Goedemorgen, Nog wel maar of dat ook zo blijft is de vraag haha Hoe gaat het met jou? Daarom, wij zitten ermee en dan zijn er ook nog mannen die klagen dat we last hebben van onze hormonen, dik worden etc. terwijl ze er zelf ook schuld aan hebben gelukkig is de mijne niet zo...haha soms maakt ie wel eens een grapje over me buik en dan roep ik alleen dat het zijn schuld is. Het hartje had ik eigenlijk meteen al te pakken, wel grappig dat het bij de verloskunde niet lukte terwijl ik hem zo makkelijk vind. Heb helaas nog niks gevoeld maar verwacht het voor de 20 weken wel te voelen. Hoe is het met jou meisje? Is ze nog lekker bezig in je buik? Ja heb me voorgenomen dat ik er niet steeds met me neus bovenop ga zitten maar hem ook de tijd geef met de kleine. Oow lekker dat je dat al vast hebt laten zetten Wij gaan sowieso de nachten om de beurt doen en dan verdelen we de 2e vrije dagen van me vriend en de ene mag ik uitslapen en de ander hij maar dat is toch waarschijnlijk elke week kijken omdat ie meestal alleen de dinsdag als vaste vrije dag heeft. Ik kwam gisteren nog oefeningen tegen voor kramp in je benen, wou het nog sturen maar vergeten... zal straks alsnog even kijken! De ene nacht zie ik echt elk uur voorbij komen en andere nacht om de paar uur, ik val wel weer vrij snel in slaap maar dan nog slaap ik erg licht, hoef er gelukkig niet meer uit om naar de toilet te gaan dat is over en meestal lig ik tussen 11 en 12 in bed. Jij? Ja echt iedereen komt haha ze helpen dan wel maar ze geven je geen moment rust, zou daar niet aan moeten denken hoor...ik vind het heel leuk om familie te zien maar na een verjaardag vind ik het wel leuk geweest en ben ik blij dat ik weer me rust heb Ja dat is dan weer anders en denk dat het er ook wel aan ligt hoe je je voelt maar als familiezijne heb je dat ook al gauw door. Denk als je zus continue lag te slapen jullie ook weer snel weggeweest waren Weet ook van me schoonouders, broer en zussen en van mijn kant dat ze toch niet lang zullen blijven en ook helpen mocht dat nodig zijn dus vind het niet erg als ze meteen langs komen maar voor de rest wil ik graag wat meer tot me positieve zijn Naast deze 2 scholen zitten er nog veel meer in de buurt en genoeg kinderopvang dus dat is wel lekker. Ben er nog niet over uit wat we na de bevalling doen, als ik de uitkering krijg/blijf houden dan wil ik door blijven gaan met de 2 halve dagen vrijwilligerswerk zodat ik toch iets doe maar of we voor die dagen kinderopvang of me oma ofzo regelen weet ik nog niet. Jullie? Ja daarom was ik ook pissig hehe en ben al snel kribbig de laatste dagen, me vriend merkte het ook al dus kan weinig hebben. Maak me ook zorgen om me rug als het niet over gaat en ik straks niet alles kan doen wat ik wil doen.. Vandaag zou me vader verder gaan met me vriend maar of dat doorgaat zullen we zo horen, die moest eerst nog wat doen met me broertje..ik hoop het wel want er is namelijk genoeg tijd en anders gaan we zelf maar aan de gang. De grote dingen, gat in plafond groter maken, de trap goed afwerken, stukje muur eruit voor opening naar de babykamer en muur en vloer in de babykamer moeten nog gedaan worden. Ik weet wel hoe en wat een beetje maar precies niet natuurlijk dus het zou fijn zijn als er wat haast achter gezet word en anders wil ik het zelf gaan doen...veel te zwaar en zeker nu met me rug maar ja moet toch wat... Zelfs nu denken ze alleen maar aan zichzelf maar ow wee als er iets voor hun gedaan moet worden... Ik word nou alweer saggie als ik er aan denk hahah Dus de volgende keer alle wagens mee naar buiten en passen Waarom vind je het niet zitten als het langer is? Wat fijn dat je er nu wel lekker van kan genieten, is het toch geen fabeltje Was al bang dat er niks van waar zou zijn hahah als ik me haar net gedaan heb zit het wel mooier en het is zachter en glanst meer maar zoals altijd blijft dat niet lang zo...merk er nog weinig van dus net als bij me huid, zit nog steeds onder de puistjes haha Ik heb nog even nagekeken waar het over ging wat ik las en bij vele vrouwen hebben de man voor de 20 weken al iets kunnen voelen maar ook daarna, de langste die ik tegen kwam was 28 weken, spannend! Ben benieuwd wanneer je vriend het kan voelen. Ik hoop maar dat me pa verder wilt gaan en anders hoop ik dat het niet zo warm als gisteren is buiten en me vriend en ik lekker buiten iets kunnen doen ofzo. Jij nog plannen? Ps: dacht dat het boekje boven lag maar hij lag gewoon voor me neus hahah hier de tips: Voldoende calcium Oefening: Flex je voeten naar je toe en masseer de aangedane spier. Volgens mij gaat dit om die echte kramp, weet niet of dat bij jou het geval is? Voor de nachtelijke krampen: Leun schuin voorover tegen de muur. Strek 1 been naar achteren maar laat je hiel op de vloer staan. Leun naar voren zover je kuit het toestaat en blijf 20 tot 30 seconde in deze houding en wissel dan van been.
