@ Meiski Oh dat klinkt leuk! en dat is dus elk jaar? Ja iets minder is ook prima als er maar zon en warmte is vermaak je je wel denk ik Deal! Zal er naar uit kijken haha Ja ik ga het nu sowieso even een tijdje in me buik doen zodat de plekken in me bil weer kunnen 'genezen' en dan afwisselen als dat nog kan met een dikke buik Is inderdaad gewoon prik en klaar, met een soort van schietapparaatje schiet ik het naaldje er in (klinkt eng maar is het niet) naaldje eruit en een slangetje blijft achter. Ze zijn vandaag helemaal klaar met de vloer, er hing ook nog een buis en we kwamen erachter dat die wel weg kon dus die hebben ze ook weggehaald, donderdag de muren maar het is nu wel de naam kamertje waard haha Heb ook foto's gemaakt dus die zal ik ook even plaatsen. Ja wel apart als er iets reageert, dat je darmen 1 x gaan borrelen oke maar de hele tijd? Geen gaatjes gelukkig! En dat moest ook wel van mij want het schoonmaken van me gebit vind ik altijd zo vreselijk haha dat gevoel..heb er een gruwelijke hekel aan en voordat ik zwanger ben zag het er allemaal heel keurig uit, was wel wat gevoeliger maar verder geen problemen, ben weer voor een half jaar goed gekeurd Volgens mij is het songfestival vriendjespolitiek, zelfs als NL goed is eindigt het ergens waar het niet zou moeten eindigen, ben benieuwd hoe het vanavond gaat. @ Krulletje Haha of je zet er 1 bij en zegt dat het een vrouwtje is, achteraf ben je verkeed ingelicht Nog van harte gefeliciteerd! Jullie hebben het toch een beetje kunnen vieren. Wat lullig dat ze dan weer zo zijn en dat terwijl je zwanger bent...vreselijke mensen.. Ik krijg over 2 weken weer een echo en meiski rond de 30 weken maar je kan toch ook vragen of ze het achteraf alleen aan jou willen vertellen? Is iedereen blij En ja als het duidelijk te zien is ontkomt ie er niet aan denk ik haha
@ Krulletje: gefeliciteerd met jullie 6-jarig jubileum en wat gezellig dat je schoonouders en moeder kwamen gourmetten, altijd zo lekker he gourmetten, wij doen dat eigenlijk alleen maar met kerst maar moeten het gewoon vaker doen . Vooral met de weer, lijkt het wel herfst dus moet lukken haha. Ik zelf krijg alleen nog bij 30 weken een echo om te kijken of het kindje goed gaat qua groei en of het al is ingedaald. Het kan zo maar zijn dat je daarna nog echo's krijgt hoor maar zover ik weet niet. Kan je niet bij de 20 weken echo zeggen dat je het wilt weten en je man niet en of ze het daarom op een briefje kan schrijven? @ Chantal: Ja elk jaar in mei de Libelle Zomer Week en in november/december de Margriet Winter Fair, ook erg leuk om naar toe te gaan dus als je tijd en geld hebt Is in de jaarbeurs Utrecht. Oh blijft er een slangetje achter? Lost die vanzelf weer op? Wat goed dat ze klaar zijn met de vloer Foto's zien er goed uit!!! zit er ook een klein raampje in of wordt deze nog gemaakt? Qua darmen borrelen, hmm de hele tijd weet ik niet, misschien heb je precies je darm geprikt en begon die actief te worden haha maar die plopjes etc dat is gewoon je zoon hoor ... heb je al zo'n geluidsdingetje bij zijn buik gehouden? Jeej goedgekeurd voor een half jaar is altijd fijn bij de tandarts haha! En ja hoor.. we hebben de finale bereikt, dat wordt zaterdag kijken, voor het eerst in negen jaar weer... heb normaal niets met het songfestival omdat je toch wel weet dat het niets wordt maar dit ga ik zeker kijken , heb je het gezien? Ik vind echt dat er rare landen met rare liedjes door zijn gegaan? Er waren 6 mannen die zongen vet goed en die zijn niet door maar die Belg die ik echt niet mooi vindt is wel door, vaag! Maarja we zitten er eindelijk een keertje bij. Oooh zie je de kleine al liggen in zijn nieuwe kamertje ... echt leuk! Weet je de definitieve kleur al?
