Goedemorgen deze morgen!! Heb je een fijn weekend gehad? Pff wat een baggerweer he! Word je toch helemaal moe van :x. Ojee vrijdag de 13e? haha... dan wordt het een klein duiveltje ... wel spannend hoor en ook wel fijn dat je precies weet wanneer het allemaal gaat beginnen... Bikini zou ik niet vroeg genoeg mee beginnen, als je lichaam zo veranderd is het echt moeilijk (heb ik tenminste ondervonden) om een mooi en lekker zittende bikini te vinden. Ik denk ook wel dat de katten het merken, mijn vriend zegt ook, ze weten dat er een baby in zit en waken over je, natuurlijk erg schattig maar ook soms zo vervelend dat je niet even normaal kan zitten/liggen zonder een kat op je haha! Wat toevallig over je blaas, ik heb sinds paar dagen ook echt druk op mijn blaas qua als ze schopt of als ik loop dat mijn blaas zo zwaar aanvoelt. Zou er dan toch denk wel bij horen? Ik vroeg het al aan mijn mams of het al zo snel kon haha. Ik heb een heerlijk weekend gehad! Vrijdagavond massage, was echt super en ze masseerde ook mijn buik en ze bewoog helemaal mee met de handen van de masseuse, zo schattig hihi. Zaterdag lekker niets gedaan en 's avonds was mijn mamski er om het songfestival te kijken. Zondag helemaal luierdag, dacht dat het mooi weer zou worden maar de zon was ver te zoeken en stond een koude wind bah bah! Gisteren naar de babydump en jaja we hebben een kinderwagen gekocht helemaal blij mee... ik wilde hem liever in het grijs maar mijn vriend was er gelijk verliefd op dus het is deze geworden. (zie je hem? heb hem geprobeerd up te loaden). En 's avonds hebben we bij mijn zus gegeten en is mijn bovenlip geharst hihi. De kleine man kan nu zelfstandig lopen en zo schattig om te zien!! Heb jij nog wat leuks gedaan van het weekend? Slaap je inmiddels al iets beter? Nog 3 dagen werken
Hey hey, Afgezien van het weer was het wel een lekker weekendje. Zondag hebben we niet veel gedaan, veel geslapen en lekker niksen maar wel op een leuke manier..even gewoon samen en geen telefoon of laptop etc. Gisteren hebben we materiaal gehaald en even lekker opgeruimd en vandaag gaan ze weer verder met klussen Wat een drama he dat weer! Word je echt niet vrolijk van Is dat vrijdag de 13e?! oh oh als dat maar geen ongeluk geeft haha volgens mij is het al een klein duiveltje Ik denk dat ik gewoon een normale bikini ga nemen en dan zo een hempje erover heen. Heel schattig maar je kan je kont niet keren of ze zijn er alweer Wat zei je moeder? Als het de baby zelf niet is dan zit de boel in de verdrukking denk ik, iets drukt er in ieder geval dan op haha Jullie zijn geslaagd! Mooie kinderwagen! Is je bovenlip weer glad? Wat leuk dat ze mee bewoog! Dan zal je dat zeker ook wel merken als je zelf met je hand op je buik zit? Het slapen kan nog steeds beter maar ben er wel achter dat als ik even echt goed wil uitslapen ik gewoon in de ochtend op de bank moet gaan liggen. Ik had ons mannetje al een paar dagen niet echt gevoeld en gisteren maar even gecheckt met de doppler, nou hartje natuurlijk gehoord en bewegen deed ie ook genoeg In de avond liet ie zich dan eindelijk even voelen en heeft me vriend hem ook heel kort gevoeld daarna stopte hij er meteen mee haha. Hoe gaat het met jou verder?
