Wat te zien bij echo als je 6,5 week bent?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meiski, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ogen dicht en lekker relaxen :p nee snap je wel, ik heb hetzelfde maar dan heb ik eigenlijk al mijn taken gedaan en toch kan ik niet 100% ontspannen dan.

Ja je lichaam went er inderdaad aan en weet niet of je het herkend, ik moest er zelf heel erg aan wennen als het eens goed ging en ik eens een avondje niet alleen maar aa het huilen was bijv.
    Ik was ook verslaafd aan pijn en verdriet omdat ik gewoonweg niet anders meer wist en zocht het dan ook op, kon totaal niet met de rust omgaan.
    Wel fijn dat je die verbeteringen ziet en dat zal alleen maar meer vooruit gaan.
    Dat is wel jammer ja dat vele mensen je niet begrijpen, als je zegt dat je moe bent denken zij aan de moeheid die zij kennen.
    Ik heb heel lang discussies gevoerd en het gevoel gehad dat ik me moest bewijzen en bijv. niet voor me lol thuis zit maar nu heb ik zoiets van ik weet hoe het zit, de mensen die belangrijk voor me zijn begrijpen het en wie het niet wilt begrijpen heeft pech en past dan ook niet in mijn leven.

Dan is internet toch weer handig he :p Straks in het nieuwe seizoen maar afspraken maken haha
    Ik wil sowieso Grey's anatomy kijken, dan heeft me vriend ook gewoon pech :p voor de rest is er nu weinig wat ik ECHT wil zien en neem het dan gewoon op.

Ik moet eigenlijk wel zo denken ja maar als er visite komt ofzo wil ik niet dat er nog van alles gedaan moet worden :p hij moet het maar gewoon wat eerder doen :p

Ja inderdaad het gaat snel maar niet snel genoeg, gelukkig is het niet bij ons zoals bij de katten maar het zou wel iets minder lang mogen :p
    Gelukkig hebben ze nu leukere kleding ja! Vroeger was het vooral meidenkleding en had je geluk als je iets leuks vond voor een jongen en anders krijgt ie gewoon een jurkje aan :p
    Jij kan straks lekker staartjes maken enzo hihi

Ja het veranderd waar je bij staat, denk dat we maar gewoon het weer zelf moeten afwachten :p
    Met een beetje geluk kunnen jullie misschien lekker uitbuiken vanavond in de tuin ;)

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    dames.... daar ben ik weer;) jajaj en vlotter as de vorige keer:D

haha.. en alweer drukte, ondanks een weekje vakantie..maar goed manlief had ook vrij, dus hebben lekker gerommeld, kastje geverfd, naar de stal geweest (bij a.s zwager, heerlijk tussen de geiten en schapen;)) nog kinderboederij, lkkr rondjes gereden en leuke dingen gedaan. heerlijk vakantie gehad dus:D..

en nu...moe maar voldaan.. vandaag een geweldige bruidstaart gemaakt (was de 1e keer;)) k probeer glijk ff een foto zo;)

ja erg he..dat werk.. ja t gaat op t moment echt een oor in andere uit.. heb al zitten kijken nog 25 keer werken haha..dan mn verlof;)

ennehh heb trouwens een afspraak gemaakt voor de praktijkondersteuner van de dokter voor t roken. wil er gewoon vanaf, maar steeds die stress en drukte maakt t er neit gemakkelijker op.. dus hopelijk lukt t met ondersteuning.

meiski top idee van je.. haha k ga s proberen wat t makkelijkste is,, wil gewoon zo graag t geslacht weten..gewoon ook praktische blik ervan en dan ga ik op zolder ff opruiming houden;)

k ga eerst nog ff vluchtig terug lezen;)

slaap lekker alvast xxx

3. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    ooo vergeet die taart te posten;)

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    haha zo ben k er ff nie,, zo post k ff paar keer;)

had nog ff gauw vraagje.. hebben jullie ok last van spataders en aambeien (sorry voor praatje).. sinds een week nu ok erg last van mn bovenbeen (achterkant) maak me gelijk druk en zit weer te denke aan trombose enz..heb ff vk vanmiddag gebeld, maar die denk gewoon t een spier is die beetje zit te irriteren, of anders toch iets met aders (omdat k van spataders en aambeie ok al zo last heb).. heb vanmiddag ff naar apotheek gesjeest.. ff zalf gehaald... hopen op verbetering..maar misschien hebbe jullie nog tips?

5. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hoi Krulletje,

Wat is de taart mooi geworden! en ziet er ook erg lekker uit! Knap hoor voor zo een eerste keer.

Jullie zijn er lekker veel op uit geweest zo te horen, zijn er al kleine geitjes en schaapjes?

Lekker aftellen dus! Weg met al het gezeur en tijd voor iets nieuws :)

Ik hoop ook voor je dat het op deze manier zal lukken om te stoppen, hou je ons op de hoogte?