Klinkt leuk, zal het in de gaten houden Dat slangetje blijft zitten die naar de insulinepomp leid en om de 2 a 3 dagen moet ik dat dan weer vernieuwen. Hieronder een link hoe het eruit ziet. http://psyblog.nl/wp-content/uploads/2011/04/diabetes.jpg We hebben boven helaas geen raam maar met de tijd wil ik daar toestemming voor gaan vragen. Gisteravond is mijn broer nog even langs gekomen vanwege een lekkage, eergister had hij wat leidingen weggehaald maar 1 was de waterleiding Gelukkig maar een klein gaatje en was het snel dicht gemaakt maar waarschijnlijk door de vloerplaat heeft het water alsnog een uitweg kunnen vinden dus gisteravond laat heeft hij er nog even een koppeling tussen gezet hehe. Morgen gaan ze weer verder en vrijdag ook Ik heb gisteren echt bevestiging van hem gekregen Ik kreeg ineens een flinke schop en dat waren zeker geen darmen haha Ja lekker hoor, heb er zo een gruwelijke hekel aan vooral dat tandsteen verwijderen enzo, ik heb nog zo een draadje achter me tanden en dat is zo een heerlijke plek voor tandsteen maar ook een hele fijne plek omdat weg te moeten halen Ik heb het niet gezien maar wel gehoord dat we eindelijk eens door zijn en als ik het niet vergeet ga ik ook kijken zaterdag, is toch heel wat he vaak is het wel zo ja dat er iets doorgaat wat niet mooi is ofzo en iets wat wel goed is gaat niet door en juist omdat het er niet eerlijk aan toe gaat vind ik het meestal ook niet leuk om te kijken. Denk toch dat het babyblauw en wit word, lekker een lichte kleur maar zit nog even te denken of ik 2 muren wit en 2 blauw zal doen of gewoon half/half. Ik wil ook van die lichtgevende sterren op de schuine muren gaan plakken hehe. Hoe gaat het vandaag met je? Nog plannen vanavond?
Ooh ziet dat er zo uit, heb je ook zo'n kastje bij je? Geen raam? Is het dan niet heel warm in de zomer of zeg ik nu iets geks? Haha verkeerde leiding weggehaald gelukkig was het maar een klein gaatje en is het inmiddels weer gemaakt..! Leuk!! Dus drukke week voor ze deze week, zijn ze dan al klaar denk je of moeten ze nog veel doen? Wat LEUK!!!! Je voetballertje heeft wat van zich laten horen... wat vind je vriend ervan dat hij het nu ook bijna kan gaan voelen? Pff tandarts is nooit fijn en met zo'n draadje helemaal niet nee. Zelf geen ervaring mee maar mijn zus heeft ook zo'n draadje en hoor dat ook altijd bij haar. Klinkt goed jullie toekomstige babykamer. Wit en babyblauw zijn ook erg mooie kleuren... Ooh leuk idee die sterren, die had ik vroeger ook in mijn slaapkamer hihi... Hier gaat alles goed, zo lekker eten en dan zit de ochtend er weer op. Vanavond gaan we heerlijk NIETS doen.. zalig...!!! Volgens mij komt finale van Europa Legue dus dat zal mijn vriend wel gaan kijken maar ik vermaak me prima op de bank in mijn campingoutfit . Hoe gaat het met jou?? En jij nog leuke plannen??
