Wat te zien bij echo als je 6,5 week bent?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meiski, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi buikje heb je hoor :D:D!!

Nee nog niet echt gelijkenis gezien alhoewel mijn vriend zei dat ze wel beetje op mij leek haha. Maarja dat dacht ik over mijn vriend dus het zegt niets ;)

Nee we gaan niet terug, was goed zo.. ook een hoop gewoon 2D gezien en opgemeten etc dus was gewoon leuk :). De oma's en opa vonden het ook helemaal leuk om te zien en hebben ook een foto mee naar huis genomen haha!

Ja zou zeker fijn zijn als het eind september/oktober nog beetje normale temperatuur is zonder teveel regen/wind.

Ja nogmaals, mooi buikje hoor en ook leuk truitje! Dus in dat buikje zit de kleine vent :D.... leuk hoor! Spannend ook...

Oh haha ik had gekeken bij de babyafdeling. Ga vanavond wel even kijken bij de andere.

Tjee wat bijzonder joh dat je kapster gelijke geboortedatum heeft. En wat fijn dat zij veel over je moeder kan vertellen :). Wel leuk dat je er nog zo met iemand over kan praten he! En echt bijzonder dat ze gelijk jarig zijn :D

Hahaha geen idee of door het weghalen van de filter het nog steeds zo weinig is, zal sowieso wel iets meer zijn want filter houdt hoop tegen maar hoeveel, geen idee!

2. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Haha nog niks over te zeggen dus :p Als ze er straks is is het van ooh ze heeft jouw neusje en jouw mondje :p
    Me nicht en tante zeiden meteen dat ze me moeder in de echo zagen, ik heb geen idee haha zag bij het zoontje van me nicht wel meteen dat ie het mondje van de familie heeft en nu nog steeds :p

Oow genoeg materiaal meegekregen dus ;) en als jullie maar tevreden zijn toch.
    Heeft ze nog een kusje gegeven? :p
    Toch wel apart, nu heb je een wat beter beeld van haar en dan zit ze gewoon in je buik.

We gaan duimen voor een mooi najaar!

Thnx! Ben zelf nog niet zo tevreden over me buikje :p de voorkant is plat...al is dat in de afgelopen week aan het bijtrekken.

Ja moet je maar even kijken, er liggen als het goed is ook koekjes, rijstewafels enzo van.. natura? Als je zoekt naar die afdeling dan vind je het denk ik wel ;)
    Nog last gehad eigenlijk?

Ja heel apart en dan nog bij elkaar in de buurt ook, maak je toch niet vaak mee!
    Is heel leuk ja en hoor elke keer weer over de geboortedatum :p En zo weet ik ook dat die paar grijze haren die ik al heb aan me moeder te danken heb :p

Binnen is het wel te doen met de hele filter dus ik laat hem er ook weer netjes op zitten :p

Vanavond nog plannen?

3. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig dat je al bepaalde gezichtskenmerken zo goed kan herkennen he! :) Ben inderdaad benieuwd. Manager zei vanmorgen dat ze mijn gezicht er wel in herkende maarja dan krijgt onze meid dus bolle wangen hahaha! Op wie wil jij dat het lijkt? :p

Nee helaas, geen kusjes dit keer. Was wel elke keer aan het gapen en soms leek het alsof ze ons aan het uitlachen was haha. Echt schattig! Gaan jullie nog een pretecho doen?

Voorkant is plat? Hoe bedoel je dat precies? Je hebt echt mooi buikje hoor, is menig vrouw jaloers op denk bij 25 weken zwanger :).

Ga inderdaad even kijken. Nee gelukkig geen last meer gehad (even afkloppen) maar wel de warmte in de nacht pff... maar als ik mijn armen boven de dekens leg dan worden ze weer koud, snap er niets van haha! Heb wel lekker geslapen moet ik zeggen.

Nee maak je idd niet vaak mee, zo speciaal en wat leuk dat je er al van jongs af aan komt :). Grijze haren? Ojee had je moeder dat ook op jonge leeftijd? haha...

Ja lijkt net of je alleen lucht zit te happen maarja als we wennen aan minder nicotine is het hopelijk weer stukje makkelijker om straks te stoppen ;)...

Vanavond sporten, vriend heeft borrel op zijn werk dus die zal ik na het sporten wel zien en dan even gtst van gister en vanavond terugkijken en dan is het alweer bedtijd :cool::cool:.... Time flies..!!!