Geen last van spataders wel aambeien of naja 1tje dan boehoe.
    Kan je niet echt tips geven, heb het nog nooit eerder meegemaakt maar zou toch vragen of je eerder bij de vk of huisarts desnoods terecht kan als je je toch zorgen maakt om je been.

Heb je je kleintje al gevoeld? en hoe gaat het verder met je?

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    eey chantal..

jaja verder voel ik me erg goed.. nou dat is gek, ik dacht 2 wk gelede wat te voele, en af en toe heb k nog wel s een vaag iets dat ik denk is t dat nu..maar durf er geen zekerheid aan te geven... hoop wel dat t snel komt, geeft me nog meer zekerheid he;)

jaa er waren hele lieve kleine geitjes.. de kids hebbe echt genoten..en paps en mams uiteraart ook;) ook nog kleine konijntjes enz.. was gewoon echt heerlijk...

jaja ik hou jullie zeker op de hoogte..kan pas de 21 terecht..maar goed er is een begin he;).. voel jij t al?

7. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Veel gereageerd en helaas heb ik vandaag een onwijs drukke dag op mijn werk dus ik reageer even snel zo.

Ons kleine meisje is GOEDGEKEURD!!! Wihuuee zoo blij.. was zo zenuwachtig gisteren maar ze doet het erg goed en de echovrouw vond het zo'n schatje haha! Nou wij ook hoor!! :):)

@ Chantal: heb je nog iets leuks gedaan gisteren met je lover? Bleef uiteindelijk nog best lang zonnig he? Tegen 16 uur begon het bij ons bewolkt te worden en bah wat is het nu benauwd en vochtig buiten zeg pff...

@ Krulletje: wow mooie taart hoor :). Helaas (of in dit geval gelukkig) kan ik je geen advies geven want ik heb tot op heden (even afkloppen) nog nergens last van :D.

Ik ga weer even snel verder... Fijne dag!!

8. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    @ Krulletje

Ja dan gewoon afwachten, uiteindelijk word het vanzelf wel duidelijk.
    Ik voel hem ook nog niet, wel gedacht maar ook niet zeker weten ;)

Wat schattig!! Niet stiekem een konijntje mee willen nemen? :p

Heb je dan ook de 20weken echo?

@ Meiski

Wat goed!!!! :D Hoe was het om haar weer te zien?

We zijn nog even de markt op geweest.
    Hier sloeg het weer ook om rond die tijd, een beetje gespetter maar heeft verder niet doorgezet.

Veel succes vandaag op je werk!

9. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Sorry hoor, heb het erg druk op het werk maar ik ga toch even gaatje vrij maken om te reageren :D.

@ Chantal: wat fijn dat je nu wel met rust kan omgaan (nouja nog niet helemaal want je wil nog teveel doen ;)). En inderdaad, de mensen die je goed kennen weten ook wel wat er met je aan de hand is en de mensen die daar geen begrip voor hebben hebben dan ook pech. Maar dat is iets wat (ik tenminste) nu pas besef, daarvoor voelde ik me heel schuldig naar alles en iedereen.

Oja Grey's Anatomy, heb je dat al vanaf het begin gevolgd? Ik vind het heel leuk om er naar te kijken maar vergeet elke keer te kijken zodat ik het uiteindelijk nog niet volg haha.

Ik snap dat als er visite komt je het netjes wilt hebben :):) maar nu hebben ze even pech hoor, als jij het niet trekt om dat te doen dan moet je het ook echt niet doen en vaak vind je zelf iets niet opgeruimd terwijl de andere dat niet eens zien.

Haha ja ik kan straks idd staartjes maken, nu al helemaal zin in hahaha.... Hoop alleen niet dat ze zo perfectionistisch als haar moeder wordt, dan lukt je haar namelijk nooit :p:p.

Helaas niet uitgebuikt in de tuin, was een vies benauwd weer zeg! Maar ik moest gisteren toch sporten dus maakte niet zoveel uit.

Nog wat leuks of lekkers op de markt gekocht? Ja weer sloeg in een keer om he, inderdaad maar paar spetters gehad.

Vandaag nog wat leuks in de planning? Morgen hemelvaart, ik denk dat ik samen met mijn vriend even naar de babydump rij, oriënteren op een kinderwagen hahaha!

Was helemaal super om haar weer te zien. Op 1 foto was ze aan het lachen (zal ze vast niet doorgehad hebben) en op een foto kregen we zelfs een kus haha dus ik zei al tegen mijn vriend, aah ze vind ons nu al lief :D:D.... Kan niet wachten tot ik haar een kus kan geven!!

Hoe gaat het bij jou? Heb je hem al gevoeld?

@ Krulletje: wat knap dat je een afspraak hebt gemaakt met een begeleider die je kan helpen te stoppen. Ik zit er ook al een tijdje aan te denken maar ik denk niet dat het echt voor mij zin heeft om zo'n telefonische coach te hebben.