Hier gaat het goed . Net uitgerekend dat ik nog maar 23 dagen hoef te werken en dan heerlijk op vakantie ga!!! .... Haha inderdaad, die mannen maar zeuren. Als ik zeg 'ik ben moe' zegt hij 'ik ook' etc. etc. vraag me af of hij ook gewoon niet zwanger is Wat goed dat je het hartje gelijk gevonden hebt, gek is dat he, dat je het beter weet dat je vk hihi. Voor je het weet voel je de kleine... Ze is aardig rustig, voel af en toe wel een kriebeltje maar dan moet je er echt op letten want als je zo bezig bent dan merk je het niet echt. . Wel lekker dat jullie het afwisselen. Ik weet nog niet hoe we het gaan doen als ik straks weer aan het werk ben en hij er dus ook uit mag dan als ze 's nachts komt. Ik hoop stiekem want dan is ze al ruim 3 maanden dat ze gewoon de nacht al lekker doorslaapt . Oh jij ligt best wel laat op bed , en hoe laat ben je dan meestal wakker? is ook niet fijn dat je zo licht slaapt he, schijnt dat je lichaam alvast aan het oefenen is hiervoor, als je licht slaapt hoor je je kindje sneller (heb het ook maar gehoord hoor haha). Ik lig er meestal even na 10en in maar mijn wekker gaat weer om 6:45 uur en heb mijn slaap hard nodig . Bij mij hoeven ze niet te komen helpen haha, ik heb graag zelf de touwtjes in handen . Ik denk inderdaad dat ik de eerste 2 dagen gewoon lekker ga genieten met vriendlief en zodra hij weer aan het werk gaat ook nog even geniet. Pas als de kraamzorg weg is en mijn vriend vrij heeft kunnen ze komen. Dan is mijn vriend er ook bij en is wel zo gezellig. Onze dochter (haha) gaat 1 of 2 keer per week naar de kinderopvang. Ik hoop dat het lukt dat mijn vriend 36 uur in 4 dagen gaat werken want dan heeft hij elke week een pappa dag en zo niet dan gaat ze 2x per week en op de vrijdag naar mijn moeder of mijn schoonmoeder. Ook al zo snel kribbig dan kunnen we elkaar de hand schudden haha. Tjee als ik dat zo lees moet er inderdaad nog aardig wat gebeuren en sowieso moet je natuurlijk na 25 weken alles beetje af hebben want dan is hij levensvatbaar en kan geboren worden. Ookal ligt hij dan nog in het ziekenhuis, je bent dan daar zo erg mee bezig dat je niet ook nog is thuis nog van alles moet doen. Zeg dat maar tegen ze...!!! Dat je niet veel tijd meer hebt en ze wat over moeten hebben voor hun neefje/kleinzoon .... en NEE je moet dat niet allemaal zelf gaan doen hoor, wat als je nog meer last krijgt of dat er nu iets gebeurd in je lichaam waardoor het verkeerd gaat, jij moet je rust pakken! Promise!!! Ik heb (al zeg ik het zelf) beetje bol gezicht en mijn haar is dus heel dik en stijl, als het dan zo stijf langs mijn gezicht hangt is dat gewoon niet mooi haha! Ojee onder de puistjes? Bij een jongetje krijg je toch een gave huid?? Ze zeggen dat je bij een meisje ook pukkels krijgt maar *gelukkig* heb ik ook een mooi huidje erbij gekregen (voor hoe lang het duurt haha). Ok dus een deze weken kunnen we het gaan voelen spannend!!! Is je vader nog langs gekomen om te helpen?? Ik ben nu aan het werk en ga vanavond bij mams eten en daarna sporten. Na sporten gaat mijn mams me haar verven en dan zijn we weer klaar voor vandaag! Vroeg naar bed en wachten tot ik op mag staan om weer een dag te werken hahaha! Thanks voor de tips ik ga ze (mocht ik weer last hebben) zeker gebruiken alhoewel ik vaak geen zin heb om mijn bed uit te gaan hahaha.
Ik had eerder een heel bericht getypt en die was ineens weg... Wat een heerlijk vooruitzicht he?! Laat het aftellen maar beginnen Heb weleens gelezen dat mannen ook zwangerschapskwaaltjes kan hebben dus wie weet maar bij hun is alles altijd erger he, zijn ze verkouden hebben ze griep Ja dat is wel apart en dat terwijl ze toch meer ervaring hebben maar ja toch wel lekker dat ik het wel zo snel vind als ik me zorgen maak duurt het meestal niet lang Ga je er ook soms even lekker voor zitten/liggen? Het zou heerlijk zijn als de kleine al vrij snel door slaapt. Hoe gaat dat eigenlijk met de nachtelijke voeding, hoe lang moet die gegeven worden? Ik heb geen idee hoe het met de voeding zit en of dat bij elk kind standaard is... krijgen we dat straks allemaal verteld? Het zou wel alles verklaren haha Ja heb ik altijd gedaan, als ik eerder naar bed ging viel ik maar niet in slaap en nu ben ik bang dat ik nog eerder wakker word. Ik kan om 5 a 6 uur al wakker zijn en probeer het dan nog even te rekken tot me vriend eruit moet maar meestal zijn dat toch van die korte, lichte, irritante slaapjes. Als je zo vroeg op moet staan begrijp ik dat je ook vroeg naar bed gaat, lijkt me ergens wel lekker. Ja gewoon even kijken hoe je je voelt en of je er behoefte aan hebt, zou als ik jou was gewoon een paar mensen regelen die in ieder geval klaar staan voor als je er wel zin in hebt. Dat hebben jullie dus al lekker geregeld voor jullie dochter Zou fijn zijn als je vriend die dag erbij kan doen zodat hij inderdaad een papa dag heeft, is goed voor hem en de kleine meid. Ja ben erg snel over me zeik heen haha vandaag heb ik ook de hele dag depri op de bank gelegen. Me pa zou eerst komen, ik blij en toen ineens was het van 'ik zit er doorheen en ik kom morgen alles opmeten' opmeten doet ie al voor de 100ste keer :x Toen was ik het zat en zat ik er doorheen, hele dag naar de klote.. Uiteindelijk denken ze alleen maar aan zichzelf en ik durf te wedden dat als we met geld gaan zwaaien ze ontzettend snel zouden zijn. Dat ik het erger kan maken of ermee kan zorgen dat er iets mis gaat houd me tegen Heb je al eens laagjes geprobeerd? Van een gave huid is nog niks te bekennen wel hoor ik steeds vaker dat ik er goed uit zie maar ja aan de andere kant... als je kijkt naar hoe ik eruit zag in het begin van de zwangerschap dan is het wel logisch dat ze dat zeggen haha. Geniet er maar van, vele zullen jaloers op je zijn Wat ik eruit begrijp is de kans er dat jullie het inderdaad snel kunnen voelen, spannend! Hoe was je avond? Is de haarkleur mooi geworden? Wat je ook kan proberen is om die oefening voor het slapen te doen en misschien nog 1 of meerdere keren eerder op de dag.
