Haha dames... geweldig al die reacties oudste@.. nou we staan met m op de wachtlijst voor adhd en atk-tekort.. klinkt heel raar (aandacht te kort)..maar niet in de zin dat wij te weinig geven.. t is van hemuit.. hij kan zn aandacht nergens bij houden. als ik in gesprek zit om mij heen gebeurd allerlei dingen ik kan bij mn gesprek blijven. maar hij niet, hij vliegt van t een naar het ander, alles moethij bijhouden, ze gaan dit nu verder onderzoeken, en wij krijgen ouderbegeleidende gesprekken voor tips en vragen enz.. soms weet je echt niet wat je met m moet,, en dan soms heeft hij van die dagen dan is hij zoooo erg lief.. echt heel wisselend karakter. dus nu eerst achter zien te komen of er een dieper liggend probleem is. werk@ ach ja.. over vakantieuren idd, en altijd werk ik avonddiensten en af en toe dagdiensten omdat ik dat t beste kan combineren met manlief.. en nu mn niewe roosters van juni julie en augustus binnen en haast alleen maar dagdiensten gewoon vervelend...heb gewoon het idee dat ze iets zoeken om me dwars te zitten zodat ik het niet leuk meer vind. vrije aangevraagde dagen (in januari al gedaan) voor 9 mei (onze trouwdag) en de 11e en 12e (moederdag, maar ook de dag dat mn pa ook jarig zou zijn) t weekend zouden we afleiding gaan zoeken, gewono wat leuksdoen met de kids, ook ivm trouwdag op hemelvaarsdag val) en gewoon al die dagen in plannen, zo ook verjaardag van schoonzus ingepland op avonddienst terwijl ik om dag heb gevraag, ook steeds woorden verdraaien, en dan tegen mij zeggen dat ik zit te liegen, nou dan kan ik ze echt wel wat..zeg dan gewoon joh stop er mee dan stop k direct maar niet op zo een achterbakse manier. moet ik via fam horen hoe of wat.. mn oren staan soms te klapperen over dingen waar ik niets van weet, wat ze dan over me aan t roddelen zijn..mar goed om een lang verhaal kort te maken..geen prettige werksfeer, en daar komt gewoon een einde aan. ben het gewoon spuugzat.. van nu tot aug. zeg ik ja en amen en doe de dingen die ik altijd al doe.. zonder tegenspraak.. en dan wieber ik haha.. top vooruitzicht!! owja die doos.. hihi ik moet die van felicitas op gaan halen.. die van de prenatal zal binnekort ok wel verschijnen gave kinderwagen zag ik voorbij komen.. ik heb hier een dubbele en een enkele wagen..maar toch zit ik te twijfelen de enkele op te ruimen voor een nieuwere(marktplaats dan he en dan met zo'n plankje erachter voor de kleinste nu waar ze op kan zitten. nu gaat de jongste vaak met die erboven in de dubbele wagen, maar daar zit niet zo een ligbak bij, ja wel 2 baby nestjes maar toch vind k het geweldig om een andere wagen te kopen hihi.. zal wel weer vrouwengedoe worden. nog paar weekjes wachten voor de echo.. spannend. manlief wil niet wete wat het word, ik eigenlijk wel.. jullie nog tips om nog erachter te komen wat k kan doen? haha manlief zegt al dat ie anders nie mee ga als ik eht ga vragen vanavond weer lkkr gehobbyt voor mn "bedrijfje" samen met vriendin maak ik stukjes voor in huis als decoratie en cadeau's ...zaterdag hebben we een verkoping.. 2 weken geleden ook 1 gehad, en daar kwamen super leuke reacties op.. hoop zo dat ik zo een beetje kosten kan verdienen, en zo toch wat terug zie van wat ik straks ga missen( als t verlof afgelopen is).. kga nu mn bedje maar in, morgen weer de ouderbegeleidingsgesprek.. tot snel dames!!! slaap lekker xxx
Aaah gelukkig en lekker dat jullie even bijgeslapen hebben ! Voel je je weer wat beter? Hahaha dat zegt ze dan wel grappig, nou alleen dan maar mooi meegenomen toch dat het daardoor geen groot kindje wordt ! Wat leuk, half uur is best lang... ooh ben benieuwd naar dinsdag ! Ik heb gister niet gesport, vriend bleef ook thuis dus heb heerlijk op de bank gehangen en niets gedaan en dat beviel me zo goed dat ik dat vanavond ook weer ga doen haha! Trappen hebben we wel maar zit op de 4e verdieping dus dat ga ik niet met de trap doen. Naar beneden ga ik sowieso altijd al met de trap dus genoeg beweging hoor . Al dat klussen was ook soort van sport dus vind het wel even prima . Hoe voel je je? Nog leuke plannen voor het weekend? De lente gaat echt komen he, vanaf vandaag alleen maar meer zon en warmere temperaturen!! I love it.........!!!
