Hoi Hoi... We hebben de tandarts weer overleefd en weer een stralend gebit De lente op gang? Dan moet je nu niet naar buiten kijken haha, wat een droevig weer maar het schijnt morgen en donderdag weer mooi te worden. Vonden ze jullie huisje wel mooi worden? Inderdaad, het is dat de kaartjes gratis waren want normaal betaal je 13,- entree, vindt ik best wel duur voor zo'n park. Als je dan als gezin gaat ben je al gauw 50,- kwijt alleen al aan entree en dan zie je dus amper wat haha. Oh ik ken dat verhaal helemaal niet, zoiets wordt dan altijd interessanter als je het verhaal erachter kent . Klinkt als een gezonde opvoeding nu inderdaad afwachten of we het ook zo gaan doen haha! Haha ik hoop ook dat het gewoon een meisje blijft maar soms twijfel ik nog wel hoor, 7 mei de 20 weken echo dus als ze dan nogmaals zeggen dat het een meisje is dan ga ik het wel geloven. Ik durf ook nog niet zo goed meisjes dingetjes te kopen, stel dat het toch opeens een jongen is haha! Ja verdoving is verschrikkelijk en normaal zit ik met zweet overal op de stoel maar ik had niet mijn eigen tandarts en ik moet zeggen dat ze echt heel lief en geduldig was. Ze vertelde netjes wat ze ging doen enzo, ik zat er wel relax. Verdoving was lichter ivm zwangerschap en duurde ook niet heel lang voordat het weer was uitgewerkt dus dat is ook wel fijn. Goede ervaring dus, gelukkig hoef ik pas in november weer haha! Ja je durft niet zoveel bij een kind van een ander haha. Moeders zit dan ook echt op te letten of alles goed gaat . Eigen kind is toch anders. Pff ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat worden . Leuk is dat he dat hij over de baby praat. Mijn vriend praat er nog niet zoveel over want hij is bang dat hij zich verspreekt in wat het wordt haha. Maar als ik zie hoe hij met mijn neefje omgaat, daar kan ik echt van genieten dus met een eigen kindje zal het helemaal super zijn. Ben ook echt benieuwd hoe zijn ouders zullen zijn, dit is de 1e voor ze en ze zijn zo blij en door het dolle heen. Ze zijn hele andere mensen dan mijn ouders dus ben wel benieuwd. Ja echt duur he, voor dat fftjes dat je het aan hebt. Zit nu ook na te denken of ik straks als ik naar Turkije ga gewoon in een bikini ga of dat ik zo'n tankini/badpak koop. Ook zo moeilijk... Wat leuk dat je hem helemaal moest volgen haha, het wordt dus een zwemmertje ipv een voetballertje !! Ik ga vanavond ook weer is luisteren, ben de laatste dagen wat onzekerder geworden en kreeg vanmorgen ook een steek in mijn buik.. zal vast wel niets zijn maar ben een beetje onzeker geworden . Nog wat leuks gedaan gisteren? En vandaag nog iets leuks op de planning?
Goedemorgen, Hoe gaat het? Beweegt de kleine meid nog lekker? Gelukkig heb je de tandarts overleefd, altijd heerlijk als zoiets er dan weer op zit. Voor een half jaartje er weer vanaf? Haha ja denk dat ik het iets te hard geroepen heb...echt nederland weer he. Ja ze vonden het inderdaad mooi worden maar wisten niet dat we nog een aparte ruimte hadden voor de babykamer en dachten dat we het bedje beneden in de woonkamer zouden zetten Ja het is erg prijzig allemaal! Het is eigenlijk niet meer leuk om eens een dagje naar een dierentuin of pretpark te gaan en je echt voor alles moet betalen. Ja op een of andere manier trok dit mijn interesse wel, denk dat het ook meer de manier is hoe alles is gegaan daar en het is dat ik het bij een nascholing hoorde en verder ging kijken maar anders had ik alleen geweten dat Artis toen al bestond en meer niet haha maar ja om eerlijk te zijn... voorheen kwam ik er erg weinig omdat ik het te duur vind en nu kan ik er gratis in dus dan ga je ook sneller er 'even' heen. Ja is ook maar net hoe het kind er op reageert misschien werkt het wel helemaal niet! Mijn schoonouders hebben ook uiteindelijk de manier van opvoeden moeten aanpassen omdat het totaal niet werkte, nu vind ik persoonlijk dat het wel heel ver ging..ze mochten bijv. geen tv kijken of radio luisteren, geen snoep etc. kortom heel weinig haha Ja als het met de 20weken echo nog een meisje is dan moet dat inderdaad echt zo zijn! Is het nu al duidelijk te zien eigenlijk? Bij ons is het zo duidelijk dat het eigenlijk niet anders kan en anders moet er iets niet kloppen daar als het wel een meisje is haha Wat fijn dat je een goede ervaring hebt gehad bij de tandarts, de mijne verteld ook altijd wat ie allemaal doet en als ik even wil stoppen ofzo hoef ik me hand maar omhoog te steken maar nerveus en bang blijf ik wel Is je eigen tandarts niet zo? Ja inderdaad dus dan blijf je eigenlijk stilletjes zitten totdat moeders de baby weer overneemt Haha dan begrijp ik je vriend wel, zou wat zijn.. hij juist degene die liever z'n mond houd verspreekt zich Als ie nu al zo leuk met je neefje omgaat dan denk ik dat je heel wat zal glimlachen met jullie meisje. Ik vind het heerlijk, me vriend praat er niet vaak over maar als ie het dan doet dan zie je toch dat ie trots is en blij en in het begin miste ik dat bij hem dus nu zou ie er van mij uren over mogen praten Wat leuk dat het voor zijn ouders hun eerste kleinkind is! In wat voor opzicht zijn ze anders? Ja ik vind het belachelijk...ze proberen er echt een slaatje uit te slaan haha dus als het even kan koop ik gewoon iets normaals voor een leukere prijs. Ik zal binnenkort ook wel toe zijn aan nieuwe bh's want echt lekker zit het niet meer al een tijdje maar denk dat ik het nog even met normale bh's ga proberen. Ikzelf zou voor een tankini gaan of badpak, zo is je buik toch ook een beetje afgeschermd maar aan de andere kant...je buik is nu nog niet enorm toch? Ja weet niet wat ie allemaal aan het doen is hoor, hij had het in ieder geval prima naar zijn zin hahah Ik las trouwens dat vanaf de 18 weken de baby haar oogspieren traint en daardoor scheel kan kijken ennnn ze zal het nu kunnen voelen als je over je buik aait en daar op kunnen reageren, waarschijnlijk heb je ook die mail vast gehad Ben je onzekerder geworden door de steek of een andere reden? Ik heb ook af en toe nog steken hoor, wanneer krijg je het? Ik heb het vooral als ik bijv. verkeerd opsta en heb ook af en toe pijn in me buik. Gisteren niet zoveel eigenlijk, heb wel een kinderwagen besteld voor een koopje maar of het wat is is de vraag...heeft helaas wel adapters voor de maxi cosi maar ik ga even kijken of het inderdaad zo makkelijk is als die man zei.
