Ja de mannen zien glunderen is toch ook wel genieten. Merk dat het voor mij ook steeds moeilijker word, scheren is ook al een aardig probleem. Dat in elkaar zitten gaat inderdaad pijn doen, misschien moet je vriend je nagels maar lakken in vervolg Hahah ik zie het al voor me Lekker dat je nergens last van hebt gehad en gewoon volop hebt kunnen genieten. Hadden ze trouwens nog die lekkerde dingen waar je het over had? Inderdaad gewoon lekker toekijken is veel beter Het schoonmaken bewaren we wel voor het laatste. Het blijft gek ja dat er zo een kleintje in je buik groeit, kan het me nog steeds niet voorstellen haha Terug kunnen we niet nee! haha het zal er inderdaad bij horen en net als jij zegt straks zal het vast allemaal vanzelf gaan en het is fijn dat er kraamhulp is, kan je toch even zien of het allemaal wel goed is wat jij denkt te weten. Ik las trouwens laatst een verhaal van een vrouw die was zo een 22 weken zwanger maar omdat ze niet genoeg likes kreeg op fb heeft ze het weg laten halen, blijkbaar kan dat tot zo een 24 weken ofzo, is toch ook maf he?! Ja echt super, ik moest me ogen dicht doen en mee naar de auto lopen, denk wat is dit nu?! haha en toen zag ik al dat laminaat liggen, blij als een kind en me oma stond bijna te huilen hahah Ik ben zo ontzettend blij met me 'opa' want zonder hem waren we echt niet al zo ver! Ja wat zou dat lekker zijn zeg, vandaag schijnt de zon ook weer heerlijk maar of het warm is? dat weet ik nog niet haha Zwangerschapsdementie heb ik al van vroeg in de zwangerschap haha maar de laatste tijd word het wel heel erg! Als ik nu bijv. denk ik ga even een glas water pakken dan kan ik het al kwijt zijn zodra ik ben opgestaan meestal komt het uiteindelijk na een tijdje wel weer terug wat ik nou wou doen gelukkig Iedereen weet het nu ook inmiddels en schrijft alles voor me op als ik iets voor ze moet doen Kan begrijpen dat je er wel een beetje klaar mee bent dat je steeds van alles doet in het weekend, jullie hebben het vaak ook wel heel druk! Nu ben ik sowieso mezelf niet door de zwangerschap en dat zullen ze zeker weten tegen me gaan gebruiken dus ik moet zeker een half jaar wachten met aanvragen, in die tijd ben ik grotendeels al ontzwangert en kan ik nog wat info verzamelen over een oorzaak. Ik wil gaan kijken of dwi me kan helpen met thuiswerk en anders wil ik gewoon achter de kassa ofzo, zit ik de hele dag en misschien lukt dat wel zodat we tot die tijd toch iets extra's hebben en misschien gaat het allemaal wel goed en heb ik geen uitkering meer nodig. Alleen met de wajong uitkering mag je samenwonen met alle andere uitkeringen niet. Zit je onder het minimum dan kan het wel worden aangevuld maar wij zitten nu met het probleem dat me vriend nog het een en ander moet afbetalen, krijgt ie een vast contract dan is het probleem ook opgelost want dan kan ie een lening aanvragen en is ie maar 1 bedrag per maand kwijt. Veel schuld is het trouwens niet eens maar wel even rot op dit moment haha We komen er wel uit, de baby zal in ieder geval niets tekort komen en dat is het belangrijkste.