Heey Krulletje, Wat goed dat hij op de wachtlijst staat daarvoor. atk-tekort kinkt heel logisch als hij ook adhd heeft. Mijn neefjes hadden dit vroeger ook, nou dat was altijd een ramp thuis maar dat is ook goed gekomen dus komt vast allemaal goed. Hopen op de juiste oorzaken en dan wellicht medicijnen die hem verder kunnen helpen. Wat vervelend dat het zo gaat op je werk. Voortaan al je aanvragen via de mail sturen zodat je zwart op wit hebt staan wat je precies aangevraagd hebt. Kan dit geen reden zijn omdat er zoveel mensen de zorg uit moeten dat ze het op deze manier proberen? Hoe lang werk je er al? Ik zal niet zo 1-2-3 opzeggen hoor, dan vervalt ook je recht op uitkering etc. Dan zal ik me eerder ziek melden en zeggen dat je door hun gepest/stommiteiten beetje overspannen bent . Nog even slaatje uit slaan voordat je daar stopt hahaha! Ja kinderwagen van Chantal is mooi he !!! Ik zou gewoon aan de vk vragen of ze het geslacht op een briefje wil schrijven in een envelop doen. Dan kunnen jullie zelf beslissen wanneer je het wil weten of niet. Ook kan je die envelop aan een bakker geven die gender taarten maakt en dan krijg je een taart en als je die opensnijdt dan heb je een roze of blauwe vulling . Zo kan jij in de envelop spieken en hij niet! haha. Wat leuk dat je dat allemaal doet. Zet eens foto's erop... vindt ik leuk om te zien...!!! Kan je geen webshopje starten? Nog leuke plannen voor het weekend? Fijne dag! xx
Hoi Krulletje, Wat fijn dat jullie hulp en begeleiding krijgen en ga er vanuit dat het wel goed komt en ze iets vinden waarmee ze jullie kunnen helpen. Wat zijn ze naar bezig zeg op je werk! en laf ook! Wees gewoon eerlijk naar jou toe en niet achter je rug om en dan nog op deze manier bah. Geef je geen ongelijk dat je daar weggaat! Wel heel jammer dat het op deze manier moet. Jaa mooi is ie he en volgens mij is ie ook heel lekker! Als het kan en jij wilt het graag moet je gewoon lekker een nieuwe nemen Wat je kan doen is vragen of ze wel alvast willen kijken maar het dan alleen aan jou willen vertellen wat het word, dan is het wel de vraag of je je mond kan houden maar dat lijkt mij de beste oplossing als jij het graag wilt weten en je man niet. Net als Meiski ben ik ook erg benieuwd haha! Heel veel succes met alles!
Hey Meiski, Ja was echt even nodig, wist niet meer of ik van voor of van achteren leefde haha en die stoelen zijn echt niet geschikt om als zwangere uren te wachten Voelde me na het slapen gelukkig al veel beter. Hahah ja was een hele leuke vrouw, het is dat ze geen bevallingen doet maar anders had ik er op gestaan dat zij de bevalling deed Met borstvoeding ook, ze wou niet pushen en later kwam ze met een foldertje over flesvoeding aan maar een heel boekje voor borstvoeding dus ze zegt nou je kan wel zien waar het amc voor staat he? maarr ik ben ook met flesvoeding groot gebracht en ben hartstikke gezond, het voordeel van flesvoeding is dat jullie kind jullie straks de schuld kan geven als ie dikker is en allemaal dat soort dingen. Toch belangrijke info maar een heel nuchter en leuk gesprek, het enige wat zij echt belangrijk vind is dat we na de bevalling minstens een uur huid op huid contact hebben met de baby, dacht dat dit alleen goed was voor de band maar het is ook veel beter voor de ontwikkeling van de hersens! *zucht* de verpleegsters zijn veel leuker dan de verloskunde hahah Bij ons krijg je max. 3 verloskundigen en 1 van hun zal je helpen bij de bevalling, heb er nu 2 gezien maar zag gister een man en die irriteerde me gister al enorm dat ik tegen me vriend gezegd heb dat ik die absoluut NIET bij de bevalling moet hebben, denk dat ik die aanvlieg hahah maar dan moet je opletten...dan krijg ik die... is altijd zo als ik iemand niet wil Ja je ligt er wel een tijdje hoor en het ligt er ook aan hoe snel ze alles kunnen vinden. Als het je zo goed beviel moet je het zeker weer doen! haha in de avond probeer ik zo min mogelijk te plannen omdat ik het heerlijk vind om lekker op de bank te ploffen met een filmpje erbij Desnoods neem je 1 trap en de rest de lift maar trap af is ook beweging toch, je komt er wel aan en inderdaad met het klussen ben je ook even genoeg in beweging geweest! Ik voel me wel goed en denk dat ik lekker de keuken ga schoonmaken, heb het wel even gehad met het niks doen Dat zou echt heerlijk zijn! Zag ook dat het 20 graden kan worden volgende week op de vrije dag van me vriend dus hoop dat we eindelijk eens samen van het mooie weer kunnen genieten! Jij nog plannen? Het is alweer Vrijdag! Lekker uitzicht voor jou