Hoi, Hier alles goed hoor . De kleine niet echt gevoeld maar ik wacht rustig even af.. zal vast wel nog een keer komen haha! En jij, voel je je kindje al? Ja gelukkig weer voor ruim 6 maanden er vanaf. Ben altijd zo blij als dat weer geweest is . Ja zon komt niet echt door he, maar las dat het morgen en donderdag mooie dagen worden. Haha dachten ze dat? Dus ze waren verbaasd dat jullie nog een ruimte hadden gemaakt? Had je vriend dat niet aan ze verteld of spreken ze elkaar niet zo vaak? Wel leuk dat je ook gratis toegang hebt en als je er in de buurt woont ga je er inderdaad sneller heen. Ik ben gek op dierentuinen . Denk dat ik later ook wel met onze kleine meid veel er naar toe ga. Is ook allemaal duur tegenwoordig, valt me nog mee dat ik elke keer zo druk overal is, dan zie je op zo'n moment echt niets van de crisis haha (gelukkig maar). Oh jee, dat is wel een hele strenge opvoeding, wat voor opvoeding hadden ze eerst dat dat niet werkte dan? Mijn kind mag later echt wel radio luisteren of tv kijken. Ik wil wel proberen dat ze zo laat mogelijk pas achter een computer/ipad gaan zitten, je raakt zo snel verslaafd aan die dingen, dan schop ik ze gewoon naar buiten om lekker buiten te spelen. Lijkt me wel erg leuk om later lekker met ze te gaan knutselen en naar de kinderboerderij etc. Heb er zin in . Volgens die vrouw is het 100% een meisje, kon niet missen zei ze.. 3 streepjes zoals een halmburgertje maarja misschien had ie nog wel een klein *** dat niet zichtbaar was haha. Mijn eigen tandarts is iets hard handiger en wil het meestal snel doen dus je weet nooit wat hij gaat doen, hij trekt en sjort ook wat meer in je mond haha. Dus heb nu ook aangegeven dat ik die vrouw wil. Ja ik denk dat het met mijn vriend wel goed komt, hij noemt haar nu al zijn kleine meisje dus dat zal vast goed komen haha. Voor mannen is het toch anders he en praten er minder over. Mijn vriend begint het er wel steeds meer over te hebben maar alles is nu ook zo definitief, je ziet een buikje, je bent bezig met de kinderkamer en over alles aan het nadenken, dat maakt het wat echter voor hem. Zijn ouders zijn heel zorgzaam en hebben veel contact met elkaar. Mijn ouders zijn wat vrijer en doe waar je zin in hebt, we hebben wel veel contact maar toch anders dan met zijn ouders. Ja belachelijk duur he en na borstvoeding geven hou je theezakjes over en kan je de BH's niet eens meer gebruiken hahaha. Ik denk toch dat ik gewoon voor een bikini ga, mijn buik is dan idd (hopelijk) niet zo groot en heb ook (nog niet haha) geen straie en ik hoor van velen dat zo'n tankini omhoog kruipt en lijkt me ook niet fijn om zo'n nat shirtje aan te hebben als je het water uitkomt. (voelt op dit moment allemaal borreltjes en kriebeltjes hihi ). Haha ja die mail heb ik ook gehad, grappig he hoe zo'n klein dingetje uitgroeit tot een mooie baby en 18 jaar later alweer volwassen is . Echt wonderlijk hoor!! Ben wel een beetje onzeker geworden, ik weet wel dat het erbij kan horen maar heb eigenlijk nog geen enkel steekje of pijntje gehad dus dan ga je twijfelen.. zal het allemaal wel goed zitten. Ik had het toen ik opeens opstond en trok ook gelijk weer weg, zal ook wel je banden zijn . Wat leuk! Wat voor kinderwagen heb je besteld? En waar...?? Wij gaan als ik terug kom van vakantie een kinderwagen kopen. Hopelijk hebben we een leuke aanbieding want vindt alles al zoveel geld kosten. En, is je vader druk bezig? En hoe was het gesprek bij de psychiater? En hoe gaat het nu met je gesprek? Ik ben weer lekker aan het werk tot 17 uur en ga daarna sporten. Mijn vriend rijdt straks naar ikea want die heeft een soort van lounge stoelen gezien toen we er zaterdag waren en die wil hij perse hebben hahaha. Sukkeltje af en toe hoor..............!!
Ja uiteindelijk zal je haar steeds vaker voelen, las ook in die mail dat ze 20 weken gemiddeld aanhouden. Ik voel nog steeds niks maar hou het in de gaten Ja lekker he, ik vind tandartsen maar niks bah.. Wat raar dat jouw tandarts zo is! Geef je groot gelijk dat je bij die vrouw wilt, toch wel zo belangrijk dat ze zo met je omgaan als je bang bent of iets. De mijne kent mij al van kleins af aan dus weet ook hoe ik precies in elkaar zit Haha ja die vroegen zich dus echt af hoe we dat allemaal gingen doen We zullen vast weleens de planning verteld hebben maar misschien hebben ze het niet goed begrepen Me pa heeft weer niks gedaan vandaag....we hadden spullen gehaald en toen was het ineens van nou dan moeten we maar even kijken wanneer we beginnen he? Me vriend en ik stonden echt met onze mond vol tanden...maar goed ik ga nu de vriend van me oma en me broer vragen of zij met de kinderkamer willen beginnen en als me pa dan nog niet klaar is bekijkt ie het maar en mogen zij dat ook doen. Ik hield graag aan een planning vast maar dat gaat dus niet werken maar als die vriend van me oma erbij is weet ik dat die 2 wel zullen doorwerken dus ik blijf kalm Ja dat verbaasd mij ook dat ondanks dat het duur is de mensen wel volop komen. Als je een dierentuin hebt waar je regelmatig heen gaat kan je ook beter een jaarkaart nemen. De opvoeding eerst was dat ze niks mochten en zijn broer bijv. die werd enorm opstandig en ze gingen dingen stiekem doen dus later werd het allemaal wat losser. Ik denk dat ik het net zoals jou wil doen ook met het knutselen etc. gamen mag maar als het mooi weer is gaat ie lekker buiten spelen. Ik was ook al vroeg met gamen maar wist het allemaal mooi af te wisselen en hing niet dagenlang achter dat ding. Haha nou het zal vast wel goed zitten als het al duidelijk was en anders loopt ie achter in de groei Wat lief dat ie haar al zo noemt! Ja nu kan ie er niet meer omheen he en als hij straks ook de baby kan voelen dan is het helemaal compleet. Als ik het zo hoor moet het een leuke lieve vader worden. Ik was even bang dat je het op een negatieve manier bedoelde met zijn ouders maar zo te horen is dat niet het geval. Dat word opvullen met zakdoekjes Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben, soms voel ik me zo gierig omdat ik niet veel geld eraan wil uitbesteden hehe Oh ja daar heb je ook een punt dat het misschien wel omhoog kruipt...ja of gewoon bikini en dan zo een spaghetti truitje waar je ook eventueel mee zou kunnen zwemmen, denk dat ik dat maar ga doen voor centerparcs. De baby of dat je niet kan wachten tot je lekker op vakantie bent? Ja als je het nog niet eerder hebt gehad dan begrijp ik dat je gaat twijfelen. Dat opstaan klinkt als bandenpijn, bij mij is dat wel het geval dan maak je waarschijnlijk toch net een verkeerde of te snelle beweging. Ik heb een Bransson kinderwagen besteld bij prijskiller, in totaal iets meer dan 200 euro met de maxi cosi en adapters erbij. Gesprek bij de psychiater ging goed en stelde zoals altijd niet veel voor, is weer verplicht omdat ik de anti depressiva nog slik. Haha nou als het lekkere lounge stoelen zijn Veel plezier vanavond bij het sporten.
