureau en deed ik dat dus echt voor een klant die onze klant was (snap je het nog haha) en nu werk ik dus echt bij een bedrijf, dus 1 vaste. Ja volgens mij wordt het morgen wel redelijk weer en is de wind een stuk minder, wij wonen in een dorp aan de Amstel dus het kan soms aardig waaien... :x Ja heel jammer dat hij niet mee speelt maar hij vermaakt zich daar wel denk hoor, toch veel leuker om bij een wedstrijd van FC Barcelona te zijn ipv een club hier in Nederland. En hij blijft tm dinsdag dus kan hij Barcelona ook nog verkennen. Het is er warmer dan hier dus ben wel een beetje jaloers hihi. Ik moet nog even wachten, vrijdag 24 mei vertrek ik naar Turkije, kan niet wachten! Heb je Center Parcs al geboekt? Haha ja ik ben ook heel benieuwd hoe ik het zal vinden, ben niet zo van het puffen etc maar omdat ik vroeger hyperventilatie heb gehad en ik echt bang ben dat ik doordraai tijdens de bevalling lijkt het me wel handig om te doen. Gelukkig duurt het nog even . Wat heb je gisteravond gedaan dat je laat thuis was? Ik heb gisteravond gesport en daarna kwam mijn mams even koffie drinken. Toen geshowert en mijn bed ingedoken, was echt op! Dus niet veel bijzonders .
Ja met dat soort mensen ben ik dan al vrij snel klaar. Het is allemaal wat ingewikkeld want eerst werd er gezegd dat de eerste 3 maanden rot zou zijn, de volgende 3 maanden goed en dan de laatste 3 maanden rot, toen werd er gezegd dat het de hele zwangerschap rot zou blijven doen en nu weer dit dus ik weet het eigenlijk ook niet meer precies en heb zoiets van ik merk het wel wat er gaat komen zo lang de baby er maar niet onder lijd dat is het belangrijkste. Wat jammer dat het allemaal zo gegaan is in je jeugd, kan begrijpen dat dat een behoorlijke deuk in je zelfvertrouwen heeft gegeven en ook al ben je nu jaren verder sommige dingen laten toch hun littekens achter en dat merk jij ook door de muur en onzekerheid die je toch soms hebt, heel jammer! Ben het met je eens dat je je kind moet motiveren en ik heb ook zoiets van meer dan je best kan je niet doen, mag je dan alsnog niet geslaagd zijn in datgene wat je moest doen heb je niet gefaald in mijn ogen. Gelukkig gaat het nu wel beter met je en hopelijk kan je die laatste stukjes met de jaren mee ook loslaten maar als ik het zo lees allemaal doe je het hartstikke goed in dit leven en heb je zeker iets om trots op te zijn Fijn dat de dingen nu anders zijn met je ouders en de band zal vast nog beter worden met de tijd. 1 voordeel je weet nu wel wat je wel en niet wilt voor jouw kind en ook dat zal jou weer een goede moeder maken. Ja tijdens die 5 werkdagen he of bedoelde je dat ook? Soms mag ie om 12 uur beginnen maar het gebeurd ook vaak genoeg dat ie gewoon van 10 tot 9 moet werken maar als ie nog vaker 3 koopavonden krijgt dan wilt ie daar een stokje voor steken, 2 zijn er meer dan genoeg en ze hebben ook voldoende mensen. Hij is 1 van de betere op die afdeling en daarom ook vaker de pineut Vervelen zal je je dus niet doen daar haha wel lekker dat je verschillende dingen te doen hebt anders word het ook zo eentonig denk ik... Oh ja dan kan je nog meer last hebben van de wind Zag gisteren nog het weerbericht en dan zie je warmere temperaturen en dan zegt ie erbij dat het nog wel koud blijft dacht bij mezelf dan kan jij wel even van de buis blijven als je niks beters hebt In het zonnetje zonder wind kan het best al lekker zijn dus wie weet hebben jullie morgen geluk Ja lijkt me ook veel leuker om een wedstrijd in het buitenland bij te wonen, denk dat dat er heel anders aan toe gaat of misschien ook niet. Laat hem wat warmte mee terug nemen haha Oh nou duurt ook niet al te lang meer! Voor je het weet zit jij daar van de warmte te genieten en als jij dan ook wat warmte mee neemt dan kan onze zomer niet kapot Des te meer je bent voorbereid des te beter lijkt me en denk dat het inderdaad handig kan zijn als je al hyperventilatie hebt gehad. Bedoel dat we in de middag laat thuis waren, moesten nog boodschappen doen ook en konden toen gelijk gaan eten en daarna even me bed in gegaan en rest van de avond lekker lui op de bank. Misschien nog wat vroeg om te vragen maar al plannen met koninginnedag?