Gelukkig voelde je je weer beter Slapen doet een mens goed haha. Wat fijn dat het een leuke vrouw was maar inderdaad erg jammer dat zij geen bevallingen doet. Qua borst/flesvoeding moet je gewoon doen waar jij je prettig bij voelt. Er zijn zat mensen die wel borstvoeding willen geven maar het gewoon niet lukt, die kindjes worden er echt niet slechter door om alleen op flesvoeding te leven hoor . Ooh heb je ook een man tussen de verloskundigen zitten? haha nou ik hoop voor je dat je die niet hebt maarja ligt er maar net aan wanneer ze dienst hebben he. Zal je idd net zien dat die man juist rond die tijd een dienst heeft en je gaat helpen. haha ach als je een uitbrander geeft zeg je gewoon dat het je hormonen zijn . Bij ons hebben we ook 3 verloskundigen, 1tje ken ik nog niet en de andere 2 zijn wel leuk. Ook ik heb al een voorkeur voor een verloskundige maarja je hebt het niet voor het zeggen en ik denk als ik eenmaal aan het puffen ben ik alleen maar denk, het moet eruit haha! Precies, beweging genoeg en ook nog niets aangekomen sinds de vorige keer dus zit nog steeds op 2 kilo. Dat is netjes voor 20 weken dus vindt het wel even prima. Wat lekker dat je je goed voelt en puf hebt om je keuken schoon te maken .... Jaaa heerlijk he, boven de 20 graden eindelijk, dat is wel heerlijk hoor!! Vanavond rijden we even naar de Leen Bakker voor een nieuwe matrastopper op bed. En verder lekker relaxen. Morgen niets want ik ga die avond lekker uit eten en stappen dus denk dat ik in de middag nog wel even me bed in duik anders hou ik het nooit vol. Zondag wordt weer een relaxdag, schijnt ook mooi weer te worden dus ga lekker met een boekje in de tuin zitten .
Slapen doet zeker goed en is ook nog eens heel lekker haha Ja tegenwoordig is flesvoeding ook heel goed, je moet een paar vitamines apart geven maar het is niet zo dat je je kindje iets slechts geeft. Ik ben er nog steeds niet uit maar ze zei dat ik me in ieder geval niet schuldig moest voelen als ik uiteindelijk toch niet voor borstvoeding kies en inderdaad net als jij zegt vaak lukt het niet of is het maar voor korte tijd. Jij gaat borstvoeding geven toch? Ik heb sowieso 1 man en 1 vrouw en hoop niet dat deze man de 3e kan zijn en ja reageer me wel op hem af anders hahah aan de andere kant misschien wel goed want dan kan ik die frustratie gebruiken bij het persen Ik ga sowieso me excuses al aanbieden van tevoren want als ik pijn heb of moeite ergens mee heb ga ik altijd schelden dus ben bang dat er tijdens de bevalling heel wat uit gaat komen haha of misschien ook niet Helaas heb je het niet voor het zeggen nee en zoals je al zegt waarschijnlijk denk je er alleen maar aan hoe snel je het eruit kan krijgen. Ik kan nu nog lachen als ik er aan denk maar denk dat ik tegen die tijd vol zenuwen zit Ja daarom doe je hartstikke goed! Wat is je geheim? Jaa was even bang dat het niks zou worden, vannacht nog wakker geweest vanwege me suiker en kon niet goed slapen, we hebben ons bed gedraaid zodat we straks bij de babykamer kunnen maar is toch wennen haha Gelukkig is het omgedraaid en kan ik wat nuttigs doen vandaag, weet niet of ik aan alles toe kom vandaag want wil ook echt in de keukenkastjes enzo schoonmaken maar ja het hoeft ook niet allemaal in 1 x natuurlijk. Dat is zeker lekker en dan nog even richting een iets warmere maar houdbare temperatuur tot zeker september? Oh ja met je vriendinnen he? Een middagdutje kan dan geen kwaad nee haha Zou lekker zijn als je dat zondag lekker kan doen!