Ja leuk hoor. Lijkt me zo raar als je vanaf de buitenkant ook kan zien dat de kleine beweegt . Tja die van mij ken ik ook al van kleins af aan maar kan me niet herinneren dat hij altijd zo hardhandig is geweest. Ach nu die vrouw op maandag werkt plan ik gewoon alles in op maandag . Aaah heeft hij weer niets gedaan? Alleen spullen gehaald? Wat jammer zeg, was leuk geweest als er gelijk wat gedaan werd. Wat ging hij doen dan? En wat voor spullen hebben jullie gehaald, klusspullen? Jaa Kalm blijven hoor denk aan je kleine man!! hihi... En inderdaad, dan gewoon via de vriend van je moeder en je broer doen. Als het maar af is voor jou . Jaarkaart is inderdaad altijd goedkoper maar velen zijn weer bang dat ze niet vaker gaan en kopen dus toch per enkele keer. Maar idd, ben alleen maar blij dat de dierentuinen en pretparken en nog niet onder lijden. Haha tja als je iets verbied dan wordt het vaak stiekem gedaan haha dan heb ik liever dat ze het wel doen waar ik bij ben of in mijn huis ipv stiekem. Inderdaad, mooi weer lekker buitenspelen en bij slecht weer gamen of gezellig met zijn allen wat doen. Ik denk dat mijn vriend ook een lieve vader wordt maar ik denk iets te lief haha dus daar moeten we straks nog even afspraken over maken, ik zie al gebeuren dat ze elke keer naar pappa rent omdat ze weet dat pappa toch overal ja op zegt haha. Nee positief anders hoor, soms beetje benauwend van pff.. laat ons even zelf de dingen oplossen of doen maar ze zijn schatten van mensen. Nee je bent niet de enige denk een hoop vrouwen hoor, het is toch ook gewoon zonde? het is allemaal al duur zat zeg. Ik ga binnenkort even mijn zomerkleren passen, kijken of het nog een beetje staat en wat ik voorlopig even in de kast kan laten en dan kijk ik wel of ik er nog iets bij wil hebben. Heb nu gewoon allemaal van die lange truitjes waar ik weer een truitje over doe, die kan ik daarna ook gewoon aan . Haha allebei. En dat ik op vakantie ben maar ik kan helemaal niet wachten tot ze bij ons in de armen ligt. Lijkt me zo gaaf en mooi... Ik denk inderdaad ook verkeerde beweging of te snel opgestaan. Heb er verder geen last meer van gehad dus begin al weer gevoel te krijgen dat alles gewoon goed gaat . Wat een leuke kinderwagen!! En zo niet duur..... dat scheelt nogal.. zijn het luchtbanden of wel plastic? Ik ken dat merk helemaal niet. Wanneer krijg je hem binnen? Laat me even weten hoe je hem vindt.. Goed om te horen dat het bij de psycho goed was, inderdaad even korte evaluatie hoe het gaat. Maar wel prettig dat ze dat doen en je niet aan je lot overlaten van die komt er wel. Je bent er natuurlijk al maar zo houden ze wel een beetje zicht. Mocht het niet goed gaan dan weten ze het ook gelijk. De loungestoelen komen vanavond pas haha Ikea komt ze brengen want ze paste niet in de auto . Ben dus benieuwd hoe groot ze zijn hahaha!! Gister lekkere avond gehad, even gesport, de hortensia's in de voortuin zijn weer bijgesnoeid voordat dat straks gaat bloeien. Tuin klaar gemaakt voor de ontvangst van de stoelen ... en even financiën op orde gebracht en toen lekker naar bed gegaan. Vanavond heb ik IPL brr..... maar het is voor een goed doel . Nog een dikke week en je hebt je 20 weken echo, spannend!!!!! Hoe gaat het met je? Het wordt een supermooie dag zeggen ze dus geniet van de zon!!!!
Ja dat lijkt me ook heel apart, had het er gisteren nog met me psychiater over. Je ziet het op filmpjes maar hoe zou het zijn als het bij jou gebeurd? Hmm apart..misschien is ie een beetje boos en wilt ie dat afreageren op zijn patienten Gelukkig is die vrouw er nu en anders hem duidelijk maken hoe jij het wilt. Bij mij hebben ze ook een vrouw die het voorwerk doet, mondhygieniste? Zij was ook hardhandig en mijn zenuwen liggen een beetje bloot bij mijn 2 voortanden (onder) en dan ging ze daar lekker overheen met veel pijn enzo en ik had haar al eens aangegeven dat ik liever heeft dat ze wat voorzichtiger deed en toen bleef ze een keer met die hak in me lip hangen en schoot ik toch even uit me slof haha sindsdien doet ze het voorzichtig Ja we hadden klusspullen gehaald en het was de bedoeling dat we dan verder zouden gaan en toen kregen we dat ineens en volgens mij heeft ie verder niks gedaan thuis ofzo.. Ik kan er nu wel om lachen, laat alleen maar weer zien dat ik ook nu niet op hem kan bouwen en dat was ik wel gewend van hem En inderdaad af is af en stel dat zij wel zijn klusjes moeten doen dan moet ie niet gaan zeuren, heb er nu maling aan. Ja je moet wel een jaarkaart nemen als je zeker weet dat je zo vaak gaat dat je dat geld eruit haalt anders is het ook weer zonde. Als het nu wat goedkoper word dan is het weer leuk om zo een dagje te doen Al zou ik straks zelf ook met ons kindje dit soort dingen gaan doen of het nou duur is of niet, het is toch leuk zoiets zeker voor hun. Inderdaad zo denk ik er ook over haha Hahah ja daar moet je inderdaad voor oppassen, als ze dat door heeft zal ze veel gebruik maken van papa en daarnaast zal jij vaker de boeman zijn en papa nooit. Ooow op die manier, ja dat is minder dat ze zich er dan mee bemoeien ook al is het goed bedoeld, wie weet nemen ze straks wel een stapje terug. Denk dat je het ook zo moet doen, ik probeer het nu ook met dingen die ik koop dat ik het straks ook gewoon nog aan kan. Zo zonde anders..en straks ga ik denk ook lekker aan de leggings. Haha als je het erover hebt laat ze even mooi van zich horen, voelen Gelukkig maak je je nu minder zorgen en als het je toch niet lekker zit bel je gewoon de vk toch? Ja als ie goed is is het een koopje toch?! Het zijn luchtbanden en als het goed is heb ik hem vandaag binnen. Laat je wel even weten hoe hij is. Inderdaad even een evaluatie en mocht er wat zijn dan kan ik ook altijd bellen enzo maar (even afkloppen) ik heb het niet nodig gehad. Zij zei trouwens ook dat het heel normaal is dat je onrustig slaapt tijdens je zwangerschap en straks dan door de buik die in de weg gaat zitten, zoveel mogelijk rust pakken was haar advies haha Ze was in ieder geval blij dat ik er weer goed uit zag, de vorige keer was dat helemaal niets Zoals ik eruit zag zo voelde ik me ook haha gek als ik er aan denk hoe ik die eerste 3 maanden dacht en hoe ik nu denk. Ik heb echt zo hard geroepen dat er NOOIT een 2e komt hahah Wel relaxed dat ze zo snel zijn met bezorgen! Ben ook benieuwd dan als ze niet in de stoelen passen Het is voor jou dus nog een hele verassing? Jullie zijn nog even lekker bezig geweest dus gisteravond Wat is IPL? Hahaha je maakt me zenuwachtig!! en voor jou 5 dagen erbij wat ook niet zo lang meer duurt! Het gaat wel goed, me broer en die vriend komen straks even wat dingetjes in huis doen en dan kan ik waarschijnlijk lekker beginnen met de schoonmaak maar dat doe ik vandaag nog even niet Heb best wel een rotnacht gehad dus ik ga lekker toekijken Hoe gaat het met jou?