Geen tips qua aambeien / spataders maar qua spieren zou het heel goed kunnen. Ze zeggen dat als je zwanger bent sowieso je spieren slapper maakt en dus sneller ergens last van kan krijgen. Ik zou het gewoon even aankijken en als je het niet vertrouwd toch opnieuw de dokter bellen.

Nou ik ga weer snel even wat doen zodat iedereen straks weer netjes hun salaris en vakantiegeld ontvangt :p:p:p anders krijg ik straks boze telefoontjes als ik op mijn strandbed in Turkije lig haha.

10. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Als het niet lukt om te reageren dan komt daar wel weer een andere dag voor ;) je moet met al die drukte ook even aan jezelf toekomen.

Haha ja die dingetjes moeten dan nog even veranderd worden ;)
    Ik herken het wel maar fijn dat je het nu wel beseft anders leg je toch een bepaalde druk op jezelf en verwacht je teveel van jezelf terwijl je eigenlijk al doet wat je kan doen.
    Is er nu wel meer begrip?

Ik ben er zelf pas later ingesprongen, eerst leek die serie me helemaal niks haha me vriend heeft een tijdje terug wel voor een koopje alle delen voor me gekocht maar ben nog steeds niet verder dan seizoen 1 gekomen :p

Ja daar heb je gelijk in, moet het gewoon even accepteren zoals het nu is.
    Maandag gaan ze hier eindelijk beginnen! :D

Mama kan er vast iets moois van maken ;) en als ze 16 is vind ze er vast zelf iets op :p

Ja jammer dat het zo omsloeg! Vandaag eigenlijk weer een beetje hetzelfde...net met zonnetje was het lekker maar die is nu weer weg..
    Lekker gesport?

Heb een jurkje gekocht maar weet nog niet of ik die aan zal trekken :p Iedereen vind hem leuk staan maar ik vind dat ie me nog dikker maakt hahah

Vandaag lekker rust, kon net wel even onverwachts terecht bij de fysio dus dat was wel fijn alleen een erg ongemakkelijke afspraak haha.. ik moest me uitkleden en normaal hou ik altijd rekening met dat soort dingen en trek ik kleding aan zodat ik daar onderuit kan komen en nu had ik dat dus niet gedaan hahah sta je dan in je ondergoed te rekken en te strekken, pff schaamde me zo :p al zijn hun wel erger gewend..
    De spieren in me onderrug zijn keihard dus die heeft ze even losgemaakt, moet een kussen proberen bij het slapen en heb oefeningen gekregen.
    Over 2 weken weer terug komen om te kijken hoe het gaat.
    Morgen zijn me vriend en ik 2 jaar samen maar weet nog niet wat we gaan doen.. waarschijnlijk rustig aan omdat ik er een beetje doorheen zit en ergens een hapje eten ofzo.
    Veel plezier morgen en hopelijk slagen jullie ;)

Ooohh wat schattig zeg! Heeft ze dat ook uitgeprint voor jullie?

Ik heb hem nog steeds niet gevoeld, goeie demper zo een placenta :p maar mag nu wel gebeuren haha

11. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi....

Hoe is het met je? Nog wat leuks gedaan gisteren? Ik zit weer heerlijk op mijn werk :( maar gelukkig maar tot 14:30 uur dus hoef niet de hele dag.

Ja precies, je doet al alles wat je kan doen en toch wil je voor jezelf meer. Ja er is gelukkig nu wel meer begrip, moet zeggen dat het het laatste jaar onwijs goed gaat en ik nu ook echt nee kan zeggen tegen mensen.

Haha hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk? Hmm straks als je verlof hebt en de verbouwing klaar is heb je alle tijd om ze te gaan volgen :). Ik zit er ook aan te denken om een serie te kopen voor mijn verlof, heb ik iets te doen :):).

Jaaa het is bijna maandag, dan gaan ze bij je beginnen.. heerlijk hoor! Maak je wel foto's :D. Zal na mijn vakantie, als de nieuwe vloer er ligt, ook even foto's maken om te laten zien hoe het is geworden.

Ojee de tijd komt eraan dat je jezelf dikker gaat vinden hahaha... herken het wel hoor maar wat voor jurkje is het? Als iedereen het leuk vindt dan zal het vast ook leuk staan en je buik mag geshowd worden :).

Hoe is het met je rug? Al wat beter nadat je bij de fysio bent geweest. Haha inderdaad, die hebben vast wel ergere dingen meegemaakt :p:p.

Heb je nog lekker jullie 2 jarig jubileum gevierd? Was gister wel een mooie dag op zich met vaak genoeg een zonnetje :).

Nee helaas die van de kus niet, die glimlach wel maar je ziet het heel vaag.

En En? Al gevoeld? We zijn weer paar dagen verder... je moet even vaak over je buik wrijven en prikken, wordt het vanzelf wakker :D:D:D:D.