Ja zoiets heb ik ook maar die stop ik gewoon in me zak Het kan heel warm zijn ja maar weinig verschil met beneden eigenlijk, met een fin is het boven wat lekkerder te maken. Ja was even paniek hahah maar konden er achteraf om lachen Nou denk dat ze wel klaar zullen zijn, in ieder geval het grootste gedeelte..morgen gaan ze als het goed is materiaal halen en de trap goed zetten (die moet nog wat lager) en dan vrijdag met de muren aan de gang en als het mee zit moet dat met een dagje gebeurd zijn. En dan even kijken of er nog iets moet gebeuren, vriend van me broer gaat de electra even goed doortrekken enzo maar dat gebeurd een andere keer. Jaa gelukkig heb ik niet lang hoeven wachten Me vriend is er nog normaal onder of hij praat er niet over haha ik probeer hem er wel bij te betrekken en uit te leggen hoe het voelt en dat het vast niet lang zal duren voordat hij hem kan voelen. Tandarts blijft vervelend maarja helaas moeten we er toch heen he Vraag me altijd weer af hoe je erop komt om zo een beroep uit te willen oefenen, aan de andere kant mag je mensen pijnigen zonder gevolgen Ja lijkt me leuk om het zo te doen en hier en daar een muursticker, veel ruimte voor versieringen op de muur hebben we niet dus dit lijkt me dan een leuke manier. Moet je een hele dag werken? Heb je nog wat te lezen of ben je al klaar met je boek? Met mij gaat het wel goed, ga vandaag weer even rustig aan doen omdat morgen en overmorgen toch ook weer druk worden...morgenmiddag ook 2 afspraken in het zh dus tussendoor pak ik mooi even me rust haha
Niemand die het ziet idd . Ja met zo'n fin is het altijd lekker en het voordeel is is dat het altijd lekker donker is bij jullie ... slaap je veel lekkerder! Tjees wat goed dat ze dan klaar zijn, en dan huppa verf halen en aan de slag in jullie kamertje, spannend hoor! Maak je nog wel foto van het eindresultaat? Mijn vriend is er ook niet mee bezig hoor maar elke keer als ze flink aan het schoppen/bonken is en hij zijn hand neerlegt doet ze niets meer haha dus volgens mij denkt vriendlief ondertussen dat ik gek ben geworden . Komt vanzelf, straks zie je het van buiten bewegen en kan hij er niet meer omheen haha! Ik zou zo'n beroep ook niet kunnen uitoefenen hoor, zat gister klein stukje van Trauma Centrum te kijken en toen dacht ik ook al, pff dat je dat kan, echt knap. Haha ik denk niet dat ze het leuk vinden om iemand te pijnigen . Ik heb de hele dag gewerkt ja, morgen en vrijdag nog en dan heerlijk lang weekend tot dinsdag, lekker zo die feestdagen als ik nu al parttime had gewerkt zoals ik straks doe als de baby er is had ik volgende week donderdag pas te hoeven beginnen hihi.. kijk er nu al naar uit . 50 tinten grijs is uit, echte aanrader dus zodra je de rust hebt, echt even beginnen hoor haha. Heb nog wel andere boeken maar ik wil er ook paar meenemen op vakantie dus kijk nog wel even. Fijn dat je lekker je rust pakt, je morgen weer controle in zh toch? Krijg je dan ook echo? (sorry ben het even kwijt). Ik ga lekker naar huis avondje niksen! Veel succes morgen in het ziekenhuis en spreek je daarna weer
Ja met zo een ding kom je heel ver en kan je het ook lekker cool maken. Moest wel heel erg wennen aan het donker hoor Toen de slaapkamer nog beneden was sliep ik meestal met het gordijn open dus boven was het ineens pikkedonker haha kreeg het de eerste nacht ook heel benauwd daardoor en heb toen voor een paar dagen een nachtlampje erbij gepakt Ja heerlijk dat het ook even anders kan gaan en het wel kan opschieten. Aaww ze neemt je vriend gewoon in de maling Ja met dat soort dingen moet je ook sterk in je schoenen staan, of als je bijv. met zieke kinderen werkt...pff hahah noouu daar ben ik nog niet zo zeker van hoor Hier en daar even lekker in dat tandvlees prikken Welke dagen ga je werken na de bevalling? Ik moet dat boek nog steeds kopen, vergeet er steeds naar te kijken haha Nog andere aanraders? Morgen inderdaad controle maar nog geen echo, die komt als het goed is over 2 weken. Lekker genoten van je rustige avond?
