Wat te zien bij echo als je 6,5 week bent?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meiski, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Goedemorgen,

Ik dacht vandaag even lekker uit te slapen maar 1 van mijn katten heeft wat nieuws...hij maakte me wakker omdat zijn brokjes op waren! en als ie nou echt honger kan hebben zeg ik oke maar het is gewoon een grote vreetzak :p

Het zal er vast wel bij horen ja.

Ooh ja daarmee leer je het ook inderdaad, daar hoef je geen yoga voor te volgen dan :p
    Ik denk dat het belangrijk is om de rust in jezelf te bewaren tijdens de bevalling, paniek/stress etc maakt alles moeilijker :p

Ik heb niks gehoord dus ga er vanuit dat ik niks heb :p Denk dat ik gewoon weer dagen door elkaar haal, loop deze week ook een dag achter :p

Heb je nog lekker genoten op de camping? Je neefje zal wel weer aardig gegroeid zijn!
    Hoe was de rest van je weekend? Is het allemaal meegevallen?

2. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ojeee... hij wil natuurlijk ook een beetje aandacht en hoe kan dat beter dan om brokjes te vragen :p:p!!

Ik denk idd ook als je rustig blijft dat alles vast wel goed komt, en zo niet... het moet er toch uit haha!

De zwangerschapsdementie doet het goed bij jou!! :p Wel fijn dat je niets bent vergeten (en niets belangrijks). Heb je lekker van je weekend genoten en uitgerust?

Op de camping was het heerlijk, wat een weertje... Neefje is idd weer gegroeit, wordt echt een mannetje nu he, zo schattig om te zien. Lekker gebbqt en 22:00 uur was ik lekker thuis. Koelt nog wel af in de avonden zeg! Zaterdag weer druk geweest want vriendlief heeft zijn containerombouw binnen gekregen en dat kon hij weer niet alleen dus heb 2 uur meegeholpen en toen ben ik maar boodschappen gaan doen. Uurtje geslapen want was echt kapot en toen kwamen zijn zusje en haar vriend al. Was wel gezellig! Zaterdagavond film gekeken en zondag even naar Amstelveen geluncht. Wilde naar het strand maar het weer zat niet echt mee. Gisteravond lekker om 20:00 uur allebei op de bank in slaap gevallen haha, hij lag met zijn hoofd op mijn buik en je voelde gewoon dat ze naar hem toe kwam om daar ook lekker te liggen, zo schattig!!!!

Nu weer aan het werk, pff heb hoofdpijn en totaal geen zin maarja de salarisverwerking moet weer gebeuren dus drukke dag voor de boeg. Vanavond even helemaal niets doen en relaxen :).

Vandaag 25 weken!! Joehoe... vindt het toch wel wat hoor, wetende dat als er nu iets gebeurd ze er alles aan doen om haar te redden, natuurlijk ga je er niet vanuit maar geeft wel een fijn gevoel.

Hoe was jouw weekend????

3. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    En ik ben dan erg blij met hem :p

Ja of je nou wilt of niet, hij/zij zal eruit komen haha

Haha lijk wel een oude vrouw :p Hoe verder de zwangerschap, hoe erger het word, ik ben bang dat ik straks niet meer weet wie ik ben :p
    Ik heb even lekker me rust gepakt ja, druk weekje voor de boeg mits alles doorgaat en net ook al aan aardig druk ochtendje gehad.
    Had eerst een gesprek over me neefje en daarna meteen door naar het dwi wat me nog al enige stress gaf maar het viel reuze mee, ik kan nog even rustig ademhalen en na de bevalling gaan we verder kijken :D
    Ik heb echt heel slecht geslapen er door haha

Jammer dat het weer wat minder was he dit weekend maar zo te horen heeft jullie dat niet tegen gehouden om een leuk weekend te hebben ;)
    Viel bij jou dus ook allemaal reuze mee? en dit heb je ook weer lekker achter de rug.
    Is het gelukt met de containerombouw?