Heerlijk toch, lekker relaxen zonder foon en laptop . klinkt als een lekker relax weekend! Wat fijn dat al het materiaal is gehaald en ze vandaag weer verder gaan!! Bijna klaar!!!!!!!!!!!!!! Haha ja 13 september valt op vrijdag dus idd een klein duiveltje . Als het maar een lief duiveltje wordt hihi. Mijn mams zei dat het gewoon al kon, dat je een schop en beuk tegen je blaas aankrijgt haha! Ach ja, zolang ik weet dat zij het is en geen blaasontsteking vindt ik het goed. Nou ik heb het geprobeerd met mijn buik maar ik voel het anders, durf ook niet zo hard te drukken misschien is dat het wel. Ja zelf ook erg blij met de kinderwagen, eind juli wordt ie geleverd en dan komt alles wel heel dichtbij he! Wat fijn en lekker dat je nog even kan bijslapen op de bank. Als dat helpt moet je het ook zeker blijven en vaker doen. Jeej wat leuk dat je vriend hem ook heeft gevoeld, hoe reageerde die? Hier gaat alles goed, vanavond sporten afgezegd en lekker met vriendlief avondje doorbrengen, gisteravond weg geweest en morgen komt de kapster en donderdag zal wel hectisch avondje worden qua koffer inpakken enzo dus avondje met zijn 2-en is wel lekker. Verder voel ik me prima en ben ik hard toe aan zon en warmte.. nog 2,5 dag werken!! Hoe gaat het verder met jou? En met je suiker en je rug?
Ja was wel even lekker Het schiet op en ze willen ook echt eind juli klaar zijn met alles zodat ik nog even bij kan komen en me kan richten op wat echt belangrijk is. Een lief duiveltje is niet erg en anders is me vriend blij, dan heeft ie er 2 Even lekker trappen op die blaas Nu valt het wel weer mee bij mij maar had 2 dagen het idee dat ik continue naar het toilet moest Het duurt misschien nog even maar uiteindelijk moet je het ook kunnen voelen zonder hard te moeten drukken, als je dat eng vind moet je het ook niet doen. Je vriend haar al gevoeld? Leuk! Vanaf juli word het denk ik echt aftellen. Me vriend vond het leuk! Ik was niet zeker of ik het nou goed voelde aan de buitenkant dus pakte zijn hand en hij voelde het ook. Gewoon even lekker niks en samenzijn Begrijp dat je daar aan toe bent, gelukkig hoef je niet lang meer te wachten Het gaat wel goed, met me suiker gaat het ook beter en rug is nog een probleem, morgen moet ik weer naar de fysio Ook 's nachts ga ik me rug steeds meer voelen ondanks de kussen, had er 1 onder me buik gelegt maar dat ligt echt niet lekker.
Precies, dan heb je nog ruim 1,5 maand om te genieten van jullie opgeknapt huisje en in alle rust naar je kindje toeleven . Mijn vriend is erg ongeduldig en haalt na 5 seconde zijn hand weer weg en zegt: het komt wel haha! Elke keer gaat ze weg en heb al paar keer verteld dat hij even moet wachten maar hij is niet zo geduldig . Wat fijn dat je vriend het ook voelde en je dus niet gek bent ... straks kan je voetjes en ellebogen gaan vasthouden haha! Mijn vriend gaat niet mee op vakantie he? Ik ga samen met een vriendin. Hij gaat dit weekend aan de vloer op de 1e beginnen dus als ik thuis kom is ook bijna alles bij ons helemaal af . Daarom is het wel lekker dat we vanavond nog even saampjes zijn. Ze zeggen ook vaak dat je buik een groeispurt krijgt in vakanties / relaxdagen dus ik ben benieuwd of hij ziet of het gegroeid is straks als ik thuis kom . Wat vervelend dat je rug nog steeds niet lekker voelt. Dus die kussen heeft ook nog geen zin? Misschien moet je de kussen achter je rug doen? Geen idee hoor, heb er zelf geen ervaring mee dus misschien zijn mijn tips wel nutteloos haha. Wel goed dat je weer ff naar de fysio gaat, hopelijk gaat het de dagen erna stukje beter!