Ja en dat zeggen doktoren dan, ook allemaal vaag maar inderdaad.. zolang je baby er niets van merkt, dat is het belangrijkste! Haha ja ik weet inderdaad ook wat ik wel en niet wil later . Het gaat ook stukken beter met me hoor, ik heb alles wat ik wil dus ik mag niet klagen...! Ja tijdens die 5 werkdagen ja, pff van ochtend tot avond is wel lang.. natuurlijk een compliment dat ze hem graag willen inzetten omdat hij de beste is maar het moet niet ten koste gaan van zijn tijd om te rusten en de tijd voor jullie samen en straks samen met jullie kindje. Inderdaad vastleggen dat hij er max. 2 wil en op die dagen dan ook later begint zodat hij gewoon op 40 uur per week komt. Haha ja die weermannen/vrouwen mogen pas het weer presenteren als er goed nieuws te vertellen is. Nu staat er weer zoveel wind pff.. en ik zag dat het in Barcelona dit weekend tegen de 19/20 graden wordt dus ben wel een beetje jaloers . Ik zal vragen of hij wat zonnestralen en warmte in zijn koffertje meeneemt en inderdaad in mei zal ik ook even warmte in mijn koffer meenemen, dan krijgen we eindelijk een mooie lange zomer. Het hoeft van mij echt niet weken superwarm te zijn maar gewoon graadje of 24 zal wel fijn zijn! Wel lekker dat je daarna nog even je bed in bent gegaan, ik denk dat ik er vanavond ook lekker vroeg in lig, voel me net een zoutzak op mijn werk. Denk dat ik zo ook lekker vertrek naar huis, even boodschappen doen en dan heerlijk avondje met zijn 2tjes thuis. Moet gtst van woensdag en donderdag nog terugkijken haha! Geen idee wat we met q-day gaan doen, we wilde eerst naar Amstelveen omdat de koningin zou komen maarja dat gaat nu niet door. Ligt helemaal aan het weer, ben niet zo'n feestbeest dus als het lekker weer is gaan we terrasje pakken en anders gewoon lekker thuis. Jullie? Meis ik ga er zo lekker vandoor! Een heel fijn weekend en tot maandag!! x
Dat is toch wel het belangrijkste dat je dan toch je geluk hebt gevonden Ja het kan ook teveel van het goede zijn Het leven kan niet alleen uit werken bestaan natuurlijk tenzij je daar voor kiest. Haha inderdaad pas als het weer goed word mogen ze weer uitzenden. 19/20 graden klinkt wel heel erg lekker! Wij zijn daar nog heel ver weg van Doe maar een heleboel zonnestralen Ja dat het gewoon lekker is en je ook niet hopeloos naar afkoeling zit te zoeken, voor ons word het dan nog vervelender als het klopt wat ik gelezen heb. Goed dat je lekker weg gaat, als dat mogelijk is en je lichaam heeft er genoeg van moet je dat ook zeker lekker doen en vanavond ben jij wel zoet zo te horen Kijkt je vriend dan mee? Ik heb ook nog geen idee maar net als jullie geen feest ofzo en wil sowieso uit de stad blijven vanwege die kroning. Is sowieso al enorme drukte maar denk dat het echt een puinhoop word en wil daar niet tussenin staan met me zwangere buik haha Denk dat we gewoon in de buurt blijven, me oma wilt geloof ik wat dingetjes gaan verkopen dus misschien plof ik daar wel lekker neer Jij ook een fijn weekend!
Hoi Hoi!!! Hoe is het met je? Heb je een fijn weekend gehad? Wat was het een lekker weertje he? Heb zondagmiddag heerlijk even in de tuin gezeten. Ik hoorde gisteren op het nieuws dat het volgend weekend tegen de 20 graden aan kan komen vooral aankomende zondag schijnt het mooi weer te worden.. Heerlijk!! Oh kan je als je zwanger bent niet tegen de warmte??? Heerlijk weekend gehad, mijn vriend kijkt gtst inderdaad mee haha! Lekker rustig aan gedaan, zaterdag naar de braderie en 's avonds kwam vriendinnetje slapen, zondagmiddag even naar de babydump geweest en daarna in de tuin gezeten. Wat gezellig, waar wil ze wat gaan verkopen? Dat deden wij vroeger ook altijd haha op een kleedje maar van het geld dat we verdiende kochten we gelijk weer andere prullaria dus mijn moeder was er nooit zo blij mee .