Is je hoofdpijn al wat minder? Veel water drinken kan helpen :)

Het lijkt me alsnog heel eng hoor als ze nu geboren zouden worden, laat ze nog maar even lekker zitten :p

De mijne is sinds het ziekenhuis echt heerlijk actief, zijn bewegingen worden ook steeds sterker net alsof hij even wilt laten weten dat z'n buikje te dik is maar het met hem verder goed gaat :p
    Toch maak ik me wel een beetje zorgen, me suiker is de laatste dagen aan de wat hoge kant en morgenochtend ga ik meteen het zh mailen.

4. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je lekker je rust gepakt hebt, groot gelijk heb je!
    Hoezo had je een gesprek met je neefje?

Wat fijn dat het goed is gegaan bij het DWI. Dus na de bevalling verder kijken maar je behoudt nu wel gewoon je uitkering? Ja snap ik dat je slecht slaapt daardoor, het is toch je toekomst qua financiën en je krijgt een kindje dus wil je alles gewoon op orde hebben. Hoop dat je nu wat geruster bent :).

Ja weekend viel mee, pff containerombouw staat inderdaad, groter dan verwacht (zoals altijd) maar goed, hij staat dus voorlopig gaat ie niet weg ook haha!

Hoofdpijn is gelukkig wel, inderdaad veel gedronken en 2 paracetamol ingenomen. Gelukkig heb ik vrijdagavond weer zwangerschapsmassage, even ontspannen en mijn spieren losmaken in mijn nek/rug.

Wat vervelend dat je suiker weer aan de hoge kant is, heeft dit niets te maken met de stress die je had ivm dwi etc. (sorry geen verstand van). Inderdaad even ziekenhuis bellen/mailen what to do. Wel leuk dat je de kleine steeds vaker en sterker voelt :):).....

5. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Was een gesprek met dezelfde vrouw van vorige week, omdat dat gesprek niet zo lekker liep wouden we nog even met haar praten zonder zijn oma erbij.
    Of heb ik daar niks over verteld? :p

Ja ik zal nu gewoon mijn uitkering behouden en als ik dan een beetje bijgekomen ben enzo gaan ze met me meekijken wat ze kunnen doen, ook zij begon over een wajong uitkering dus misschien kan zij me helpen al hoop ik eigenlijk dat een baby me zo goed doet dat er iets totaal in mij veranderd en ik lekker gedag kan zeggen tegen die uitkeringen wereld ;) maarrr dat is voor latere zorg :D

Waar hebben jullie die eigenlijk voor nodig?

Weet je nog dat filmpje dat ik toen gestuurd had met oefeningen? 2 daarvan werken echt heel goed als je merkt dat je spieren toch wat vaster zitten.

Stress kan inderdaad invloed hebben maar meestal is dat op het moment zelf, denk dat ik gewoon meer insuline nodig heb.

Wat lief trouwens dat de kleine meid op je vriend reageerde, voelt zeker dan weer anders als ze zo beweegt?
    Kan ze zo toch ook een beetje bij papa al liggen ;)

6. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb je daar niets over verteld. ;)

Dat hoop ik ook voor je maar wel fijn idee dat er sowieso pas na je bevalling wordt gekeken hoe of wat en dat je je daar nu niet druk om hoeft te maken. Is fijn idee :).

Waar hebben we wat voor nodig, de containerombouw?

Ojee dat zou ik even terug moeten zoeken hahaha.... heb nu een voedingskussen (heb ik dat verteld?) gekocht bij het kruidvat voor maar € 15,- en ligt echt heerlijk.. slaap stukken beter nu!

Ja schattig he dat ze dat deed, vindt dat zoiets bijzonder. We hadden het er gisteravond in bed nog over, ik kreeg echt een flinke schop/stomp, ik schrok gewoon haha, dat het zo onwerkelijk en raar is dat zo'n klein leventje in je groeit en straks ons pappa en mamma gaat noemen :D.