Hier gaat alles goed, heb woensdagavond kledingparty bij mijn mams gehad maar net als jij vond ik ook alles net niet staan en beetje gevoel dat ik er dikker in leek haha dus heb niets gekocht. Gisteren heeft mijn paps de vloer in de gang gedaan, erg mooi geworden! Heb zelf gisteren (moest helaas er om 8 uur uit omdat ze gingen beginnen) alle was weggewerkt en gestreken, pff als ik ergens een hekel aan heb is het wel strijken haha. Daarna lekker geluncht met zijn 3tjes en toen ben ik heerlijk even op bed gaan liggen en heb ik geslapen tot half 6 :$:$:$... haha! 's avonds bij vrienden geweest en nu heerlijk weer aan het werk. Vanmiddag vertrekken we naar Westervoort want mijn schoonmoeder is jarig. Hebben taart besteld met daarin roze vulling dus ze krijgen vanavond te weten wat het wordt. Ik was gister met die vrienden aan het praten over de 20 weken echo en opeens zij een vriend, ooh Wen ik weet nu echt wat het wordt hoor, de manier waarop je praat etc blabla dus mijn vriend vond dat wat minder dus toen we thuis kwamen stuurde ik een wa'je van, goh wat denk je dan, zegt ie een jongen hahaha! Helemaal lachen. Zondag hebben we verjaardag van dochtertje van vrienden, zij wordt 1 dus dan krijgen zij het ook allemaal te horen dus hij zal wel in de lach schieten als hij hoort dat het een meisje wordt haha!

Jij nog leuke plannen dit weekend??

12. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Goedemorgen!

Heb je het een beetje vol kunnen houden op je werk woensdag? Zal voor je hopen dat het vandaag wat minder druk is, gelukkig heb je een kort dagje.
    Met mij gaat het wel goed maar me lichaam is behoorlijk uitgeput pff
    Gisteren wouden we toch wat leuks gaan doen om het te vieren maar uiteindelijk hadden we zoiets van hmm eigenlijk hebben we nergens zin in haha na de boodschapjes hebben we film gekeken en daarna geslapen en na het eten een serie :p Niet veel gedaan maar het was wel een lekker dagje.
    Mijn suiker deed vanaf de middag ook heel raar, was heel erg hoog en wou maar niet naar beneden, gelukkig ging ie tussen 21.00 en 22.00 wel weer omlaag anders had ik even het zh moeten bellen.

Ja en als jij je grens kent en je niks meer aantrekt van andere zal je ook minder snel over die grens gaan.
    Dat is heel belangrijk dat je nu ook nee kan zeggen, ik had daar heel veel moeite mee maar het is toch wel lekker als je dat kan.

Het zijn sowieso 8 seizoenen maar weet niet of het seizoen die nu op tv is de 8ste of de 9e is.
    Even op marktplaats vinden, daar kan je het heel goedkoop krijgen.
    De Grey's anatomy die wij hebben is ook gekopieerd en was dus heel goedkoop maar ja werkt prima.

Als ze klaar zijn zal ik zeker foto's gaan maken! Zo een heerlijk vooruitzicht dat ze gaan beginnen en we eind deze maand er weer heel anders bij zullen zitten.

Opzich is het gewoon een normaal jurkje, niks mis mee maar door me buik hangt de rest van de jurk ook wat meer naar voren en dan lijk je nog dikker, vind ik haha

Het gaat nu wat beter met me rug maar het heeft aardig pijn gedaan dit weekend, ze heeft me flink aangepakt hahah
    Ik slaap nu ook met een kussen tussen me benen :p Dat voelt ook wel lekkerder alsof er een bepaalde spanning van mijn lichaam gaat alleen een beetje lastig met omdraaien :p

Wel leuk toch en ook al is het vaag jullie weten dat ze daar glimlacht.

Nog niks gevoeld haha ik zit wel regelmatig aan me buik maar nog zonder resultaat, als ik naar hem luister beweegt ie wel dus denk dat de placenta gewoon nog steeds ervoor zorgt dat ik niks voel maarrr volgens de vk moet het vanaf nu toch wel gaan gebeuren dus ben benieuwd ;)

Hadden ze wel leuke dingen? Hoe vond de rest het staan?
    Wat voor vloer hebben jullie gelegt?
    Van harte gefeliciteerd met je schoonmoeder! Spannend! ben benieuwd of ze de hint al meteen begrijpt hahah leuke manier om het te laten weten!
    Ben ook erg benieuwd naar de reactie van die vriend hahah die denkt nu zeker te weten dat het een jongetje is en dan blijkt het totaal anders te zijn :p

Ik ga denk lekker me rust pakken, volgende week word natuurlijk druk en weet niet of ik dan wel aan genoeg rust toe kom.
    Jullie plannen?

Hoe gaat het met jou?

13. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

Ja pff gekkenhuis, druk bezig met de salarisverwerking maar er kwam zoveel tussendoor en had zoveel mutaties dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Gelukkig zijn we nu bijna klaar dus kan weer ademen :p.