Haha nou dan liever geen nagellak dan dat vriendlief dat gaat doen denk dat ik er dan als een clowntje uit kom te zien. Neee die lekkere dingen hadden ze dus niet maar had wel elke dag verse pancakes en croissantjes als ontbijt, ook geen straf . HUH??? Serieus bericht van die vrouw op fb?? Dat ga je niet menen he!! Jezus..................!!!!! Pff dan ben je echt niet goed wijs hoor, net of je het doet voor facebook??? Opsluiten die mensen. Oja kan het tot 24 weken? Ik dacht alleen tot 24 weken als het medisch was.. maar dan nog, pff je zit over de helft, je hebt je kindje (als het goed is) gevoeld en dan laat je het weghalen, bah! Aah wat schattig, een mooie verrassing dus .... ook een beetje jouw smaak? haha... ook belangrijk natuurlijk! Ja je hebt een hele lieve opa. Heeft je vader nog iets in het huis gedaan? Haha grappig he, het schijnt dat je hersenen tijdens de zwangerschap krimpen en daardoor dus dingen vergeet. Schijnt gelukkig ook wel weer helemaal goed te komen na de bevalling . Gelukkig ben je nog geen erge dingen vergeten . Haha en goed van ze dat ze alles opschrijven, is denk voor nu de beste manier. Ja het is idd de laatste tijd wel druk geweest, daarom heb ik er ook niet zoveel zin meer in.. langzaamaan begin je toch te merken dat je buik groeit en je weer minder puf hebt. Je slaapt slechter, lig niet lekker, maagzuur.. is allemaal niet van dat ik ervan ga klagen maar het weekend erop is het vaderdag dus ben je ook weer van alles aan het doen en ik heb het gewoon niet zo op zijn zusje. Schat van een meid hoor maar te jong in haar doen en laten en kan ook niet echt een lekker gesprek met haar voeren dus tja.... Wat vervelend dat het zo in elkaar steekt. Hoezo mag je bij de andere uitkeringen niet samenwonen dan? Omdat dan het inkomen van de partner wordt meegerekend? Maar wil je dat thuiswerk/kassawerk nu al doen of na je bevalling? Je hebt toch wel gewoon recht op je 16 weken betaald verlof? Alle schulden die iemand heeft is rot en komt nooit goed uit. Mijn vriend heeft nog een studieschuld van ruim 20.000 euro openstaan. Ok dat is tegen lage rente van dat CBR of whatever hoe dat heet maar hij betaald wel 190,- per maand hieraan. Terwijl hij zijn opleiding niet eens heeft afgemaakt dus vindt dat echt zo zonde!! Maar goed, heb zo vaak gezegd, maak het af dan wordt er een deel kwijtgescholden maar meneer heeft er geen zin in. Heb nu ook maar gezegd dat ik dan geen zin heb om die schuld mee af te betalen dus dat mag hij mooi alleen doen haha! En inderdaad, alles komt uiteindelijk goed.. en zijn meer mensen met schulden dan je denkt, die willen het mooiste van het mooiste maar betalen wel honderden euro's van hun salaris aan aflossing. Is zonde maarja als zij dat willen en tja ik ben ook beetje van het genieten en minder sparen, voor je het weet lig je onder een trein. En je kindje heeft idd geen geld nodig een lekker bedje en liefde van zijn pappie en mammie en hij is al blij.... Zijn jullie al een beetje uit de namen en wat voor kaartje jullie willen?
Hahah hij moet ook eerst even oefenen voordat het mooi word he Ooow dat is zeker geen straf! Ook heel lekker, zeker als ontbijt Ik dacht ook eerst dat het een grap was maar na verder gezocht te hebben bleek het dus geen grap te zijn! Ze had te weinig likes op de echo ofzo en besloot toen maar even om het weg te halen.. Ik dacht ook dat het alleen in medische gevallen kon en anders tot 12 weken maar blijkbaar kan het dus wel? Heb dezelfde reactie als jou, dat soort mensen moeten ze castreren kan niet begrijpen dat je zoiets in je hoofd kan halen. Zo zie je maar weer hoe afhankelijk sommige mensen van social media kunnen zijn... ik vind fb leuk maar als ik geen likes krijg ook prima hoor! En de gedachte dat je je kind weg laat halen...nee kan er bij mij niet in.. De kleur past er goed bij! Ze zijn inmiddels ook al klaar en nu zijn ze plintjes halen en de planken voor de kast Me pa heeft nog niks