Hoe is het met de trap? Is het af? en weet je al wanneer je het bedje krijgt zodat je verder kan met de kamer :). Over roken, ik heb iets gevonden, Kent Infina, super lichte sigaretten en bijna 10x zo licht als Marlboro. Dus als je hier 10 van rookt heb je zeg maar 1 echte sigaret op. Smaakt nergens naar en je kan zuigen wat je wilt maar je krijgt toch nicotine binnen en je hebt het idee dat je rookt. Moet zeggen dat het bij mij wel helpt. Af en toe rook ik ook een normale tussendoor maar dit helpt mij wel echt om flink te minderen.

7. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Goedemorgen,

Bedoel inderdaad de containerombouw
    Als ik er vandaag aan toe kom zal ik even kijken of ik dat filmpje nog kan vinden.
    Dat is een koopje! Fijn dat je er wat aan hebt!

Ja echt heel schattig, zie dat dan ook helemaal voor me hoe zij naar je vriend toe kruipt.
    Hahah en dan te bedenken dat die bewegingen nog wel harder zullen worden :p
    Ja blijft zo apart en bijzonder maar vooral onwerkelijk ja.

De treden zijn breder maar hadden niet genoeg materiaal om de achterkant dicht te maken, een leuning te maken etc.
    Denk dat we daar volgende week mee verder gaan, we hopen dat mijn pa deze week de kachel wilt doen maar heb er een hard hoofd in haha.
    Thnx voor de tip! Ga vandaag zeker er even naar kijken!

Vanavond nog plannen?

8. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha daarom :) Ik wist inderdaad niet waar het over ging. Maar wat had je oma dan gezegd dat het niet zo goed gevallen was. Wel goed dat jullie dan alsnog een gesprek hebben gehad om het uit te leggen hoe het precies zit :D. Gaat het wel goed met je neefje?

De containers (papier en gft bak) staan bij ons in de tuin, wel om het hoekje dus je ziet het niet als je binnen zit maar meneer vond het mooier als er een ombouw omheen kwam zodat ze weggewerkt zijn haha.

Zonde dat er niet genoeg materiaal was, hoop idd dat jullie daar volgende week mee verder kunnen, zou fijn zijn als dat ook af is :). Wij hebben in oktober onze open trap dichtgemaakt omdat we een deel van de woonkamer nu hebben afgesloten richting boven maar nu kraakt de trap echt, hebben jullie daar geen last van?

Vanavond heb ik niets op de planning, zijn gisteravond al weer druk geweest want we hebben een lek :x:x. Als we hebben gedoucht dan komen er druppels water uit het plafond van de toilet beneden. Echt onwijs balen en hebben nog geen idee waar het precies vandaan komt dus we hebben alle kit verwijderd en opnieuw gedaan, nu heel hard duimen dat dat het probleem was en niet dat we een hele nieuwe douchebak etc. moeten kopen. Dus vanavond wordt mijn chillavond... helaas kan ik niet douchen dus ik ga maar even in bad haha of loop naar mijn mams om daar te douchen!

Morgen de 3d-4d echo :D:D ben zo benieuwd... zit morgen alleen op het werk bleh, schijnt mooi weer te worden he! Dat wordt een lange dag haha!

Hoe voel jij je? en je rug en je ribben? Al weer een dag ingepland om te gaan werken of hou je je voorlopig even rustig ;).

9. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Oooww ik had iets heel anders in me hoofd hahah
    Is manlief ook weer tevreden :p Heeft ie altijd al zulke ideeen gehad of is dat nu alleen sinds je zwanger bent?

Kan er hier en daar niet nog een schroef in? misschien dat dat het kraken oplost?
    De trap kraakt nu wel iets meer maar niet zo erg dat het irritant is, ik heb meer last van de katten die we op en af horen lopen nu :p maar wil er nog iets van tapijt op doen.

Ooh dat is vervelend ja, heb ik ook gehad en toen was het de leiding.
    Zal hopen dat het nu opgelost is anders heb je daar straks ook nog een aardig klusje aan!
    Woont je moeder zo dichtbij dan? Een bad is ook heerlijk :p

Oeehh spannend! Laat je wel een echo zien? Hoe laat heb je de afspraak?
    Het schijnt mooi weer te worden ja maar ook met hier en daar een bui had ik gehoord?