Slapen is heerlijk !! Je hebt nog even om erover na te denken haha en misschien als je het probeert en denkt, nee dit is niets dat je gelijk overgaat op de flesvoeding. Mijn zus is begonnen met borstvoeding en heeft het afgebouwd zodat ze op haar werk niet hoefde te kolven. Als het lukt wil ik het ook zo gaan doen, zij gaf ook die extra vitamines voor de fles, nou zoveel werk is dat niet . Ojee dus ze hebben een goeie aan je ... haha! Ik scheld en sla alleen als ik ergens van schrik, pijn niet echt maarja je weet nooit hoe je bent als je daar ligt . Ze zullen vast wel wat gewend zijn want je bent heus niet de enige ..... Ja daarvoor zenuwen maar ik denk als je eenmaal bezig bent je je gewoon daarop concentreert en het allemaal goed komt. Ja heb geen geheim haha, misschien eet zij alles wel op, is het een grote baby hahaha! Voldoende bewegen en tja doe niet anders dan normaal. Ooja dat is altijd even wennen als je in een andere positie in slaap moet vallen he.. dat duurt een paar dagen en dan ben je er aan gewend . Heb ik op vakantie ook altijd, eerste 2 dagen slaap ik minder en daarna gewoon goed... Schoonmaken hoeft inderdaad niet in 1x.. je hebt nog zeeën van tijd om alles goed schoon te maken . Nou dat is een heel goed plan Chantal, roep jij het even naar de weermannen/vrouwen en roep je het ook even naar boven. Zou fijn zijn als het langdurig warm en aangenaam wordt . Inderdaad met een groep meiden maar er vallen er steeds meer af (zie je altijd als de datum nadert) 1 gaat sowieso niet mee want ze is echt ziek en 2 lopen beetje te twijfelen omdat ze zich niet zo lekker voelen... tja zo blijft er niet veel over, dus ik denk als ze alle 3 niet gaan we lekker gaan verschuiven anders ben ik de enige die rijdt en sta ik daar in me uppie helemaal nuchter. We zouden met 2 auto's gaan en dan heb je nog een soort van nuchter maatje bij je haha. Dus ik kijk even hoe of wat....!
Eigenlijk zouden de uren omgedraaid moeten zijn, meer slapen als werken etc. of zouden de mensen ook gewoon een winterslaap moeten houden Nee met de fles ben je zo klaar, heb er ook aan zitten denken om anders het beginsel te kolven als dat lukt tenminste maar ja maar even de opties afwegen en inderdaad proberen kan ook, misschien valt het allemaal wel mee of juist niet maar dan kan je ook je keuze nog maken, als de kleine maar voeding krijgt toch. Hahah ja meestal heb ik een standaard zin dat ik eruit gooi dan maar ben benieuwd Ze zullen vast en zeker wel wat gewend zijn, je hebt toch ook vrouwen die op iedereen en alles hartstikke kwaad worden. Wie weet ga jij juist schelden en hou ik me hartstikke stil Hahaha nou dan compenseer jij dat ook weer met het roken Ik ben nu in totaal al 5 a 6 kilo aangekomen, valt opzich wel mee maar ben bang dat ik de 80 wel zal zien naderen! maar ja als dat alleen de zwangerschapskilo's zijn is dat ook geen punt. Ja gek he dat je dan altijd toch eventjes moet wennen, je lichaam merkt dan toch dat er iets anders is. Ben lekker opgeschoten in de keuken, moet alleen nog in de keukenkastjes etc. schoonmaken maar ja dat is ook zo gedaan. Wel jammer ja als je de enige bent die nuchter moet blijven! Hoop voor je dat het doorgaat en je een hele leuke avond krijgt en anders snel een andere dag.
Goedemorgen!! Heb je een fijn, heerlijk zonnig weekend gehad?? Zoo nou ik ben wel voor een winterslaap hoor haha! Ik hou echt niet van de winter en de kou, ja alleen als je vrij bent en er sneeuw of ijs ligt. Verder mag het van mij het hele jaar lekker warm zijn. Precies, als de kleine maar voeding krijgt maar hij zal heus niets tekort komen hoor, ongeacht wat voor manier je voeding geeft . Hahaha ja zal je net zien dat ik ze voor alles en nog wat uitmaak . Welk ziekenhuis ging je ook alweer bevallen? AMC? Oooh 5-6 kilo is toch netjes? En dat over 20 weken... nou super!! En idd, als het zwangerschapskilo's zijn dan is het na de bevalling ook snel weer weg . Idd gek is dat he, ik kan ook niet recht slapen (als je voor bed staat) want dan is dat heel raar. Op vakantie lig ik automatisch ook links haha. Wat fijn dat je goed bent opgeschoten.. weer heerlijk een frisse schone keuken . Heb je nog iets leuks gedaan dit weekend?? Wij zijn vrijdagavond even naar Zuidoost gereden voor een matrastopper en die hebben we ook gekocht, merk je wel met slape hoor . Zaterdag toch naar Crazy Pianos geweest, ondanks de afmeldingen, we waren met zijn 5-en en het was onwijs gezellig. Lag pas 4:15 uur (pfffffffff) in bed en was er tegen 10 al weer uit dus was wel beetje brak. Gisteren dus heerlijk niets gedaan en gerelaxt in de tuin en gebbqt!!