Goedemorgen Het gaat wel met jou? Mijn moeder zou vandaag jarig zijn geweest en normaal laat ik een paar traantjes maar denk dat ik het door de hormonen niet veel droog zal houden vandaag haha pfff Het weer was heerlijk, zeker gisteren heb ook even buiten gezeten bij me broertje verder heb ik het weekend weinig gedaan gewoon weer lekker gerommeld in huis 20 graden dat zou heerlijk zijn!! Had gelezen dat je gevoeliger kan zijn voor de warmte maar of dat ook zo is..? Haha dat is dan weer mooi, geen geruzie omdat je weer gtst moet kijken me broer is ineens heel fanatiek geworden met gtst en ik kijk het soms maar als ik hem dan zie begint ie erover haha Ben je nog wat leuks tegen gekomen op de braderie in babydump? Bij ons kan je altijd gaan staan met je spullen, vroeger deden wij dat ook ja me oma had daar een sigarenwinkel (waar wj boven woonden) en zij stond dan met snoep en ik met alle rommeltjes die ze opgespaard had en als ik dat zat was ging ik snoep verkopen of in de winkel staan
Ooh gefeliciteerd met je moeder.... ik snap dat het een moeilijke dag is en inderdaad, met je hormonen zal je het niet droog houden maar dat geeft toch ook helemaal niet? Gooi het eruit en neem de tijd... Sterkte! Ben benieuwd of ik gevoeliger ben voor de warmte, mijn zus is met 24 weken mee geweest naar Egypte en die had echt nergens last van dus ik hoop ik ook niet . Zal wat zijn als ik in Turkije zit haha! Ik kijk niet zo heel veel tv maar gtst en cheat on me staan toch echt op mijn lijstje om terug te kijken als ik het gemist heb. Heb gisteren babyboom teruggekeken van vorige week, dat wil ik ook wel gaan volgen, moest een traantje wegpikken van al die verhalen zeg pff . Op de braderie heb ik een vestje en een truitje gekocht en bij babydump een spijkerbroek, 3 rompertjes voor de kleine en een truitje met 'mijn pappa is beresterk', die heb ik ingepakt en krijgt hij morgen als hij thuis komt .... Ja gezellig he q-day... iedereen is dan opeens aardig tegen elkaar en is het gewoon gezellig, dat maak je nooit zo vaak mee! Vind ik altijd erg leuk om te zien en mee te maken.. hopen dat het dit jaar lekker weer wordt zodat we heerlijk in de zon kunnen gaan zitten .
Dank je wel Nee een goede huilbui kan ook lekker opluchten maar normaal kan ik het wel droog houden en nu ben je toch gevoeliger zodra ik ook maar 1 berichtje krijg van iemand erover dan prikken die tranen alweer Oow misschien klopt het ook wel helemaal niet dan! of verschilt het weer per persoon...ja hoop voor je dat je sowieso daar geen last ervan hebt haha Zin dat je mannetje weer terug komt morgen of mag ie nog wel even weg blijven? Babyboom? Op welk net is dat en waar gaat het over? Nog niet van gehoord... Cheat on me wou ik ook kijken maar ik vind het erg smerig dat ze bewust in verleiding worden gebracht haha dacht dat het zoiets als temptation island was (vroeger gezien?). Aaww wat lief! Dat moet wel een leuke thuiskomst zijn dan Ja daar heb je gelijk in dat we dan weer allemaal zo 'samen' zijn, komt weinig voor ja net als wanneer NL speelt bijv. altijd leuk die dagen! Je kan roepen, tieren en iedereen doet gek mee hahah
Wat doen die hormoontjes toch allemaal met ons .... We gaan het meemaken, laat eerst de warmte maar komen, dan weten we gelijk of we er goed mee om kunnen gaan of niet haha! Ja ik ben wel onwijs blij dat hij weer thuis komt hoor, ik dacht, ach die paar dagen, lekker alleen en relaxen maar ik mis hem onwijs. Ik haal hem morgenochtend op van Schiphol, weet hij nog niet want hij denkt dat ik moet werken maar heb lekker vrij genomen . NCRV Babyboom, dus denk ned 1, 2 of 3. Wordt gepresenteerd door Caroline Tensen en zij volgen een jaar lang stellen die zwanger zijn of zwanger willen worden. Er zitten hele blije verhalen bij maar ook hele droevige ... merk dat ik er ook niet echt goed tegen kan om die droevige verhalen te horen maar wel heel mooi. Elke donderdagavond om 21:30 uur volgens mij. Vorige week was de 1e. Bewust in verleiding gebracht? Ooh dat vind ik juist niet. Ik vind het echt onwijs hersenloos televisie kijken en ik hou daar echt van haha, ik vond qua verleidingen tempation island erger. Nu wisselen ze elke keer van koppel en heel veel spannends is er nog niet gebeurd (niet wat de kijker weet dan haha). Beetje hetzelfde als undercover lover. Ja inderdaad, ook bij het Nederlands Elftal is het altijd zo'n feest, vind ik altijd zoo gezellig! Iedereen weer vrolijk en normaal tegen elkaar. Nog leuke plannen in aantocht? Heb je Center Parcs al geboekt?