Goedemorgen!! ... oh echt? Dus je had een heel bericht voor niets getypt? haha! Heb je precies hetzelfde geschreven? grapje! Ja zeker heerlijk vooruitzicht, zou alleen zo leuk zijn als het hier ook echt even mooi weer wordt, niet 1 dagje en dan weer naar de 12 graden pff.. Hahaha ja mannen kunnen inderdaad aardig overdrijven en zijn meteen zo zielig. Gelukkig is mijn vent niet vaak ziek maar als hij ziek is zou ik het liefste even paar dagen ergens anders willen zijn haha. 's Avonds in bed ga ik altijd met mijn handen over mijn buik en probeer ik me te concentreren of ik iets voel van binnen. Gisteravond niets maarja hoeft ook nog niet he. Las dat je vanaf 28 weken je kindje elke dag moet voelen en de laatste weken zelfs 10 keer op een dag. Ik heb geen idee hoe het met voeding zit, ik las net wel dat jongetjes vaker om voeding vragen Opmerkelijk genoeg worden jongetjes 's nachts vaker wakker en vragen 's nachts vaker om voedingen dan meisjes. Hierdoor zijn de slaappatronen van moeders van jongetjes meer gebroken dan die van moeders van meisjes. Ojee... dat worden lange nachten voor jou hahaha! We zullen het allemaal wel te horen krijgen Ga je zwangerschapscursus doen? Jeetje dus als je om 11/12 uur naar bed gaat word je alsnog zo vroeg wakker? pff ik heb echt niet genoeg aan 5/6 uur slaap hoor. Zou inderdaad leuk zijn als mijn vriend ook een pappa dag heeft maar dat is dus nog even afwachten. Morgen hebben we rondleiding bij de kinderopvang, ben benieuwd! Aah dat is ook niet leuk van je vader :x!! Werkt hij gewoon overdag of is hij ook vrij? Het is toch belachelijk dat je dan eerst met geld zou moeten zwaaien alvorens ze je komen helpen. Ik vind het lullig voor je meis! ..... Snap dat je er van over de zeik bent, elke keer hetzelfde liedje... maar nogmaals, jij moet het niet gaan doen hoor! Ja ik heb laagjes in mijn haar maar als het goed zit is het na paar minuten weer ingezakt dus heb het vaak in een staart . Ach heb nu niet te klagen haha dus laat het de komende maanden maar nog zo.. Joh misschien heb ik over paar weken ook wel overal pukkels, je weet het nooit, ik hoop het alleen niet haha! Sporten was lekker, haar niet geverfd, ik dacht echt dat ik nog verf in mijn kastje had maar ik kon het nergens vinden dus dat hebben we maar overgeslagen. Even met mams een autostoeltje op marktplaats uitgezocht voor mijn neefje, dan kan hij ook met mijn ouders meerijden in de auto . Ze hebben een nieuwe auto gekocht dus die ga ik samen met paps zaterdagochtend ophalen, 5 deurs dus moeders was helemaal blij dat haar kleinzoon nu eindelijk gewoon goed kon meerijden haha (net of dat daarvoor niet kon maar goed). Ben weer lekker aan het werk. Kreeg gisteren 3 proefdrukken van geboortekaartjes op de deurmat maar mijn vriend vindt ze helemaal niet leuk hahaha dus denk dat het toch echt de kaartjes worden die ik hier eerder heb laten zien . Verder begin ik me opeens zorgen te maken over de financiën, we keken gister 4 handen op 1 buik en daar hadden ze het over de financiën en ik kreeg het opeens benauwd terwijl wij in principe genoeg verdienen (denk ik) om rond te komen maarja je gaat er toch aan denken.. kindje, we hebben koophuis, wat als 1 van ons je baan verliest etc. etc. Maar gauw die gedachte vergeten .... Ga je vandaag nog iets doen???
Ja heb ik al een paar keer gehad, laat ik het scherm te lang open staan zodat ik niet vergeet te reageren en dan vergeet ik te vernieuwen en is alles weg Ben het helemaal met je eens, hier schiet het niet op..na April moet het echt gaan veranderen hoor anders word het een treurig vooruitzicht denk ik voor NL maar jij kan in ieder geval daar even lekker genieten van de warmte Zodra hij begint te hoesten en te proesten moet je zorgen dat je weg gaat In de tijd dat ik me vriend ken is ie nooit echt ziek geweest, ook nooit thuis gebleven maar soms hoor ik hem wel zeggen ik ben een beetje ziek en heb ik zoiets van wat heb ik gemist? Heeft ie een beetje pijn in z'n keel ofzo en hoor ik hem de volgende dag al niet meer Voor je het weet voel je haar continue en inderdaad dan moet je de baby echt een aantal keer voelen anders moet je aan de bel trekken. Eerlijk gezegd is zwanger zijn heel leuk maar aan de andere kant heel eng haha Aaahh kunnen we dan niet af en toe ruilen? Moet eerlijk zijn dat ik er nog steeds niet echt naar gekeken heb, jij? Ja momenteel wel en het maakt ook niet uit hoe laat ik ga slapen maar ben blij als ik overdag gewoon me dingen kan doen en als ik dan smiddags nog even wil/moet liggen vind ik dat prima, nu kan het misschien dat ik straks wat beter kan slapen als ik wat minder aan me hoofd heb.
Hmm dat is minder... niet meer doen he Ik zag op weeronline dat we na dit weekend weer richting 18 graden dus ik hoop echt zo dat we dan na dit weekend de goede kant op gaan . Haha heel herkenbaar. Mijn vriend is wel een keer zo ziek geweest dat alles er van alle gaten uitkwam, zo zielig maar vond mezelf ook zielig want ik moest het bijna elke keer opruimen en dat is pas vies hahaha! Ja ik vind zwanger zijn ook wel eng hoor, groeit alles goed, leeft het allemaal nog, zal ze afwijkingen hebben en straks inderdaad de vraag of je haar/hem wel genoeg voelt.. zo leuk is het niet . Ben blij als het september is voor ons . Hahaha ruilen.. ik hoopte een meisje dus nee sorry .... je moet gewoon nu al regelen met je vriend dat hij vaker er 's nachts uit gaat . Ja ik begin 3 juni met een cursus, ben benieuwd.... Lijkt me echt helemaal niets maar hoor allemaal positieve verhalen dus we gaan het meemaken. Ik denk inderdaad ook wel dat als de verbouwing straks klaar is en dingetjes geregeld en klaar hebt dat je wat meer rust in je hoofd hebt en daardoor ook beter slaapt. Nou we zouden het deze week al horen maar zijn manager is niet echt de snelste dus ik wacht het wel even af. Mijn neefje zit ook op dezelfde kinderopvang dus ik ga er vanuit dat het wel leuk is maar ik wil zoiets ook even met eigen ogen bekijken. Ja op zich wel aardig wat KO maar wij wonen bij een kruispunt en als je daar eerst overheen moet om je kind weg te brengen en dan weer op de weg te komen voor je werk ben je wel even bezig. Deze is op loopafstand dus ook handig voor mijn mams aangezien wij vlakbij elkaar wonen. Mochten we dan later zijn of dat er iets aan de hand is kan ze er heen. Wat lief dat jullie een pc gekocht hebben voor ze, hoezo dat dan? Als bedankje of had hij het hard nodig? Heel jammer en egoïstisch inderdaad dat mensen alleen komen als ze er iets voor krijgen . Is hij nu wel bij je langs gekomen? Ojee hou die hormonen in bedwang hahaha! Ik moet zeggen dat ik er nog niet heel veel last van heb.. had het erger verwacht . Ja veel en dun is ook k*t... je kan beter gewoon dik en niet zoveel haar hebben, dan zit het tenminste mooi haha! Uhm nou ik hoop het ook niet hoor dat het nog veranderd, heb in mijn puberteit aardig wat pukkels gehad en was er nou niet echt blij mee (wie wel...) hopen dat het inderdaad zo blijft . Ja die kaartjes heb ik nu proefafdruk gevraagd, kost wel 1,- per kaart daarom had ik eerst de gratis sites gedaan maarja ik wil toch weten hoe je kaartje eruit ziet. Is ook zo, zekerheid heb je nooit maarja als je kijkt wat je maandelijks gaat inleveren en wat je maandelijks extra betaald. Tuurlijk moet het allemaal te redden zijn maar soms denk ik wel van ja en wat als dit.. maar daar moet ik inderdaad gewoon mee stoppen. Ik denk ook wel dat het maneigen is om zo te denken want mijn vriend had dat in het begin ook en nu heeft hij het totaal niet meer. Hoe voel je je vandaag?
