Wat te zien bij echo als je 6,5 week bent?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meiski, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het 3,5 uur vliegen maar met stijgen en dalen slaap je toch niet, vandaar de 3 uur slaap haha. Zou inderdaad fijn zijn als er geen vertragingen zijn :):).

Jammer inderdaad dat de klachten niet te verhelpen zijn maar als het verminderd kan worden door genoeg rust en naar je lichaam te luisteren is dat wel prettig :D:D Maar daar hoef ik jou niets over te zeggen haha..... ;)

Ja alleen jaar na dato wordt er nog steeds gevraagd of ze zwanger is, nou als die vraag mij 1x wordt gesteld ren ik gelijk naar de sportschool hoor. Ben ook wel benieuwd als ik 6 juni weer voor controle naar VK moet hoeveel ik nu ben aangekomen, heb het idee dat het nu wel iets meer is dan die 2 kg.

Wanneer heb jij controle? Volgende week?

Herkenbaar, mannen zijn volgens mij iets zwakker op het werk, herken het bij mijn vriend ook wel hoor maarja hij heeft natuurlijk gewoon zijn werk van ma-vrij. Heb je wel al verteld aan je vriend dat je het vervelend vindt en jij het gevoel krijgt dat je er vaak alleen voor staat qua dingen uitzoeken enzo?

Wat leuk dat je broer weer verder gaat, langzaamaan komt alles goed :D:D:D.....

Doe je rustig aan? En niet te druk maken he, is niet goed voor je beebje ;)....

2. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ik heb nog nooit gevlogen maar kan begrijpen dat je bij het stijgen en dalen niet zal slapen nee haha
    Bijnaaa dan ben je lekker vrij!

Ja alles wat verminderd kan worden is mooi meegenomen.

Oeps! Dan lijkt het me wel verstandig als je er wat aan gaat doen ja, zou net als jou naar de sportschool rennen en er niet meer uitkomen denk ik hahah
    Dan heb je nog geen echo he?
    Ik moet toevallig ook de 6e :)

Ik heb net aangegeven hoe het voor mij voelt en ja om eerlijk te zijn heb ik het idee dat we weer in herhaling vallen.
    Hij die zegt dat ie meer zal meehelpen en meer zijn best zal doen maar vervolgens gebeurd er niks..
    Een hele lieve jongen hoor maar meer woorden dan daden zeg maar :)

Als me broer straks weg is ga ik denk even lekker me ogen sluiten haha.

Mocht ik je niet meer spreken dan wil ik je alvast heel veel plezier en een hele fijne vakantie toewensen.
    Geniet er goed van want voor je het weet ben je weer terug in dit koude landje :p

3. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa nog half uurtje werken en dan lekker vrij tot 3 juni :D:D, heerlijk!

Nee heb alleen controle bij de vk, 12 juni hebben we de 25 weken echo, ben zo benieuwd ;).

Weet je, zo zijn mannen altijd omdat ze het niet helemaal beseffen wat er allemaal staat te gebeuren en hoe erg je iets vindt of niet, ze denken al gauw in hunzelf dat je je aanstelt. Totdat je uit je plaat gaat en alles eruit gooit wat je dwars zit (huilen erbij helpt ook). Moet zeggen dat dat bij mij vaak wel helpt dat hij echt wel in gaat zien dat ik het serieus bedoel :p:p....

Ja voor ik het weet ben ik helaas al weer terug, niet zo erg als het hier ook mooi weer is :D. Ik denk niet dat ik op dit forum kom dus hou je even soort dagboekje bij hoe het met je gaat :p:p:p lees ik het als ik terug ben wel haha!!

Jij heel veel succes met je dagje werken volgende week en alvast een goed weekend! Niet teveel hooi op je vork nemen en rust pakken... xx

4. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ooh je krijgt dus toch eerder een echo :D Je dacht eerst met 30 weken toch of ben ik in de war?
    Zo benieuwd hoe ze er dan uit zullen zien!