gedaan, ik wacht tot zij boven klaar zijn. Ja en je werkt al de hele week, doet savonds ook regelmatig wat dus je kan je rust heel goed gebruiken! Denk dat je gewoon naar je lichaam moet luisteren hoor en als je daardoor wat minder kan in het weekend of minder mensen kan zien dan moet dat maar even, het is tijdelijk. Ooh dat is dan leuk voor een paar uurtjes maar word daarna ongemakkelijk, hoe oud is ze? Ik weet eigenlijk niet waarom dat zo is, er is veel veranderd met die regels.. Als jij een kind thuis hebt wonen dat werkt dan word dat salaris ook van je uitkering getrokken. Bezuinigingen spelen er sowieso een rol in. Dat werk wil ik pas na de bevalling gaan doen en ik hoop eigenlijk dat ik na de bevalling mijn uitkering nog mag behouden tot we hebben uitgevonden wat ik ga doen want volgens mij heb ik anders ook geen recht meer op geld zoals dat bij een baan wel zo is. Ik moet volgende week naar het dwi dus ik zal wel horen hoe het allemaal in elkaar steekt. Dat is zeker zonde dat hij zijn opleiding niet heeft afgemaakt! Zou hij nog lang moeten als ie het nu zou willen afmaken? Begrijp wel dat je daar niet aan mee wilt betalen, jij hebt er toch niks mee te maken. Ik betaal ook niet mee, ik ben allang blij als ik wat over hou en iets voor mezelf kan kopen en daarnaast heb ik ook zoiets van ja jij hebt toen al die spullen gekocht en terwijl je maar weinig geld hoefde uit te geven betaalde hij een heel laag bedrag af. Hij is meer gaan afbetalen toen ik er eens naar ben gaan kijken Hij is niet zo handig met geld, bepalen wat nodig is en wat niet. Van de week had ie lege dvdhoesjes en dvd's besteld zodat ie films kan branden voor zn familie maar dat kost even 117 euro! Ik zag dat bedrag en vroeg wat het was en toen ik hoorde wat het was had ik zoiets van noouu dat gaat mooi terug he Die 117 euro hebben we nu nodig voor de verbouwing en de baby en gister vroeg ie doodleuk aan me of hij een harde schijf mocht meenemen van z'n werk.. ik zeg uhh wat denk jezelf? hahah Als straks alles geregeld is kunnen we verder kijken en sparen ervoor Er zijn heel veel mensen met schuld ja, toen mijn moeder overleden was had ik een schuld opgebouwd van 3000 euro, had geen inkomen en wist ook niks van het financiele gedeelte af maar ik had geen aflossings capaciteit ook en geen enkele schuldhulpverlening kon me helpen, uiteindelijk heb ik met veel geluk alles kunnen afbetalen maar sindsdien wil ik absoluut geen schulden meer. Ik ben bang dat we het pas zullen weten als ie geboren is haha zijn nog wel aan het kijken voor nieuwe namen maar nog niks gevonden verder, naar de geboortekaartjes wil ik 1 van deze dagen even gaan kijken. Zijn jullie er al uit met het geboortekaartje?
Ja was zeker lekker ontbijt en dan begint je dag ook goed! Moest weer even wennen aan een gewoon beschuitje in de ochtend . Pff dan ben je inderdaad echt gestoord!! Vind fb ook heel leuk maar ga niet als ik een bericht op zet kijken hoeveel reacties/likes ik er wel niet op krijg... erg sneu voor de vrouw. Weet je ook hoe het is afgelopen? Is ze opgenomen in psychiatrische inrichting? Wow die houden van aanpakken dat de vloer er al in ligt foto!!!! Ik ga binnenkort echt even foto's maken haha.... Ja wordt ook wel drukjes, heb ook gevraagd of we het weekend kunnen verzetten, hoop dat vriendlief daar ook geen problemen mee heeft . Ze wordt dit jaar 24 dus je zou zeggen redelijk volwassen. Ze woont ook al samen hoor maar ze heeft gewoon niet zo'n hoog niveau, wisselt elke keer van banen want nooit is iets goed genoeg. ze heeft geen levenservaring en kan alleen maar praten over merkkleding. Dus tja voel me altijd beetje soort grote zus/moeder en kan dus geen echte gesprekken met haar voeren. Ja stomme regels allemaal, het wordt er allemaal niet beter op. Maar gelukkig hoef je je nog even niet druk te maken en pas na de bevalling iets te doen, wellicht dat er tegen die tijd iets leuks is (januari pas toch?). Hoop