Haha nee moet er even wat beter aan denken Nou duimen draaien weer overuren, hopelijk hebben ze het nou wel eens goed. Hahah ja als jij het dan nog eens moet opruimen dan is dat knap klote. Als het moet dan moet het maar liever niet, ik ga ook mee doen dan hahah Ja eerst denk je die 12 weken, dat zijn de belangrijkste maar dan kom je erachter dat er nog veel meer is! Inderdaad blij als het september is en we de kleine lekker mogen vasthouden helemaal gezond en wel. Dat vind ik wel een beetje jammer van je We gaan van het ergste uit dan kan het alleen maar meevallen toch Ben benieuwd of het inderdaad echt zo leuk en goed is als gezegd word, ik moet ook maar eens van me luie kont afkomen en gaan kijken, vergeet het ook steeds haha En anders volgende week maar weer vragen of er al meer bekend is, wel zo fijn als jullie ook weten wat je kan verwachten. Kinderopvang is sowieso goed omdat ze dan ook met andere leren spelen etc. Ja als bedankje, me broertje heeft nu de fase bereikt dat ie gamen erg leuk vind maar de computers die ze tot nu toe hebben gehad werkten niet echt mee dus hebben wij even gekeken voor een goeie en voor een leuke prijs. Zodra hij bij mij komt is het ook altijd meteen mag ik op je computer? (of iphone hehe) Hij is vanmorgen netjes langs gekomen en we hebben het een en ander op de planning staan, we gaan of zondag en anders dinsdag verder, ik ben benieuwd! Het viel bij mij ook nog wel mee tot nu haha de laatste dagen spring ik erg snel uit me vel, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren Ja of je moet zin hebben om uren met je haar bezig te zijn...maar zo ben ik ook niet haha haha ja dan zit je er inderdaad niet meer op te wachten, hier nog 1 en heb nog lange tijd last gehad van volwassen acne, niet in ernstige mate hoor. Beetje jammer dat je er voor moet betalen ook al is het een euro..maar inderdaad je wilt zien hoe ze er in het echt uit zien, op de computer ziet het er toch altijd net even wat beter en mooier uit. Ja en denk dat elke twijfel die je maar kan hebben tijdens de zwangerschap toch minimaal 1 x door je hoofd spookt, we moeten er alleen niet over blijven door tobben Voel me beter als gisteren haha beetje lui vandaag maar verder gaat het wel goed. Hoe gaat het met jou? Hebben trouwens al een tijdje niks van krulletje gehoord!
Goedemorgen! Kom net terug van de rondleiding bij de KO en het was erg prettig. Hele lieve mensen en mooie ruimtes en goede verdeling qua klasjes dus ik denk dat we een winnaar hebben . Mijn neefje ook nog even gezien, begon gelijk te lachen en zwaaien en grote praat te houden (brabbels) en moest huilen toen we weer weg gingen haha zo schattig! Hoe is het met jou? Nog iets leuks gedaan gisteren en ga je vandaag nog iets leuks doen? Ja ben ook wel benieuwd hoe die cursus in elkaar steekt en of er een beetje leuke meiden bij zitten . Altijd leuker als het ook gezellig is. Ja ik vind kinderopvang ook goed, als ik het verschil zie tussen de dochter van een vriendin van mij en dan mijn neefje is zij echt eenkennig en deelt amper iets. Wat lief van jullie dat jullie dat ze cadeau hebben gedaan daar mogen ze jullie dankbaar voor zijn toch, dan kunnen ze ook nu wel extra helpen nu er een kleintje op komst is! Ja inderdaad beetje jammer dat je er voor moet betalen maarja aan de andere kant ook wel logisch omdat je anders van alles gratis kan aanvragen, maar bij die andere site kon je er max. 3 gratis doen maar het zal denk wel van andere kwaliteit zijn. Als het goed is krijg ik ze vandaag binnen dus ik ben benieuwd. Nee tijd geleden dat Krulletje wat geplaatst heeft, ze zal het denk wel druk hebben Ik hoop iig dat alles goed gaat met haar zwangerschap! Wow wat een lekker weer (door de ramen) maar wat een wind he, ik zag mensen fietsen langs de weg en kreeg gewoon medelijden met ze. Gisteravond verder gegaan met de commode schilderen dus die is nu grijs, erg mooi om te zien. Vanavond even op elkaar zetten en dan is dat ook af . Zaterdag gaan we even naar de IKEA om bedje te halen zodat deze ook geverfd kan worden en dan zijn we klaar om de nieuwe vloer erin te leggen. Moest wel lachen naar mijn vriend toe die zooo in paniek was of we het allemaal wel redden en nu is het bijna zo goed als af (nu al )
Wat fijn dat het zo goed is bevallen! Je neefje wou het liefste met je mee Gisteravond zijn me oma en haar vriend nog even langs geweest, ze had nog allemaal kristallen glazen voor me dus die hebben we in de kast gezet en me vriend en haar vriend hebben de nieuwe douchekop in elkaar gezet, moest wel lachen want in plaats van dat me vriend er gewoon een schroevendraaier bij pakt pakt ie de boormachine haha net nieuw dus denk dat hij die wou uitproberen en hij is zelf ook nieuw in de kluswereld dus dat zal er ook wel mee te maken hebben, me oma en ik hebben er in ieder geval aardig om gelachen Vandaag ga ik even wat dingen regelen die ik al de hele week vooruit heb geschoven Jij nog plannen vanavond? Heb voor de verandering eens goed geslapen Wel vaak wakker geweest maar had gedroomd over de baby dus dat was steeds met een lach hahah Ja als het niet leuk is heb je denk ook geen motivatie om nog te gaan maar denk dat het wel leuk word, al die zwangere vrouwen bij elkaar Klopt ja, kan heel veel verschil uitmaken ook in de ontwikkeling. Dochtertje van me vriendin is dezelfde dag als me broertje geboren en nou zeg dat toen ze 3 waren je al een enorm verschil zag in praten etc. mijn broertje is ook niet zo van het delen, word snel boos als ie zijn zin niet krijgt al kan dat ook aan zijn ouders liggen aangezien zijn moeder hem altijd gaf wat ie wou.. Ja we wouden ook niet helemaal niks geven en als het klaar is wil ik ook nog wat doen dus dachten we dat dit wel mooi was. Ik ben ook niet zo dat als ik iets geef ik er iets voor terug verwacht maar dit was alvast een bedankje voor al het werk wat er komen gaat haha maar ja er zijn plannen en ik hoop dat we nu lekker door kunnen gaan, zonder gezeur of wat dan ook. De vriend van me oma gaat me volgende week helpen met wat dingen ophangen en dan gaan me oma en ik de boel schoonmaken (wat al klaar is dan). Ja het is ook wel logisch en denk dat heel veel mensen zoiets misschien ook wel voor de lol bestellen. Ben benieuwd welke jullie uiteindelijk gaan kiezen! Ik hoop het ook dat alles goed gaat met haar, we zullen vast binnenkort wel iets van haar horen Ben nog niet buiten geweest maar als de wind niet zo koud is is het misschien niet zo erg, gistermiddag vond ik het ook wel lekker trouwens en ik hoorde van de week nog een man roepen de zomer komt er aan, denk bij mezelf jij bent optimistisch, de lente moet eerst nog komen! Hahah al die stress om niks eigenlijk. Hebben jullie ook snel gedaan dan! maar wel een meevaller natuurlijk, nu kan je vriend weer opgelucht ademhalen en kunnen jullie straks lekker genieten.