Jij nog plannen?

4. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Maar bolle wangetjes is wel lief! :p Zeker bij een baby :p
    Ik hoop dat hij van ons beide dingen heeft, er zijn dingen die ik aan mezelf totaal niet mooi vind zoals me neus :p en me vriend heeft grote, beetje uitstekende ogen (klinkt nu wel heel raar he? :p) dus hoop dan wel weer dat hij mijn ogen krijgt, noem hem ook altijd guppie :p
    Zijn haar mag hij ook krijgen, dat is dik en donker dan zal hij mij waarschijnlijk later niet vervloeken :p
    Wat hoop jij?

Hahah misschien deed ze dat ook wel en nam ze jullie gewoon in de maling met haar handjes enzo :p
    Wat schattig dat je dat allemaal hebt kunnen zien.
    Ik denk toch niet dat we een pretecho gaan doen, lijkt me wel heel leuk maar aan de andere kant kunnen we dat geld nu ook wel heel goed gebruiken natuurlijk.

Ja is niet zo goed te zien op de foto, rond me navel is het plat dus dan heb je zeg maar de bolling van boven en onder en dan een plat/recht stuk :p maar lijkt nu bij te trekken dus denk dat ik me binnenkort daar niet meer aan zal storen :p

Haha ja als je boven de dekens gaat liggen is het weer koud, moet je even wennen want waarschijnlijk zal je het lekker gaan vinden wanneer je het heel warm hebt, heb ik nu ook.
    Ik ga nu grotendeels boven de deken liggen en als het echt te koud word ga ik er even onder en later weer er boven :p
    Ik heb nooit geweten dat ik zo erg kon zweten, verschrikkelijk haha
    Bij ons hadden ze trouwens ook dat voedingskussen! Liep er toevallig tegenaan dus heb hem ook meegenomen.

Ja aan de voorkant heb ik er aan paar en me moeder werd ook al vroeg grijs (dank je wel mam :p) maar ze schijnen niet echt zichtbaar te zijn voor een ander toch probeer ik ze er steeds uit te trekken :p

Ja daar heb je gelijk in en moet zeggen dat ik na zo een sigaret wel 'voldaan' ben en niet per se nog nicotine moet hebben.
    Merk jij dat ook?

Jij hebt je avondje weer gevuld ;) Ik ga weer lekker plat op de bank met een filmpje hehe wou vandaag en morgen even rustig aan doen omdat ik gister behoorlijk last van bandenpijn had en dan hoop ik alle aankomende drukte te overleven :p

5. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja op zich wel maar niet te bol hoor ;). Haha dat klinkt inderdaad heel raar (die ogen). Ik hoop dat ze mijn handen en voeten krijgt en mijn lippen. Verder mag het lekker op pappa lijken, die heeft donkere haren en mooi gezicht dus graag op pappa haha!

Ja zo'n pretecho is ook veel geld. Wij kregen gelukkig geld terug van FBTO vandaar dat het wel leuk is om te doen. Ik denk dat ik het anders ook wel gedaan had maar had ik er wel nog even over nagedacht. Geld groeit helaas niet aan een boompje ;).

Haha ok, op de foto zie je niks van het platte. Wacht maar.. je hebt nog 13 weken te gaan en je kindje gaat vanaf nu alleen maar groeien dus die ronde buik krijg je nog wel :p.

Heb je de kussen al gebruikt? Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen, werd pas om 6:15 uur voor het eerst wakker, raam opengezet en nog even half uurtje gelegen voordat ik eruit moest :D.

Haha ja zelf zie je altijd alles beter in de spiegel he. Die pukkel lijkt groter en de grijze haren lijken meer ;) Niemand die het opvalt maar idd als jij ze ziet moet je ze er inderdaad gewoon uittrekken :).

Ja ik merk ook dat je gewoon voldaan bent, het is gewoon de handeling en het gevoel dat je een sigaret gerookt hebt alhoewel ik het wel weer lekker vindt om dan weer een normale sigaret te roken.

Ojee bandenpijn, kan ook een groeispurt betekenen. Welke film hebben jullie gekeken? Nou sporten was ook wel weer lekker. Gelijk mijn haken opgehaald bij zo'n kiala punt. Die komen op één wand in de babykamer te hangen met allemaal dingetjes eraan, lijkt me helemaal leuk....