dat het dwi je kan helpen . Volgens mij zou hij nog 2 jaar moeten maar dit kon hij doen dmv 1x in de avond en de rest thuisstudie maarja meneer had er dus geen zin meer in. Ik denk dat mannen sowieso niet heel handig zijn met geld. Al moet ik zeggen dat mijn vriend soms bakken met geld uit kan geven maar ook opeens zo gierig kan zijn dat hij niets uitgeeft en alles op zijn spaar zet. Verstandig van je dat je het hebt teruggestuurd haha. Eerst de belangrijkste dingen . Ik merk ook wel dat mijn salaris sneller opgaat nu pff.. ff dit en ff dat. Op mijn spaarrekening staat ook vrij weinig hahaha! Ik vind schulden ook niet goed maar vind het ook weer liggen aan hoe iemand aan zoiets komt. Duizenden euro's schuld omdat je perse die nieuwe auto wilt of omdat je een tegenslag of iets hebt gehad. Gelukkig voor jou is het afbetaald en weet je zelf hoe het is om een schuld te hebben. Wij hebben ook nog schuld van bijna 2000 euro omdat we een klein stukje lening van studie moesten aflossen anders kregen we de hypotheek niet. Dus die hadden we bij zijn opa geleend en nu na het kopen van huis lening afgesloten om zijn opa weer te betalen. Ach die is als het goed is ook eind dit jaar afbetaald. Haha ja dat kan ook toch? Je hebt 3 dagen om je kind aan te geven bij de gemeente. Heeft je vriend de ongeboren vrucht al aangegeven bij het gemeentehuis? Misschien als je zoon eenmaal in je armen ligt dat een mooie naam te binnen schiet. Weet je al via welke site je de kaartjes gaat bestellen? Wij blijven bij onze 1e keus waarvan we ook een proefdruk hadden besteld.
Hahah dat is dan toch weer even een tegenvaller he Was het eten verder ook lekker? Wat de gevolgen waren en of die er ook zijn geweest stond er niet bij, ik mag hopen dat zoiets wel aangepakt word. Sterker nog, de kamer is klaar! Als je vriend begrip heeft zal ie het vast geen probleem vinden. Ikzelf vind het lastig als iemand weinig levenservaring heeft, je kan dan nooit echt praten over de dingen in het echte leven en merkkleding? Dat is ook niet echt een onderwerp waar je de hele dag over wilt praten denk ik? Beetje jammer dat al die dingen niet echt kunnen maar gelukkig is ze wel aardig Er is ook teveel mee gekloot en dus is iedereen de pineut, ook degene die het echt nodig hebben en het wel volgens de regels wilt doen helaas doe je er niks aan. Uiteindelijk komt het wel goed met werk of een uitkering. Ja als ie er echt geen zin in heeft dan is het helaas niet anders, wel zonde ook omdat het altijd lekker is om nog een diploma in je zak te hebben, wat voor opleiding was het? Jaa mijn vriend is net zo haha al zet hij het dan niet op een spaarrekening maar dan wilt ie weinig uitgeven aan iets wat belangrijk is en veel aan iets onbelangrijks Ik heb geen eens een spaarrekening haha al zou ik die wel graag willen Geld gaat inderdaad snel poeh! Als ik zo even snel naar de babyspullen kijken denk ik nou valt reuze mee totdat je een heleboel koopt! haha Ja als je er niks aan kan doen of iets nuttigs met het geld heb gedaan dan is het eigenlijk nog niet zo een probleem maar ik zie genoeg mensen incl. me vriend dat ik denk zondee, had je anders aan moeten pakken Wel erg fijn dat jullie dat bij zijn opa hebben kunnen lenen en dat dat ook al bijna afbetaald is. Als je al wat namen hebt denk ik dat je zeker wel weet welke naam het kind krijgt zodra hij/zij geboren is, volgens mij is het dan echt zo van ja jij bent een...als we voor die tijd er al uit zijn is dat fijn natuurlijk maar we hebben namen dus ik raak niet in paniek Ik wou volgende week met me vriend naar het gemeentehuis gaan ervoor maar ziet er naar uit dat we ook dan geen tijd hebben, ik denk dat we dat maar verschuiven naar de laatste maanden als we rust hebben en ons alleen nog bezig moeten houden met de kleine dingen. Hebben jullie het al gedaan? Site voor geboortekaartjes weet ik ook nog niet, had wel al een beetje rond gekeken en al wat leuke kaartjes gezien.