Ja blijkbaar een boel! net als dat ik al een paar dagen een beetje trek heb in garnalen :S eet ik normaal nooit en vertik ik nu ook En anders hebben we een goeie reden om de zwembaden op te zoeken of de douche uren bezet te houden Hij mag wel heel blij zijn om weer thuis te komen, lief van je dat je ook een dagje vrij hebt genomen! Gelukkig dat het maar een paar daagjes waren dan he haha Ik vind het al moeilijk om een nacht zonder me vriend te zijn Droevige verhalen vermijd ik nu net als dat programma kleine baby's, grote zorgen zoiets..ga ik mezelf alleen maar gek lopen maken Voor dat programma cheat on me moet je als koppel wel heel sterk staan, lijkt mij heel moeilijk om bewust te kiezen voor zo een programma en je weet dat jouw vriend dingen gaat doen die je liever niet wilt zien haha Bij temptation island was de verleiding ook groot maar ging het toch meer om of je te vertrouwen was of niet, je maakte zelf de keuze of je iets deed met een ander al zou ik ook niet geschikt zijn voor zo een programma Center parcs heb ik inderdaad al geboekt en verder weinig in de planning... wil deze week beginnen met schilderen, wou eerst wachten tot alles klaar is maar dat duurt me iets te lang dus ik ga alvast aan de gang met de keuken, gang en badkamer dan zijn die dingen alvast klaar Woensdag even langs me werk, wat collega's gedag zeggen en donderdag weer controle bij de vk, ik hoop stiekem dat ze tijd hebben om toch een echo te maken voor het geslacht maar dat zal wel niet haha Jij nog plannen?
Ik heb nog geen gekke eetgewoontes . Ik heb wel vaak dat ik 's middags ergens trek in heb en dan wil ik het 's avonds eten en dan hoef ik het niet meer. Haha ja zwembaden, oooh klinkt heerlijk, lekker dobberen ... Ja ik had het ook wel moeilijk, had ik niet verwacht, ik dacht lekker paar dagen alleen en relaxen maar vond het moeilijker dan ik dacht. Hij land al 20 minuten eerder (zal wel wind mee hebben) dus sta straks om 11 uur op schiphol Jeeeej.... Hij/Zij hoeft niet te doen wat hij/zij niet wilt. Er zijn zat koppels die passen bij een bepaalde opdracht en zich heel netjes gedragen. Het is nog geen sexserie geworden zoals dat bij temtation island wel is. Leuk! Dus je gaat alvast de andere kamers mooi maken ... gewoon wit/beige toch de muren? En wat gezellig dat je even naar je collega's gaat, ze zullen je buik nu wel zien en oe spannend, controle vk.. vaak hebben ze daar geen tijd voor omdat controle maar kort is maar ik hoop voor jou dat ze dat wel hebben ... Morgen hebben we geslachtsbepaling en verder niets bijzonders, EINDELIJK!!! Hoorde dat het zondag 20 graden of warmer wordt dus ik denk dat we lekker naar buiten gaan om iets te doen ipv klussen in het huis.
Dus in vervolg eet je het smiddags maar gewoon? Ik heb tot nu toe alleen nog gehad dat ik wel trek heb in vaste dingetjes en dan ineens weer iets anders maar nog niet gek haha en haal daarom bewust geen garnalen want anders word het wel gek voor mij weet niet eens of je dat wel mag eten als je zwanger bent? Mijn moeder was trouwens gek op as tijdens de zwangerschap van me broer :S Was dit de eerste keer dat jullie een paar dagen van elkaar weg waren? Nog heel even en dan is ie weer lekker bij je Ooww ik dacht dat ze wel die dingen moesten doen. Temptation island ging inderdaad ver, had dan ook altijd veel respect voor degene die zich wel in kon houden. Ja al komt er waarschijnlijk in de gang en keuken wel een kleurtje maar een licht kleurtje. Geloof dat me vriend de neiging heeft om me vast te binden want die is bang dat ik teveel ga doen maar gisteren heb ik hem uitgelegt hoe ik me erbij voel en hij begrijpt het ook wel. Als ik alles in me eentje kon doen had het huis al klaar geweest hehe Ja die kunnen ze nu niet missen haha Denk ook niet dat ze een echo zullen doen maar misschien heb ik het geluk dat het heel rustig is dan willen ze het vast wel doen en anders toch nog even geduld hebben Spannend!! Ben heel benieuwd wat het word, hoe laat heb je een afspraak?