Haha dat zal vast wel dat je moet wennen van licht naar donker, het is toch altijd weer anders he. Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om 's ochtends nog wakker te worden in het donker, we hebben ook van die verduisterende rolluiken en slaap je toch een stuk vaster. . Na mijn verlof ga ik werken op maandag, donderdag en vrijdag. En dan 1x in de maand op de woensdag ivm salarisverwerking. Ideaal dat als je na het weekend maandag werkt je dan pas donderdag weer hoeft haha. En valt ook ideaal voor de feestdagen qua pinksteren en pasen en hemelvaart maar op deze dagen zijn mijn manager er ook dus niet zo uitgekozen op de feestdagen hoor . Boeken van Sophie Kinsella zijn ook onwijs leuk. Die lezen heel lekker weg en zit altijd een leuk verhaal in. Onder haar eigen naam, Madeleine Wickham ofzoiets heeft ze ook leuke boeken. Verder vind ik de mannentester van Heleen van Royen erg goed. Dus genoeg boeken .... Leuk dus over 2 weken mag je de kleine weer bewonderen? Verbaas me er altijd over hoe snel zoiets weer groeit he! Wel spannend allemaal hoor, we zijn over de helft JEEEEEJ!!!!!!! Mijn avond was heerlijk, wasje gedraait en niet veel gedaan dus was erg lekker. Jij leuke avond gehad? Zijn ze vandaag weer begonnen met klussen? Heel veel succes in het ziekenhuis straks...
Ja is inderdaad anders en bij me vriend kan het dus niet donker genoeg Ik kan bij zowel licht als donker heel goed slapen. Dat is zeker lekker, even 1 dagje werken en dan weer lekker vrij..beter kan je het niet hebben Dus dan kan het weleens voorkomen dat je nog minder hoeft te werken? Zou ik ook zeggen maar stiekem... haha Van die eerste 2 namen heb ik nog nooit gehoord, zal wel eens rond gaan snuffelen en kijken wat er allemaal is. We moeten straks toch iets te doen hebben als we met een dikke buik zitten Ja dat is wel wat ze de vorige keer zeiden dus nu moeten ze zich er wel aan houden natuurlijk Het is belachelijk hoe snel het gaat! Hoe snel het een kindje word! Ik herinner me nog als de dag van gister dat ik alleen een klein stipje zag en nog bij mezelf dacht nou...voorlopig zullen we daar vast niks in gaan zien maar mooi wel hahah Over de helft Ben je ook al een beetje aan het aftellen? haha Mijn avondje was ook lekker rustig (zoals elke avond haha). Ze zijn alweer lekker bezig Me pa is geloof ik niet zo blij dat zij de babykamer doen haha maar ja had hij maar sneller moeten doorwerken hoor Nog plannen vanavond? Thnx!
Heerlijk toch als je overal kan slapen? Heb ook geen problemen met licht of donker maar ook bij mij houdt vriendlief van donker haha. Zal wel maneigen zijn. Haha nee is toevallig echt zo . Mijn manager werkt op ma, di en do en op vrijdag zit ik altijd standaard alleen dus bleven de ma en do over voor mij, dan is mijn andere collega er ook (werkt ma, wo, do) dus kwam echt beter uit zo. Inderdaad qua feestdagen zit je dan goed, heerlijk. Zag dat kerst 2014 op do en vrij valt dus hoef ik alleen maar de maandag . Sophie en Madeleine is dezelfde persoon, weet ook niet waarom ze met 2 namen schrijft. Moet je zeker is kijken ja, lezen erg lekker weg en je ziet het verhaal zo voor je. Haha idd ben benieuwd wat ik straks allemaal nog doe (dus juist niet) als je buik in de weg gaat zitten . Jaaa gek idee he, als je die echo's naast elkaar legt denk je echt van wow. En las dat je kindje nu 60 gram per week groeit dus dat gaat ook best snel. Haha nog niet aan het aftellen, ben nu eerst aan het aftellen naar mijn vakantie. Daarna ga ik aftellen naar mijn week vrij eind juni en dan ga ik aftellen naar mijn verlof ... Hoe voel jij je? Wel al aan het aftellen? Aah haha arme pa maar idd, hij heeft kansen genoeg gehad om het te doen. Misschien leert hij hier iets van voor de volgende keer. Vanavond sporten en verder lekker niets. Morgen even naar Hoofddorp want ik heb nog steeds geen bikini gevonden :x:x en die moet ik echt wel hebben. Morgenavond om 20 uur heb ik voor het eerst een zwangerschapsmassage, ben wel erg benieuwd hoe dat zal zijn. En dan WEEKEND!! Heerlijk 3 dagen lang vrij, lekker hoor.... Jij nog leuke plannen in het vooruitzicht of ga je er weer een lekker relax weekendje van maken .