Ja is toch wel lekker als je je dan alleen kan richten op datgene wat echt MOET gebeuren. Jij kan de laatste tijd ook lekker je rust pakken dan toch? Ooh ja dan word het moeilijk, je moet inderdaad geduld hebben geldt ook voor ons als we hem/haar even niet voelen. Gewoon zijn hand vast blijven houden en niet weg laten gaan Ja daarom is het lekker als jullie gewoon nog even saampjes kunnen zijn toch? Ben benieuwd of je inderdaad een groeispurt krijgt, kom je straks terug met een gigantische buik! Lekker dat je in ieder geval niet in de troep hoeft te zitten en het gedaan is als je terug komt. Mijn broer gaat even de boel schilderen (lakken etc. wat ik niet mag) als wij weg zijn. Heb je al zin in je vakantie? Wat is het snel gegaan he?! Zo kon je niet wachten en nu is het al bijna zo ver! Ik blijf me verbazen over hoe snel de tijd gaat haha Proberen kan altijd toch, wie weet helpt het wel. Je dagje zit er bijna op Hier zijn de mannen klaar voor vandaag, morgen gaan ze weer verder dus wij gaan zo maar even boodschapjes doen en dan ga ik weer lekker plat
Ja dat is zeker lekker. Dan voel je ook geen druk als het TE lekker weer is of als je je een dagje minder voelt. Want de basis is al af. Wij hoeven inderdaad ook niet veel meer te doen gelukkig! Was er wel een beetje klaar mee. Wel fijn idd dat ik niet in de troep zit en me er niet mee kan bemoeien zal mijn vriend ook erg blij mee zijn alhoewel we achteraf wel een beetje spijt hebben dat we niet met zijn 2en op vakantie gaan. Maar gelukkig zijn we eind juni samen vrij en gaan we volgend jaar lekker met zijn 3tjes. . Wat lekker dat je broer dat gaat doen als jullie in Center Parcs zitten. Dan kom je thuis en is dat ook allemaal gedaan, heerlijk vooruitzicht toch . Ik heb onwijs veel zin in de vakantie, alhoewel ik er wel iets tegenop zie om mijn vriend zo lang niet te zien en stel er gebeurd wat, dan is hij er niet maarja vriendin zei ook al: vliegticket is zo geboekt en dat is natuurlijk ook zo en je gaat er ook vanuit dat er niets gebeurd. Haha tijd is zeker snel gegaan, we zitten alweer over de helft joh Nog even en we hebben onze zoon/dochter in onze armen... Ik vind de tijd sowieso de laatste jaren echt snel gaan, misschien omdat je zelf ouder wordt maar gaat allemaal erg snel. Zitten alweer bijna in juni en kan oud&nieuw als de dag van gisteren herinneren. Lekker dat ze voor vandaag klaar zijn, weer even rust in de tent en idd lekker plat en relaxen .... Ik ga er ook zo lekker vandoor, ook ff boodschappen doen en relaxen vanavond ... Fijne avond en succes bij de fysio morgen!!!
Ja gewoon lekker relaxed en zoveel mogelijk energie opsparen We krijgen het straks al druk genoeg nietwaar? Volgens mij zijn mannen altijd blij als de vrouwen zich er niet mee kunnen bemoeien uiteindelijk weten wij het toch altijd beter Ik blijf ook netjes beneden en kijk af en toe even hoe het gaat haha Begrijp wel dat jullie nu een beetje spijt krijgen, ikzelf zou het heel moeilijk vinden maar ja zoals je al zegt in juni hebben jullie nog samen lekker vrij en volgend jaar inderdaad lekker met z'n 3tjes op vakantie En als je het daar naar je zin hebt vliegt de tijd ook vast voorbij wat aan de ene kant lekker is want dan ben je sneller bij je mannetje maar ook weer sneller terug in dit rotweer Het is een heerlijk vooruitzicht hihi en voor die tijd zullen we al veel verder zijn dan nu Net eventjes op internet rond gekeken voor behang en heb op de website van Kwantum een leuke gezien dus denk dat ik daar even wil gaan kijken, dit is blauw met wolkjes toch leuker dan alleen verf Als het nodig is kan het inderdaad vast geregeld