Ja nog een paar weken en dan gaan we dat ook meemaken . Vind ik toch wel een prettig idee, als je het voelt bewegen weet je vaak dat het goed is . Ja of hij heeft het gewoon druk en wil alles snel doen haha. Geen idee waarom maar nu die vrouw dus helemaal prima zo. Oei vooral als je zenuwen bloot liggen is dat echt geen pretje nee, bah! Gelukkig maar dat ze nu wel voorzichtig doet, naar de tandarts gaan maak je er ook niet leuker mee. Je moet er nu ook even maling aan hebben en aan jullie zelf denken. Als de klusjes af zijn kan je lekker genieten. Lekker schoonmaken, altijd heerlijk als het af en schoon is. Ja ik wil ook met ons kindje leuke dingen doen hoor, maar ook gewoon lekker naar de geitenboerderij of naar het strand, als je dan gewoon een koelboxje meeneemt met lekkere dingen hoeft zo'n dag helemaal niet duur te zijn. Mijn vriend en ik rijden vaak naar Wijk aan Zee als het strandweer is, dan huren we 2 strandbedjes, koelbox mee met drinken, chipjes en broodjes en dan heerlijk de hele dag genieten. Anders krijg je elke keer dat je een vette hap gaat eten en dat hoeft nou ook weer niet elke keer voor mij, alhoewel het erg lekker is haha! Haha ja mamma is niet lief... dat ga je dan krijgen hahaha dus nee daar gaan we nog even afspraken over maken, zegt de een nee dan blijft het bij een nee, ook al ben je het er op dat moment niet mee eens. Ja ik zit nu ook al aan de leggings, van die thermo leggings, lang truitje erover en een truitje of vestje en klaar is kees. Heb wel een mooi zwart jurkje gekocht speciaal voor zwangere, vond hem zo mooi dus kon die niet laten liggen . Ik voelde vanmorgen ook weer allemaal belletjes en kriebels en plopjes dus maak me niet zoveel zorgen meer en tja ik kan er ook niets aan doen mocht het wel fout zijn dus we wachten gewoon lekker de 20 weken af. Hoop zo dat alles goed is, las net op dit forum dat mensen hun zwangerschap na de 20 weken echo moesten afbreken ivm afwijkingen en dan denk je ook weer, ja dat kan ook ons zomaar gebeuren maarja als je daar stil blijft staan kan je ook niet genieten. Heb je je kinderwagen al binnen???? Welke kleur heb je gekozen? Hahaha ja beroerd zijn is ook niet fijn en dat zal je straks tijdens de bevalling wel nog een keer roepen, nooit meer een tweede ... Ik denk dat ik zo'n voedingskussen ga kopen, die kan je gebruiken tijdens de borstvoeding maar ook tijdens het slapen voor jezelf als je buik te groot wordt. Lijkt me heerlijk! Hopelijk krijgen we nog veel lekkere nachten voordat de ellende begint haha. Ja ik ben benieuwd hoe ze eruit zien maar ze komen tussen 19:00 en 22:00 dus hoop om 19:00 uur, kunnen we even bakje koffie buiten drinken op de nieuwe stoelen. Wat een weertje he! Zalig...!! IPL is ontharen dmv een laser. Mijn oksels doe ik daar al een tijdje en heb nog maar paar behandelingen te gaan alleen heb ik beetje verzaakt sinds ik weet dat ik zwanger ben dus nu eindelijk afspraak gemaakt voor vanavond. Dan gaan je haartjes dood en komt het als het goed is (nooit voor 100%) niet meer terug. Heerlijk! Sorry dat ik je zenuwachtig maak hoe laat hebben jullie de afspraak? Zal vast allemaal goed zijn met jullie kleine man! Jaja nog 2 weken en we zitten al weer over de helft, wat gaat de tijd dan toch snel he? Oh rotnacht gehad? Qua niet kunnen slapen? Je hebt alle tijd om schoon te maken, als ik jou was zal ik even gaan genieten van het heerlijke weer, het weekend wordt het weer kouder. Even meepakken wat je pakken kan . Ja hier gaat het goed, totaal geen zin om te werken met dit weer en ik zit alleen dus minder gezellig maar goed, genoeg te doen dus ik vermaak me wel. Voel me ook goed en begin steeds meer energie te krijgen dus dat is lekker.