Hai hai, Hoe gaat het? Weekend viel wel mee.. zaterdag nog even in de keuken bezig geweest en wou daarna van het zonnetje genieten maar die was alweer meer weg dan dat hij scheen en vond het wel erg fris dan me broertje, neefje en broer hebben ook bij ons gegeten en me broertje zit weer in een fase van kijken hoe ver ik kan gaan dus dat zorgde voor de nodige 'discussies' haha Gisteren voelde ik me niet echt lekker, beetje oververmoeid denk ik. Sneeuw is leuk als je binnen kan blijven Ik heb zo een hekel aan kou! net als jij haha en van de sneeuw vind ik het vervelend dat het daarna zo glad word. Heb de laatste dagen wel veel nagedacht over de voeding en krijg steeds meer een beeld bij borstvoeding, wat ik minder fijn vind is dat je niet weet of ze genoeg binnen krijgen. Borstvoeding zal ook sneller de bloedsuiker op pijl brengen van de kleine, die zal wat lager zijn bij mijn kindje. Misschien de volgende keer nog maar even een gesprekje aanvragen. Haha ja je weet nooit wat er gaat gebeuren maar we hebben in ieder geval een reden Ik ga inderdaad in het amc bevallen. Hahah heel apart dat je lichaam het weet en er toch aan moet wennen. Ja lekker hoor en ook al is het nog maar 1 kamer, het kan wel al een heleboel verschil maken. Wat waren jullie dichtbij Zijn jullie bij beter bed geweest? Met z'n 5en is toch een leuk groepje! Leuk dat je toch bent geweest en het naar je zin hebt gehad! Kan begrijpen dat je gister lekker rustig aan hebt gedaan na zo weinig slaap haha maar wel lekker van de zon genoten zo te horen Morgen de 20weken echo!! Al zenuwachtig?
Is je keuken nu helemaal schoon? Ja als de zon weg is en er een windje opzet is het helemaal niet zo lekker he. Wel gezellig dat ze weer bleven eten maar niet zo leuk dat hij weer in zo'n bui was, heb je het wel overleefd . Oei oververmoeid klinkt niet goed, pas je wel een beetje goed op jezelf . Wel van het zonnetje genoten gisteren? Haha ja sneeuw is inderdaad leuk als je lekker binnen zit, hangend op de bank met een lekker dekentje op je !! Tja je weet inderdaad niet of je kindje genoeg binnen krijgt maar hij drinkt wel zelf en stopt ook als hij genoeg heeft en komt weer als hij honger heeft dus ik denk dat je je daar niet heel druk om over hoeft te maken. Tenzij hij elke keer zit te sabbelen en huilen dan weet je dat er niet veel uitkomt haha . Maar in het begin word je zo in de gaten gehouden door al die mensen, die houden het wel voor je in de gaten hoor...!! Wel positief dat je daarmee het kindje zijn bloedsuiker op peil kan krijgen/houden. Hebben jullie het nog over namen gehad? Woon je in ZuidOost? Oooh heb je daar ook beter bed? haha, nou we hebben bij de Leen Bakker en de IKEA gekeken en uiteindelijk bij de IKEA gegeten en bij de Leen Bakker een topper gekocht haha! Ja ben best wel zenuwachtig voor morgen, ook zo balen dat het pas in de middag is, alle echo's en onderzoeken heb ik elke keer in de ochtend gekregen en nu moet ik de hele dag wachten haha. Maarja hopelijk is alles goed en gaan we met een grote glimlach het ziekenhuis uit . Hoe is het met jou? Voel je je al wat beter dan gisteren?