Haha ik kan 's middags op mijn werk niet echt koken .... Dus helaas... Net als gisteren, had ik onwijs veel trek in Bami, wij Bami gemaakt en ik nam paar happen en dan heb ik al geen trek meer... Garnalen mag je volgens mij gewoon eten ... dus als je er trek in hebt dan moet je het ook gewoon doen, misschien geeft je lichaam wel seintje dat het behoefte heeft aan vis... Gek op 'as' ? Als as van een sigaret of verbrand iets? Nee niet de eerste keer, vorig jaar ben ik 5 dagen naar Barcelona geweest maar ik denk dat het toch anders is als jezelf bezig bent, dan mis je iemand minder snel denk ik. Ben benieuwd hoe het gaat als ik straks 8 dagen in Turkije zit haha! Ik vond het heerlijk om naar Temptation te kijken maar zo ongeloofwaardig. 'Ja ik doe mee om mijn vriendin te laten zien dat ik wel trouw kan zijn' en dan dezelfde avond met zo'n meid het bed in duiken, dat is wel heel zielig hoor... Wat voor kleurtje ga je in de gang/keuken doen? Wel lief van je vriend dat hij je in de gaten houdt maar goed idd dat je het even uitlegt zodat je kan doen wat voor jou goed voelt... Ben je al begonnen met verven? Morgen heb je controle toch? En dus hopelijk toch stiekem een echo, je moet gewoon heeeeeuuuul zielig gaan kijken haha! Wij hebben vanavond de afspraak, om 18:45 uur.. ik werd vanmorgen wakker en dacht, tjees straks weten we gewoon wat er in mij groeit.. ik vind het zoo spannend .... de dag kan niet snel genoeg gaan haha! Gelukkig heb ik een drukke dag dus dat komt wel goed. Hoe voel je je? Gaat alles goed? Las dat het dit weekend echt warm gaat worden met veel zon, heerlijk! Zijn we echt aan toe he!
Ah ja dat is lastig als het alleen dingen zijn die je kan koken of bakken, misschien moet je de trek daarin proberen vast te houden Of zo een gasdingetjes meenemen zodat je het meteen kan maken Ik ben nooit zo gek geweest op vis, af en toe een scholletje vind ik lekker maar dat is het wel zo een beetje zit daarom nu ook aan de omega capsules. Denk ook als ik garnalen zou halen ik het alsnog gezien heb na een paar De trek daarin begint nu ook wel weer mee te vallen. Ja as van een sigaret, als het aan haar lag likte ze alle asbakken leeg haha bij mij at ze juist weer heel veel gebakjes waardoor ze teveel aan kwam, zelfs toen was ik al gek op zoetigheid Ja denk net als jij dat het inderdaad dan anders is, thuis zit je ook alleen maar thuis en heb je meer tijd om na te denken, op vakantie heb je weer lekker afleiding en genoeg om van te genieten. Hoe heeft hij het gehad? Ja zo zag je maar weer dat het heel makkelijk is om iets te zeggen maar of dat ook gedaan word is een 2e...nou was de verleiding wel heel groot natuurlijk maar toch ik heb zoiets van waarom?! hahah kom je weer thuis en dan heb je alles kapot gemaakt.. mijn rij instructeur zei altijd dat elke vrouw hetzelfde heeft en het daarom niet nodig is om vreemd te gaan Haha is zeker lief, nu begint dat voorzichtige Gisteren ook...ik had/heb veel pijn in me rug maar ik moest even bij de gereedschapskist zijn en terwijl ik dat ding op til hoor ik hem achter me oohh ohhh doe voorzichtig! Zal ik het doen?! maar ik was al klaar en vandaag toch weer over het schilderen... het is wel een beetje veel voor vandaag he? hahah wel schattig maar hopelijk draait ie niet door Ik had dit eigenlijk niet verwacht omdat ie er eerst zo nuchter onder was maar nu mijn buik zichtbaar word denk ik dat ie liever heeft dat ik me bed in ga en er niet meer uit kom hahah We hebben voor een hele lichte/zachte geel gekozen. En ga zo eerst even langs werk en op de terug weg loop ik langs me broer en gaan we samen mijn kant op. Heb morgen inderdaad controle, ga er gewoon keihard bij huilen Zo spannend! Dat word elk uur aftellen haha Kunnen jullie het straks eindelijk een hij of een zij noemen Hoop je op een meisje of jongen? of maakt het niet uit? Ja zag het ook gisteren, zo lekker! en als dan die warmte blijft en de kou vertrekt zou het helemaal geweldig zijn! Op me rug na gaat het voor de rest wel goed met jou?