Inderdaad vooral als je in de tijd komt dat je de baby zovaak per dag moet voelen dan ben je toch wat gerustgestelder denk ik. Als ze me nu vragen hoe het met de baby gaat dan zeg ik wel goed denk ik. Ja inderdaad, lekker zo laten. Laat de mensen die niet bang zijn maar naar hem toe gaan En is inderdaad niet lekker nee, groeit helaas ook niet terug! Ze kwamen er te laat achter dat mijn tongbandje te kort was en dat daardoor het tandvlees naar achteren werd getrokken, inmiddels is dat bandje doorgeknipt maar ja het blijft wel verder zo. Ja dat ga ik nu ook zeker doen, na koninginnedag willen ze gaan beginnen met de babykamer, heb daar wel vertrouwen in want die vriend is wel van het doorwerken Morgen komen ze nog even de nieuwe douchekop er op zetten en dan kan ik lekker aan de schoonmaak. Een dagje uit hoeft inderdaad heel weinig te kosten en zulke dingen zijn ook heerlijk toch, als de zon schijnt maakt dat alles veel beter Haha dat lijkt me inderdaad een goed idee of dat jullie het eerst samen alsnog even bespreken. Zo ging het bij ons ook zeiden onze ouders nee dan kregen we het wel voor elkaar bij oma en dat kan je zo verpesten! hahah Lekker en vandaag kan een legging helemaal! Ik ben een koukleumpje dus ik hou het nog even bij de broeken Dus je gaat straks lekker pronken met je mooie buik in een mooi zwart jurkje Wat leuk dat je het weer gevoeld hebt, ze is in ieder geval lekker actief dan. Als je al die verhalen hoort/leest is dat best wel eng ja eigenlijk alleen al daarom zouden ze best nog een echo tussendoor mogen doen, nu zit je toch ruim 2 maanden in spanning. Ik probeer die verhalen nog steeds te ontwijken want ik ga mezelf gek maken dan. Heb hem nog niet binnen maaarrr als ze op tijd zijn moeten ze er met een paar minuten zijn Heb zwart gekozen. Haha ja dat denk ik ook en misschien nog wel in de laatste 3 maanden. Oh dat lijkt me ook zo lekker ja, had het laatst in een film gezien en had zoiets van hmm...ja die moet ik hebben Zou wel fijn zijn als we nog even goede nachten krijgen ja Ja nu is het er een heerlijke avond voor. Zal duimen voor je dat ze er vroeg zijn en hoop dat je ze leuk vind! Ooh dat, geen idee dat ze dat ook zo noemen Doet het pijn of valt het mee? Wel lekker als je je niet meer hoeft te scheren ja...over scheren gesproken heb jij ook het idee dat het sneller groeit sinds je zwanger bent? Haha maakt niet uit hoor daarnaast herinner je me er ook aan dat het niet zo lang meer duurt als het lijkt! Ik heb vooral zin om hem weer te zien en nogmaals te horen dat het echt een jongetje is verwacht geen andere gekke dingen..hoop ik.. en datzelfde geldt vast voor jullie kleine meid! En jemig! Nu ik hoop de agenda kijk is het gewoon al volgende week!!! 10.20 uur jij? Ik ben zo de dagen kwijt dat zelfs morgen ver weg lijkt haha De tijd gaat ontzettend snel pff waarschijnlijk omdat we ons nu goed voelen. Voor we het weten zijn we echt mama en lopen we rond met onze kindjes Weer heel onrustig geslapen en bloedheet, moet even het wintergedeelte eruit halen van de deken. En de laatste nachten praat ik weer continue in me slaap, word er zelf wakker van hahah Ja na het weekend of na koninginnedag ga ik er lekker mee beginnen, heb nog genoeg te doen deze week dus verder pak ik me rust. Zit je de hele dag alleen? maar goed dat je dan dingen te doen hebt anders verveel je je ook alleen maar en je hebt iets leuks om naar uit te kijken vanavond. Al plannen voor het weekend?
Goedmiddag dames.... o ik schaam me dat ik niet eerder wat heb neergezet.. drukte, moeheid , problemen met oudste enz.. mar goed geen echt excuus uiteraard...soms wilde ik net wat er op gaan zetten kwam er weer wat tussen, of dan weer te moe om de moed ff te hebbe ff achter zw te zitten..mar ja.. nu ben ik er Vandaag mn controle gehad.. ja wel alles was goed.. een hb van 7,7 waar ik erg trots op ben..alleen het enige was dat ik rhesus c negatief heb/ben. met 27 wk nogmaals laten prikken. heb hier geen ervaring mee, ze doen dit namelijk sinds 1,5 jaar zij de vk..mar goed we wachten af. verder nooit echt problemen ondervonden dus hopen nu ook gewoon goed gaat. afgelopen weekend, dacht ik dat k de kleine gevoeld heb..maar k kan t niet echt meer plaatsen of dit nu bij de jongste ook was of niet.. t lijkt mij erg vroeg, maar ja je hoort ook wel vaker hoe meer kids hoe eerder..en bij de 3e was t ook rond de 15 a 16 wk. Hartje was helemaal top.. ben zo blij.. alleen moet k mezelf schop onder mn hol verkopen.. t roken lukt nog steeds niet het stoppen. k ga misschien toch mar met manlief over hebben om t anders samen te doen, kunne we elkaar sterk houden. Hoe gaat t met jullie verder? Al druk aan t spulletjes kopen? haha ik wel hoor. blijft wel mijn ding.. lkkr beetje rondsnuffelen. K mag nu ook voor feestkleding gaan (positie) mn schoonzusje trouwt 2 weken voor uitgerekende datum hahah 1 dag voor verjaardag van de oudste.... ..owja en werk.. brr ze zijn behoorlijk me dwars aan t zitten, overweging toch mar maken om na verlof op te stappen en ander werk te zoeken en nu ga ik even heerlijk buiten in t zonnetje zitten met mn oogjes dicht hoop weer snel hier bij te praten..de drukte is weer aardig gezakt
Daar is ze! Als je het druk hebt of moe bent dan is dat gewoon zo toch, kan gebeuren. Is alles nu goed met de oudste? Wat fijn dat alles goed is met de baby! op dat rhesus c negatief na dan maar als het goed is krijg je prikken toch als het tegen je gaat werken? Wie weet heb je de baby wel al gevoeld, inderdaad wat jij al zegt dat je het meestal al eerder herkend en ik las ook al verhalen over 14 weken. Troost je want bij ons lukt het ook nog niet om te stoppen...bij mij hebben ze het ook een beetje opgegeven geloof ik en lijkt het ineens niet zo erg te zijn... Wat jammer dat ze zo op je werk doen! Gaat het nog om de vakantiedagen of zijn het nu ook andere dingen? Je moet doen wat goed voor jou is, als je weggaat is dat hun verlies en niet de jouwe. Gefeliciteerd met je schoonzusje! Word nog even een feestje voordat je gaat bevallen Leuk, leuk! Hier gaat het goed, verbouwing schiet niet zo op maar heb andere mensen om hulp gevraagd en na koninginnedag zullen ze beginnen. Kinderwagen heb ik net binnen gekregen maar staat nog bij de buurman die nu waarschijnlijk de hond aan het uitlaten is. Fijn om weer iets van je gehoord te hebben!