worden dat hij naar je toe kan komen maar we gaan er vanuit dat er niks gaat gebeuren natuurlijk! Jij gaat het lekker naar je zin hebben en genieten van het heerlijke weer daar Ja inderdaad het lijkt wel alsof het elk jr sneller gaat en misschien inderdaad wel doordat we ouder worden haha Ik word volgende maand alweer 26 pff hahah Ben benieuwd wanneer we echt een dikke toeter hebben Stiekem was ik al even gaan liggen Had weer aardig wat opgeruimd en de gang schoongemaakt en mijn lichaam vond dat wel weer even leuk geweest Zo weer lekker plat en wachten op de heerlijke spareribs waar ik al zo lang naar uitkijk, heb me vriend even heel lief aangekeken en onze 2jarig samenzijn er nog even bijgehaald dat we niet uit eten zijn geweest Geniet van je avond! (al denk ik niet dat je dit nog leest )
Haha precies, alle energie sparen voor straks . Komt vast helemaal goed!! Inderdaad, vrouwen hebben ook vaak gelijk haha omdat we gewoon een beter inzicht hebben . Maar hij is inderdaad blij dat ik niet continue alles in de gaten hou haha! Is ook helemaal zo, en de tijd zal wel voorbij vliegen dus zit snel genoeg weer in dit koude kikkerlandje en heb ik juist weer spijt dat ik zo snel terug ben haha! Is dat behang 'papierbehang sky blauw'? (ben even aan het spieken op de website hihi). Ziet er leuk uit, moet zeggen dat ik 'papierbehang kess streep blauw' ook erg leuk vindt . 26 is nog hartstikke jong joh! Ja ben ook benieuwd wanneer we een grote toeter krijgen en of we die krijgen! . Nog max. 20 weken te gaan hihi. Waren je spareribs lekker? Zelf gemaakt of gewoon besteld bij zo'n spareriblijn? Mijn avond was lekker relax, mijn vriend heeft eindelijk een aantal schoppen gevoelt van haar dus toch leuk weer zo voor de vakantie. Hoe gaat het met je? Voel je je weer wat beter?
Juist we hebben een beter inzicht, als de mijne dat nou eens aannam... Als er niks veranderd in het weer zal je denk ik inderdaad daarom spijt hebben haha gelukkig maakt je vriend het dan weer goed Heb je nog dingen die je daar graag wilt doen of ga je gewoon lekker relaxen en genieten van het weer? We zitten al bijna in juni dus mag toch hopen dat de warmte nu ECHT eens komt. Ja klopt haha die is inderdaad ook erg leuk! Kijk wel even als ik daar ben, je moet het toch ook even in het echt bekijken he. 26 jong maar dichterbij de 30 he Ja of we die krijgen is ook nog de vraag en niet langer dan 20 weken in ieder geval We hadden bij de spareribslijn besteld en was heerlijk haha keek er echt al een tijdje naar uit Jeej! Hoe vond hij het? Het gaat wel goed en met jou?
Mannen nemen dat nooit aan van vrouwen haha. Nee eigenlijk geen plannen om daar iets te gaan doen maar echt gewoon lekker 8 dagen relaxen. We zitten aan een boulevard dus denk dat we 's avonds wel heerlijk stukje gaan lopen en natuurlijk kijken of ze iets leuks hebben voor de kleine meid en mijn neefje. Ik zag net op de vooruitzichten bij weeronline dat het per maandag 3 juni richting de 20/21 graden gaat (neem dus gewoon de warmte en zon mee ) Natuurlijk eerst zien dan geloven maar het mag toch wel een keer zeg pff. Haha 26 is idd dichterbij de 30 . Ik word in september al weer 28 pff, time flies... Lekker is dat he, als je ergens al een tijdje naar uitkijkt om het dan echt te gaan eten, dan kan je zo smullen!! Mooi dat het smaakte... Heb je al gekke eetgewoontes ontwikkeld? Ja hij vond het helemaal leuk, zag hem ook echt glunderen.. elke keer denkt ie iets gevoelt te hebben dus is nu helemaal blij dat ze echt schopte haha. Ik voel me goed, nog 2 dagen werken en dan lekker vliegen (sorry kan het niet vaak genoeg zeggen!!). Hoe voel jij je?