Bang dat ze begluurd worden door het daglicht Vooruit ik zal je geloven Is dat lekker zeg! Heb je lekker veel tijd om met je meisje kerstinkopen etc. te doen. Raar! Met kerst hebben we een baby! hahah Misschien liep de ene naam niet lekker en is ze met de andere naam begonnen? We zullen in ieder geval kunnen waggelen Al heb ik soms het idee dat ik dat nu al doe hahah Ja zo apart en denk dat je bij elke zwangerschap toch weer zoiets hebt van hoe kan dat nou? haha We hebben dezelfde mail gelezen Oh ja je hebt nog genoeg om naar uit te kijken Echt aftellen doe ik ook nog niet maar elke week die erbij komt zorgt wel voor de gedachte van ooww nog zoveel weken en dan.. Ja hij moet niet zeuren hoor! En zij doen het ook veel netter! De muren zijn strak en wat me pa heeft gedaan is schots en scheef haha is ook niet meer de jongste en denkt nog van alles te kunnen blijkbaar Hopelijk zal je morgen slagen! Wat moet ik me voorstellen bij een zwangerschapsmassage? Ik ga er weer een lekker relaxed weekendje van maken ja weet ook niet wat volgende week de planning is. Jij plannen voor de heerlijke 3 dagen vrij?
Haha dat geloof ik direct, mannen!! Ja gek idee he dat we met kerst een kindje hebben. Kan je hem helemaal oppimpen met een stropdasje enzo . Is je buik al goed gegroeid?? De mijne staat volgens mij een beetje stil nu, is ook niet zo heel erg want ik moet nog ruim 19 weken . We krijgen idd dezelfde mailtjes haha! Zoals half zwanger Nederland . Dat is waar, elke week verder is mooi, ik ben wel een beetje aan het aftellen naar de 25 weken, klinkt heel stom maar ik weet dat als er dan iets gebeurd ziekenhuizen ook echt gaan proberen om het te redden en op de een of andere manier geeft me dat wel een geruststelling dat als er wat gebeurd dat er wat gedaan wordt. Changing planes! Ga vanavond even op zoek naar bikini, heb sporten afgezegd zodat ik morgen niet hoef te haasten . Geen idee wat zo'n massage inhoudt, ik weet alleen dat ik op mijn zij lig haha! Wij maken er ook een relax pinksterweekend van, als het mooi weer was geweest hadden we gevaren maar nu regent het toch. Zaterdagavond iig even songfestival kijken en maandag wordt mijn bovenlip door me zus geharst dus die blijven gezellig eten. Verder heerlijk relaxen en niets doen . Hoe was het in het ziekenhuis? Waren de controles goed? Wat een kutweer he? pff word je toch moe van :x
Ja en jij met een leuk jurkje enzoo Me buik is wel weer gegroeid en staat nog niet stil 2 weken terug bijv. zat een truitje nog goed en toen ik het voige week aandeed ging ie steeds omhoog. Ja daar heb je een punt en is de baby ook levensvatbaar, hopelijk blijven ze beide nog lekker zitten Heb je een bikini kunnen vinden? Ben benieuwd wat ze gaan doen of dat ze gewoon lekker je rug enzo gaan masseren, bij de fysio moest ik ook op me zij dus misschien is het wel hetzelfde. Wel lekker hoor, zal je sowieso goed doen Auw! hahah gelukkig maar een klein stukje of vind je harsen niet zo erg? Weet niet wat de weersvoorspellingen zijn maar wie weet hebben jullie geluk en word het lekker weer en anders even lekker niksen is ook niet erg toch? In het ziekenhuis was alles goed, over 3 weken de echo. Natuurlijk ging het weer over het roken maar ik ben bang dat ik dit gesprekje de rest van mijn zwangerschap zal houden want ze willen toch dat je stopt dus ook al zou ik er 2 roken dan nog zou ik horen dat ik moet kijken of ik die ook aan de kant kan krijgen Ze zijn wel heeel slim want ze laten die gesprekken de co assistenten doen en heb nog steeds niet dezelfde gehad Weer is weer erg triest vandaag ja... mag toch hopen dat we dit niet ook de hele zomer houden he..