Haha ja was zo schattig om te zien. Ik dacht die herkent ons niet maar gelijk al, zo leuk als je dat zo ziet dan wil ik echt een kleintje hoor!!! Nog 5 maanden wachten pff... Wat gezellig dat je oma en haar vriend langskwamen en wat lief dat hij je vriend geholpen heeft met de douchekop. hahaha dat zijn inderdaad echt mannen, nieuwe speeltjes uitproberen .. En nog leuke kristallen glazen gekregen ook, je oma klinkt als een lieve vrouw . Vanavond geen plannen (thank god). Zou eerst gaan sporten maar heb straks borrel in het nieuwe pand (werk gaat verhuizen) dus heb besloten om daarna heerlijk met een joggingbroek op de bank te hangen. Ben een beetje moe vandaag, bleh! Zal wel komen doordat ik een uur langer kon slapen door de KO, dat was toch pas om 9:30. Wat lekker dat je goed hebt geslapen en wat leuk dat je over de baby hebt gedroomd, echt een jongetje? Ze zeggen vaak dat als je over je kindje droomt je dan al een beetje kan zien hoe hij/zij eruit komt te zien . Ik heb nog niet over mijn kindje gedroomd, ja voordat ik wist wat het werd had ik gedroomd dat ik op 16 september een meisje zou krijgen maar dat meisje was al zowat een peuter dus denk niet echt een reële droom haha . Ja tuurlijk ligt een groot deel denk ook in de opvoeding. Maar KO scheelt inderdaad denk wel. Ooh jullie hebben de computer gegeven voor de hulp die ze nu geven? Nouja de geplande hulp dan, dan is het wel jammer als ze al zoiets moois hebben gekregen dat ze niet even doorwerken, af is af en dan zijn ze daarna klaar. Kan je vader ook gaan genieten van zijn kleinzoon . Ben je al buiten geweest? Wat een wind he! haha die is zeker optimistisch, pff was het maar zomer.. heb zin in zon, warmte en gezelligheid! Ja zijn wel blij dat het allemaal al gedaan is, dan kan je weer andere dingetjes doen die niet perse hoeven en als het mooi weer is weet je dat je gewoon van het lekkere weer kan genieten... Wanneer gingen jullie ook al weer naar CenterParcs? 2 mei heb je de 20 weken echo? of heb ik dat verkeerd onthouden? Verder nog controles gepland staan en hoe gaat het met het roken? Zit je er nog op veel per dag?
Ja leuk he dat ze je dan toch herkennen! Hoe oud is ie nu? Ik heb hetzelfde als jou en dan zijn we nog niet eens op de helft haha maar heb het idee dat die 5 maanden voorbij gaan vliegen. Lief is ze zeker maar een beetje te goed Ze geeft alvast heel veel spullen aan mij voor het geval zij weg valt en heb al heel vaak gezegd dat ze het ook gewoon op papier kan zetten maar nee... ze wil erbij mij van genieten en niet bij haar haha Heerlijk toch om eens een avondje lekker op de bank te hangen, denk dat je vandaag al meer dan genoeg gedaan hebt Ja was echt een jongetje en ik liep ermee rond, knuffelen en kleertjes aan doen haha om 01.21 uur was ik bevallen, toen ik wakker werd moest en zou ik die tijd onthouden.. waarom vraag ik me nog steeds af hahah Wie weet lijkt ze straks wel op de peuter uit je droom Ja dat ook zeker maar denk dat de ko vooral goed is om met anderen te leren omgaan etc. tenzij je zelf genoeg kinderen in de omgeving hebt. Dat is dan weer het egoisme in hun..helaas niks aan te doen afleren zullen ze het toch nooit en kan dit soort dingen alleen maar als een les meenemen in de toekomst en dankbaar zijn dat ik niet zo ben haha Wow! De wind is echt heel erg! Ik heb me raam op een kier staan en even ging het heel hard tekeer dat ik bang was dat me raam eruit zou vliegen haha en buiten is het ook niet echt lekker om te lopen... had begrepen dat het vanavond weer zoou afzwakken. Ja inderdaad heb je daar weer tijd voor en kan je lekker rommelen en als je straks nesteldrang krijgt kan je ook lekker je gang gaan Nu maar hopen op de mooie dagen zodat jullie daar echt lekker saampjes van kunnen genieten. In juni gaan we naar Centerparcs en heb inderdaad de 2e de 20weken echo, jij de 5e toch? of ben ik nou in de war. Nog heel even en dan is het eindelijk zover voor ons Voor de rest geen controles bij de vk maar wel voor de diabetes, volgende week weer maar wil even gaan kijken of het elke 4 weken kan in plaats van 2 weken. Roken gaat nog steeds slecht bij jou? Had trouwens gelezen dat onze baby nu ongeveer de grootte van een tandenborstel is!
Hij is nu 15 maanden, zoo'n lekker jochie... hoop ook dat mijn kind een beetje op hem gaat lijken, zo vrolijk en makkelijk altijd . Ik hoop dat de 5 maanden voorbij vliegen ben zo benieuwd haha! Aah ik vind haar inderdaad wel lief, lief dat ze dat ook alvast aan jou geeft, wellicht is ze bang dat als ze er niet meer is dat iedereen op haar spullen aast en bang is dat jij niets krijgt en daarom geeft ze het alvast aan je, echt lief hoor . Straks is dat de tijd dat hij echt komt maar met inleiden wordt dat toch nooit 's nachts gedaan? Ja ik ben wel heel benieuwd hoe ons kleintje eruit komt te zien . Nog even wachten haha. Ik hoop ook dat ons meisje de 16e komt zoals ik had gedroomd, kan ik een weekje langer van haar genieten . Dat is zeker zo, ook goed dat je niet zo bent en weet dat je zo ook niet wilt zijn. Inderdaad een wijze les en mensen kan je ook niet veranderen dus dan is het accepteren of niet. Ookal is dat heel moeilijk vooral omdat het je vader en broer zijn. Ja de wind was echt geen pretje, ik zat in de auto en kreeg soms echt het gevoel dat mijn auto elk moment om kon kieperen hahaha. Gelukkig hebben we 'de storm' weer overleefd. Mijn mam werd gister gebeld door de camping dat de voortent van de caravan helemaal weggewaaid was en kapot is, mijn vader er gelijk heen maar alle stokken zijn ingezakt en/of gebroken en de koelkast lag omver. Moet je nagaan wat zo'n windje kan doen...! Oja in juni en met de 20 weken echo zat ik goed. Ik heb 2 mei namelijk controle bij de VK dus makkelijk te onthouden haha. Wij hebben de 20 weken echo op dinsdag 7 mei. Ben zo benieuwd of ze APK goed gekeurd wordt . Pff roken gaat bij mij ook slecht.. ik ga echt weer richting de 10, ben ik niet zo blij mee... Hoop echt zo dat ik voordat ik beval ben gestopt :x:x het moet toch gewoon! Op hoeveel zit jij? Hahaha die tandenborstel, wat grappig... ik heb dat gisteren ook gelezen en zei het 's avonds tegen mijn vriend. Wat grappig dat jij het hier neerzet .... Heb je hem al gevoeld? Avondje niets doen was heerlijk, ik had mijn vriend naar de snackbar gestuurd ondertussen gedoucht en mijn campingoutfit aan gedaan en toen ging hij naar de bouwmarkt en ben ik in slaap gevallen op de bank. Ben maar rechtstreeks doorgegaan naar bed dus vanaf 20 uur lag ik al te slapen. Was echt zoo moe gisteren. Nu nog 1 dagje werken en dan hebben we lekker weekend. Morgen richting Arnhem naar zijn zusje en daar blijven we slapen. Gaan we eerst daarvoor naar de Ikea en Leen Bakker in Duiven en de schommelstoel ophalen bij zijn ouders en dan rijden we door naar Westervoort. Zondag gaan we met zijn 4-tjes naar de dierentuin en dan weer lekker naar huis. Helaas is mijn weekend dan al weer voorbij :x... Jij nog leuke plannen???