Helaas niet! en achteraf blijkt dan toch dat ze beter naar ons hadden kunnen luisteren Normaal heb ik zoiets van nou dan doe je het op jouw manier en kom je er vanzelf wel achter maar de laatste weken kan ik er echt gek van worden als niemand iets van me aanneemt terwijl ik het dan toch echt beter weet en dan bedoel ik ook echt beter weten want als dat niet zo is dan laat ik het ook aan een ander over Me stiefvader vertelde dat dat compleet normaal is en hoort bij een zwangerschap haha hij begon erover en toen dacht ik he! dat komt me bekend voor, begon me namelijk al af te vragen wat er aan de hand was hahah Bij de boulevard zullen jullie je vast en zeker vermaken, ben benieuwd of jullie iets leuks tegen komen. Sleur die zon maar gewoon mee in je tas of ie nou wilt of niet want wij hebben hem nu verdiend 30 is ook niet oud eigenlijk maar elk jaar dat ik er dichterbij kom heb ik wel zoiets van oohh het is al bijna zo ver en zo voel ik me nog helemaal niet! hahah De hoeveelste in September? Ja dan geniet je er inderdaad dubbel van haha Het is rustig met gekke eetgewoontes of dingen die ik graag eet, snoepen doe ik ook niet zoveel meer eigenlijk de laatste tijd misschien omdat ik bij het avondeten al vrij snel vol zit, jij? Leuk om te zien he hoe ze dan genieten Sinds mijn vriend het gevoeld heeft doet ie steeds vaker zijn hand op me buik. Hopelijk kunnen jullie nu wat vaker samen genieten van haar. Kan het begrijpen! Is ook wel een heel lekker vooruitzicht hahah We hadden gisteren nog een mailtje van me schoonouders gehad en me schoonzusje en zij hebben het over het roken gehad en ze maken zich wel zorgen... *zucht* Ik word er erg moe van moet ik eerlijk zeggen, in het zh hoor je het al elke keer en dan ook nog in je omgeving... Heb al tegen me vriend gezegd dat we terug mailen dat het beter gaat en ik steeds minder rook. Ook ga ik me er maar weer eens op richten, vandaag even elk uur en vanaf morgen wil ik de helft van me sigaret er af gaan knippen en dan hoop ik dat het zal lukken want ik maak me wel zorgen vooral als er weer eens iemand over begint en dan ben je ook weer geirriteerd omdat er toch weer over begonnen word terwijl je er zelf al elke dag mee bezig bent in je hoofd. We roken niet voor onze lol! grrr
Haha vervelend is dat he als je denkt of weet dat je het echt beter weet en niemand neemt dat van je aan. Hoort idd ook bij je zwangerschap dat je geïrriteerd wordt, merk ook wel dat ik wat kribbiger reageer naar mensen. Gelukkig weet jij en je familie waardoor het komt . Ik heb al een kidnapsetje in me koffer voor de zon komt helemaal goed! Ik word 1 september 28 en aangezien ik veel verjaardagen de eerste dagen in september heb mag ze pas na 12 september komen hoor hahaha . Zolang ze maar niet op mijn verjaardag komt. Lekker toch dat je nog geen gekke eetgewoontes hebt ontwikkeld. Ik ook niet en zit net als jij erg snel vol en heb overdag ook weinig trek. Merk wel dat ik een stukje chocola bij de koffie nu lekker vindt terwijl ik normaal geen chocola eter ben. Aah wat lief, hij beseft nu echt dat er een klein jongetje gaat komen straks , straks ziet ie de billetjes over je buik glijden haha. Huh, echt? heb je een mailtje van ze gehad? Hoezo doen ze dat via e-mail dan en waarom maken ze zich zorgen? Ok het is niet gezond maar hoeveel mensen roken er wel niet. Niet om het goed te praten hoor maar ik zou gewoon reageren van 'heel lief van jullie dat jullie bezorgd zijn en ik snap het ook maar dit is mijn leven'. Sorry hoor maar zo denk ik er over. Snap dat je er moe van wordt. En natuurlijk reageer je geirriteerd, je weet zelf ook wel dat het het beste is om te stoppen. Nou succes met terug reageren, ik hoor het wel