Haha ja zo'n gaspitje wat je op de camping vaak gebruikt, ze zien me hier al aankomen ... Slik je naast die omega capsules nog andere dingen? Ooh dus echt het as, jeetje.. ik hoorde inderdaad dat mensen ook meer zin kunnen hebben in klei en aarde, pff wat al die hormonen dan wel niet met je doen... stom is dat he! Hij heeft het onwijs leuk gehad, voetbalwedstrijd was helemaal top en hadden goede plekken dus ze zijn echt verkocht aan het stadion. Verder hebben ze veel gelopen en zijn ze de toeristische dingetjes afgelopen, ze hebben erg genoten dus helemaal goed om te horen. Heb ik het toch niet voor niets gegeven . Ja ik snap dat de verleiding groot is maar meteen de eerste avond? Dan zou ik misschien eerder voor de bijl gaan op het einde, als al die mooie mannen/vrouwen al 2 weken voor je neus rond lopen haha. Oh wat grappig dat je rijinstructeur dat zei, dus hij zal nooit vreemd gaan of is juist TE vaak vreemd gegaan om dat te weten haha. Ik vind altijd dat niemand perfect is en wat de een heeft, heeft de ander niet. Net als dat je verschillende vriendinnen hebt, 1 om mee te lachen, 1 voor serieus, 1 voor gekheid etc etc.. ik geloof ook niet dat 1 persoon alles heeft, mijn vriend is ook niet perfect en mis soms ook weleens dingen dat ik denk, pff waarom is hij niet zo maarja als ik de min tegen de pluspunten opweeg dan heb ik toch echt wel meer pluspunten dan minpunten haha! (gelukkig wel ) Hoe lang zijn jij en je vriend al bij elkaar? (of had ik dat al een keer gevraagd?) Aah wel lief dat je vriend zo doet maar hij moet inderdaad niet door gaan slaan hihi. Ja hij begint het nu ook meer te beseffen denk, in het begin was er niets zichtbaar en nu begint het allemaal te komen. Wel schattig van hem! Wat een leuke kleur, zo rustgevend, wel foto's maken als het af is he . Hoe was het bezoekje bij je collega's? Ga je nog iets leuks doen met je broer? Wel goed dat het weer beter tussen jullie gaat....! Haha ja inderdaad, gewoon huilen dat je zo onzeker bent en je kind wil zien ! Ik hoop in eerste instantie dat het gewoon gezond is maar stiekem hoop ik toch wel op een meisje . Mijn zus heeft een jongetje en is ook onwijs leuk maar vindt het dan ook leuk als er een meid in de familie komt. En ik heb een leukere naam voor een meisje haha! Maar als ik hoor dat het een jongetje wordt is het ook goed hoor...! Wel opletten met je rug hoor, je moet nog 24 weken (-2 dus 22 weken).. niet dat je straks niet meer kan lopen . Met mij gaat het goed, voel me super en heb niets te klagen .
Dan moet je ook een tentje opzetten, die is nodig om zo nu en dan te rusten Naast de omega slik ik ook vitamines voor zwangere vrouwen, neem jij iets? Ja gek he dat die dingen gebeuren! Ben benieuwd of wij ook nog rare eetbuien kunnen krijgen maar als ik aan de as ofzo ga dan laat ik me opsluiten Dat is fijn dat ie het zo naar z'n zin heeft gehad, hoe vond ie het dat je vrij was? Ja eerste avond is wel heel erg zeker als je heel hard roept dat je niet vreemd gaat en inderdaad wat jij al zegt het is logischer dat je na langere tijd voor de bijl gaat en al die tijd al lekker bent gemaakt Ik heb sowieso zoiets van waarom moet je vreemdgaan? Als je niet tevreden bent met je relatie moet je of de dingen oplossen of er een punt achter zetten maar waarom zou je de ander zo enorm kwetsen? En inderdaad niemand is perfect en gelukkig maar! Denk dat het dan ook heel saai zal worden en net als jij bij je vriend hebt heb ik dat ook bij de mijne en ondanks de dingen die ik zo nu en dan mis maakt ie me wel heel gelukkig en er is heel veel wel goed aan hem/onze relatie. Wij zijn nu bijna 2 jaar samen jullie? Hij bedoeld het goed in ieder geval en wat vandaag betreft had ie wel gelijk. Heb van de ffies dat ik weg was weer flinke pijn in me rug dus ik ga straks lekker op de bank liggen Me vriend mocht eerder naar huis, waren teveel mensen en hij zit al aan zijn tax qua uren deze week. Me broer zou een nieuwe douchekop er op zetten en het plafond voor me schilderen en het gaat weer beter tussen ons ja maar een gesprek of een sorry is helaas niet gekomen...hou hem wel op een afstand, zie hem nu alleen als me neefje er is