Wat leuk! Is ie als babyzijne ook al makkelijk geweest? Vraag naar het geheim Dat is iets wat zeker gaat gebeuren, heb al gezegd dat ze het vast moet laten leggen maar dat is iets waar ze liever niet aan denkt geloof ik en daarom geeft ze de waardevolle spullen, waarvan ze wilt dat die bewaard blijven en goed mee om gegaan word al aan mij. Maar het is een schat van een vrouw, ze staat ook altijd voor me klaar zeker toen me moeder overleden was, kon haar gewoon 's nachts opbellen en dan bleven we praten tot ik weer dacht te kunnen slapen haha Inleiden word niet 's nachts gedaan nee naar mijn weten maar volgens mij is het de vraag hoe snel het werkt en kan het ook lang duren voordat alles op gang komt, je kan me in ieder geval wegdragen als ik wel rond die tijd beval Heb het voor de lol opgeschreven haha Dat zou inderdaad leuk zijn ben benieuwd of onze dromen een beetje in de richting van de realiteit komen Veranderen kan je inderdaad niet maar hoop dat mijn broer vroeg of laat toch het licht ziet, ik weet hoe hij werkelijk is hij moet het alleen zelf nog even doorhebben en anders gaat het goed zoals het nu gaat, een bepaalde afstand en ja nu even irritatie als het niet opschiet met de verbouwing maar ook daar zijn we straks weer vanaf Ah dat lijkt me ook eng zeg als je in de auto zit! Gelukkig ben je veilig thuis gekomen en is de wind weer afgezakt voor zover ik net gezien heb... Wat balen zeg dat dat gebeurd is! Zijn ze ervoor verzekerd? Oow ja, ja zat te twijfelen tussen de 5e en de 7e. Hahah APK Ik ben ook heel erg benieuwd, vind het nu wel spannend worden hoor.. Ik heb het deze week niet echt bijgehouden eerlijk gezegd maar het is teveel, ik wil heel graag met de 20weken echo kunnen vertellen dat k weer heel wat geminderd ben. Krijg je ook die mailtjes? toen me vriend thuis kwam zei hij als eerste dus je hebt een tandenborstel ingeslikt? Wel maf als je je bedenkt hoe groot ze nu al zijn...ik had nog steeds een klein dingetje in me hoofd hahah Heb hem helaas nog steeds niet gevoeld Let er wel elke dag op en hoop hem voor de 20weken gevoeld te hebben. Hahah dat heb je goed geregeld met je vriend Als je er al zo vroeg in lag dan was je er ook wel echt aan toe, voel je je vandaag beter? Klinkt als een leuk weekend! Naar welke dierentuin gaan jullie? Ik ga straks met een vriendin de stad in en morgen de spullen halen die we nodig hebben voor het klussen, misschien komen zondag me schoonouders maar dat is nog even de vraag
Ja heel makkelijk, sliep al snel door en slaapt nu nog steeds lekker lang . Dus dat is wel heerlijk. Ik denk dat het een kwestie is van er relax in staan en niet gelijk eruit halen als het even huilt.. (in het begin natuurlijk wel). Is het de moeder van je moeder of van je vader? Zeker lief dat ze altijd voor je klaarstaat. . Aaah dus het kan inderdaad wel haha... ja goed dat je het opgeschreven hebt, zal toch lachen zijn!! Ik ben ook benieuwd of de dromen die we nu dromen beetje waarheid zijn . Hoe oud is je broertje (sorry zal ik vast al een keer gevraagd hebben)?? Nee volgens mij zijn ze alleen voor de caravan verzekerd. Dus dat is knap balen! Ik weet verder ook niet echt of ze een geheel nieuwe voortent moeten kopen of dat er dingen vervangen kunnen worden. Ik hoop het laatste want dat is weer een dure grap. De 5e is ook op een zondag . Maar kan niet wachten tot het 7 mei is, nou ok eerst dan 2 mei voor jou en dan 7 mei..!! Komt vast goed met het roken, misschien als je hem straks voelt dat je wat meer besef hebt dat roken niet goed is en wellicht makkelijker om te stoppen. Heb je 4 handen op 1 buik gekeken? Daar hadden ze het ook over stoppen met roken, je baby krijgt minder lucht zodra je je sigaret opsteekt, vergelijkbaar met ademen door 2 rietjes, heb het geprobeerd en inderdaad wel iets minder lucht haha! Mijn vriend was helemaal verbaasd dat ik er daarna gewoon 1 op stak .. Ja is eigenlijk ook heel egoïstisch, ga morgen weer poging wagen (poging 1000). Dan zijn we toch de hele dag onderweg en bezig en slapen we ergens waar ze niet roken dus hoop dat het helpt . Haha ja ik denk dat we dezelfde mail krijgen .. dat komt volgens mij omdat je ingeschreven bent op die gratis boxen, krijg nu ook opeens allemaal post enzo. Wel grappig! Heb al een stapel van een kilometer aan tijdschriften liggen iedereen komt ze afgeven, nou ik lees ze in de zomer of in mijn verlof wel hoor, geen tijd voor nu.... Ja gek he nu gaat het echt heel snel groeien maar het verbaasd me hoe licht ze nog zijn qua gewicht zeg. Als je al 18 cm bent en je bent maar 300 gram ofzoiets dat is ook niet veel... Ja ik was er inderdaad echt even aan toe, heerlijk! Voel me vandaag weer goed bijna weekend he, altijd lekker! We gaan naar dierentuin in Epe ofzoiets, zijn zusje had vrijkaartjes gekregen en het schijnt mooi weer te worden en ik hou sowieso wel van dierentuinen . En ben hier nog nooit geweest dus ben benieuwd. Gezelligheid! Lekker de stad in en shoppen voor mamma en de kleine? Ook gezellig dat je schoonouders komen, hoezo is dat de vraag of ze komen? Weten ze het nog niet zeker?