Nee ben nog niet helemaal klaar, moet nog even in de keukenkastjes poetsen maar dat doe ik later wel deze week Merk dat ik echt de middagdutjes nodig heb, doe ik dat bijv. 2 dagen niet dan voel ik me beroerd dus moet mezelf maar even dwingen dat ik daar toch tijd voor maak. Ben gisteren ook niet buiten geweest Heb Ajax zitten kijken, ook de huldiging wou dit jaar niet gaan omdat ik zwanger ben en geen risico's wil nemen. Inderdaad lekker warm hahah Ja daar heb je ook wel weer gelijk in, ga me gewoon nog even goed laten informeren. Als je het daarmee sneller kan verhelpen denk ik dat ik sowieso de eerste dagen/weken borstvoeding moet geven, des te sneller hij met ons mee mag Uhm...even kijken we hebben nu ook Jayden en Keano op ons lijstje. Hoe laat heb je een afspraak? Jullie gaan vast en zeker met een grote glimlach het ziekenhuis uit Vandaag gaat het weer een stuk beter, me maag enzo word ook al in elkaar gedrukt dus ik zit weer in een klaag fase Vandaag nog plannen?
Precies, alles op zijn tijd en je hebt nog tijd genoeg haha. Ik denk dat ik al 3 jaar mijn keukenkastjes van binnen niet heb schoon gemaakt . Meis als jij je middagdutjes nodig hebt dan moet je ze ook echt gaan doen (zeg ik dat zo goed? haha klinkt zo raar). Op dit moment, vooral nu je op de helft al zit en alles steeds zwaarder wordt, heb je die momenten echt hard nodig en goed naar je lichaam luisteren. Ooh wat jammer dat je niet naar buiten bent geweest, het was echt heerlijk!! Ja ajax kampioen he, vriend heeft ook gekeken op eredivisie live maar is gelukkig daarna wel lekker buiten komen zitten . Groot gelijk dat je lekker thuis bleef, al die drukte daar is ook niet echt goed. Mag je zoon niet gelijk mee na de bevalling?? Hoe laat moet jij daar dan nog blijven? Oooh wat leuk, mijn neefje heet Jay, Jayden is ook helemaal leuk. Keano moet ik aan de Pfaffs denken haha. We moeten om 14:45 uur in het ziekenhuis zijn dus rij hier rond 14:00 uur weg. Fijn dat je je weer beter voelt. Ojee nu al in de verdrukking? ... Heb er gelukkig nog geen last van (even afkloppen) maar ze beweegt sinds zaterdag wel onwijs veel en vriendlief heeft het gister gevoeld, echt zoo super ... Ben vandaag aan het werk en vanavond lekker niets dus geen spannende dingen vandaag! Jij nog iets leuks doen?
Hahah zou ik ook willen! Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar vriend en broer weten er altijd weer een puinhoop van te maken! Jaa ik heb ze echt nodig, wel een beetje jammer..moet je echt gaan plannen en kan je niet hele dagen lekker wat doen ofzo. Jij hebt daar geen last van he? Ja je weet nooit wat er kan gebeuren in zo een drukte he, en ook al is het gezellig vele mensen houden toch geen rekening met je. Dat mij wat overkomt is 1 maar niet dat ik dadelijk in het zh zit omdat er wat gebeurd is en het mis is met de baby, misschien zie ik ook wel spoken maar ja zekere voor het onzekere he haha Was je vriend blij? Ik weet niet of het klopt maar ik las dat we 1 a 2 dagen zeker in het zh moeten blijven i.v.m. de bloedsuiker van de kleine, hoe sneller die weer goed is des te sneller we weg mogen. In ieder geval blijven we er dan samen dus dat scheelt haha en misschien klopt het wel helemaal niet of hebben we geluk. Ja Jayden en dan afkorting Jay vind ik ook leuk, heb ik die naam dan misschien toch van jou? Ik heb hem ergens gelezen maar nog steeds niet terug kunnen vinden namelijk! Dacht op fb maar ook daar nergens te bekennen haha Ik zal voor je duimen dat de tijd voorbij vliegt en het snel tijd is voor je afspraak! Ja nu al pff haha ik had de laatste tijd al steeds last onder me ribben dus even geinformeerd bij het zh en nu heb ik er ook maagzuur maar dat is tot nu toe alleen 's avonds. Wees maar blij dat je er nog geen last van hebt haha Wat leuk dat je vriend haar ook heeft kunnen voelen!!! Lekker joh! Ga niet meer zoveel doen vandaag, straks even boodschapjes doen en misschien met de katjes even naar buiten zijn ze ook weer blij
Haha ach ik denk dat mijn schoonmaakbuien ook wel komen maar op dit moment nog totaal geen nesteldrang, vriend daarin tegen wel dus misschien heeft hij het wel van mij overgenomen . Nee ok, je moet nu plannen en je kan niet de hele dag wat doen, is ook heel vervelend maar dan kan je alvast wennen en buiten dat is je gezondheid belangrijker, hoe vervelend het nu ook is . Ik heb daar inderdaad (even afkloppen) geen last van en heb juist veel energie. Is ook weleens lekker . Ja precies, je kan zelf nog zo voorzichtig zijn maar al die mensen hebben al een borrel op en je weet nooit inderdaad wat ze doen. Volgend jaar kan je weer . Ja vriend was blij en ik ben blijer dat het seizoen bijna afgelopen is . Oh 1 a 2 dagen valt inderdaad wel mee, ik zat echt aan een week te denken. Je moet natuurlijk geen borstvoeding gaan geven omdat je dan misschien sneller naar huis kan he. Alleen doen als je het zelf ook wilt . Oei geen idee of ik de naam Jay al een keer had genoemd haha maar je hoort jay, jayden, jaylin wel heel vaak tegenwoordig. Vind het wel een onwijs leuke naam. Lekker hoor dat je ff naar buiten gaat, ik moet helaas wachten tot 17 uur maar ik drink vanavond wel bakkie koffie in de tuin .