Ja heel vervelend eigenlijk moet er gewoon een regel zijn dat ze tijdens de zwangerschap naar je MOETEN luisteren tenzij je geen gelijk hebt Ik ga volgende week weer een dagje proberen te werken maar ben benieuwd hoe het dan gaat als bezoekers weer eens niet luisteren ofzo, normaal moet je soms al op je tanden bijten maar kan ik me nu inhouden? hahah Ah perfekt! De zon word van ons Het is natuurlijk een mogelijkheid dat ze op je verjaardag komt maar liever niet he, ook al zou het mogen laat haar maar lekker nog minstens 2 weken zitten Minder honger zal er zeker ook bij horen? Merk wel dat ik rond een uur of 2 a 3 weer trek krijg en eet dan nog een broodje maar vanaf het avondeten heb ik maar weinig honger, wel lastig want soms wil je nog meer eten maar laat je mag het gewoon niet meer toe haha Chocola is lekkerrr, we hebben omgeruild zo te zien..ik was zo een beetje verslaafd aan chocola en nu niet echt meer Hahah ja ben benieuwd hoe de mannen zullen reageren als ze het ook kunnen zien bewegen. Wel leuk dat ze het beide hebben gevoeld, word het voor hun ook allemaal wat echter. Ja in die familie zijn ze niet zo van het bellen, af en toe mailen/smsen ze met elkaar en heel soms bij elkaar op bezoek. Het lullige is eigenlijk dat me schoonzusje hier heel begripvol deed enzo en je er nu dus achter komt dat er achter je rug word omgeluld, dan heb ik zoiets van zeg het in me gezicht wat jij ervan vind. Ze zullen het waarschijnlijk niet kwaad bedoelen maar ik heb echt geen zin om me af te moeten vragen wat erachter me rug om besproken word en zijn schoonzusje en ik kwamen nog op ideeen maar mijn vriend stond daar bijv. helemaal niet achter, begin daar dan over! haha maarja ik ga gewoon liegen, ik doe me best en doe wat ik kan maar heb ook geen zin om steeds weer in herhaling te moeten vallen. Hoe reageerd jouw omgeving eigenlijk?
Haha bij wie kunnen we met zo'n regel terecht??? Ja weet je het zeker dat je het wilt proberen? Niet bang dat je daardoor juist nog meer last van je rug krijg? Precies, vanaf 12 september mag ze komen . Schijnt er idd bij te horen omdat hij/zij op je maag drukt en je dus continue een vol gevoel hebt. Oh echt? Je was zo'n chocolademonster? haha nou niet dat ik nu alles eet waar chocola op zit maar de oude chocoladeletter van vorig jaar smaakte prima . Ok je moet natuurlijk doen en zeggen wat voor jou goed voelt. Ik zelf had gezegd dat je het niet fijn vindt op de manier hoe dit tegen je wordt verteld en dat je heus wel begrijpt dat het niet goed is en je zelf er ook alles aan doet. Dat dit van hun echt niet helpt. Mijn omgeving reageerde in het begin van, moet je dat wel doen maar ik heb duidelijk gezegd dat ik niet stom ben en ook wel weet dat het slecht is. Maar de meeste hebben vroeger of tijdens de zwangerschap ook gerookt dus kunnen niet echt commentaar geven haha. Mijn schoonouders zijn er ook niet echt blij mee maar die denken dat ik er op 1 a 2 per dag zit en zie ze niet zo vaak dus ook geen probleem om niet te roken als ik ze wel zie. Ik ga lekker naar huis Morgen nog **** 1 **** dagje, wihueee.... vanavond komt de kapster en dan ff snel alvast deel van me koffer inpakken zodat ik morgen niet hoef te stressen. Fijne avond!!!