Ik voel me wel goed, me insuline is behoorlijk verhoogd en moet ze donderdag alweer mailen, wel fijn dan hoef ik niet een week te wachten als er nog stappen ondernomen moeten worden :)
    Heb nog geen dag ingepland, denk dat het na de vakantie word als ik een rustige week heb :p

10. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar gaat het nu over je neefje of je broer? Nee snap dat jullie niet willen dat er aan hem getrokken wordt. Hebben jullie nog aan haar gevraagd waarom ze zulke dingen had gezegd? En kunnen ze nu sowieso niet alvast in gang zetten dat hij weer terug naar zijn vader gaat of kan dat niet?

Haha wat had jij in je hoofd dan? Nou hij heeft normaal wel ideetjes maar het is nu wel heel erg sinds ik zwanger ben. Lijkt net of hij de hormonen heeft overgenomen en alles mooi wil hebben voordat de kleine meid komt haha.

Helaas helpt extra vastzetten niet. Ik wil nu de schotten gewoon weer weghebben en er dik strak zwarte stof over spannen en vast nieten. Achterkant zit toch in de kelderkast dus dan zie je het niet. Ja dat getrippel zal je nu wel goed horen haha, dat is inderdaad zo opgelost met vloerbedekking. Je hebt ook van die matjes speciaal voor op de trap, die kan je er gewoon opplakken, denk stuk makkelijker en goedkoper :).

Ja echt balen en hoop echt niet dat het de leiding is want dan zijn we verder van huis :(. Haha ja mijn ouders wonen op 1 minuut (niet eens) lopen. Ik steek de straat over en klein stukje verder wonen ze. Kan net de voordeur zien als ik boven sta :p. Ideaal voor straks, kind helpen oversteken en hup ga maar naar oma ;).

Ja ik zal proberen paar foto's er op te zetten. We gaan pas 's avonds om 20:05 uur dus ik neem ze donderdag wel even mee naar het werk als ik het niet vergeet. Ja hoorde net ook op het nieuws dat de dag afgesloten gaat worden met regenbuien. Ach ja, kan ook nooit even normaal in dit landje ;).

Wat fijn dat je je weer goed voelt. Dus het was de insuline? Wel goed dat het nu verhoogd is waardoor je je een stuk lekkerder voelt.

Gefeliciteerd met je (schoon)oma hahahaha! Huh hoezo heb je haar nog nooit ontmoet dan? En hoe was ze? wel spannend zeker.....
    Leuke dag gehad?

11. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja zo een grote bak voor als je heel veel bouwtroep kwijt moet :p
    Haha aan de ene kant ook wel lief natuurlijk maar het moet niet te gek worden ook voor hem :p

Dat zal vast ook heel mooi zijn en als dat het probleem oplost waarom niet toch?
    Ja en we horen ook precies wie, wie is :p 1 van de 2 heeft nog steeds moeite met de trap :p
    Inderdaad van die halve maantjes, heb daar ook nog aan zitten denken.

Hoop het echt niet voor jullie, dat is een aardige klus of dure grap denk ik als je iemand ervoor moet inhuren...
    Ooww wat handig zeg! Als ze ouder is en je bent het even zat kan je haar lekker die kant opsturen :p

Niet vergeten hoor :p
    Je weet het nooit he met het weer hier :( Vandaag was het ook nog even lekker, we hebben op de verjaardag nog een tijdje heerlijk in de warme zon gezeten.

Ik moet ze donderdag weer mailen, zie helaas nog geen verandering vandaag dus misschien moet het nog wel meer verhoogd worden.

Dank je wel :p
    Ja weet niet, nooit van gekomen haha hij is ook niet naar haar toe geweest in de tijd dat ik hem ken.
    Heb niet echt met haar gesproken, beetje eng ook nieuwe familieleden dus heb me veilig genesteld bij de mensen die ik al kende :p maar het was wel gezellig.
    Heb nog allemaal dingetjes van Weleda gekregen van me schoonmoeder ook voor de kleine :)
    Allebei nu kapot dus gaan snel ons bedje opzoeken, wou nog even snel reageren :p

12. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat was je nog laat wakker haha, ik lag al op één oor hoor :)

Pff jezus Wen, het is natuurlijk de zoon van je broer. Vandaar dat je broer en neefje gebruikt, sorry hoor, begin 'koekoek' te worden haha!
    Wel een fijn idee dat je neefje gewoon dan weer bij zijn vader kan wonen. Maar als hij dat nu al wil waarom kan dat nu al niet heroverwogen worden dan? Heeft je broer nog niet alles op orde?