Oooh wat ziet je kamer er schattig uit en inderdaad leuke vloer!!!! Eten vond ik zelf iets tegenvallen maarja ben zelf niet zo'n makkelijke eter en vooral niet in het buitenland dus bij mij is het standaard gebleven, aardappels, vleesje, brood, soep, patatjes etc. Haha nee ik ben helemaal niet van merkkleding en tja gewoon verschillende interesses denk ik. Toch besloten dat ze gewoon komen anders moet het later weer een keer en nu hebben we het dan maar gehad . Tuurlijk, het komt altijd wel goed qua werk/uitkering maar leuk is anders. Het zou fijn zijn als het gewoon geregeld is en je zelf ook weet waar je aan toe bent. Hij volgende Personeelsmanagement. Tja heb ik ook vaak gezegd dat je met diploma meer mogelijkheden hebt maar hij werkt nu al ruim 5 jaar waar hij nu zit en het bevalt hem prima. Via het bedrijf kan hij ook hogerop komen dus tja eigen keuze van hem! Als hij maar gelukkig is in zijn werk vindt ik het prima. Hahaha ik heb wel een spaarrekening maar daar staat 11 van de 12 maanden niets op hoor .... Ach zolang je alles gewoon kan betalen is het goed toch. Ja kind krijgen is best prijzig he, eventjes dit, eventjes dat.... Ja idd, als je al namen hebt dan kan je beter wachten tot hij geboren is en je hem ziet en dan denkt, ja dit is ..... Wel spannend hoor straks is hij geen van alle namen hahaha. Gemeente hebben we al gedaan, ben wel iemand van hup regelen hoeven we daar ook niet meer aan te denken. Is ook zo gedaan, stonden binnen 10 minuten weer buiten. Ja er zijn zoveel sites waar je onwijs leuke kaartjes kan bestellen dus leef je uit . Vanmorgen controle bij VK gehad, alles was goed en ben 2,5 kilo aangekomen dus zit nu totaal op 4,5. Nou best netjes vindt ik zelf... Hoe laat heb jij de echo?? Heel veel succes en spannend!!!!
Vloer past er goed bij, houd het lekker licht en het lijkt nog ruimer Nu wachten tot me oom en tante het bedje kunnen brengen en dan kan ik weer lekker verder rommelen en kijken of ik nog iets mis in de kamer Ben er zo blij mee! En we hebben gister ook gekeken wat er allemaal nog gedaan moet worden en het is nog heel weinig, me broer gaat vandaag de trap doen. Dat begrijp ik wel, gelukkig hadden ze die dingen wel In het buitenland hou ik het liever bij het bekende vooral als het om vlees gaat, koe varken en kip eet ik maar van de rest moet ik niks weten Ja dat is zo en dan gewoon het eerstvolgende weekend waarin jullie niks te doen hebben lekker vrij houden Dat zou lekker zijn ja, misschien kan ik ze zo ver krijgen om te zeggen dat ik die uitkering nog even 1 a 2 maanden mag houden na de bevalling (of een gedeelte) en we dan gaan kijken wat ik ga doen. Ik moet maar even afwachten en hoop maandag dan meer te weten. Misschien gebeurd er een wonder en zijn mijn problemen na de bevalling in 1 keer verdwenen en kan ik zonder moeite werken Dat is inderdaad het belangrijkste dat hij tevreden is en het is mooi dat ie hogerop kan komen en daar al 5 jaar werkt. Jammer van de schuld maar dat jullie gelukkig zijn is wat telt. Hahah dat kan ook Gaan jullie eigenlijk een spaarrekening voor de kleine openen? Ik zat daar gister aan te denken. Dat is het belangrijkste ja dat je alles kan betalen, denk dat je zeker in