Ja dat is hier ook nodig en dan krijg ik dus al die dingen van zeg maar wat ik kan doen etc...maar vervolgens...hij is niet zo van het ondernemen misschien niet geheel zijn fout en is het nog iets wat hij moet leren, voorheen werd alles gedaan voor hem dus ja..
    Ik hoop wel dat dat straks anders is als de baby er is want anders heb ik 2 kinderen :p

Ik zal zo nu en dan wel even een berichtje plaatsen ;) en als je dan terug bent wil ik natuurlijk van je horen hoe je het hebt gehad!

Ik zal aan mezelf proberen te denken ;)
    Geniet lekker van je vakantie en het heerlijke weer!

5. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    dag dames..

t is weer ff geleden.. maar wel t een en ander te melden;)

spannende week.. donderdag de 20-wekenecho:D:D

namen@ hahah we zijn al wat bezig geweest, maar we komen er nog niet uit.. zo vind manlief meisjesnamen leuk die ik minder vind..en andersom hhahah.. Voor een jongen is t niet moeilijk;) zijn jullie al uit over de namen? vernoemen jullie nog?

Roken@ JAAAAAAA.....ik ben gestopt!!! haha trots op mezelf. heb maandagavond de laatste gerookt.. dus dat is morgen al weer een week geleden.. en t bevalt me prima:D haha... heb alleen wat hoofdpijn gehad deze week, verder weinig last. hoe is t met jullie roken dames??

ik mag morgen weer werken, dan t weekend weer..maand juni wat minder uur aangezien k dan veel vakantieuren moet op nemen:( mar ja.. weten jullie al hoe of wat jullie doen na de bevalling? verlof /aantal uren werk etc?

kga nog s ff beetje internetten;) haha..ff relax

6. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Wat goed dat je gestopt bent!! :D Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor :p hier is het er nog niet echt beter op geworden :(

We hebben wel al een aantal namen maar welke het word weten we nog niet.
    Wat jullie hebben met de meisjesnamen hadden/hebben wij juist met jongensnamen dus ben blij dat we er 4 hebben waar we het wel eens over konden worden haha

4 juni heb ik een gesprek met een maatschappelijk werkster, zij gaat met me kijken hoe ik het met de uitkering kan aanpakken of eventueel iets anders dus hoop dan snel te weten hoe het er voor ons uit gaat zien na de bevalling.
    Ik hoop dat ik de uitkering kan houden en dan de tijd heb om samen met de artsen uit te zoeken hoe we mijn probleem kunnen oplossen.
    Jij gaat minder werken he? Weet je al waar je gaat werken?

Voel je de baby al?

7. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hoi hoi,

Hier even een kleine update ;)

Jij zit nu vast heerlijk van de zon te genieten en wij mogen ook niet klagen, gisteren was het heerlijk weer en hoop dat dat deze week lekker door zet.

Gisteren ben ik de hele dag op pad geweest met me schoonzusje om te kijken voor verf/behang en een vloer.
    De vloeren waren qua prijs echt niet leuk dus ik ga eerst even rond neuzen op internet en dan wel weer op pad ;)
    Voor de muren is het toch verf geworden, lichtblauw en vandaag gaan we schilderen :D Heb ook leuke muurstickers van Winnie de Pooh gekocht.

De kleine voel ik steeds meer bewegen, in het weekend leek het er op dat hij alleen reageerde als mijn vriend zijn hand op me buik deed maar nu reageert ie ook bij mij :)
    Mijn schoonzusje heeft hem ook kunnen voelen :D

Nou hoop dat jij het lekker naar je zin hebt en zal nog wel even een foto plaatsen als het klaar is.

8. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hier foto's van de babykamer :D

Ik word zo een beetje gek :) Wil nu nog meer doen en het helemaal afmaken en alles er in zetten :p
    De kleur is lichtblauw, nu niet goed te zien vanwege de lamp en de pijp moet je even wegdenken :)

9. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    En de laatste foto :)

10. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    hahah Chantal@ heeeeel herkenbaar.. wel gave foto joh;)..maare ik wil ok als t kan de wieg vandaag nog naar beneden halen haha.. en da dekentjes en leuke lakens kopen enz haha.. erg he..

gister de 20 wk echo gehad.. alles was goed voor zover ze konden zien. t is niet meer geluk t met geslacht..manlief wilde anders niet eens mee...dat vond ik het ook niet waard.. dan maar niet.. hopelijk krijg k nog een keer een echo tussendoor;)

Roken@ nog steeds gestopt haha...en nu ga ik het vol houden ook.. heb er eigenlijk ok niet echt last van, af en toe mis je t wel maar goed dat zal wel blijven, scheelt ook wel dat kn u minder koffie drink;)

Hoe is t verder met de dames? nog veel plannen t weekend?
    hier weinig mag werken.. verder lkkr relax proberen te doen.

11. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja gaat nu echt kriebelen he? :p

Wat fijn dat de 20weken echo goed was!
    Vind je het man het ook erg als jij het weet?

Yeahh!!! Trots op jou! Nu zeker volhouden ja! Zonde als je weer zou beginnen en minder koffie, goed bezig zou ik zeggen! ;)

Met mij gaat het wel goed, moe maar heb ook weer het gevoel dat ik de hele wereld aan kan..moet daar wel even mee opletten en zorgen dat ik mezelf af en toe even terug roep om rust te nemen ;)
    Vandaag voor het eerst weer gewerkt :D Was erg leuk maar had wel even moeite om er weer in te komen en kreeg ook al veel snel pijn in me ribben, van me rug weinig last gehad dus dat is weer een pluspunt ;)
    Ga het wel nog een keer proberen om te kijken hoe het dan gaat.
    Morgen heb ik een nascholing op werk en zondag de verjaardag van me broer en dan gaan we weer een druk weekje tegemoet :)
    Heb donderdag weer een echo en kijk daar heel erg naar uit :D

12. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goooodmorning!!!

Zit weer op mijn werk hoor :x:x... Bah die week helemaal niets doen en nergens aan denken beviel me wel haha. Heerlijke vakantie gehad, elke dag 30 graden dus het was echt even lekker! Vriendlief wel onwijs gemist dus ik was blij dat ik vrijdagavond weer op Nederlandse bodem stond. De vloer zit er in en is echt onwijs mooi geworden (zal binnenkort even wat foto's plaatsen aangezien jij ook zo goed bezig bent elke keer ;)). Zaterdag op pad geweest voor steigerhout voor ons slaapkamer, meneer heeft besloten om zelf te gaan knutselen haha. Gisteren heerlijk een fietstocht van ruim 2 uur gemaakt (ik en fietsen gaat normaal niet samen, heb niet eens een fiets) maar het was echt super lekker en gezellig. Ergens bij een sluisje wat gedronken en aan het einde ergens lekker geluncht. Heb nu wel een pijnlijke r**t hihi....

@ Chantal: Meis hoe gaat het met je? Wat leuk dat je de kleine man steeds meer gaat voelen, apart gevoel is het he? :)

Wow wat heb jij een gezellige babykamer :D erg leuk dat lichtblauw met die winnie the pooh stickers, onwijs schattig!!! De kleine man zal wel erg blij zijn met zijn slaapplekje :D:D.

Las ook dat je weer een dagje hebt gewerkt? Wat fijn dat je niet zoveel last had van je rug maar balen van je ribben. Is de pijn al weer weggetrokken? Hoe was je weekend met de nascholing en de verjaardag?

@ Krulletje: WOW wat goed van je dat je bent gestopt, trots op jou!!!! En nu inderdaad volhouden maar je hebt de ergste dagen volgens mij al gehad.:)

En ook gefeliciteerd met je goede 20 weken echo, altijd fijn om te horen dat het goed gaat met je kindje he. Maar je weet dus nog niet wat het geslacht is? Kon je ook niet vragen om het in een evenlopje te doen of werd manlief dan nog steeds pissed?