Haha ja dat is natuurlijk ook een container :p. Maar idd een ombouw voor de vuilnisbakken :).
    Aah hoezo heeft er eentje nog moeite met de trap? Ja die halve maantjes idd, is denk stuk goedkoper en makkelijker dan de trap helemaal bekleden met vloerbedekking :).

Ik hoop ook dat het hiermee is opgelost, we gaan het zien. Haha ja inderdaad, als ze straks kan lopen zet ik haar aan de andere kant van de straat en zeg ik, loop maar naar opa en oma :p:p:p. hahaha!

Pff wat is het vandaag vies weer zeg, echt zo'n klammige benauwde lucht bah bah! Ze hebben het nu over temperaturen van 34 graden volgende week en dan erge noodweer, nou dat zal ook wel weer verdwijnen op de kaarten. Gewoon 23-24 graden en zonnetje zou fijn zijn :).

Mooi dat het gezellig was bij de oma van je vriend. In de 2 jaar nooit bij haar geweest dus? haha... heb je vaak met opa's en oma's he. Als je het druk hebt en je eigen leven ga je toch minder vaak dan je zou willen.

Ik ga ook weer lekker aan de slag vandaag, zit alleen :). Vanavond lekker 3d-4d echo, ben zo benieuwd naar ons meisje!!! Gaf gisteravond toen we in bed lagen echt flinke trappen man man me hele buik ging door elkaar haha! Werd vannacht wel wakker met zweetaanval en onwijze kramp in mijn darmen, vond het niet echt heel fijn... voel me nu weer goed op zich dus denk dat het iets eenmaligs was (hoop ik).

Hoe voel jij je? Lekker uitgeslapen vandaag?

13. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Haha ja veel te laat! Me vriend is vandaag nog vrij en meestal word het dan wat later voor we gaan slapen al had ik er graag wat eerder in willen liggen maar ja nog even film kijken en dan nog even dit, en nog even dat en voor je het weet is het veel te laat :p
    De rest van de dagen lekker vroeg erin, word me nog veels te druk de komende tijd *zucht*.

Dat het om die bakken ging lag meer voor de hand natuurlijk :p Wij hebben ze niet dus denk daar niet meteen aan haha
    Hij is gewoon niet zo handig :p Hij springt bijv. ook niet maar laat zich van een kast ofzo afglijden haha dus aan z'n loopje hoor je meteen of hij het is of niet haha
    Ja is volgens mij inderdaad goedkoper, trap mooi schilderen en dan die dingen erop.

Wanneer kan je de douche weer gebruiken?
    Hahaha jaa zo handig :p en leuk voor haar ook als ze wat ouder is, kan ze lekker vaak bij oma en opa op bezoek :)

He bah...van het zonnetje is hier ook nog niks te zien :( Zo jammer dat we het altijd even mooi mogen hebben en dan weer niks..
    Ja ze zeggen zoveel en uiteindelijk komt er maar weinig van terecht en 34 graden/noodweer hoeft voor mij ook niet :p

Ja en ze zijn ook niet zo echt van bij elkaar op visite gaan enzo, heel af en toe zien we elkaar en thats it.
    Ik wou het gister niet zeggen voor het geval me vriend mee las maar ze is ook niet meer helemaal bij de tijd geloof ik hihi Ik ben lekker bij me schoonzus gaan zitten en heb me prima vermaakt met hun zoontje :p

Moet je veel doen vandaag?
    Ooeehh aftellen! Wens jullie alvast heel veel plezier en hoop dat ze zich goed laat zien ;)
    Hahah ze is lekker bezig he! Leuk hoor!
    Dat zweten herken ik wel, heb regelmatig last van opvliegers en in bed heb ik het altijd bloedheet.
    Even je stoelgang in de gaten houden of dat normaal is..misschien was het lucht dat heel erg dwars zat ofzo?
    Gelukkig is het nu weer over en hopelijk komt het niet meer terug :)

Het gaat wel goed maar vanaf zaterdag heb ik totaal geen rust meer tot aan de vakantie en dat zorgt voor onrust, ben heel hectisch in me hoofd en loop een beetje onder haha
    Wou vandaag wel wat langer uitslapen :p maar moet straks weer naar de fysio en wil even naar de kapper als ze tijd heeft.