Gooooodmorning! Nog een dagje werken en dan lekker 3 dagen vrij, heerlijk!! Jaa helemaal zin in, jurkje aan, zo schattig, hoop dat het dan al klein beetje haar heeft haha, zou leuk zijn . Ooh leuk joh dat je buik zo lekker groeit .... foto!!! hihi Ik hoop inderdaad ook dat beide beebs lekker blijven zitten totdat ze eruit mogen, geen 2 weken later (heb jij sowieso niet ) maar gewoon rond 16 september hoop ik, vind ik leuke datum en droom er elke keer over. Nou EINDELIJK heb ik een bikini gevonden, pff... was helemaal gesloopt maar het is gelukt, ook nog is een bikini die ik eigenlijk nooooit zou uitkiezen (beetje panterdessin maar dan met mooie rustige kleuren) maar ik dacht, ja wen toch even proberen en die stond gelijk ook heel mooi ... Was wel kapot daarna, 100x je aan en uitkleden doet mijn rug niet veel goed nu. Ik zit bij haar qua massages. 1x in de 5 a 6 weken ga ik altijd naar haar toe, soms voor mijn rug/nek en soms voor je hele lichaam, zij doet het zo fijn en lekker. Maar als je zwanger bent dan mag je de eerste 14 weken niet omdat dat de kans vergroot op een miskraam. Dus nu mag ik eindelijk weer, lijkt me heerlijk maar vind het nog steeds erg jammer dat ik de komende 20 weken niet op mijn buik mag liggen .... Zij gaat ook babymassage bij ons thuis aan ons leren als de kleine geboren is, zalig lijkt me dat. AUW ja, nee vind het verschrikkelijk, de tranen schieten al in mijn ogen als ze dat spul erop smeert maarja wil ook niet met een snor (zie het zelf alleen hoor haha) lopen dus wie mooi wil zijn moet pijn lijden . Ik lees net op de telegraaf dat het zondag tot 21 graden kan worden, kunnen we toch even buiten relaxen . Goed om te horen dat alles in het ziekenhuis goed was, spannend.. over 3 weken zie je je kleine mannetje weer.. leuk he!! Je moet gewoon zeggen, TADAA ben gestopt dan houden ze er gauw over op en hoef je het de komende 20 weken niet aan te horen. Hoe gaat het met het klusteam? vandaag de laatste dingetjes? Zit de vloer er al helemaal in?
Lekker he! Me vriend heeft ook voor de verandering eens 3 dagen vrij, normaal is hij altijd de pineut met feestdagen. Jaa zo schattig! Zal ook voor je hopen dat ze al voldoende haar heeft dat je er iets leuks mee kan doen. Ja inderdaad sowieso niet later haha Heb je nog vaker gedroomd over de 16e? Ben wel benieuwd of het een teken is haha Shoppen/passen is niet echt leuk meer he Goed dat je toch geslaagd bent en klinkt als een leuke bikini! Is vaak zo he met dingen dat je het even aan moet doen en je dan toch denkt ja..staat toch wel leuk! Nou is in ieder geval weer een zorg minder voor je Lekker zeg! Ik wist niet dat dat niet mocht, hoe kan het dan dat het risico op een miskraam verhoogt? Kunnen jullie lekker jullie meisje vertroetelen en ze zal het vast niet erg vinden haha Die gezegde klopt helemaal Nu weer snorvrij? voor zo ver je het een snor mag noemen haha Zo lang het niet zichtbaar is en je je vriend niet prikt is het niet erg toch? Oehh dat klinkt goed! Hopelijk zitten ze er niet naast! Hahah ja heb daar aan zitten denken maar als ze niet roken dan zullen ze het vast en zeker ruiken...kan dan me vriend wel de schuld geven maar wil ik er naar ruiken dan moet hij toch in mijn buurt roken en krijg je daar weer gezeik over of denk ik nu heel ver? hahah Zijn gisteren weer lekker opgeschoten, gisteren hebben ze de schuine muren mooi afgewerkt met gipsplaten, ziet er heel netjes uit en eigenlijk zouden ze vandaag verder gaan maar maandag heeft Praxis dubbele korting ofzo dus dan gaan ze het materiaal halen en dinsdag verder met de 2 andere muren en dan is het volgens mij toch wel zo een beetje klaar...en gaan we door naar de andere kamers en daar al die kleine dingen nog even afmaken. Komt me wel goed uit dat ze vandaag niet verder gaan, heb zo rot geslapen weer...pff pijn in me rug, een kat dat continue bovenop me wou liggen haha en ik verdraaide me ofzo waardoor ik even flinke buikpijn kreeg, ga het straks maar even op de bank proberen hehe Normaal dagje werken vandaag?