Wat balen dat je suiker raar deed zeg, oorzaak gevonden of weet je niet hoe het komt? Niet zo fijn dat je uitgeput bent, klinkt niet fijn.. even in de gaten houden denk en anders even naar de dokter ervoor. Ooh is toch ook gezellig, filmpje kijken en slapen en relaxen :). Ideale dag voor een jubileum haha.

Wow 8 seizoenen al? En hoeveel afleveringen zitten er in 1 seizoen? Dan heb je zeker nog wat te kijken haha. Als je tijd over hebt :p:p, seizoen 1 van The Event is ook onwijs gave serie. Helaas is er nog geen seizoen 2 gemaakt vanuit Amerika maar seizoen 1 is al zeker de moeite waard.

Zeker een heerlijk vooruitzicht dat je in juni lekker alles zo goed als af hebt qua grote verbouwingen :):):) laat dan ook maar het lekkere weer komen :D.

Dat is waar, als het iets wijder uitloopt door je buik lijk je idd wat dikker dan dat je daadwerkelijk bent, kan je beter iets strakkers aan doen.

Goed om te horen dat het beter gaat met je rug, heb je al gedacht aan een voedingskussen? Die kan je nu gebruiken met slapen en straks om je kindje te voeden. Schijnt heel lekker te zijn als je buikje iets groter wordt.

Het voelen komt vanzelf :):) als je het maar na de 28 weken gaat voelen..... spannend hoor.

Ja hadden op zich wel leuke dingen maarja ik heb al zoveel kleren en heb zoiets van, komt na mijn zwangerschap wel weer hoor. Geld groeit helaas ook niet aan een boom dus even rustig aan doen.

We hebben beneden in de hal van die grijs/zwarte tegels neergelegd. We hebben vorig jaar onze open trap dichtgemaakt zodat de katten nu niet meer naar boven kunnen maar daardoor was de vloer in de gang niet goed meer dus die is nu weer gelegd.

Ik denk dat ze de hint wel begrijpen want het is een witte taart met een roze en blauwe strik en een baby erop. De vulling is dan roze.

Zie je hem zo????

Haha ja ik ben ook heel benieuwd naar zijn reactie, hij met zijn ooh wen ik weet het nu echt zeker en ik dacht echt huh wat heb ik dan gezegd dat het een meisje is maar dan denkt ie een jongen hahaha.

Jij moet sowieso volgende week ook je rust pakken hoor, laat de mannen maar al het werk doen!

Wij rijden straks dus naar Westervoort voor verjaardag schoonmoeder en gaan zaterdagavond weer naar huis. Zondagochtend naar mijn ouders voor moederdag en 's middags naar de verjaardag. Hmm dan zit mijn weekend er al weer op :(. Maandag ben ik voor mijn werk weg dus ik ben er dinsdag pas weer :D.

Mocht je niets meer plaatsen (of mocht ik het niet meer lezen). Alvast een heel fijn weekend! Denk aub echt aan jezelf en pak de rust die je nodig hebt!!!! xx

14. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ik ben net weer thuis, ben even naar me werk geweest en heb buiten nog een tijdje zitten kletsen met een vriendin/collega maar het is de vraag of ik nog kan werken tijdens me zwangerschap vooral met grote drukte..
    Als het beter mocht gaan met me rug ga ik er eerst wel even goed over praten want ik wil wel dat ik ook tijdens drukte voldoende rust kan pakken en anders moeten ze het nog maar even een paar maanden zonder me doen ;)

Je kreeg dus even een hoop op je bord, gelukkig zit dat er nu op.
    Houden ze wel rekening met je zwangerschap eigenlijk? Dat je soms even niet zoveel puf etc. hebt. Hoe gaat dat eigenlijk?

Weet de oorzaak niet, ik vermoed dat er nu weer een nieuwe fase is want de stabiliteit waar ze over praten is er nog steeds niet..het gaat beter met de lage suikers maar aan de andere kant heb ik wel weer meer insuline nodig maar een hoge suiker put je lichaam ook enorm uit (als het zo lang duurt) en moet echt voldoende rust nemen dus dat het gister zo is gegaan op 'onze' dag vind ik niet erg hahah

Het verschilt per seizoen, van het ene seizoen heb ik maar 1 dvd en geloof dat er ook seizoenen bj zitten met 4 dvd's, daarnaast heeft me vriend nog heel wat series gedownload dus ik ben wel even zoet, nu nog de energie vinden om me ogen open te kunnen houden haha.
    The Event..nog niet van gehoord volgens mij maar ga het even aan me vriend doorgeven.

Het lekkere weer mag ook wel eerder komen :p Ik laat sowieso de mannen het werk doen dus kan ik er gewoon van genieten haha

Wil een voedingskussen gaan kopen ja, ik gebruik nu een kussen die ook zo een soort vorm heeft maar kleiner is maar wat ligt dat heerlijk, laat staan hoe zo een kussen ligt haha ga jij er 1 kopen?