deze tijd heel gelukkig mag zijn als dat kan. Hahah zou wat zijn...lig je daar en zijn alle namen het toch net niet Naja dan moeten we toch gewoon kiezen hahah Ja ik heb het liever ook zo snel mogelijk geregeld maar er komt steeds wel weer wat tussen grrr maar ik had ook iets gelezen over een verzoekschrift indienen voor de voogdij want als ik het goed begrepen heb hebben mannen alsnog met die erkenning geen voogdij... Dat is zeker netjes! Wanneer heb je via hun weer een echo? Ik heb om 3 uur de echo, moet daarvoor nog even bloedprikken en voor de diabetes word weer een middagje zh
Ja licht oogt natuurlijk ruimer en de manier waarop je het legt volgens mij ook weer, maar helemaal leuk . Weet je al wanneer je oom en tante het bedje komen brengen? Leuk hoor, is alles langzaamaan steeds meer af en kan het genieten beginnen!! Ja hebben ook afgesproken om de weekenden vanaf juli zoveel mogelijk vrij te houden. Je werkt allebei natuurlijk ook nog 40 uur dus is fijn als we nog even wat tijd met zijn 2tjes hebben voordat de kleine meid komt. Haha nou dat wonder kan zomaar komen, veranderd veel in je lichaam door een zwangerschap, ik hoop het voor je en zo niet dan is er inderdaad vast een andere goede oplossing. Wij gaan idd een spaarrekening openen waar we elke maand iets op storten maar dan is het niet alleen voor haar maar ook om haar studie etc te betalen. Soort buffertje voor later. Ja klopt, je krijgt na de erkenning formulieren mee die je als hij geboren is moet invullen en moet opsturen naar de kantonrechter. Volgens mij samen met kopie van ID en dan is het geregeld. Ik heb 26 juni weer afspraak bij VK om bloed te prikken. Schijnt dat ik rhesus C negatief ben ofzoiets dus dan gaan ze kijken of ik anti stoffen heb aangemaakt. En volgende week woensdag (12e) hebben we de 3d-4d echo. Succes met je dagje ziekenhuis... zal vast allemaal goed gaat!! Geniet van je kleine man op de echo ....
Ze zou het me nog even laten weten wanneer ze kunnen komen. Wanneer stuur jij nou eens foto's? Ja inderdaad, tijd samen is ook lekker en zeker nu, met die kleine meid zal het druk genoeg worden en moet je die dagen samen echt gaan inplannen. Weg probleem, wat zou dat heerlijk zijn haha eindelijk naar de toekomst kunnen kijken wat ik wil en kan en eens ergens aan beginnen. Maar inderdaad hoe dan ook zal het goed komen. Ja dat is wel handig, je weet maar nooit hoe de toekomst loopt he..wil ook wel een spaarrekening gaan openen. Oow oke dus die papieren doe je dan na de bevalling? Mooi dat je die mee krijgt en niet ook daar nog eens per toeval achter moet komen. Ooh dat is niet zo fijn he geloof ik? Zullen ze je meer in de gaten houden? Ga ik zeker doen! Je hoort me wel als ik terug ben
haha ja ik ga binnenkort echt even foto's maken .... vergeet het elke keer, sorry!!! Die papieren stuur je idd na de bevalling op en dan is het geregeld. Ja geen idee wat het precies inhoudt, schijnt 1 tot 3% voor te komen dat het dus wel ernstig is maar er schijnen heel veel vrouwen het te hebben dus maak me tot nu toe niet echt druk. Hoe was het in het ziekenhuis, je kleine man weer gezien? Ik ga genieten van mijn avond (lees: sporten haha) en hoor morgen wel hoe het gegaan is.