@ werken na verlof: Ik ga van 40 uur naar 26 uur per week en neem dan 14 uur ouderschapsverlof op. Ik ga werken op de maandag, donderdag en vrijdag en 1x in de maand op woensdag i.v.m. de salarisverwerking die ik altijd doe. Anders ga ik het niet redden maar heerlijk vooruitzicht om parttime te gaan werken :D.

Nog 3 weken werken en dan heb ik weer weekje vrij, jij ook toch Chantal? Je gaat eind juni lekker naar Center Parcs toch? En na dat weekje vrij nog 8 weken en dan heb ik verlof, zo spannend!!!

Vandaag alweer 24 weken, de tijd gaat erg snel. Onze kleine meid is erg druk (vooral toen ik heerlijk op het strand lag haha) dus gaat allemaal helemaal goed. Aankomende donderdag controle bij de vk, jij hebt echo toch Chantal? Spannend hoor, en dan volgende week 12 juni de 25 weken 3D-4D pretecho met de toekomstige oma's haha :).

Hoe is het met jullie?

Ik ga even mijn mail doorwerken, pff wat een weekje weg al niet doet, moet je nagaan hoeveel mail je hebt als je met verlof bent :p.

13. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Daar is ze weer! ;)
    Wat een heerlijke temperatuur en wat een verschil zal het zijn vergeleken met hier...;)
    Ben je lekker bijgekomen? Je meisje vond het ook wel lekker dus zo te horen ;)
    Wat wilt je vriend gaan maken?
    Hahah ja als je het niet gewend bent dan zal je wel pijn hebben ja :p Fietsen schijnt wel heel goed te zijn nu vertelde de fysio.

Met mij gaat het wel goed, erg leuk om hem steeds meer te voelen al was ie gister wel erg rustig maar we hoeven hem nu nog niet regelmatig te voelen toch?
    Hij vind het ook erg fijn om heel laag te gaan zitten en dat vind ik iets minder lekker en aan het draaien kan ik nog steeds niet wennen :p

Ben erg blij met de babykamer, ik wou nooit Winnie the Pooh dingen maar ja zo zie je maar wat een baby met je kan doen :p Zal hopen dat hij het ook leuk vind haha.

De pijn in me ribben was de volgende dag weer weg maar merk wel dat ik er nu toch ook op andere momenten last van krijg, normaal had ik het als ik in elkaar zat maar blijkbaar nu ook als ik te lang zit of sta, niks aan te doen en weer een reden om dan maar te gaan liggen :p
    Weekend was wel leuk, ben niet naar de nascholing geweest vond het wel even leuk geweest allemaal haha en gister op de verjaardag was het erg gezellig, was van plan om na het eten weg te gaan maar uiteindelijk was het 10 uur geworden.
    Lekker in de tuin gezeten met een vuurtje en was bij thuiskomst gesloopt haha

Ja klopt de 24ste gaan wij even lekker naar Center Parcs toe :D Weekend ervoor vieren we mijn verjaardag.
    8 weken dan nog..voor je het weet zijn die ook voorbij en kan je lekker thuis relaxen en met de kleine dingetjes bezig zijn :D

Ik heb inderdaad aankomende donderdag een echo :D morgen gesprek bij de maatschappelijk werkster en hoop zo dat ze mij kan helpen..
    Woensdag gaan ze hier weer verder en vandaag is me vriend na een onwijs drukke week lekker vrij.
    Spannend! Ben benieuwd hoe ze het zullen vinden! Plaats je dan een foto ervan?

Je zal vast heel veel moeten wegwerken haha lekker een weekje niksen en dan mag je weer hard aan de slag, ook oneerlijk eigenlijk he :p
    Succes ermee ;)

14. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik inderdaad weer :D:D... Helaas, had er graag nog wat dagen aan vast geplakt maar dan wel met vriendlief! :).
    Het was heerlijk, niets gedaan dus helemaal bijgekomen en uitgerust.
    Ze was ook elke keer flink aan het bewegen dus ik denk dat de kleine meid ook even gerelaxt heeft.