Jij nog plannen na je werk?

14. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik ken dat, wel lekker dat je vriend vandaag ook vrij is.

Ja snap ik, stabiliteit is nu toch wel het belangrijkste en als het nu goed gaat waarom zou je dat inderdaad gaan veranderen. Wel fijn dat je broer zo langzaam aan alles op orde krijgt voor zichzelf. Is wel prettig idee voor hem denk ik ook dat hij straks alles in orde heeft voor zichzelf en zijn zoon.

Haha oh echt, glijdt hij eraf ipv springen? Zal wel een dom schatje zijn of niet? Ja inderdaad mooi schilderen, dingen erop en het ziet er weer uit als nieuw :).

Geen idee wanneer alles weer droog is, gisteren in bad geweest en daarna in bad gedoucht maar dat is ook niet echt alles met zo'n buik. Bad zelf was heerlijk maar daarna het opstaan, schuiven, scheren etc is niet echt fijn haha maar goed we zijn weer schoon :p.

Nee 34 graden en noodweer hoeft voor mij ook niet, alhoewel ik onweer erg mooi vindt om te zien maar liever gewoon na een normale zomerse dag en verder geen noodweer erbij! We zullen het zien...

Hahaha hoe oud is zijn oma? Hmm niet bij de tijd is ook niet leuk meer, wel fijn dat je gewoon bij je schoonzus kon zitten. Hoe oud is hun zoontje? Hebben ze nog wat gezegd over je buikje? En wat lief trouwens dat je dat van je schoonmoeder hebt gekregen :).

Nee is vandaag niet druk dus kan gewoon de dingen doen die ik normaal doe zonder dat er haast achter zit. Ja heb jij dat ook? Pff gelukkig, dacht al dat het aan mij lag maar heb al vaker last van opvliegers en dat ik het zo warm heb in bed, ben normaal echt een koukleun maar zweet me kapot.
    Ja misschien heeft het inderdaad met mijn stoelgang te maken, die is ook niet echt optimaal. Ik ga het even in de gaten houden :).

Ojee, waar heb je het allemaal zo druk mee tot aan je vakantie? Je moet nog 1,5 week voordat je heerlijk mag uitrusten op Center Parcs :D:D. Wel goed je rust pakken he!
    Hoe was het bij de fysio? En had de kapper nog tijd voor je?

Nee geen plannen na mijn werk, ben denk rond 18 uur thuis dus snel even eten want om 19 uur komen de oma's en opa alvast bakje koffie drinken voordat we naar de echo rijden :). Hoop niet dat ze te lang blijven hangen daarna, kan ik ook lekker vroeg mijn bed in duiken :).

15. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja komt goed uit aangezien ie ziek is maar morgen gaat ie weer lekker eigenwijs werken ;)

Haha begrijp dat dat momenteel niet het makkelijkste is om te doen :p
    Het is gelukt en hopelijk kan het snel weer onder de douche ;)

Ja onweer is mooi om te zien maar inderdaad na een lekkere zomerse dag en de volgende dag weer een zomerse dag ;)
    Denk dat we maar volop moeten genieten van de dagen die we wel krijgen, ben een beetje bang dat het niet heel veel gaat worden dit jaar haha

Ze is 84 als ik het goed begrepen heb en zit ook in een verzorgingstehuis.
    Hun zoontje is dacht ik 7 en een heel leuk jochie, heel schattig beetje een boeffie maar niet brutaal ofzo.
    Hij raakt ook steeds meer aan mij gewend dus dat vind ik wel leuk.
    Het viel ze op dat ik weer aardig gegroeid ben maar verder weinig :p ja hoe het ging enzo.
    Zeker lief!