Wat lekker dat je vriend ook zo lang vrij is, gaan jullie nog iets leuks doen behalve maandag naar de bouwmarkt . Ja ik heb vaker gedroomd over de 16e en heb gewoon het gevoel (zal je zien dat ze 2 weken te laat komt en het een oktober kindje wordt haha). Haha ja als ik met vriendinnen ga shoppen raadt ik ze ook altijd aan om totaal iets anders aan te doen omdat het vaak leuk staat maar zelf doe je het bijna nooit, ben iig blij dat ik niet naakt op het strand hoef te liggen . Ja heeft iets met afvalstoffen ofzoiets te maken, alles staat weer met elkaar in verbinding ofzoiets, wist het ook niet maar heb maar geen risico genomen. Maandag pas snorvrij ... Maar als je half uurtje van te voren niet hebt gerookt dan ruiken ze dat toch niet of wel? Wel fijn die feestdagen voor de bouwmarkten, met Pasen hadden ze ook al zoveel kortingen. Ideaal, scheelt je toch een hoop geld. Wel fijn idee dat je er nu bijna bent en aan de kamer kan denken qua schilderen . Ooh wat balen dat je slecht hebt geslapen ... heb je nog even lekker op de bank geslapen? Slecht slapen is echt funest voor je dag he.. hoop dat je je weer een beetje beter voelt. Ja normaal maar wel genoeg te doen dus ben flink bezig met alles. Is ook niet erg, gaat de tijd lekker snel.
Nog niks in de planning en hangt van het weer af, als het zondag echt zo lekker is wil ik daar zeker even van genieten en als hij even lekker kan bijtanken is ie tevreden Wel heel apart dat die datum naar voren blijft komen, zal je toch denken dat het wel iets inhoud he En ja wat je gevoel betreft...ik heb heel lang op mijn gevoel kunnen vertrouwen dat bepaalde dingen gewoon voorspelde hoe gek dat ook klinkt haha dus voor mij heeft die datum in ieder geval iets, hopelijk word dan je kleine meid geboren. We gaan in ieder geval keihard duimen dat ze niet later komt Ja als je het ziet hangen denk je nee bah maar als je het aan hebt..haha Ik ben nu ook een beetje verplicht om te kijken naar dingen die ik normaal niet aan zou trekken en zeker met de mode kom je er ook niet zo makkelijk onderuit... Alle mannen daar zitten nu flink te balen, hadden zo gehoopt dat je geen bikini kon vinden Apart zeg...ik heb een massagestoel maar alleen voor me nek gebruikt, gelukkig. Oh maandag...ik haal alle dagen weer eens door elkaar *bloos* Ik zou het niet durven zeggen, niet rokers zijn er erg gevoelig voor haha maar aan de andere kant ben ik ook bang als ik zeg dat ik gestopt ben er iets met de baby gebeurd door het roken... Ja het kan een heleboel schelen dan! Gelukkig valt het allemaal al goedkoper uit als we dachten dus dit is dan helemaal perfekt. Uiteindelijk heb ik nog even lekker kunnen slapen op de bank ja, meneer kat viel me ook daar weer lastig maar ik was te moe om me daar druk om te maken haha Hij word met de dag afhankelijker! Ja weet niet hoe dat bij jou is met die vermoeidheid maar als mijn nacht niet goed is geweest kan ik de rest van de dag echt alles vergeten. En hoe sneller de tijd gaat des te sneller jij kan genieten van je 3 dagen vrij Heeft je vriend jullie meisje al kunnen voelen of pest ze hem nog steeds?