Dat moeten we even uitzoeken Ik mag mezelf inroosteren en ook kiezen bij wie ik ga staan, zorg in ieder geval dat ik met 2 mensen sta zodat ik veel kan zitten en als het niet gaat dan gaat het niet en houd het gewoon op. Mocht het beter gaan met me rug kan ik het nog eens proberen en anders zien ze me na de bevalling wel weer. Tot die tijd er even een slot opmaken Weer wat geleerd Ik heb altijd gedacht dat je je hele zwangerschap veel eet enzo maar ja er blijken wel meerdere dingen niet te kloppen haha Hahaha handig dat chocola zo lang goed blijft he Ja ik zal ze in ieder geval nog 1 keer duidelijk maken dat ik alles probeer en zeg gewoon dat ik alweer veel minder rook. De keren dat ik ze dan zie kan ik de schijn wel ophouden. Oh ja als ze zelf gerookt hebben mogen ze geen commentaar geven Wat zal jij morgen blij zijn haha
** mijn laatste werkdag is begonnen ** zo blij!!!! Vannacht vliegen we heerlijk naar het warme Turkije en kan ik even bijkomen en relaxen .... Oh dat is wel fijn dat je jezelf mag inroosteren en jezelf dus ook ergens neer mag zetten waar je niet alleen staat en veel kan zitten. Ik hoop voor je dat je rug minder gaat opspelen en je weer lekker dagje kan werken. Ben je er toch weer even uit en Artis is natuurlijk helemaal leuk . Nu nog het mooie weer, ik blaas morgen even wat zon en warmte deze kant op!! Hahaha ja gewoon dichthouden die handel en terugduwen als ze eruit wil . Ja dat hoor je vaak he maar vaak zijn dat de mensen die altijd op hun lijn letten, niet veel eten en nu denken dat het toch kan omdat je zwanger bent en toch wel dik wordt. Vriendinnetje van mij had dat ook hoor, altijd letten op wat ze at en toen ze zwanger was at ze alles waar ze trek in had, gevolg dat ze nu nog dik is en het kind al meer dan een jaar op de wereld loopt. Ben benieuwd in Turkije hoe het met mijn eetlust is, met die warmte.. Veel water drinken Ja inderdaad en dat je hun bezorgdheid begrijpt maar je het voor jezelf niet prettig vindt om dit continue te horen en dat je oud en wijs genoeg bent om te weten wat je doet . Hoe is het met jou? Nog iets leuks gedaan gisteren? Ik ben gister amper aan me koffer toegekomen dus mag vanavond aan de bak. De kapster kwam te vroeg en mijn mams bleef de hele avond hangen haha, wel gezellig.. heb mini roze schoentjes gekregen van mijn mams, zooo schattig . Afgesproken met vriendlief dat ik voor 20:00 uur vanavond helemaal klaar ben zodat we nog even samen hebben. Vroeg naar bed en om 01:30 uur vriendin ophalen en dan richting Schiphol, gelukkig wonen we er 10/15 minuten rijden vandaan, pff moet er niet aan denken dat je bijv. in Limburg woont en dat hele stuk nog moet rijden!
Bijna, bijna, bijna Hoe laat komen jullie daar aan? Ja kan ik mezelf ook inroosteren bij mensen waarvan ik weet dat ze het niet erg vinden als ik niet veel kan doen en kan de afleiding van daar wel even goed gebruiken denk ik. Ja haha nog even niet! Ja je hoort een aantal standaard dingen over zwanger zijn maar er komt meer bij kijken. Oh dat is wel vervelend, doet ze wel aan sport? Veel drinken ja dat is sowieso belangrijk, straks krijg je enorme trek in die hele zoete dingen of zullen ze die in Turkije niet hebben? haha Wat lieff! Dus vanavond mag je alles nog snel inpakken, moet wel lukken toch om voor 8 uur klaar te zijn? Blijf je gewoon wakker tot je gaat vliegen? Met mij gaat het wel, zit sinds gisteravond in een dip. Ze zijn weer klote bezig op het werk van me vriend, volgende week heeft ie maar 1 dag vrij en 3 koopavonden, een ander 4 terwijl ze met zn 5en zijn en het dus mooi verdeeld kan worden. Ik kan zijn hulp ook goed gebruiken en daar denken ze totaal niet aan. De dip zal vast niet alleen daardoor komen maar zit er even doorheen.. Hoe gaat het met jou? moet je een normale dag werken?