Inderdaad, dan weet je wel dat het goed zit, tenzij je je kindje weer niet zoveel voelt haha maar goed, daar gaan we maar niet van uit. Haha ja ik zeg ook altijd, wel goed denk ik . Ja hoe weet je dat nou? Dat weet je pas als hij/zij eruit is . Ojee wat is een tongbandje?? Dat stukje onder je tong? he klinkt jakkie.. Maar heb je nu nog ergens last van of alleen als zij erover heen gaat? Wat een lekker idee dat ze na qday met de kamer gaan beginnen. Welke kleuren ging je ook alweer doen? (zal het vast al gevraagd hebben). En heerlijk, schoonmaken en dan ben je daar ook weer klaar mee! Hahaha ja maar oma's hebben een speciale functie he, dat zegt mijn moeder altijd... alles mag en nee zeggen komt niet voor . Ben benieuwd hoe mijn mams ons kindje gaat opvoeden op de vrijdag haha! Maar van oma mag het wel , nou dan ga je lekker naar oma hahaha! Ik ben ook een koukleumpje hoor maar die thermoleggings houden de kou uit je benen, dus net alsof je een broek aan hebt . Ja als het mooi weer wordt kan ik hem wel aan denk, ben benieuwd hoe die staat. Ja die verhalen moet je eigenlijk ook niet lezen ... Inderdaad, echo tussendoor zou mooi zijn maar wij hebben natuurlijk bij 16,5 week nog echo gehad dus dan zit er wat minder tijd tussen. Hoorde dat ze vroeger helemaal geen echo's hadden dus ben blij dat we dat nu wel hebben haha. En? Is je kinderwagen binnen? Rijdt het lekker? Ziet ie er mooi uit? Ja proost op de mooie nachten nu het nog kan . Mijn haargroei lijkt juist minder maar het gekke is, want daar had mijn zus het laatst over, bij een jongetje groeit je haar sneller (mannelijke hormonen) en bij een meisje juist langzamer, wellicht dat daarom je haar sneller groeit? Weet niet of het waar is hoor maar zoals ik het nu lees wel haha. Jaa joh, je hoeft nog maar een weekje te wachten hoor . ik nog ruim 1,5 maar tijd gaat zo snel, schiet weer lekker op. Oh lekker in de ochtend....!!! Dat is lekker, dan hoef je niet de hele dag te wachten. Ik pas om 14:45 uur ivm mijn werk. Dus ik denk dat die dag niet snel genoeg gaat straks haha. Jaaa voor je het weet lopen we niet meer met een dikke buik maar met een dikke kinderwagen haha! Zoo'n zin in... wel foto'tje plaatsen als hij er eenmaal is he? Hadden jullie het nog over de naam gehad? En heeft je vriend al het 'ongeboren vruchtje' erkend? Hmm niet fijn dat je zo slecht slaapt, winterdeken eraf is een goed idee, heb ik ook sinds dit weekend en slaapt een stuk lekkerder, luchtiger en minder warm. Niet het gevoel dat er een zwaar deken op je ligt. Haha en waar praat je over dan of weet je dat niet? Ja normaal zit ik alleen op de vrijdag alleen maar collega heeft vandaag geruild met gisteren waardoor ze nu vrij is en ik dus alleen zit. Nog niet heel veel plannen voor het weekend. Gaan sowieso vrijdagavond even lekker uit eten, waren gisteren 8 jaar samen dus even ergens lekker relaxen en zaterdag gaan we voor de vloeren kijken. Denk dat we daarna het bedje gaan schuren zodat we die ook kunnen schilderen. Volgende week woensdag komen mijn schoonouders en dan is het wel leuk als ze het bedje ook al in elkaar zien in de kamer. Dus denk dat we daar mee bezig zijn . jij???
Jaa daar ben je weer . We vroegen ons al af of alles goed ging. AUB niet schamen en schuldig voelen, druk is druk en je bent niet verplicht om hier iets op te zetten hoor haha! Ojee problemen met de oudste, ernstig of gaat het inmiddels al weer beter? Wat is hb? En wat houdt rhesus C precies in? Is dat erg? Ze zeggen inderdaad dat als je al kindjes hebt je je kindje sneller kan voelen.. wat leuk zeg! En wat goed dat de controle verder goed was. Ja misschien inderdaad verstandig om het er ook met manlief over te hebben, met zijn 2en stoppen is vaak beter en sta je steviger in je schoenen. Helaas roken wij ook allebei nog . ik wil voor de 20 weken echo (7 mei) gestopt zijn dus ik hoop dat het lukt. Wat leuk dat je schoonzusje gaat trouwen en natuurlijk gefeliciteerd! 2 weken voor de uitgerekende datum? Dat gaat nog spannend worden haha, zijn je andere kindjes op tijd of te vroeg/te laat geboren? Wat vervelend dat je werk zo moeilijk doet, nog steeds over die vakantiedagen??? Je moet doen waar je je goed bij voelt.. het is jou eigen keuze die je moet maken. Geniet van de zon en doe rustig aan!!
Hahaha ik lees net dat Chantal en ik bijna hetzelfde reageren Sorry had eerst haar bericht even moeten lezen haha.
Ja laten we dat maar niet doen Zo lang we ze voelen is het goed zo niet dan trekken we wel aan de bel. Ja en we zien ze niet en voelen ze ook niet regelmatig dus er valt nog weinig te vertellen. Is dat stukje onder je tong ja, moest toen ook toevallig me verstandskiezen laten trekken (onder narcose) dus hebben ze die maar meteen doorgeknipt Heb gelukkig nergens last van alleen als zij hardhandig doet Denk dat we gewoon een mooie lichte kleur blauw gaan nemen dan spelen met andere kleurtjes in knuffels etc. Hahah ja ga die dan maar lekker lastig vallen Eigenlijk is het wel zo dat oma's hun kleinkinderen een beetje verwennen, daarom is het ook zo leuk om naar oma te gaan Heb er ook een paar maar houden me benen helaas nie warm genoeg Heb je hem nog niet gepast? Ja gelukkig hebben we wel die echo gekregen maar anders hadden we ook mooi pech Dat is waar, vroeger hadden ze het niet me oma zegt dat heel vaak Zij ging pas met de 7e maand naar de verloskunde wat ook niet echt de bedoeling was hoor, lakte alle regels aan haar laars, deed alles wat verboden is maar is toch nog goed gekomen, al hoewel...als ik nu naar hem kijk Niemand zag aan haar ook dat ze zwanger was en heeft haar mond gehouden tot ze was bevallen, ze wou eerst zeker zijn of hij gezond was etc. alleen haar moeder, broer en man wisten het! De kinderwagen is binnen en na wat gepuzzel ook in elkaar Ik vind hem wel mooi en zover ik heb kunnen merken rijd ie ook wel lekker. Helaas heb ik de maxi cosi er nog niet op kunnen zetten want de adapters die ik erbij besteld heb blijken toch niet te passen dus moet daar even over opbellen. Zal ook wel even foto's plaatsen. Haha ja nu zou je denken dat dat wel klopt, zo heb ik me geschoren en zo denk ik nu al?? Heb ook enorme haaruitval trouwens.. Ja de dagen vliegen voorbij, voor mijn gevoel in ieder geval. Ik werd net wel een beetje nerveus achter die wagen, maakt het toch weer wat echter en het flitst door je hoofd heen dat jij daar straks achter loopt met jouw baby maar heb er wel erg veel zin in Zo tussendoor komen we weleens met namen maar nog niks nieuws kunnen vinden..erkennen is ook nog niet gebeurd, wil binnenkort daar even een dagje voor vrij maken. Hebben jullie dat al gedaan? Winterdeken is nu toch net even te warm, me vriend heeft het ook bloedheet en me kat ligt de laatste tijd vaak aan de andere kant dus een drama voor mij Ik kan me 2 dingen herinneren en de eerste ging ergens over en me vriend moest het terug geven, net op het moment dat ik wou gaan schreeuwen kreeg ik het door en vannacht had ik gevraagd of ie uit bed was gegaan, had blijkbaar zoiets gedroomd en hij hoort me vaker mompelen en doen, het word steeds gekker hahah Oow oke ik snap het, als het goed is ben je nu lekker onderweg naar huis Nog gefeliciteerd met jullie 8 jaar samenzijn! Moeten jullie maar even goed vieren vrijdag! Ik denk niet dat ik veel ga doen, ben de hele week al wat drukjes dus ga lekker me rust pakken denk ik.