Zoo is had even stress vanmorgen hihi.. normaal voel ik de kleine al als ik wakker wordt en in de auto zit en nu voelde ik maar niets. Heb net even flink zitten porren en er lijkt er een wakker te worden. Stom he, was echt even van plan om de vk te bellen want kreeg zo'n gevoel dat er iets niet goed was :(. Hoop niet dat ik dit nu nog 15 weken lang ga krijgen, is niet goed haha!

Nog plannen voor het weekend? Het weerbericht heeft het nu ook over warme dagen die afgesloten gaan worden met stevige regen- en onweersbuien. Ben benieuwd volgende week!

6. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Nee op een schattige manier bol :p
    Het is minder raar dan het klinkt maar geef de voorkeur aan mijn ogen haha
    De handen en voeten zijn niet zo mooi van papa? :p

Ja mijn verzekering vergoed niks grr wou het wel heel graag maar wil even wachten met grote bedragen tot we helemaal klaar zijn en alles hebben en denk dat het dan te laat is voor een mooie pretecho.

Haha ja dat zal inderdaad komen :p Vanaf 24 weken schijnt het allemaal heel snel te gaan groeien he had ik gelezen.

Normaal word je al eerder wakker?
    Heb het kussen nog niet gebruikt, nu het beter gaat met me rug heb ik ook even geen kussen nodig maar hij ligt klaar :p

Ja inderdaad, jij ergert je er aan en als je het aan een ander vraagt dan moeten ze heel goed kijken.

Dat vind ik ook wel maar meer omdat ik dan even normaal kan roken :p

Ja weet niet was in ieder geval niet fijn, hij was ook wat rustiger dus maakte me ook even zorgen maar dat heeft ie gister weer volop ingehaald ;)
    Dat klinkt inderdaad heel erg leuk!

Begrijp het wel, zoals je hier boven kan lezen heb ik hetzelfde :p
    Denk dat je in zulke gevallen het even een paar uur moet aankijken en anders de vk bellen tenzij je het echt niet vertrouwd.
    Las dat ze nu ook wat meer kunnen slapen dan normaal.
    Zeg het trouwens wel maar ben zelf een enorme piekeraar hoor ;) Zit totaal niet lekker in me vel als ik hem niet voel of als hij rustiger is dan normaal, mijn vriend is daar dan gelukkig weer heel nuchter in en zegt dan altijd let maar op morgen voel je hem weer druk bezig zijn en dan heeft ie ook gelijk :p

Morgen ga ik eventjes werken, er is ZOOmeravond en ik ga de gasten vertellen wat er zoal is, 2 uurtjes gelukkig want heb eigenlijk niet zo een zin :p en zondag verjaardag van de vrouw van me vader en...vaderdag..ook alvast verf in huis halen zodat ik daar geen omkijken meer naar heb volgende week :)
    Jij?

Als het 's avonds of 's nachts gebeurd vind ik het niet erg zo lang het overdag maar lekker is :p
    Ik heb trouwens gedroomd over een stevige onweersbui...een gebouw en brug waren helemaal afgebrand er door hahah

7. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha zal inderdaad vast meevallen maar de een heeft gewoon mooiere ogen/neus/mond dan de ander :). Ja ik heb (al zeg ik het zelf haha) mooie slanke handen en voeten en dat vindt ik wel vrouwelijk voor een meisje :p.

Volgens mij kan je na 30 weken ook gewoon nog een pretecho doen. Je krijgt het kindje alleen niet meer helemaal op het beeld maar op zich hadden we dat nu ook niet. Gezicht wordt echt apart gedaan.

Nou normaal wordt ik rond 4:15 uur wakker, lig ik even wakker en val dan uiteindelijk wel in slaap maar vindt 6:15 uur toch iets lekkerder :). Ik vind die kussen echt ideaal, ook gewoon als je nergens last van hebt kan je lekker liggen :) net alsof je om je vriend heen hangt alleen de kussen is wat zachter en minder warm :p:p.

Haha ja ik las het vanmorgen ook maar het is toch even wennen als je de kleine normaal elke morgen even voelt, net alsof ze je goedemorgen wenst en nu opeens uren stil. Maar ze is na mijn porren flink wakker geworden en heb aardige trappen gekregen (denk dat ze boos was hihi) dus het is weer helemaal goed :):). Hahaha dat herken ik, ik stel anderen altijd zo gerust etc maar zelf zit ik altijd vol paniek en stress :p:p.