ls alles goed is komen we daar 8:20 uur aan (7:20 uur Nederlandse tijd, is daar een uurtje later). Dan lig je waarschijnlijk nog heerlijk op 1 oor . Ja denk ook wel dat de afleiding fijn is en zolang je geen druk voelt en niets verplicht wordt zal het vast allemaal goed gaan . Ik spreek je volgende week niet dus alvast veel succes met het dagje en laat even weten hoe het ging. Er komt ook meer bij kijken en iedereen beleeft haar zwangerschap weer anders. Nee ze doet niet aan sport en heb ook niet echt het idee dat ze er wat aan wil doen haha want ze eet nu nog steeds alles wat los en vast zit. Misschien denkt ze, ach heb nu een kind en een vent dus is goed zo . Turkije hebben ze heeel veel zoete dingen, in 2005 ben ik er geweest en toen hadden ze er heerlijke broodjes, hoop dat ze die nog hebben (natuurlijk 8 jaar verder en ander hotel) maar daar was ik zo aan verslaafd, nam ze stiekem mee voor de hele dag haha. Ja 20:00 uur moet wel lukken. Ja daar twijfel ik nog over of ik moet slapen of niet. Ik denk dat ik het wel ga proberen want die 3 uur slaap die je kan pakken in het vliegtuig is ook niets. Aah meis, niet in een dip zitten ..... Wat vervelend dat hij weer zo vaak wordt ingepland, maar heeft hij daar niets van gezegd dan van, luister jongens, alles leuk en aardig maar we zijn met zijn 5-en en ik heb een zwangere vriendin thuis zitten die mijn hulp goed kan gebruiken dus maak even een andere planning? De dip zal inderdaad niet alleen daarvan komen, schrijf het anders even op een papiertje, zal je zien dat er nog meer op papier gezet wordt en zijn je gedachtes weer even leeg. Even stukje wandelen of boek lezen?? Ik zal die zon gelijk vrijdagochtend naar je toe sturen ok . Hier gaat alles goed, ja moet gewoon werken tot 17:00 uur. Hebben vanmiddag sollicitatiegesprekken met kandidaten waarvan eentje mij straks moet vervangen, is wel gek hoor haha.
3 uur vliegen is niet lang, ik dacht langer maar wel kort om nog wat slaap te pakken ja. Nou hopelijk geen vertragingen en zijn jullie er zo snel mogelijk, op naar de zon! Ja het moet wel leuk blijven natuurlijk, als ik mezelf moet pushen dan zien ze me gewoon weer na de bevalling. Als ik het zo begrijp van de fysio zullen de klachten ook niet helemaal weggaan, we kunnen het proberen te verminderen maarja of we nou willen of niet we worden dikker haha Inderdaad, gaat ook niet bij iedereen hetzelfde. Oh ja dat kan ook nog dat ze zo denkt haha nou ik ga na de zwangerschap de overtollige kilo's er wel af proberen te krijgen. Een beetje vet vind ik niet erg maar wil wel weer in me normale broeken passen Klinkt lekker! Zal voor je duimen dat ze er nog steeds zijn en anders andere heerlijke dingen, het is tenslotte vakantie he Hij doet er niet zoveel aan...zegt dat ie er iets van gezegd heeft en dat ze het weten van mij maar that's it en dan mis ik toch een beetje de begrip en steun van hem, als het om z'n werk gaat is ie 'zwakjes'. En als je nou mensen tekort hebt kan ik het enigszins nog begrijpen dat zoiets een keer voorkomt maar ze laten nu 2 van de 5 heel veel werken en de andere 3 mogen lekker op hun luie kont zitten. Ik maak me dan ook druk over hoe het straks gaat als het zwaarder word en ik misschien nog minder kan. Alles komt op mij neer, ik moet alles regelen en uitzoeken en heb dan soms toch het gevoel dat ik hier alleen in sta maar ben niet de enige heb ik net begrepen haha. Me broer kan hier elk moment zijn en gaat hier dan weer verder, heb ik een beetje afleiding. Haha dat lijkt me wel apart ja maar ergens wel leuk dat je daar zelf een beetje controle over hebt Hoop dat je vanavond nog even genoeg tijd hebt met je mannetje.