of als er iets in huis gedaan moet worden en dat is goed zo Een heel drama ervan maken en jammeren dat ik geen geld heb voor al die extra dingen, heel veel medelijden wekken en het zh op stelten zetten Begrijp wel dat je het leuk vind als er ook een meisje in de familie komt en inderdaad op de eerste plaats staat de gezondheid maar je mag stiekem hopen Ik heb een beetje hetzelfde...we hebben me neefje en broertje al (beide zelfde leeftijd) en daarom zou ik een meisje wel leuk vinden maar ook hier is een jongetje van harte welkom. Vond je het ook zo moeilijk om een naam te bedenken voor een jongetje? Wij zijn er nog steeds niet uit... Ja ik ga het morgen ook even bespreken met de verloskunde misschien weten zij er iets op denk dat het uiteindelijk alleen maar erger word naarmate me buik groeit... Bij me collega's was het weer harstikke gezellig! Mis ze wel, vooral 1 dat is een oudere man en vanaf het begin al mijn vaste collega op de woensdag. Normaal ben ik zo beleefd mogelijk tegen oudere mensen maar bij hem kan je gewoon alles doen en hij bij mij dus vaak is dat wel een gekke boel al kunnen we ook serieus zijn. De goede sfeer lijkt ook weer terug te zijn dus mocht me suiker het toelaten dan wil ik nog wel even gaan werken op de woensdag. Wat fijn dat het zo goed gaat met je, is de moeheid ook al minder?
Ooh heerlijk, luchtbedje erin ... zie het al helemaal voor me haha! Ik slik van VSM de zwangerschapsvitamines en de visolie, dus ik denk hetzelfde als jij. Hahaha ja zou wat zijn, zegt mijn vriend 'hey wat doe je' ben je gewoon aarde aan het eten hahaha... nou laten we dat maar niet doen . Ja hij vond het heel leuk maar ik was gewoon te laat. Hij stond al buiten, maar goed dat ik elke keer aan het whats appen met hem was (hmm niet echt Nederlands deze zin) anders had ik bij aankomsthal 3 gestaan en was hij al richting huis haha! Mijn vriend en ik zijn nu bijna 8 jaar bij elkaar maar het is 1x 3 maanden over geweest doordat hij wel is vreemd gegaan. Ik snap het zelf ook niet waarom je zoiets doet maar achteraf begrijp ik zijn reden wel. Niet dat ik het goed wil praten of het voor hem op neem maar ik was niet echt de makkelijkste en kwetste hem veel met mijn woorden, hij kwam iemand tegen die hem wel helemaal te gek vond en overal ja en amen op zei en helaas heeft hij zich toen niet kunnen inhouden. Na 3 maanden (en na mijn therapie) kwamen we er toch wel achter dat we echt voor elkaar gemaakt zijn en we allebei iets moeten veranderen in onze relatie (hij meer praten, ik meer luisteren en begrip tonen) en dat lukt goed. Het gaat echt super tussen ons en is eigenlijk nooit zo goed geweest . Je moet nu toch echt wat meer naar je lichaam gaan luisteren ... Lekker rustig aan doen, en wat leuk dat je vriend vrij is. Lekker samen relaxen. Kijk, ideaal als je broer zulk soort klusjes kan doen.. Heerlijk he handigheid in de familie ... Hahahaha ja daar gaan ze vast intrappen en heb jij je echo !! Succes morgen en let me know!!! Ooh ben dus niet de enige die het moeilijk vindt om een jongensnaam te verzinnen? haha.. meisje waren we zo uit en jongensnaam nog steeds niet, ik heb tegen mijn vriend gezegd dat we eerst kijken wat het wordt en mocht het toch een jongen worden dat we dan pas gaan nadenken over een jongensnaam, straks is het wel een meisje en is al het nadenken voor niets geweest . Ja moet je inderdaad even met je vk over hebben. Straks verdubbeld het gewicht in je buik en kan je misschien wel niet lopen van de rugpijn , misschien dat de fysio iets kan betekenen? Mooi dat het weer gezellig op je werk was, altijd leuk om weer even te buurten en wat leuk dat je zo'n leuk contact hebt met je collega, altijd fijn als het klikt he! Zeiden ze nog wat over je buik? Moeheid is ook minder maar ik merk wel dat als ik 2 dagen achter elkaar later naar bed ben gegaan ik de 3e dag er wel weer vroeg in lig maar komt vanzelf goed..... Ik ga nog even snel wat afmaken op het werk en dan wachten tot 18:30 uur, we gaan maccen hihi.... dus daar heb ik onwijs veel zin in en daarna hup naar het echocentrum! Hele fijne avond en succes morgen met de controle.. Spreken we elkaar morgen weer!!