Hij wil een soort kastachtig iets maken voor achter het bed, waarop je wat dingetjes kan zetten en dan nog een soort van kast met manden maken waar de tv dan op komt te staan en opeens wilde hij ook een nieuwe tafel voor in de tuin :p:p dus die is voorlopig nog niet klaar haha :p.

Wat fijn dat het goed gaat, en met je suiker? Nee volgens mij pas vanaf 28 weken toch dat je hem/haar een minimaal aantal keer moet voelen? Gek gevoel is dat he dat draaien, onze meid zit ook vaak onderin hoor, krijg haar alleen naar boven als ik mijn hand echt op mijn buik leg en een beetje aan het drukken ben, dan paar minuten wachten en plop daar is ze, zo gek! We hebben haar zelfs al zien bewegen aan de buitenkant, heel gaaf :):).

Haha vond je het eerst niets? Ojee dan doet een baby zeker wat met je ;)... ik vind het onwijs leuk...!!!

Wat vervelend dat je nu ook last hebt van je ribben als je te lang staat, kan dat te maken hebben met je kindje die daar al zit of is dat nog te hoog? Fijn dat het gezellig was op de verjaardag, was inderdaad erg mooi weer... las trouwens dat we eind deze week naar de 23 weken gaan dus heerlijk, let the summer begin.
    Heeft je broertje nog leuke cadeautjes gekregen?

Oh er komt een gezellige maand aan zo te lezen, verjaardag en center parcs. Wanneer ben je precies jarig? Ja idd dan nog 8 weken en dan wordt het aftellen voor ons :D:D!!

Leuk hoor dat je donderdag echo hebt, ben benieuwd! Altijd weer leuk om de kleine man te bewonderen! En wat lekker dat je vriend eindelijk even vrij is.. gaan jullie (of zijn jullie misschien al aan het doen) iets leuks doen? Hoe vordert het klussen verder? Vloer nog niet gelukt las ik? Wat voor vloer zoek je precies?

15. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Had ie toch even naar je toe moeten komen en daar samen nog even blijven ;)
    Volgend jaar gaan jullie samen met de kleine meid op vakantie :D
    Misschien vond ze de warme temperaturen ook heerlijk ;) en een mooi moment om even lekker te laten voelen dat ze er is.
    Miste je je vriend erg of was het te doen?

Hij is lekker creatief bezig ;) Hij wou snel klaar zijn toch? en nu bedenkt ie er nog wat dingen bij haha

Met me suiker gaat het wel oke, geen rare dingen gehad.
    Ja volgens mij is het ook rond die tijd dat je hem/haar echt zoveel keer per dag moet voelen, vandaag is ie weer lekker druk :)
    Ja heel maf! Net alsof er een veel te grote luchtbel in je buik zit ofzo
    Hier is er heel veel geduld nodig om hem wat hoger te krijgen :p
    Grappig he om dat van de buitenkant te zien! Ik kan hem nog niet zien draaien ofzo maar als ie lekker aan het trappen is dan zie ik wel kleine plopjes.

Vind Winnie wel leuk maar wou dat nooit voor mijn kind :p Nu vind ik het wel heel schattig maar meer Winnie moet er niet bij haha

Volgens de verloskunde had het er mee te maken dat alles in de verdrukking komt.
    Ik denk dat je met 23 weken de graden bedoeld? :p Temperaturen zouden omhoog gaan ja volgende week ook hoorde ik dus ben benieuwd.
    Van de week paar keer ervan mogen proeven en denk dat iedereen in NL erg blij was haha

De 21ste ben ik jarig en dan lekker een weekje weg :D Even weg uit de troep en als we terug komen is alles geschilderd wat ik niet mag schilderen en is de elektra ook aangesloten in de babykamer.