Ah dat is wel lekker, kan je even rustig aan doen voordat je de echo krijgt :D
    Ja heb het ook en net als jou een koukleum maar zweet me ook kapot in bed en die opvliegers komen ook steeds vaker voor, misschien toch de hormonen?
    Gaat het moeilijk of juist te makkelijk?

Zaterdag werken, zondag verjaardag en vaderdag al hoeft dat laatste niet zo van mij maar helaas is het de vrouw van me vader die jarig is dus kom er dit jaar niet onderuit :p
    Volgende week inpakken, verf/materiaal halen en 2 afspraken bij het zh, een bruiloft, mijn verjaardag en zo is mijn week helemaal vol hehe
    Wil na de vakantie echt even kijken of het minder kan, kan gewoon niet omgaan met drukte.

Bij de fysio was het goed, alles is los en we gaan even aankijken hoe het gaat met alleen de oefeningen.
    Straks lekker naar de kapper om 3 uur, is echt even nodig!

Dat bedoel ik...ik wist niet dat je iets ging doen maar was de echo alweer vergeten haha sorry!
    En de oma's gaan ook mee he? opa ook? Ben heel benieuwd hoe ze het zullen vinden!

16. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat balen :( wat heeft ie? Hoezo gaat hij morgen werken dan, kan hij niet beter dagje extra uitzieken met jou :D.

Ja en dan douchen zonder lekkage, zou fijn zijn!

Ben ook benieuwd of we beetje zomer krijgen. Heel stiekem vindt ik het niet erg dat het nog niet echt mooi is geweest, ze zeggen vaak, slecht voorjaar/zomer is mooie nazomer en dat wil ik wel.. dat het in september/oktober nog mooi weer is en we lekker kunnen wandelen met de kleine :).

84 is wel een mooie leeftijd zeg :). 7 jaar is ook zo'n leuke leeftijd. Boeffie is leuk idd zolang het niet naar het brutale gaat. Hadden ze je lang niet gezien met je buikje?

Grote kans dat het dan idd de hormonen zijn haha, als we er allebei last van hebben zal het wel met de zwangerschap te maken hebben. Helaas te moeilijk :(:( maar ik heb zakjes gekregen van de dokter, moet ze denk ik maar gaan gebruiken als het zo doorzet.

Wow dat zijn zeker drukke dagen, dus je komt helemaal kapot en gestresst je vakantiehuisje binnen haha. Gelukkig heb je dan een hele week om nergens aan te denken, leuke dingen te doen en weer helemaal 'zen' te worden. Hopelijk wordt het ook mooi weer :).

Lekker dat je spieren los zitten en het nu alleen de oefeningen worden. Altijd fijn om zoiets weer te horen :). Hoe was het bij de kapper? Wat spannends gedaan?

De ouders van mijn vriend en mijn moeder gaan mee. Mijn vader heeft er niets mee dus die laat ik lekker thuis :D. Ben ook benieuwd!!

17. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Denk dat ie een beetje grieperig is maar hij is niet zo snel met ziek melden, in de tijd dat we samen zijn is ie nooit thuis gebleven.
    Hij moet zelf maar aankijken wat gaat ;)

Ja en geen andere grapjes!

Daar heb je ook wel weer een punt, is wel lekker als we dat nog even kunnen doen anders moet we weer zo lang wachten op het voorjaar..

Nee gelukkig is ie niet brutaal maar op een lieve manier boeffie achtig :p
    Me buik was nog een stuk minder toen ze me zagen, de fysio zei vandaag wel dat ik flink gegroeid was :p normaal zei ze altijd dat ik een beschaafd buikje had en nu was het oohh je bent al flink gegroeid he? :p

Als we er allebei last van hebben dan moet het wel de hormonen zijn :p
    Als je die zakjes niet weg krijgt (heb ik namelijk, vind het smerig) dan is er ook een siroop.
    Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd maar lijkt me lekkerder dan de zakjes :p
    En je hebt ook van roosvicee Laxo zoiets, heb ik ook wel wat aan.