Ik kijk er naar uit Dat is mooi, dacht dat het weer heel ingewikkeld zou zijn Ja en volgens mij is er ook heel wat tegen te doen, een ander meisje die zwanger is heeft het ook, is al een stuk verder dan ons en gaat nog steeds goed. We hebben ons mannetje weer gezien maar hij had er duidelijk geen zin in Hij lag met zn rug naar ons toe en wou niet de moeite nemen om te draaien haha Alles is goed alleen is zijn buikje iets te dik en nu gaan ze me meer controleren en zal ik meer echo's krijgen om te zien hoeveel invloed me suiker heeft, over 2 weken weer een echo Ik die weer de neiging heeft om meteen in de stress te raken mag me absoluut nog geen zorgen maken hihi pas als zij zich zorgen maakt mag ik dat doen. Me baarmoeder is ook iets groter dan hij nu zou moeten zijn maar weet niet of dat kwaad kan en moet de baby zeker 1 keer per dag voelen en anders moet ik meteen bellen maar denk dat dat bij iedere zwangere vrouw is? Ik zal voor nu maar proberen niet in de stress te schieten en er het voordeel van te zien: meer echo's maar hoop wel dat me suiker niet teveel invloed op z'n groei heeft. Heb je lekker gesport?
Hoi Hoi, Aaah eigenwijsje, nu al . Is hij helemaal niet gedraaid of heeft hij zich uiteindelijk toch nog even laten zien? Wat balen dat zijn buikje te groot is, veel te groot met het aantal weken dat je bent? Is dat erg dan dat zijn buikje iets groter is? Inderdaad je niet druk maken (hoe moeilijk dat ook is). Zolang zij zich geen zorgen maken hoef jij dat inderdaad ook niet te doen. Misschien als hij straks weer iets groeit dat zijn buikje ook weer slanker wordt . Komt vast helemaal goed en ook fijn gevoel dat je nu wat meer controle krijgt, zo weet je zeker dat mocht er echt iets zijn ze er zijn voor je. Wel lekker dat je over 2 weken alweer een echo krijgt ..... Hoop dat de kleine man zich dan wel zichtbaar wil maken haha! Sporten was wel lekker, wat een weertje was het he! Heerlijk! Heb yoga afgezegd (was dinsdag voor het eerst). Het is toch niet iets voor mij en had nu al geen zin om dinsdag weer te gaan. Nu heb ik me aangemeld voor een versnelde zwangerschapscursus, vanaf 12 augustus en dan 5 x 1 uur in de week. Nou prima.... Weet je alweer wat voor afspraak je dit weekend had of nog steeds niet opgekomen? Ik had foto gemaild naar mijn werkmail via foon van mijn buikje maar heb hem nog niet binnen dus zodra die binnen is zal ik hem even hier zetten . Vanavond rij ik na het werk lekker door naar de camping, mijn vriend gaat met zijn werk uit eten dus ik ga lekker bbq-en bij mijn ouders. Mijn neefje, zus en haar vriend zijn er dan ook dus dat is wel gezellig . Jij nog plannen?
Mooi buikje heb je! Nee hij is gewoon lekker blijven liggen, hij lag met zn hoofdje naar beneden en ruggetje aan de linkerkant van me buik en 1 armpje boven z'n hoofd, liet zich tot niks dwingen haha Volgens mij is het er al 1 met een eigen willetje Hij laat zich voelen wanneer hij wilt en reageert lang niet altijd op onze handen, hoe lang ik ook bezig ben haha Z'n buikje is nog binnen de grenzen maar wel al een reden om nu meer gecontroleerd te worden en ik moet me suiker nog scherper in de gaten houden. Ben benieuwd naar de echo over 2 weken, hopelijk laat ie zich dan wel zien En zo lang het met hem goed gaat en hij niet eerder dan die 2 weken komt dan ben ik tevreden maar het is wel eng want vraag me toch af wat ik allemaal kan verwachten. Het was heerlijk gisteren Toch niks? Wat was het zoal? Die zwangerschapscursus is gewoon ter voorbereiding op de bevalling? Hoop dat dat wel wat voor je is. Ik weet het nog steeds niet haha misschien haal ik wel dingen door elkaar Ooh lekker, volgens mij word het weer een mooie dag dus perfekt voor een bbq Me broer gaat vandaag aan de trap beginnen en ik hou me even rustig tot ik de boel mag gaan opruimen
Hahaha hij doet gewoon lekker wat hij wil . Groot gelijk heeft ie, als hij zich de volgende keer maar laat zien . Ja is dan wel spannend over 2 weken maar je hebt ook grote kans dat er niets aan de hand is. Bij de 20 weken echo was de buik van onze meid juist te klein, een verschil van 1 week maar na nog paar keer meten (en de kleine vanaf een andere positie meten) bleek het toch gewoon te kloppen met het aantal weken. Dus niet te druk maken meis. Als het niet goed was dan laten ze je niet 2 weken wachten . Het is weer zo lekker weer vandaag wil niet meer werken :x! Nou het waren echt yoga oefeningen en je moest kreten van je chakra's langzaam uitspreken, nou sorry, ben niet zo haha! En voelde me er niet fijn bij maar dacht, geef het nou gewoon een kans maar begon het steeds minder prettig de gedachte dat ik dinsdag weer zou moeten dus heb het maar afgezegd. Ja die cursus die start in augustus is gewoon voorbereiding idd. Wanneer je wat kan voelen, ademhalingstechnieken, wanneer je de vk moet bellen etc. Dat lijkt me wat fijner en dat is ook wat ik wil. Wat gaat je broer met de trap doen? Leuk hoor.. weer een klein projectje af straks . Geniet van de zon!!