We wouden eigenlijk naar Bergen gaan maar vanwege het weer zijn we lekker hier aan het rommelen :)
    Woensdag gaan ze weer verder en ik ga ook even kijken voor de vloer, ik weet niet precies wat voor vloer ik wil maar wel iets voor een leuke prijs.
    Wat ik tot nu toe heb gezien zou ik een vermogen kwijt zijn aan een klein stukje vloer.

Heb jij nog plannen vandaag? Lukt het een beetje met alles bijwerken?

16. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja als dat had gekund heel graag maar helaas... Inderdaad, volgend jaar lekker met zijn 3-en. Heerlijk, heb er nu al zin :). Ja ik miste hem wel hoor, vooral nu je zwanger bent.. je kan niets delen.

Hahaha ja hij wilde inderdaad snel klaar zijn. Misschien denkt ie, ik heb nog tijd over :p. Heb gisteren gesprekje met hem erover gehad dat het steeds meer geld gaat kosten die klusprojecten en wat als hij er mee bezig is en opeens geen zin meer heeft of dat het niet bevalt. Hij gaat er inderdaad even goed over nadenken haha.

Gelukkig maar dat je geen rare dingen met je suiker hebt. Houden zo ;)! Haha ja gek gevoel is dat he, de eerste paar keren schrok ik ook echt:). Lekker blijven spelen met hem... nog 14 weekjes voor jou, tjees dat gaat snel he!!

Winnie the pooh is ook heel leuk maar wel grappig dat je het nooit voor je kind wilde en het nu toch echt een winnie the pooh kamer is geworden ;). Ik vind het er super leuk uitzien!!

Haha :$ ja bedoel idd 23 graden ipv weken...! Nu is het ook lekker weer, mag nog wel paar graden warmer maar heerlijk de blauwe lucht en de zon! Kom maar zomertje!!

Ja lekker he dat de rest gebeurd als jullie op vakantie zijn, heerlijk idee dat als je thuis komt het gedaan is :). Heerlijk even weekje genieten met vriendlief en de kleine man in je buik! Gaan jullie een hele week of een midweek? Ik duim voor mooi weer!!!!!!

Wil je tapijt of laminaat? Ik weet dat ze bij IKEA hele mooie vloeren hebben voor weinig. Of de aanbiedingen van de bouwmarkten in de gaten houden, scheelt ook vaak aardig wat.

Hier alles goed, heb vanavond voor het eerst zwangerschapsyoga :cool: haha ben zo benieuwd of dat iets voor mij is. :D:D.

Hoe is het met jou? Nog lekkere dag gehad gisteren?

17. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja en als ze dan nog drukker is dan normaal is het toch ook wel jammer dat hij dat niet kan voelen.
    Is ze nog steeds zo lekker bezig of rustiger nu je weer terug bent?
    Ben je nog extra gegroeid trouwens of klopt dat verhaaltje niet? ;)

Hahah het is wel leuk dat ie met allemaal ideeen komt maar het moet wel zin hebben ja.
    Ik denk dat ie aangestoken is door de zwangerschap en ook een beetje last heeft van hormoontjes :p
    Wat moet er nu zoal gebeuren in huis?

Ja ik schrok ook, ik dacht eerst dat het harde buiken waren maar vanwege dat rare gevoel ging ik toch maar even informeren bij een 'vriendin' die al tegen haar einde loopt en zij zei dat dat het draaien is.
    En voor jou dan 13 he?! Wel eng als je het zo zegt hahah

Zag gister op tv dat het sowieso de komende 10 dagen rond de 20 graden word, soms zelfs hoger! Ik hoop dat het klopt want wat zal dat lekker zijn he! :D

Ja dan is dat ook weer iets wat ik van me lijstje kan strepen :p
    We gaan een hele week.

Ik wou eerst tapijt maar aan de andere kant zou laminaat ook niet erg zijn, kijk ik gewoon voor een leuk kleed.
    Bij Ikeak heb ik nog niet gekeken, ga ik maar even doen.