Dat is wel heel lekker! misschien dat het daar inderdaad wel mee te maken heeft, denk dat als je kindje door heeft dat je hem meteen oppakt zodra hij ook maar een kick geeft hij daar aardig gebruik van kan maken, met een aantal maanden weten ze al goed te manipuleren haha Het is de moeder van me vader. Wat ik heb begrepen en het wel even tegenzit is het mogelijk dat ik 's nachts beval.. En als je niet ingeleid word dan is de kans ook groter dat je 's nachts weeen krijgt, had ik gelezen.. Me broertje is nu 7 en eigenlijk halfbroertje maarja vind ik ook zo een rotnaam Ai dat zou inderdaad balen zijn! Hopelijk valt het dan allemaal mee zodat het geen dure grap word! Hebben ze geen tijd om bij jou de 2e de 20weken echo te doen? Ja raar he ondanks dat je dat allemaal weet je er toch weer vrolijk 1 opsteekt. Nu ik weet wat het word heb ik ook steeds meer de gedachte dat ik mijn eigen kindje gewoon ziek zit te maken ofzo. Ik ga voor je duimen! Ja haha aan alle kanten krijg je van alles, is het de post niet dan staat je inbox wel weer vol Heb je straks in ieder geval iets te doen Ja qua gewicht stelt het nog niks voor, ik probeer me nu ook voor te stellen hoe het eruit zou zien in je handen, kan er nog steeds niet bij dat ze al zo groot zijn. Fijn dat je je vandaag weer goed voelt en een leuk weekend voor de boeg dan ben je maandag vast weer helemaal fris en fruitig Nog nooit gehoord van die dierentuin, waar zit die? Lekker dat ze vrijkaartjes heeft gekregen, scheelt dan toch weer een hoop geld! Al eens in Artis geweest? Daar werk ik Ik heb niet zo gekeken, ik moet echt zin hebben om te passen en te doen maar gezellig was het wel Ze zouden bellen maar we hebben nog niks gehoord en anders word het een lekkere rustdag
Goedemorgen!!! Heb je een lekker weekend gehad? Wat een heerlijk weer was het . Ja ze weten al heel snel hoe ze het voor elkaar krijgen . Dus ik ga ook proberen om daar niet in te trappen haha. En weet de moeder van je vader ook dat hij zo is? Kan zij er niet iets van zeggen? Oooh spannend, dus je kan idd op die tijd uit je dromen bevallen, je had het opgeschreven he? Niet vergeten hoor, ben erg benieuwd... Halfbroertje klinkt ook niet fijn, gewoon broertje is toch goed...! De 20 weken echo wordt bij ons in het ziekenhuis gedaan dus onze vk kan dat niet. Vandaar 2 mei de controle bij de vk en de 7e de 20 weken echo, ben wel erg benieuwd of alles goed is hoor . Jij hebt nog 1,5 week te gaan en dan hoor je of jullie lieve kanjer gezond is maar dat zal vast wel toch . Wat een goed gevoel dat je zo over je kindje denkt, als je dat nou even vasthoudt dan lukt het je misschien om te stoppen....!! Bij mij is het niet gelukt, bah bah... we zaten voornamelijk buiten omdat het zo'n lekker weer was dus ik heb gewoon weer zitten roken. Ik moet vanmiddag naar de tandarts om 2 gaatjes te vullen met verdoving dus dan kan ik niet roken en ik hoop dat het me dan lukt om er vanaf te blijven . Dat moet mijn eerste stap worden hahaha! Nee gek he hoe weinig het weegt als je weet hoe groot het nu is. Ik ben ook heel benieuwd hoe zoiets in je handen voelt je eigen baby.. is toch heel anders dan dat je die van iemand anders vast hebt. Ik heb een lekker weekend gehad, zondag naar dat dierenpark maar dat stelde niet veel voor haha, de zon brak door dus hebben we heerlijk op een terrasje gezeten. Aangezien we nog 1,5 uur terug moesten rijden zijn we op tijd vertrokken en hebben we thuis nog lekker wat dingetjes gedaan . Ja Artis ben ik geweest maar ik had er meer van verwacht, ik vond dat ze zo weinig dieren per plek hadden (of het lag aan mij hoor). Ik vind zelf Burgers Zoo in Arnhem nog het mooiste. Blijdorp schijnt ook mooi te zijn dus daar wil ik nog wel een keer naar toe. Mooi dat het gezellig was in de stad. Niets gekocht dus? Ja passen moet je echt zin in hebben haha. Ik was vrijdagavond even naar Hoofddorp gereden voor 'lingerie' aangezien alles steeds strakker gaat zitten maar echte zwangerschapsondergoed etc hebben ze niet, ik heb maar 1,5 uur gelopen maar was gewoon kapot, bah! Heb de laatste tijd ook helemaal geen zin om te winkelen haha. Heb je verder nog iets leuks gedaan dit weekend??
Hey hey, Het was zeker lekker weer, mocht nog iets warmer maar het zonnetje scheen in ieder geval Gisteren zijn mijn schoonouders toch nog even langs geweest en daarna met me vriend een beetje genoten van de zon en lui gedaan Wat fijn dat je een leuk weekend hebt gehad maar wat jammer van de dierentuin! Wat voor dierentuin was het? Burgers zoo is inderdaad een hele mooie dierentuin. Weet wat je bedoeld bij Artis maar het probleem is ook dat ze midden in de stad zitten en tegenwoordig moeten ze ook aan de welzijn van de dieren denken. Ze zijn nu bijv. geld aan het inzamelen voor de olifanten, ze willen dat verblijf op de parkeerplaats maken zodat ze een groter verblijf kunnen krijgen en er ook meer olifanten kunnen komen geloof dat daarna de leeuwen aan de beurt komen. Het duurt even maar uiteindelijk word het wel wat haha Het mooie van Artis vind ik wel dat dit al zo lang bestaat en nu ik ook het verhaal uit de oorlog weet vind ik het soms heel speciaal om er doorheen te lopen omdat ik dan dingen tegen kom die daar toen al stonden. Haha totaal geen benul van de buitenwereld en toch al kunnen manipuleren, het is wat Ben benieuwd of het jou, mij lukt om er niet in te trappen Heb je al een beetje een idee van wat voor soort opvoeding je wilt geven? Me oma weet dat hij zo is maar heeft weinig controle, de enige die hem goed had kunnen aanpakken was me opa maar denk dat ze wel het een en ander heeft geregeld achter me rug om, daarom ook dat haar vriend me nu komt helpen met de lichtere dingen. Ja gewoon lekker broertje! dat woordje maakt hem er niet meer of minder om. Oow ja dan begrijp ik dat het niet op de 2e al kan, wel jammer maar gelukkig hoef je niet al te lang meer te wachten daarna! Ik ga er vanuit dat onze kleine man gewoon gezond is maar ik voel me toch pas helemaal gerust als het zeker is hoor Het is wel grappig als je probeert te roken na die verdoving, rolt ie zo je mond weer uit Veel succes bij de tandarts vanmiddag! Bij een baby van een ander word ik altijd zo onwennig terwijl ik heus wel weet hoe het moet en met je eigen baby doe je toch alles wat je wilt, urenlang knuffelen bijv. Ben ook heel benieuwd hoe mijn vriend met de baby omgaat, ik weet hoe hij met grotere kinderen omgaat maar heb hem nog niet met een baby gezien. Hebben ze niks bij de webwinkels van h&m of wehkamp? Ik weet niet wat voor lingerie je zoekt maar ze hebben daar wel geloof ik en misschien bij de hema?