Ik moet volgende week weer naar de vk en 2 weken daarna krijg ik weer een echo, ga er vanuit dat ik hem tegen die tijd wel zal voelen en ben benieuwd wat er anders gaat gebeuren.
    Het ligt in ieder geval niet aan hem dus dat is wel een fijn idee maar het zou fijner zijn als ik hem ook kan voelen ;)

Ja als je nu niet zo nodig kleding nodig hebt kan je inderdaad beter wachten tot na de zwangerschap en dan leuke dingen kopen.

Gingen ze graag naar boven? :p Lekker dat dat er ook weer goed uit ziet.

Oohh wat leuk!!! Dat kan ze niet missen nee :p Ik dacht een normale taart, wat een leuk idee zeg! Zo benieuwd naar de reacties!
    Jaa grappig en dan je vriend die er even niet zo blij mee was haha ook al was het onbewust je hebt hem mooi op het verkeerde been gezet :p

Je zal dit niet meer lezen maar hoop dat je een leuk weekend zal hebben al komt dat helemaal goed als ik het zo lees ;)

15. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo goedemorgen, daar ben ik weer :).

Ik denk dat jij gewoon even lekker aan jezelf moet denken en het vrijwilligerswerk even de komende tijd moet stoppen, hoe jammer dat ook voor ze en voor jou is, jij bent op dit moment het belangrijkste en straks wordt je buik alleen maar groter en zwaarder en dat zal je rug ook extra belasten.

Tja of ze er rekening mee houden weet ik niet, ik ben zelf nogal veeleisend van mezelf dus vind al gauw iets 'gewoon' en 'dat doe je wel even'. De salarisverwerking is ook mijn taak en vind het ook onwijs leuk om te doen maar het was gewoon even veel :). Gelukkig nog maar 7 dagen werken en ik hoef lekker een weekje niets te doen.

Hmm vervelend dat het nu weer zo loopt. Hoe was je suiker de laatste dagen?

Haha tja als je ogen dichtvallen ben je toch echt moe :p en kan je beter gaan slapen dan tegen je slaap strijden omdat je iets wil zien. Het staat toch op DVD dus je kan het altijd weer terugkijken.

Hoe gaat het met het klussen? Zijn ze echt gisteren gestart? Helaas is het mooie weer nog ver te zoeken :( bah het lijkt wel herfst zeg pff....

Ik denk er ook aan om een voedingskussen te kopen, ik ben zelf wel een zijslaper dus heb nog niet heel veel last van mijn buik of niet lekker liggen in bed maar wil er voor straks wel een, lijkt me heerlijk en daarna om je kindje op te voeden zodat je niet elke keer in je armen hoeft te houden.

Wanneer deze week moet je weer naar de vk? Ooh wat fijn dat je over 2 weken weer een echo hebt :( ik pas bij 30 weken weer maar 12 juni (25 weken) hebben we wel 4D echo dus ben blij dat we dat nog tussendoor hebben anders duurt het zo lang... ;) en voel je de kleine al? Ik hoor van veel mensen dat als de placenta voor ligt het wel tot 28 weken kan duren voordat je iets voelt.. maar je krijgt natuurlijk wel een jongetje en die zijn iets sterker dus ik hoop voor je dat je hem heel gauw voelt :).

Mijn weekend was erg leuk, de taart vonden ze prachtig en waren helemaal blij om te horen (te zien) dat ze een kleindochter krijgen :). Tegen iedereen op de verjaardag verteld en de taart laten zien dus dat was wel erg schattig. We waren pas zaterdag tegen 21:00 uur terug dus heb even gtst teruggekeken terwijl mijn vriend de vloer van de hal schoonmaakte en toen zijn we lekker naar bed gegaan. Zondagochtend bij mijn ouders en die waren ook helemaal blij met een kleindochter haha. Ben zo blij dat ik het nu gewoon tegen iedereen kan zeggen en niet meer hoef op te letten wat ik zeg. Die vriend was helemaal perplex en had echt een jongetje verwacht haha, was wel erg grappig maar iedereen reageerde erg leuk. Zondagmiddag verjaardag gehad van dochter van vriendin die werd 1, ook zo'n schatje en zondagavond niet veel gedaan. Gister naar Almere geweest voor mijn werk en dat was wel vermoeiend pff, zit nu ook een beetje gaar op mijn werk maar ga zo lekker bakkie koffie maken zodat ik een beetje wakker wordt :).

Hoe is het met jou? Heb je een leuk weekend gehad?

16. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hey hey,

Hoe was je dagje weg voor je werk?

Ja misschien wel maar ik moet dat zelf nog accepteren, ik voel ook een druk om weer te gaan werken die niet van hun kant af komt maar van mezelf omdat ik veel berichten voorbij zie komen over mensen tekort etc. en mis natuurlijk ook een hoop leuke dingen.

Zo lang jij het aan kan is het niet erg natuurlijk als je maar niet jezelf voorbij moet lopen.
    Dat is een lekker vooruitzicht ;) Ga je dan al op vakantie of is dat later? Ik ben even de datum kwijt.