Oh leuk! Ben benieuwd hoe het is! Veel plezier alvast

Gisteren was wel leuk, niet echt iets bijzonders gedaan vanwege het weer maar daar zullen we binnekort wel de kans voor krijgen denk ik ;)

Hoe gaat het met jou vandaag?

18. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja inderdaad. Had gezegd dat ze lekker druk was en je haar helemaal zag bewegen als je naar je buik keek maar dat viel weer vies tegen toen we terug waren. Hij heeft haar nog maar 1x zien bewegen maar ze komt nu wel elke keer naar zijn hand toe, dat is erg mooi om te zien :).

Nou volgens mij valt het groeien wel mee. Iedereen vond mijn buik al zo groot voor het aantal weken dus ik denk dat ik mijn groeispurt ervoor al gehad had :).

Nou in principe hoeft er niet veel meer te gebeuren maar we zoeken nog een dressoir voor in de slaapkamer en hij wil iets voor achter het bed. Hier is hij nu ideeën voor aan het opdoen haha! Hij heeft echt hormoontjes hoor, ik heb nog niet echt bepaalde drang om dingen op te pakken en helemaal schoon te maken, hij wel ;). Ach mietjes maken grietjes en dat klopt wel een beetje :p.

Haha ja gek gevoel is het he, ik omschreef het als een tor die heel langzaam door je buik kruipt haha. Maar nu is het alleen maar leuk! Nee voor mij nog 16 maar omdat jij 2 weken eerder bevalt is het voor jou nog maar 14 toch? Ja klinkt heel eng haha!

Ooooh heerlijk! Ik hou van de zomer :cool:.

Laminaat met vloerkleedje is ook wel leuk. De een zegt weer dat vloerbedekking qua stof/bacteriën weer niet goed is en de ander zegt juist dat het dan lekker warm is dus tja je weet het toch niet.

Jammer he dat het weer niet echt wat was maar de komende dagen wel dus het weekend lekker naar buiten, al plannen voor het weekend? (pff het is pas dinsdag haha).

Hier gaat alles goed, ze is elke keer aan de rechterkant aan het kriebelen, heel gek gevoel haha!

19. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Wat leuk dat ze naar z'n hand toe komt! Dat is wel een mooi goedmakertje toch ;)

Nou gelukkig maar dat je dan geen groeispurt hebt gehad als je buik nu al groot is, straks zal je denk ik nog genoeg groeien.
    Had je meer last van de warmte of viel het mee?

Laat hem dat dan maar lekker allemaal doen toch? Als ie er toch zin in heeft :p
    Ik ben ook niet meer zo van het schoonmaken, ik vind het leuk als ik iets kan doen met klussen maar het schoonmaken zou ik het liefst niet doen :p

Ja het voelt in ieder geval als iets wat er niet hoort en ook niet in je buik past ofzo haha maar inderdaad nu is het leuk, elke keer als ik het voel leg ik toch even me hand op me buik.
    Oohh die heb je er al afgetrokken :p Het voelt als dagen in plaats van weken, het zal in ieder geval in een rap tempo gaan.
    Aan de ene kant vind ik het heel leuk en kan ik niet wachten maar aan de andere kant vind ik het doodeng, dan hebben we ineens de verantwoordelijkheid voor zo een klein hummeltje!
    En soms maak ik me weleens onnodig druk :p

Me oma en opa kwamen eerder vandaag met laminaat aan :D Wist van niks haha en morgen gaan ze dat dus doen en dan de kast maken zodat ik lekker kan rommelen in de babykamer terwijl zij de rest van het huis doen.
    Over wat het beste is voor de babykamer hoor je inderdaad verschillende dingen, denk dat je maar gewoon moet doen wat jij wilt.
    Ik ben al lang blij dat ik iets heb haha

Vandaag is het weer ook wel heel erg lekker, als ik zonder jas naar buiten kan en de zon op me snoet heb ben ik al tevreden ;)
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het even niet precies weet :p Me vriend moet werken in het weekend en ikzelf heb het druk maar heb volgens mij niet alles op de kalender gezet en er staat me iets van mij dat ik dit weekend wel iets heb maar wat...? Als het zo is kom ik er vroeg of laat wel achter :p
    Jij al plannen?
    Het is pas dinsdag maar voor we het weten is het alweer weekend!