Ja bijtanken is heerlijk hihi. Ik hoop idd ook dat het mooi wordt, als het maar droog blijft, blauwe lucht en zon! Ja heel gek he, daarom heb ik ook echt het gevoel dat ze dan komt maarja is maar afwachten . Wanneer word de kleine bij jou ook alweer gehaald? 2 weken eerder toch? Ik moet eerlijk zeggen dat ik de mode van nu helemaal niet zo heel leuk vindt, het is voornamelijk voor lange slanke dames en laat ik dat nou niet zijn en nu al helemaal niet . Maar lange shirtjes doen het altijd goed en we hoeven onze buik niet in te houden dus dat is weer een groot voordeel. Hahaha nou ik denk dat die mannen blij zijn dat ik gewoon netjes een bikini aan heb . Ja gek he, is ook niet zo dat je dan een miskraam krijgt maar het verhoogd wel het risico. Ze doet het dan ook echt niet en als je er staat dan stuurt ze je ook gewoon naar huis haha. Snap ik met alle feestdagen dat je de dagen door elkaar haalt. Ja ok, maar als er iets gebeurd kunnen ze bijna nooit bewijzen dat het door het roken komt toch? Je moet het ook helemaal zelf weten hoor . Ik ga weer een poging wagen als ik in het vliegtuig stap, tegen niemand verteld en dit keer moet het echt gewoon lukken, ben er klaar mee! Steek nu automatisch de een na de ander weer op en zit alweer ruim boven de 10 per dag :x:x. Wat fijn dat het sowieso goedkoper uitvalt dan jullie hadden gedacht, dat is altijd leuk! Al aan het aftellen naar jullie midweekje center parcs? Heb jij dat ook ja, dat je kat in je buurt blijft.. ik word er echt gek van hoor, ik heb er 2 en die houden je de hele tijd in de gaten en zodra je gaat zitten, zitten ze al bovenop je. Ik durf het je (gelukkig) nog niet te zeggen qua vermoeidheid, ik slaap nog lekker en heb nog geen brakke nacht gehad zeg maar. Voordeel is dat als ik eenmaal wakker ben geworden ik ook weer snel in slaap val. Dus dat is wel lekker. Maar ik snap dat het vervelend is en dat je dag niet veel meer waard is. Nee ze pest hem nog steeds haha, hij zegt nu al van, joh komt wel een keer omdat hij weet dat hij toch niets gaat voelen hahaha! Heeft je vriend het al gevoeld? Hoe voel je je na je slaapje? Ik moet zeggen dat mijn dag gister qua na werk gelijk shoppen er vandaag lekker inhakt, mijn rug is echt brrr.. ben blij dat ik vanavond massage krijg. Ik rij rond 16:45 uur hier weg dus mocht ik je niet meer spreken dan wens ik je alvast een heel fijn weekend, hopelijk mooi zonnig en geniet lekker van je mannetje en je mannetje in je buik.
Ja zonnetje zou ook al voldoende zijn! nog altijd beter dan dit trieste weer. We zullen zien waarom de 16e terug blijft komen 2 weken ja volgens mijn berekeningen zal dat dan rond de 13e zijn, wou nog even goed informeren maar ben het gisteren vergeten.. Ja ik vind er ook niks aan! ik zie ook heel veel truitjes die aan de voorkant kort zijn en de achterkant lang, hebben we ook niet veel aan...en als je wat leuks ziet staat er weer een stomme print op...van mij mag er snel weer een nieuwe mode komen haha Sta nog niet echt stil bij de vakantie maar dat komt denk ik ook door de verbouwing, moet binnenkort wel even kijken voor kleding en ook een bikini. Ja! het lijkt alsmaar erger te worden en ook ik word er gek van...pff kan me kont niet keren of ze zijn er alweer..al valt het met 1 nog wel mee maar de andere grr en als ie nou gewoon naast me komt liggen ofzo is het niet erg maar hij gaat zo liggen dat ik geen kant op kan of bovenop me maar jij hebt dat dus ook, zullen ze het merken? Hopelijk blijf je dat nog zo lang mogelijk houden, lekker hoor dat jij het nog niet hebt! Hahah arme papa Mijn vriend heeft het nog niet kunnen voelen, ikzelf voel het ook alleen nog binnen in wat wel steeds meer word, nu is ie ook lekker bezig en weet niet of het al kan maar het lijkt wel alsof ie sinds gisteren mijn blaas heeft gevonden. Ja kan begrijpen dat zo een dagje er dan toch inhakt, zeker met je rug! Alsof het zo moest zijn dat je vandaag een massage krijgt zal vast heel lekker aanvoelen Mocht je dit nog lezen dan wens ik jou ook een heel fijn weekend, geniet er lekker van!