Even een update over de maxi cosi Het moest met kracht maar de adapters zitten er op, ook moesten we een klein vierkantje er af halen want anders konden we ze niet dicht klikken. Voordeel is dat je de ene helft op de wagen kan laten en de andere helft in de maxi cosi dus is het nu alleen een kwestie van wennen hoe je het er makkelijk en snel op klikt Ik ben blij met de wagen, zeker voor die prijs!
Pff sorry voor mijn late reactie! Erg druk hier en elke keer als ik iets wil gaan typen komt er iets tussen. Ja er valt nu ook nog weinig te vertellen. Ik denk als je straks de 20 weken echo hebt gehad en je positief bericht hoort en weet dat je kindje (zover ze kunnen zien) helemaal gezond is er ook wel wat onzekerheid wegtrekt. Wat gek idee zeg dat ze dat hebben geknipt, kan je je toch nog wel gewoon normaal bewegen? haha. Wel goed dat je verder niets voelt, alleen bij haar dan maar dat is gelukkig eens in de zoveel tijd. Klinkt schattig, soort parelmoer blauw is ook mooi.. en dan witte en zilveren accessoires, lekker rustig . Haha ja oma staat vaak garantie voor verwennerij haha! Oh dat is jammer... ik vind ze echt heerlijk en verslijt ze als een gek. Ja ik heb hem wel gepast maar je moet echt wel een beetje een buik hebben wil het mooi vallen . WOW pas na 7 maanden en niemand die het zag? Gek is dat he.. vind het altijd zo apart als je die verhalen hoort van mensen waarbij je niets ziet of zelf niet wisten dat ze zwanger waren. Haha ja ik denk dat alles ook een beetje overtrokken wordt, alcohol was nooit goed en nu opeens in het nieuws dat als je 1 a 2 glazen per week wijn drinkt je kind slimmer is dan iemand die alcohol laat staan . Nou dan maar minder slim want de alcohol laat ik echt wel staan hoor. Inderdaad, wat een leuke kinderwagen maar hoezo passen die adapters er niet op? Dat is ook jammer... Heb je al gebeld met ze? Ik hoop dat je gauw de juiste adapters krijgt. Ja de dagen vliegen he!! Alweer donderdagmiddag en dus bijna weekend. Gaat zo snel allemaal. Naam komt vanzelf wel.. vaak als je opeens een naam hoort dan denk je, hey dat is leuk . Gek idee idd dat je straks met een kindje achter de kinderwagen loopt, iedereen die gaat kijken, dat hadden we met ons neefje ook al, was superlekker weer dus even ijsje gehaald in het dorp en iedereen kijkt je aan (misschien alleen gevoelsmatig) en kijkt in de kinderwagen haha. Vond ik wel een beetje raar toen maar met je eigen kind is dat denk toch anders. Nee ook nog niet gedaan maar de gemeente is bij ons alleen op woensdagavond open, doordeweeks werken we natuurlijk en volgende week hebben we bezoek die avond dus denk dat we het maar even moeten opschuiven naar 8 mei. Dan hebben we ook de 20 weken echo gehad en weten we zeker dat alles goed is. Lijkt me zo raar als dat allemaal al is geregeld en er blijkt iets niet in orde te zijn . Hahaha grappig dat je zo praat in je slaap. Ik heb er geen ervaring mee maar kan je vriend wel voorstellen dat het erg gek moet klinken haha. Thanks maar mijn vriend wil opeens niet uit eten, hij zegt: kunnen we niet leuker gewoon lekker thuis eten en avondje met zijn 2-en van maken ipv uit eten wat weer geld kost Ik zou trakteren maarja prima haha. Scheelt weer. Hoe is het met jou? Alles gelukt in het huis, en al lekker schoon gemaakt? Goed dat je een rustig weekendje inlast, kan ook weleens heerlijk zijn en vooral ook goed. Lekker relaxen!!!!
Is het je dan toch uiteindelijk gelukt Ja na een echo weet je ook weer hoe het gaat en na de 20weken echo weet je ook of alles erop en eraan zit. Als ze straks lekker gaan schoppen kan je dat vertellen ofzo. Ik kan me tong nu beter bewegen omdat ie niet meer tegen word gehouden door dat ding Ja inderdaad niet teveel bombari, lekker rustig en schattig Dan zal het vast niet lang meer duren voordat je de jurk aan kan Word dan wel tijd voor een foto met de jurk he! haha Ja niemand die het had gemerkt, ze had ook helemaal nergens last van. Is inderdaad apart verhaal vooral als ze het zelf niet wisten! Zit je dan ineens met een baby haha En als je tegen de vk zegt dat je alcohol drinkt krijg je de wind van voren Ik denk dat het toch vooral gewoon genetisch ofzo bepaald is of je kindje gezond is en of het wel geboren word. Waarschijnlijk had je het bericht erna nog niet gelezen Ik was bang om ze te breken maar je moet juist kracht zetten of er op te zetten ook moest ik er iets afhalen om ze dan dicht te kunnen klikken. Ik laat de ene helft er op zitten en de andere helft in de maxi cosi. Ik had dat met me broertje, als ik dan met hem rond reed had ik het gevoel dat mensen naar me keken met de gedachte: Arm kind, daar heb je er weer 1 die zo jong zwanger is geraakt haha Ik hoop wel dat al die vreemde van hem af zullen blijven, kijken mag maar aanraken niet Ik vind het sowieso heel moeilijk voor te stellen dat het nu fout zou kunnen gaan...lijkt me zo raar...je hebt spullen en dan ben je niet meer zwanger.. Nou dan moet ie maar iets leuks voor je verzinnen zodat het een mooie en leuke avond word De klusjes zijn klaar en na koninginnedag ga ik lekker aan de schoonmaak. Ben best wel kapot, te weinig slaap en iets teveel gedaan deze week en nog op de planning Nu even naar het zh en hoop dan nog even te kunnen rusten. Oh ja ook de blije doos even ophalen
Haha ja inderdaad wel gelukt . Ja leuk idee dat je kan vertellen dat je hem of haar voelt schoppen, lijkt me toch een wonderlijk idee dat je dan echt beseft dat er iets in je buik groeit. Oja joh wat grappig van je tong. Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze dat hebben doorgeknipt maar als het nu voor jou prettiger is en je meer kan bewegen is dat super natuurlijk. Ik ga volgende week stappen met een groepje meiden dus ik denk dat ik die jurk dan wel aan doe. Zal vast wel een foto gemaakt worden . Ik denk inderdaad ook dat het genetisch bepaald is, tuurlijk spelen drank, drugs en roken een rol in de gezondheid van je kindje maar het zegt niet alles. Mijn zus is direct gestopt met roken en mijn neefje is elke keer verkouden en ziekjes en kortademig dus zegt ook niet alles. Niet om het goed te praten want als je iets kan voorkomen moet je het ook echt doen . Mijn oma heeft vanaf haar jeugd gerookt en is op 85 jarige leeftijd, gezond en wel overleden en mijn opa die nooit gerookt heeft kreeg helaas kanker en is op 60 jarige leeftijd overleden. Je weet het toch niet. Haha ik dacht, huh andere bericht? maar ik zie hem inderdaad staan haha, die heb ik inderdaad niet gelezen. Maar goed om te horen dat het opgelost is. En wat een plezier zal je aan de kinderwagen beleven haha .. Leuk hoor! Wij gaan na mijn vakantie kijken voor een kinderwagen. Ja vreemde mensen doen dat vaak he, of dan gaan ze aan je buik zitten. Nou no thanks, niemand komt aan mij of aan de baby als ik je niet ken . Ja dat lijkt me ook heel raar als het nu nog mis zal gaan. Ik denk dat ik dan wel ff van de kaart ben en niet functioneer hoor, je bent al 20 weken (nouja 15/16 weken) gewend aan het idee dat je een kindje krijgt, ziet het, hoort het en dan zou het opeens niet meer goed gaan . Laten we daar maar niet aan denken!! Komt allemaal goed met onze kiddies. Wat lekker dat de klusjes klaar zijn en er deels schoon gemaakt kan worden . Oh de blije doos van de prenatal? Ik kreeg ook mailtje dat ik hem kon ophalen haha! Zeg maar even wat erin zit dan weet ik of het de moeite waard is om hem op te halen.... Lekker rustig aan inderdaad, groot gelijk heb je! Er komen nog zat drukke dagen aan en zo te horen aan jullie planning krijg je het sowieso nog druk zat...