Ik ben erachter gekomen dat het waarschijnlijk aan mijn spuitplekken ligt..weet niet of ik het al eens had verteld maar ik heb een insulinepomp en het 'infuusje' deed ik altijd in mijn bil en ook al wissel je voldoende van plek etc. uiteindelijk kunnen de plekken dan toch een soort van teveel gebruikt zijn , zaterdag he ik het in me buik gedaan en sindsdien lijkt het weer beter te gaan.
    Komt me ergens wel goed uit want het naaldje in mijn bil doen werd al moeilijker hahah

Wonder, wonder, wonder! Ze zijn gisteren begonnen! en al enorm opgeschoten! Ingang is er en een gedeelte van de vloer ligt er ook al in :D Vandaag gaan ze weer verder en denk dat ze vandaag wel bijna klaar zullen zijn als ze niet klaar zijn ;) Vandaag gaan ze verder met de vloer en dan aan de muren beginnen inprincipe zo gedaan en dan moet er nog even electra doorgetrokken worden en kan ik lekker gaan schilderen ;) Me pa moet dan alleen nog later even een kachel plaatsen.
    Het is heel spannend nu! Het zien van die kamer doet me echt beseffen dat we straks een baby krijgen!

Opzich heb ik ook niet echt last tijdens het liggen maar ik merk toch dat mijn benen en rug het heerlijk vinden om met me ene been op een kussen te liggen.

Donderdag moet ik er weer heen.
    Wat jammer dat je pas weer met 30 weken een echo krijgt! Eigenlijk zou je gewoon elke maand een echo moeten krijgen medisch of niet.
    Gelukkig krijg je nog een 4d echo en kunnen jullie nog even lekker gluren naar jullie meisje.
    Ik vermoed dat ik hem de afgelopen dagen wel gevoeld heb maar het is nog steeds moeilijk om te zeggen want het lijkt zo op me darmen maar ook weer niet...alsof er een luchtbel stuk gaat... gisteren had ik vlakbij me navel weer steeds zo een gevoel en als ik dan prikte in me buik kreeg ik een reactie..
    Het kan inderdaad lang duren met de placenta die voor ligt :( maar ik hoop dat dit hem gewoon is :)

Wat leuk dat iedereen zo reageerde! en die vriend hahah had zijn reactie wel willen zien :p
    Nu kunnen jullie lekker praten over jullie meisje :D

Aangezien deze week best wel druk is heb ik lekker me rust gepakt afgelopen weekend, gisteren dacht ik even ziek te worden maar dat lijkt nu weer beter te gaan :)
    Vanmiddag naar de tandarts maar heb helemaal geen zin..

17. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aloha!

Ja dagje was vermoeiend. Ik heb daar kaartjes gescand voor een project van ons. Dat is elk jaar en regelt ons bedrijf en dan vragen ze altijd of er vrijwillig mensen zich op geven hiervoor om een dagje dat te doen. Erg leuk maar ook erg zwaar en vooral nu met mijn zwangerschap heb ik beetje spijt van dat ik me opgegeven had. Ach wel weer leuk en gezellig en heb me prima vermaakt :). Ze hadden er heel lief een stoel neergezet dus als het even niet meer ging kon ik zitten haha.

Ik vertrek volgende week donderdag in de nacht :), dus vrijdagochtend 7.10 uur Nederlandse tijd staan we als het goed is op Turkse bodem :D. Zag net dat het dan 31 graden wordt dus heerlijk!! Baal wel klein beetje dat ik niet op mijn buik kan liggen want ik slaap nooit op mijn buik maar op het strand juist wel, heerlijk vind ik dat dan maarja helaas... dat doen we volgend jaar maar weer :):)...

Ojee moet je daar ook op letten joh, wist ik helemaal niet maar klinkt natuurlijk wel logisch als je er zo over nadenkt haha. Wel goed dat je gelijk verschil merkt nu je het in je buik spuit en fijn dat je weet waardoor het komt. Mag je over je hele lichaam in principe prikken of echt alleen buik en bil?

Foto's!!!!!!!!!!!!!!!! Wat goed joh dat het zo snel gaat. Lekker gevoel is dat he en wat leuk dat het kamertje nu echt in zicht is :D:D... Kan je idd lekker beginnen met verven en freubelen en er een echte babykamer van maken, leuk hoor!!

Jaa ik weet zeker dat je hem gevoeld hebt hoor en nu kan het snel gaan. Het begon bij mij ook met plopjes en nu voel je haar al helemaal schuiven, whaaa zo'n raar gevoel, vond het in het begin echt beetje eng, net of er zo'n dikke kever onder je huid langzaam loopt... maar wel erg mooi als je beseft dat het gewoon je kindje is. Lijkt me zo gaaf om haar van buitenaf te kunnen zien bewegen! Maar jeeeeej je hebt hem dus gevoeld :):) Sterk mannetje!!!!