Ja wil dat aankomende week dus ook voorbij vliegt :p Even helemaal niks! alleen rust :D en na de vakantie echt even alles anders indelen en bepaalde dingen maar gewoon niet doen.

Heb het alleen even bij laten knippen, was behoorlijk lang geworden.
    Van mijn haar valt nooit wat te maken dus ik hou het lekker simpel :p

Heel veel plezier alvast en hoor morgen vast wel hoe het was ;) :D

18. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu met je vriend? Is hij weer aan het werk?

Ja inderdaad, straks wordt het vanaf september al k*tweer en duurt het weer zo lang voordat de lente er aan komt :).

Wat leuk dat je fysio dat zegt :)... nou wil ik natuurlijk wel een foto van je buik zien he!! :D

Ja Roosvicee Laxo hoor ik vaker, had al gekeken bij de AH maar kon het niet vinden.

Precies, na je vakantie gewoon rustig aan doen en niet teveel inplannen... nog max. 3,5 maand en dan krijg je het al druk genoeg :). Wel leuk druk natuurlijk!

Ah gewoon weer even lekker opgefrist, ook lekker.. voelt je haar gelijk anders he :).

De 3d echo was onwijs mooi. Helaas had ze er niet veel zin in haha want ze zat elke keer met haar voeten en handen in haar gezicht en wilde ook niet draaien (zelfs gesprongen op de vloer :p) maar zit wel mooie foto tussen....

Bijgevoegde bestanden:

19. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Wooowww!! Leuk! Leuk! Leuk! haha
    Mooi en apart zeg!
    Zie je al iets van gelijkenis? :p
    Wat jammer dat ze er zelf niet zo een zin in had, mogen jullie niet nog even terug komen? of zijn jullie tevreden met wat jullie hebben?
    Hoe vonden de andere het?

Me vriend zou het gaan proberen maar zijn kennende blijft ie gewoon werken tot ie weer beter is, zelfs als ie koorts heeft gaat ie nog geloof ik.

En als je kijkt naar hoe laat het hier begint in NL mogen we echt wel een mooi najaar krijgen.
    Zou wel heerlijk zijn als we lekker met de kleine op pad kunnen :D

Mij viel het ook pas gisteren op, had vorige week een foto gemaakt en toen was het wel meegevallen met groeien maar gisteren keek ik en ik zei tegen me vriend moet je eens kijken joh, volgens mij is het bovenste gedeelte aardig wat bijgegroeid.
    Zal de foto van vorige week wel even hierbij voegen.

Bij ons staat het bij de natuurmiddelen en vitamines, moest ook even zoeken voordat ik het vond :p
    En anders even vragen want naast dat het kan helpen is het ook best lekker, vind ik haha

Nee al die uitstapjes enzo zijn wel leuk maar even teveel van het goede, na de bevalling wil ik me alleen bezig houden met de afspraken van het zh etc. en als de verbouwing klaar is zien we wel weer verder ;)
    Na de bevalling word het inderdaad al druk genoeg en op een leuke manier ja, ik vind dit niet zo leuk :p

Ja kwam er steeds maar niet van om te gaan en het was echt even nodig, dode punten maar het is nog steeds 'lang' vind me vriend mooi, ik ben er nog niet helemaal over uit :p
    En weer even lekker bijgekletst met haar, kom daar al van kleins af aan en ze heeft ook altijd verhalen over me moeder wel erg leuk.
    Toevallig is zij op dezelfde dag + jaar geboren als me moeder, nou zag ze gisteren toevallig me tattoo die ik 2 jaar terug voor me moeder heb laten zetten maar de geboortedatum staat er ook bij dus dat was wel even maf voor haar haha

Ik heb trouwens die sigaretten gehaald maar haal wel dat stukje filter er af haha of krijg je dan wel meer binnen? :p
    Ik wil eigenlijk net als jou ook die sigaretten tussendoor gaan gebruiken, na het eten bijv. een gewone en dan voor de andere momenten die.

20. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Vergeet ik nog die foto :p

Deel Deze Pagina