Goedemorgen, Hoe gaat het? Zo te zien heb je gisteren overleefd Ja dat zal het inderdaad nog echter maken en lijkt mij ook heel apart vooral als je het aan de buitenkant kan zien! Ik had het bij een vriendin gezien maar het is dan toch heel maf als je je bedenkt dat een baby dat doet haha Zo een zwangerschap is toch wel heel bijzonder, je ziet het groeien maar eigenlijk snap je er niks van haha Hahah ja ik had ook zoiets van waar heb jij het nou over? maar ja weten we ook weer dat dat kan Wat gezellig dat je gaat stappen! En is een mooie gelegenheid om die jurk aan te doen ja, ben benieuwd Ja inderdaad beter voorkomen dan genezen natuurlijk maar inderdaad je hebt er nooit echt controle over, je kan nog zo gezond leven en toch heel ziek worden. Wat dat betreft gooi ik het toch op het lot mits je gewoon normaal leeft natuurlijk. Mijn moeder leefde ook gezond, ja ze rookte maar de oorzaak van haar overlijden was niet longkanker maar een andere soort en zo ken ik net als jou nog andere verhalen. Ik zou er niet mee gaan spelen, in onze geval zou ik niet zoiets hebben van ooh ik ga lekker drinken en lekker dingen eten wat niet mag want het is toch maar de vraag hoe het gaat want dan zoek je het wel op en roken doen we niet voor onze lol, als het aan ons lag waren we al gestopt. Ja de rest ging wel makkelijk, het was alleen even stoeien met de maxi cosi maar blij dat dat nu gelukt is want ik werd het al zat hahah Ja! Alsof ze toegang hebben om dat soort dingen ongevraagd te mogen doen. Ik vind het helemaal niet erg als een bekende zoiets doet, een vriendin van mij kon laatst niet van me buik afblijven haha (midden in de ah ) maar een vreemde NEE! Ik zou precies hetzelfde hebben, ik kan het me ook niet voorstellen en net als jij zegt daar moeten we maar niet aan denken Straks zitten we lekker te knuffelen met 2 gezonde kids. Er zit een klein flesje van Avent in, 2 alcoholvrije biertjes, een pak pampers, zo een knuffeltje die ook in die andere zat, een klein potje sudocreme, een speen met I love mama, sokjes, tube Oral B tandpasta en dat was het geloof ik wel. Alleen al vanwege dat flesje vind ik het waard om hem te halen haha Gisteren was ik voor de verandering eens snel klaar bij het zh, ik was zelfs eerder aan de beurt haha moet wel weer over 2 weken komen maar dan is ze op vakantie dus kon kiezen voor volgende week of over 3 weken nou uhh 3 weken natuurlijk! haha de volgende keer word het 4 weken Ook krijg ik een gesprek met een maatschappelijk werkster van daar, zij kan me waarschijnlijk helpen met het aanvragen van de uitkering en weet de weggetjes dus ben erg benieuwd! Als het goed is is me pa er rond half 11, ben benieuwd iets in mij zegt dat er weer niks gaat gebeuren vind het niet erg dan, ben er al op ingesteld en nu ik weet dat me broer en die vriend aan de slag gaan voel ik me geruster. Heb je zin in vanavond?
Hoi Hoi, Ja hier alles goed hoor, bijna weekend dus dan gaat het altijd goed haha . En met jou? Ja een zwangerschap is wel een beetje gek, van een klein iets tot een baby en dat allemaal in je buik . Is ook zo, denk ook wel dat het het lot is. Nee inderdaad, niet mee spelen want stel het gaat wel mis dan ben je ook continue aan het afvragen of het niet door je gewoonte van iets wat niet mag kwam. Pff jaa waren we maar gestopt he! Krijg het gewoon niet voor mekaar . Maar gaat nu de maxicosi er makkelijk op en af? Of is het nog steeds even frutselen? Toen ik met vriendinnetje bij de babydump was had ik zo'n koelstra kinderwagen gepakt, wilde de reisbak er weer opzetten (ook met adapters) maar die adapters vielen er dus telkens van af. Ik heb dat ding met grote frustratie weer teruggezet en afgestreept van mijn lijstje haha. Ik denk toch echt dat het voor ons de quinny wordt. Ja precies, bekende oké maar vreemden echt niet hoor. Jaa lekker knuffelen, heb er al helemaal zin in . Nog 71 dagen werken en ik mag met verlof hahahaha! ooh dat zijn beste leuke dingen die erin zitten. Nou dan ga ik hem ook maar even halen . Wat fijn dat het snel ging in het ziekenhuis. Was alles in orde? En wat prettig dat ze daar iemand hebben die je bij zulk soort dingen kan helpen, dat scheelt weer uitzoekwerk. Is je vader al aanwezig, en aan de slag gegaan? Of is hij weer zonder iets te doen weggegaan? Nou ben bang dat vanavond een gewone vrijdagavond gaat worden hoor haha. Hij wil lijstjes en planningen maken van wat we nog allemaal moeten doen, blabla. Dus dat wordt niets !!