Haha kan me vriend ook niet een beetje overnemen? Zo lang jij er geen zin in hebt en je vriend wel zou ik het lekker aan hem overlaten Lekker dat jij juist veel energie hebt, kan je lekker je ding doen en als je dan eens een dagje moe bent kan je je daar ook lekker aan toegeven. Ik heb ook wel veel energie en daar ligt het probleem ook, dan wil je net even wat meer doen als normaal of je bent iets aan het doen waardoor je er geen tijd voor hebt en dan ineens BOEM komt die man met de hamer weer haha Voordat ik zwanger was had ik dit ook al maar liet mijn lichaam toch wel dagelijks weten dat het even genoeg is geweest. Volgend jaar zijn we er zeker bij haha al roep ik zulke dingen liever niet hard op, heb altijd het idee dat dat ongeluk geeft Je vriend volgt dat natuurlijk allemaal haha heb jij weer de tv wat meer voor jezelf Als het goed gaat moet het 1 a 2 dagen zijn, moet maar eens even informeren hoe dat nou precies zit. Nee als ik borstvoeding ga geven is dat echt omdat ik mezelf er prettig bij voel, volgens mij werk je het alleen maar tegen als je er niet achter staat. Ik dacht altijd dat dat vanzelf ging maar daar komt ook nog een heleboel bij kijken he! Ja vind het ook wel een leuke naam, was de eerste die ik riep eigenlijk en daarna vond ik Jason ook wel leuk maar ja het is nog niet zo ver en we hebben nog even tijd Ik had het er net nog met me oma over, die vroeg of we al een naam wisten en ik zei dat als het een meisje had geweest de naam nu wel vast gestaan had haha Gelijk heb je! Zo lekker dat je dat kan doen haha heerlijk in de tuin de avond afsluiten.
Haha zal ik even wat pappa's nesteldrangkorrel over laten waaien naar jullie . Ja laat het ook aan hem over maar voel me soms zo schuldig dat hij van alles doet. Maarja heb genoeg gedaan voorlopig , ben straks weer aan de beurt . Is ook zo, je wil dan al gauw teveel doen.. dat herken ik ook wel hoor, en mijn energielevel is ook nooit hoog geweest, op de een of andere manier heeft mijn psychische verleden ervoor gezorgd dat ik continue aan het denken ben waardoor ik soms ook echt kapot ben na een dag. Maar als we dan van onszelf weten dan is dat goed toch? gelukkig begrijpt mijn vriend dat ook... Geeft vast geen ongeluk, er hebben er bij ons zoveel geroepen, volgend jaar weer (dit jaar dus) en weer zijn ze kampioen geworden. Vind het wel jammer dat Vitesse zoveel heeft laten liggen (hebben 2 jaar in Arnhem gewoond en mijn vriend komt daar vandaan). Juist op de momenten dat ze makkelijk hadden kunnen winnen deden ze het niet maarja 4e plek is ook mooi... haha ja de tv weer voor mij maar in de zomer is er nooit zoveel op tv :x... dus pas als alle leuke programma's weer beginnen begint het voetbalseizoen ook weer. Hebben ze goed uitgekozen . Ik vind 1 a 2 dagen wel meevallen, kan je zelf ook even bijkomen en je laten verzorgen ... en dan heerlijk uitgerust naar huis, spannend hoor! Ja bv schijnt niet heel simpel te zijn haha, ben benieuwd.. het idee dat iemand aan je tepel ligt te lurken vindt ik zo'n raar idee haha. Ja Jason vind ik ook nog steeds een leuke naam.. maar Jayden staat voor mij op nummer 1. Misschien krijg ik vanmiddag wel te horen dat het een jongetje is nou dat zal even wennen zijn hahahaha. Gek he dat meisjesnamen makkelijker zijn om te bedenken, vaak ook met kleding vindt ik kleding voor meisjes makkelijker te vinden. Ben je ook zo benieuwd hoe je kindje eruit ziet en op wie die gaat lijken? Ben wel beetje zenuwachtig voor vanmiddag hoor hihi... volgens mij voelt zij dat ook aan want krijg al vanaf dat ik wakker ben lekkere bewegingen in mijn buik .... zo gaaf... Hoe is het met jou?? Nog leuke plannen voor vandaag? Schijnt vandaag nog mooi te worden en vanavond komen er zware regen en onweersbuien in het westen (zal eens niet met 2 dagen mooi weer in Nederland), we worden gelijk afgestraft en volgende week nog maar 14 graden brr.... Heb gisteravond mijn winterkleding opgeruimd, hoop niet dat ik het weer mag pakken haha!