Groot gelijk heb je dat je je rust gepakt hebt. Hmm tandarts, not like! Voor controle of moet je iets laten doen? Succes!!

18. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Wat is het dan voor een project?
    Wel lief dat ze een stoel voor je hebben neergezet en het ondanks toch leuk hebt gehad.

Ooohh wat is dat lekker om naar uit te kijken zeg! 31 graden! Al zou het wat minder warm zijn dan is dat nog geweldig haha stuur alsjebliefttttt wat zon hierheen :p
    Ja gelukkig is het maar voor 9 maanden en kan volgend jaar alles weer ;) zo denk ik ook weleens bij dingen volgend jaarrr kan het weer of volgend jaar doen we dit met een baby :p

Ja eigenlijk wel, opzich als je voldoende afwisselt moet het goed gaan maar ja het kan toch gebeuren dat je verdikkingen onder de huid krijgt en de insuline niet goed meer doorkomt.
    De naaldjes (infuusje) kan je op je been, buik, en billen doen en met de pen spuiten kan ook nog in je arm.
    Naaldje in me been lijkt me heel erg eng dus daar begin ik niet aan :p

Ik heb gister al wat foto's gemaakt en zal ze later vandaag wel even plaatsen.
    Ja heerlijk, nog even en we zitten niet meer in een 'bouwplaats' :p

Als jij ook zegt dat ik hem wel gevoeld moet hebben dan ga ik blij zijn :p en zal het waarschijnlijk niet lang duren nee voordat ik hem meer en meer zal voelen.
    Hahah dat lijkt me een heel apart gevoel.
    Ben benieuwd wanneer je haar vanaf de buitenkant zal zien bewegen.

Controle en hoop dat ik geen gaatjes heb :p

19. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het Libelle Zomerweek project. De kaartjes daarvan worden bij ons gekocht en dan hebben we altijd host(ess) klaar staan om deze kaartjes te scannen bij de ingang. Omdat we daar vaak mensen voor inhuren wordt er ook altijd gevraagd of mensen van het kantoor zin hebben om een dagje te helpen, dus dat heb ik gisteren gedaan :).

Haha ja iets minder warm mag ook hoor, zag er de hele tijd rond de 27-28 uit en dat vond ik ook al prima. Zon blaas ik gelijk even richting Amsterdam (als ik in het vliegtuig terug stap ok?).

Hmm in je been lijkt me ook niet zo fijn :( maar als je dus buik en bil afwisselt moet het goed gaan :):)? Gewoon prik en klaar? Wel fijn dat je het zo een beetje onder controle kan houden.

Zeker een heerlijk vooruitzicht als jullie paleisje straks af is, super hoor! En dan ook inderdaad de laatste maanden gewoon geen stress meer en genieten van de zwangerschap. Ben benieuwd naar de foto's.

Ik weet zoals ik het lees bijna voor 100% zeker dat je hem gevoeld hebt hoor. Vooral als je prikt en er reageert iets :). Vaak als je lange tijd (heb ik tenminste haha) je handen op je buik legt begint het na paar minuten ook te schoppen en te bewegen.

Hoe was de controle bij de tandarts? Hoop geen gaatjes....

Ik ga zo alweer lekker naar huis, dag is snel gegaan vandaag! Vanavond even sporten en het songfestival kijken, haha vind het altijd wel leuk om Nederland te zien en hopelijk doet Anouk het stukje beter dan de rest. Ik vond de toppers en hoe heet ze, van vorig jaar, toen ook onwijs leuk en kreeg het idee het publiek ook en dan toch niet door he, zo gek is dat! Hopen dat we dit keer in de finale komen te staan, zou toch wel weer eens leuk zijn maar het zal wel niet met al die fraude en burenstemmen!

Fijne avond en tot morgen!! x

20. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    chantal@ hihi.. nee geen konijn meegenomen.. wehebbe er zelf 1..manlief vind zowiezo nie zo grappig als k daar mannetje bij zet.. hihi wil wel jonge konijntjes..mar ja.. deb aas niet he:p

Nou ondertussen weer 4 dagen gewerkt vorige week..tja heb vakantie drvoor gehad, dan kan k me bene uit mn gat lope. donderdag waren we 6 jaar getrouwd.. lkkr met schoonouders en mn ma bij ons gegourmet.. was echt gezellig.. en weekend moest k werken dus dagje met de kids wa doen hale we nog keer in;) s avonds wel wezen uit eten met goede vrienden;)

ff vraagje.. krijg je na de 20 wk echo nog een keer een echo?
    haha.. dan ga k anders dan wel vragen voor t geslacht;)...manlief weigert anders echt om mee te gaan. en ja maniere genoeg..mar ja daar komt ie zo achter dan denk..

volgende week weer controle.. vraag k het gelijk ff aan de vk;) die make zelf ook echo's die 20 wk echo word door shl ofzo gedaan.

Deel Deze Pagina