Ik kwam dit trouwens net tegen in een mail: Trouwen? Het is tegenwoordig niet noodzakelijk om te trouwen om de zaken voor je kind optimaal te regelen. Trouwen of een geregistreerd partnerschap komt op hetzelfde neer. De huwelijkse voorwaarden of de partnerschapvoorwaarden regel je bij de notaris. Ben je niet getrouwd en heb je ook geen geregistreerd partnerschap, dan moet de vader je kind erkennen bij de burgerlijke stand. Door de erkenning ontstaat de juridische band vader-kind. Het kind is hierdoor erfgenaam van de vader. Het ouderlijk gezag heeft de vader niet automatisch. Dit kan hij krijgen als hij samen met de moeder een verzoekschrift indient bij de rechtbank. Ouderlijk gezag is bijvoorbeeld nodig voor het uitbrengen van een schoolkeuze of het geven van toestemming voor een medische behandeling. Ook als de moeder onverhoopt mocht te komen overlijden, is het niet vanzelfsprekend dat de vader zonder ouderlijk gezag het kind krijgt toegewezen. Er moet dus ook nog een verzoekschrift ingediend worden...
Ja temperatuur mag wel wat omhoog ja ... laat de zomer maar komen hoor! Gezellig dat je schoonouders langs zijn geweest, hoe vonden ze jullie huisje nu je al paar dingetjes geverfd hebt? Is dit hun 1e kleinkind? En van je vader? Dierenpark De Wissel in Epe ofzoiets. Tja was niet heel bijzonder maar misschien ook omdat de planten en bloemen nog niet gegroeid waren, is toch ander gezicht. Ooh dat zou leuk zijn als dat Artis lukt. Het oorlogsverhaal ken ik niet . Het is wel een mooie dierentuin en echt dat je ziet dat het al lang bestaat maar ik vind Burgers Zoo toch iets mooier... Maar wel leuk als ze dat allemaal gaan veranderen. Nog geen idee hoe ik mijn kind wil opvoeden, natuurlijk heb je zoveel ideeen en plannen maarja of je het ook uitvoert is een tweede haha. Ik denk dat ik een stuk strenger ben dan mijn vriend want hij vind altijd alles leuk en gek. Als ik mijn neefje eten geef, dan gaat hij altijd gek doen zodat hij amper iets eet haha! Dus ben benieuwd straks.. jij?? Wel lief van je oma dat ze het op die manier oplost . Ja je moet er ook vanuit gaan dat alles gezond is en goed is met jullie kleine man! Maar toch is het altijd weer spannend en is het fijn om een bevestiging te krijgen dat alles ok is. Ik had trouwens vannacht gedroomd dat ons kindje weken eerder werd geboren, al kleertjes voor een meisje aan had, gelijk mee mocht naar huis en toen ik haar ging verschonen bleek het een jongetje te zijn, hahaha! Gekke dromen. Ik ben niet van plan om te roken als ik nog verdoving heb, ik hoop dat ik gewoon de komende uren geen sigaret hoef . Ben echt zoo zenuwachtig ervoor, vindt het verschrikkelijk... Als ik eraan denk begin ik al te zweten haha! Haha ja is ook zo, je doet zo voorzichtig en laat het liggen zoals het is aangegeven door moeders nu kan je lekker zelf knuffelen en alles ermee doen. Zal wel heel schattig zijn als je je vriend met de kleine man in zijn armen ziet, ik denk dat dat wel een tranentrekkertje wordt . Ik ben bij de hema geweest, daar hebben ze echt van die fuiken of van die dunne BH's dat als je het koud hebt iedereen het ziet haha. Bij de H&M hadden ze nu bijna niets, heb wel een BH gekocht maar ik zocht echt meer onderkleding. Ze zei binnen nu en paar weken, ja heb ik nu niets aan. Ik ga nog weleens ff goed google'en straks maar ik vind 20,- voor 1 string of ondergoed zoveel geld . Jij nog plannen vandaag?? Pff nog 1 uur en 15 minuten en ik moet naar de tandarts rijden haha, bah bah!
Het duurt even maar de lente begint nu wel op gang te komen geloof ik Het was voor hun alweer een hele verandering maar was dan ook wel erg lang geleden dat ze hier zijn geweest. Het word hun 3e kleinkind en van me vader zijn 2e. Ja soms valt het gewoon tegen, gelukkig waren de kaartjes gratis In het kort gaat het verhaal over alle mensen die daar hebben ondergedoken, hoe de directeur heel veel voor elkaar kreeg bij de duitsers en hem wel lukte wat de andere dierentuinen niet lukte en dat ze bijv. een keer slachtoffer zijn geweest van een aanslag die verkeerd uitviel, heel interessant allemaal. Begrijp dat je eerder voor Burgers zoo zou kiezen, zou ik ook doen uiteindelijk kom je toch voor de dieren en daar is dat gewoon veel mooier. Ik zou het liefst een beetje dezelfde opvoeding geven als ikzelf heb gehad maar met meer grenzen, die had ik te weinig of ik liep er gewoon overheen en was erg verwend. Hij mag zelf achter dingen komen maar nee is nee al is het natuurlijk de vraag of het zo ook allemaal maar gaat zoals jij al zei. Ja alles zal vast goed zijn met onze kleintjes en inderdaad zoals je zegt bevestiging is toch wel fijn. Hahah wat een droom ik hoop voor je dat dit niet uitkomt en het gewoon een meisje blijft Jij vind de tandarts ook al niet zo leuk? Hopelijk ben je snel klaar! Ik vind de verdoving en het boren zo verschrikkelijk bah. Bij een baby van een ander ben ik ook altijd zo voorzichtig met het nekje en wring ik me in de domste bochten om dat nekje te ondersteunen maar als ik dan aan mijn kind denk dan denk ik van ik doe het gewoon zoals ik het zie Denk dat ik heel vaak stiekem zal gluren naar ze en zal genieten haha ik vind het nu al leuk als ie over de baby praat vooral tegen een ander. Hoe vind jij het beeld van je vriend met een baby? Nee daar heb je nu inderdaad niks aan. Ben het met je eens dat dat te duur is vor iets wat je zo kort draagt...blijf me nog steeds verbazen hoeveel die dingen kunnen kosten.. Hopelijk kan je wat vinden. Mijn taken zitten er weer op voor vandaag Heb nog even naar het hartje geluisterd en het leek wel alsof de kleine allemaal koprollen aan het maken was ofzo haha moest hem steeds volgen met de doppler. Hij beweegt in ieder geval veel nu nog voelen.. Veel succes bij de tandarts!