Haha jaa dat zou fijn zijn! Begrijp wel dat je je schuldig voelt maar gewoon lekker van genieten joh! Jij hebt een baby in je buik, dat is ook heel veel werk Stress kan een hele lange nasleep hebben, als jij denkt dat het goed gaat is het de stress die nog voor de enige dingen heeft gezorgd daarom hebben ze bij mij de vermoeidheid ook zo lang op stress gegooid.. Dat je het van jezelf weet is inderdaad het belangrijkste. Oh ja zit je daar weer mee, dat hebben ze goed uitgemikt ja haha Kunnen jullie niet opnemen? Compromissen met je vriend sluiten dat jij bepaalde programma's ziet en hij voetbal en het anders word opgenomen Ja dat valt mee en inderdaad kan je ook even bijkomen zonder andere zorgen We hebben voor nu afgesproken dat me vriend het huishouden doet en ik kan rusten maar ben bang dat ik me er toch mee ga bemoeien omdat hij vaak laat begint met dat soort dingen Ik hoop dat ie het dan anders wilt doen haha Dat vind ik dus ook een raar idee en heb daar nog niks mee, het zit in ieder geval nog niet in mijn instinct hahah Zou wat zijn als het ineens toch een jongetje blijkt te zijn hahaha maar zal vast niet Alles is makkelijker voor meisjes ja! maar al die dingen zijn ook veel leuker! Ik vind heel veel jongensnamen stom en datzelfde geldt voor de kleding. Ja is wel spannend vooral hoe hij eruit zal gaan zien, we zijn nu zo een beetje op de helft maar eigenlijk kan ik niet wachten tot het zover is haha jij? Hahah ze doet lekker met je mee Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Me vriend is vrij en hoop dat we van het mooie weer nog even genieten samen maar ja maar even kijken zo als ie wakker is. Ja jammer he dat het weer gaat omslaan Het schiet maar niet op! Ik zal het voor je hopen dat je het niet weer tevoorschijn moet halen hahah
Haha ja is ook heel veel werk (straks) haha. Hij vind het ook niet erg om te doen hoor maarja als je hem zo bezig ziet en zelf ben je aan het relaxen is het ook niet echt fijn haha. Ja stress is echt niet goed. De psycholoog zei na de testen, voordat ik in therapie ging, ook dat ik chronische stress had en ik dit zelf niet eens meer door had omdat je lichaam er al zo aan gewend is. Merk wel dat het steeds beter gaat om me minder druk te maken over bepaalde dingen en alles loopt nu ook gewoon veel beter. Is ook goed dat je het van jezelf weet maar niet zichtbaar dus ook soms niet echt begrip als je aan iemand uitlegt dat je moe bent of even geen zin hebt om iets te doen. Wij kunnen niets opnemen maar hebben wel internet op onze televisie dus ik kan bijna alles terugkijken, heb er alleen niet echt de tijd voor haha, heb gisteravond toevallig de uitzending van babyboom van april (2e aflevering) terug gekeken. Vriend was sporten dus even momentje voor mezelf. Heb jij bepaalde programma's die je volgt of leuk vind om te kijken? Haha ja dat snap ik dat je je er dan mee wilt bemoeien als het niet gebeurd wanneer jij wil. Wel goed dat jullie dat hebben afgesproken. En je moet maar zo denken, liever gedaan dan helemaal niet ook al is hij er wat later mee dan je zelf wilt . Nee he, tijd gaat al zo snel maar toch nog niet snel genoeg. 9 maanden is ook best wel lang. Katten hebben maar een paar weken haha! Tegenwoordig hebben ze wel wat leukere kleren voor jongens dan vroeger. Als ik zie hoe mijn neefje altijd gekleed is vindt ik dat ook wel weer stoer, dus elk geslacht heeft zo zijn charmes . Wat gezellig dat je vriend ook vrij is. Ik hoorde net weer dat er in het Westen amper regen gaat vallen (veranderd ook zo snel he, ze weten het zelf niet eens meer) dus jullie hebben een mooie dag . Geniet van de warme, zonnige dag!!!