Even terug kriebelen :p

Ik kom net bij de maatschappelijk werkster vandaan, helaas zonder resultaat.
    Wajong uitkering opnieuw aanvragen raad ze nu af i.v.m. de zwangerschap wat nu tegen me zal keren en ze raad aan om zeker een half jaar na de bevalling te wachten met aanvragen dus waar het op neer komt is dat mijn inkomen weg zal vallen na de bevalling...
    Ze heeft aangeraden om open te zijn tegen het dwi en dat ik zeg dat ik me nu eerst op me diabetes en de baby/bevalling wil richten en we na de bevalling gaan kijken hoe we het aan gaan pakken, ik hoop dat het dwi iets van werk heeft wat ik wel zou kunnen doen het zou veel fijner zijn als ik nu al weet hoe ons inkomen eruit gaat zien.

20. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is zeker leuk, ook heel schattig om dan zijn gezicht te zien :).

Ik denk inderdaad dat we nog genoeg gaan groeien haha. Heb nu al last met teennagels lakken enzo, krijg gewoon pijn als ik teveel in elkaar zit, heb jij dit ook?

Nee ik heb echt nergens last van gehad op vakantie behalve het harde bed wat ik niet gewend ben haha. Maar verder geen last van de warmte. Rende soms voor de grap de zee in met 'oe kokend vruchtwater :p'.

Haha ik laat hem ook lekker zijn gang gaan, als ik maar niet hoef te helpen vindt ik het prima :D. Nee schoonmaken is niet favoriet he, kinderkamer inrichten dan weer wel ;).

Ja lief he, denk dat iedereen dan wel een hand op de buik legt, het is ook zo iets geks dat zo'n klein wondertje in je buik groeit. Het is al ruim 30 cm he? Zoo gek, nog ong. 20 cm en dan is hij/zij al volgroeit.
    Meis dat heeft iedereen, iedereen vindt het geweldig maar is ook erg bang/onzeker omdat het er echt aan zit te komen, gaat alles wel goed, kan ik het wel etc. Hier nog een hoor :p:p... Maarja we kunnen niet meer terug haha en dat willen we ook helemaal niet. We zullen zien dat het heel natuurlijk en gemakkelijk zal gaan, ze zeggen vaak dat als je kindje er eenmaal is je zo'n moedergevoel over je heen krijgt (ben benieuwd).

Aaaaah wat onwijs lief van je opa en oma. Echt lieve opa en oma heb je hoor, dat ze daarna verder gaan met de kast en je lekker je gang kan gaan in de babykamer terwijl de rest gedaan wordt. Echt heel lief :):)!!

Ja eindelijk die dikke truien en vesten weg bah bah! Ojee zwangerschapsdementie? haha.... je komt er inderdaad vast wel op. Dit weekend komt het zusje van mijn vriend met haar vriend slapen. Komen gelukkig zaterdag pas laat in de middag want moet zeggen dat ik er niet zo heel veel zin in heb :(. Elk weekend wel wat en ben er beetje klaar mee.Maar goed, het wordt lekker weer dus gaan denk ergens op het strand lekker lunchen en drinken :).

Maar hoezo gooi je je eigen glazen in als je het nu aanvraagt dan? Wat vervelend zeg dat je inkomen dan wegvalt. Maar als je nu niet zwanger was geweest had het wel gewoon gekund? Een zwangerschap moet toch niets daarin uitmaken of zeg ik nu iets geks? Snap dat je wil weten op welk inkomen jullie uitkomen. Misschien (zal je vast wel hebben) krijg je nu meer toeslagen omdat je inkomen wegvalt?

Deel Deze Pagina