hahah speciaal plekje voor jou Zit je straks bij de buren in de tuin hahahah Heb je inderdaad geluk gehad dat jullie contact hadden via whatsapp, hij had ook niet verwacht dat jij hem op zou halen natuurlijk? Wat fijn dat jullie er toch uitgekomen zijn en inderdaad communcatie, luisteren, wederzijds begrip het zijn zulke belangrijke dingen en heel goed dat dat nu wel aanwezig is bij jullie! Ik denk dat ik in zo een geval ook nog wel erover zou willen praten want dan weet je ook waar de fout ligt al is het natuurlijk nooit goed om vreemd te gaan maar ik denk dat we elkaar wel begrijpen en het belangrijkste is dat jullie toch heel veel van elkaar houden en jullie samen verder wouden/willen en zeker dat je vriend dat ook wilt, denk dat je er alleen maar sterker uit komt en zoals je al zei dat het nu beter dan ooit gaat Kan je hem wel weer volledig vertrouwen of heb je daar moeite mee? Haha we zullen zien wat er gaat komen morgen en anders duurt het gelukkig ook niet zo heel lang meer tot de 20weken echo Laat uiteraard weten hoe het is gegaan Nee ik vind het ook ontzettend moeilijk! De meeste namen vind ik niet leuk en als ik een naam leuk vind is die er al in mijn omgeving Net als jij heb ik ook besloten om te wachten tot we weten wat het word, zit je je nu helemaal gek te brainstormen terwijl het misschien wel een meisje is Heb altijd al nek en rugklachten gehad dus misschien dat ik er daarom gevoeliger voor ben? even kijken wat ze morgen zeggen en ja fysio is misschien ook wel een idee, denk dat zij ook wel oefeningen hebben. Al meteen toen ik binnen kwam legte hij zn hand er op haha en tegen onze coordinator begon hij erover en me coordinator grapte dat ik sneller van de kilo's af ben dan me collega (hij heeft ook een buik ) Het is inderdaad leuk om weer even te buurten en dat je zo een klik hebt met collega's, we zijn met heeeel veeel en mag iedereen maar met een paar heb ik echt een klik alsof je elkaar al jaren kent. En hij zegt ook tegen iedereen (elke bezoeker ook) dit is mijn maatje! haha Fijn dat de moeheid toch al minder word, moet alleen maar beter gaan nu denk ik totdat je weer in het volgende trimester zit Denk niet dat je dit nog zal lezen maar heel veel plezier straks! En geniet lekker van de mac Laat me weten hoe het is gegaan!
TADAAA!! Het was echt super gisteravond en we krijgen een MEISJE!!!! Wihuuueeeee zooo blij ................. Alleen mag ik voorlopig niets tegen iemand zeggen dus ik ben blij dat ik het hier kwijt kan haha! Nee hij had inderdaad niet verwacht dat ik hem zou ophalen maar na al die whatsapp berichten had hij wel klein vermoeden haha. Gek genoeg kan ik hem nu volledig vertrouwen, daarvoor juist niet omdat ik nogal onzeker was en overal wat achter zocht. Nu weet ik zeker dat wij bij elkaar horen en blijven en gek genoeg ben ik juist blij dat het gebeurd is, beide ogen goed geopend en er nu hard aan gewerkt en zie het resultaat ..... Hoe was je controle????? Heb je nog een mooie echo gekregen? Haha ik hoef nu geen jongensnaam meer te bedenken (jippie) want meisjesnaam hadden we al staan, zo'n gek idee dat je nu weet wat er in je buik groeit... zooo leuk!!! Als je idd al eerder klachten met je rug en nek hebt zal het vast daarvan komen ja. Misschien zijn je rugspieren op dit moment niet sterk genoeg? De fysio weet er vast wel raad mee, wat zei de vk erover? Aah wat lief dat hij dat deed... En wat leuk dat jullie met zovelen zijn. Er zijn idd altijd mensen waarmee je meer een klik hebt dan met anderen en niet iedereen hoeft vriendjes te worden toch. Haha ja die bierbuik (neem aan dat hij dat bedoelde) gaat er idd minder snel af, nouja is te hopen dan he haha! Ben je al veel aangekomen tijdens de zwangerschap? Hoe was de controle, is alles goed met de beeb??