Ja en anders nemen ze maar even lekker de tijd voor hem Zij zeiden ook inderdaad dat het nog bij kan trekken en iedereen weer anders meet dus na een paar metingen zullen we wel weten hoe en wat. Hahah alleen al vanwege die kreten begrijp ik dat het niks is, zou ook niks voor mij zijn hoor Als het niet goed voelt moet je het zeker niet doen, het moet wel leuk blijven natuurlijk. Die cursus klinkt beter en iets waar je ook echt wat aan hebt, hoe heet die cursus of is er geen speciale naam voor? Hopelijk zet het mooie weer dit weekend door en kan je er alsnog even van genieten! Hij gaat de treden breder maken en de achterkant dicht, het was nu maar een tijdelijke trap zodat we naar boven konden maar was altijd opletten of je je voeten wel goed neer zette enzo. Hopelijk kan me pa volgende week de cv doen dan is dat ook gedaan
Ja precies, dan ga je even huppelen en dan draait hij wel om . Komt allemaal goed met de kleine man en zo niet, je bent in goede handen en bijna over de 25 weken heen, toch weer een mijlpaal behaald . Ja ik hou er ook niet zo van en natuurlijk is het ontspannend voor jou en je kindje maar als ik eenmaal bezig ben ga ik echt niet denken aan die yogastandjes hoor . Nee heet volgens mij gewoon verkorte zwangerschapscursus via amstelring. Ooh mooi joh, dus jullie krijgen een mooie dichte trap! Als ik dat allemaal zo lees begint het heel wat te worden he Leuk hoor! Wel foto's maken als het af is he! Ik ga proberen dit weekend even foto's te maken zodat ik ze maandag hier neer kan zetten. Nog plannen voor het weekend?
Ja maar denk dat ik toch pas gerust ben als ik hem veilig en gezond in me armen heb Denk dat yoga vooral handig is om je ademhaling onder controle te krijgen maar dat kan je thuis ook oefenen want idd aan die standjes heb je volgens mij niks aan tijdens de bevalling en denk ook niet dat je zin hebt om dat te gaan doen Me nicht heeft er wel veel aan gehad maar aan welk gedeelte weet ik niet. Jaa ben ook heel benieuwd hoe het bij jullie is geworden! Ik weet het eigenlijk niet, als er inderdaad niks op de planning staat ga ik lekker me rust pakken. Jij? Dit weekend komen ze toch?
Dat is waar. Ik denk dat iedereen pas gerust is als de kleine er gezond en wel uitgekomen is haha . Ja qua ademhaling is het wel handig maar ik heb paar lessen mindfulness gehad en daar leer je ook met je ademhaling om te gaan dus komt vast goed haha. Je rust pakken klinkt heerlijk .... Ik lees het maandag wel of je iets vergeten was dit weekend haha. Ja komen dit weekend maar gelukkig zaterdag pas om 18:00-18:30 dus heb de zaterdag nog even voor mezelf voordat ik de andere mag vermaken . Ik denk dat ik hem zo skip hier, lekker naar de camping en nog even genieten van mijn neefje en de heerlijke zon...!! Heel fijn weekend.. geniet van het weer en tot maandag! (nog 2 weekjes en je mag heerlijk weekje genieten )