Wat leuk dat je morgen 2 uurtjes gaat werken en wat grappig dat ZOOmeravond.

Ik heb vanavond weer zwangerschapsmassage maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin, de hele week in de avonden weer druk geweest maar goed, ik weet dat het heerlijk ontspannen is dus ik ga wel gewoon. Daarna denk gelijk me bed in want ben echt moe vandaag! Zaterdag gaan we als het goed is de haken in de babykamer ophangen. Ik heb net een uitzetlijst gemaakt van wat je moet hebben voordat de baby er is maar pff dat is nogal wat he. Mag dus nog wel even flink sparen :p. Zondag even langs mijn ouders ivm vaderdag en dan is het weekend al weer om.

Hahaha ojee ik heb het teveel over onweer en noodweer :p erover dromen is niet goed haha! Gelukkig was het maar een droom. Maar dat ze het nu al (zoveel dagen van te voren) over warmte en onweer hebben zegt vaak wel dat het echt gaat gebeuren. Ben benieuwd...
    Ik vind onweer in de nacht echt juist niets, dan slaap je net lekker en word je wakker geknalt brr dan zit mijn hart echt in me keel. Wij hebben een slaapkamer met 2 schuine dakramen (waren voorheen 2 kamers) dus als het keihard regent dan is het niet zo'n fijn geluid.

Had je gisteren nog mail gestuurd over je suiker?

8. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Dat is inderdaad mooier bij een meisje! en dan mooie gelakte nagels..perfekt ;)

Oow oke nou moeten maar even kijken dan tegen die tijd.

Dan is het lekkerder ja als je wat langer slaapt, voelt toch weer even beter dan wanneer je zo vroeg de tijd al ziet ;)
    Ik moet nu aan een film denken met Jeniffer lopez, had ik misschien al over verteld dat ze ook zwanger is en de dikste vriendjes is met zo een kussen, naar haar vriend kijkt ze eigenlijk niet meer om want het draait allemaal om dat kussen :p

Ja begrijp het wel, je bent het gewend en dan is het inderdaad even schrikken maar mevrouw lag gewoon in diepe slaap haha misschien was ze inderdaad wel boos :p als ze zich nou gewoon in vervolg even laat voelen kan ze daarna weer lekker verder slapen ;)

Het is wel even leuk al is het na 5en echt leuk in het park :p maar ik ga van 3 tot 5 .

Als je daar straks ligt zal je vast en zeker geen spijt hebben ;) Even lekker ontspannen en dan inderdaad lekker je bedje in.
    Het is inderdaad heel wat! Ik heb er echt 1 keer hoofdpijn van gekregen van al dat kijken en doen :p
    Ben je ook weer lekker bezig he dit weekend ;) Tussendoor een beetje rust proberen te pakken?

Ja het zal wel kunnen, het is ook een beetje benauwd he
    Oh nee als je het dan echt hoort is het niet fijn nee, ik ben meesal doof 's nachts dus alleen bij echte harde knallen word ik wakker maar dan mag het in de vooravond en verder niet :p

Ik had het zh nog gemaild ja maar was niet echt tevreden met wat ik terug kreeg...
    Ze willen me insuline heel langzaam verhogen dus heb er zelf wat extra bij gedaan en als het dit weekend niet veranderd doe ik er nog wat meer bij.
    Ik wil het zo snel mogelijk opgelost hebben want die kleine heeft er ook last van natuurlijk.

9. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha die gelakte nageltjes komen later wel :p

Ja inderdaad, toch weer 2 uur langer doorgeslapen en dat merk je wel. Hmm ken ik die film? De meeste met J.Lo heb ik wel gezien maar dit komt me niet bekend voor, grappig! Weet je nog welke film het is?

Van 3 tot 5 uur is toch ook prima? Wel lekker voor jou als het nog rustiger is...

Ja tussendoor (proberen) mijn rust te pakken. Pff zeg elke keer en nu doen we het rustiger maar puntje bij paaltje komt er weer niets van. Gelukkig hebben we sowieso zaterdagavond en zondagochtend niets te doen dus dat wordt bank hangen!!

Haha ojee straks hoor je je kleintje niet huilen :p. Zal vast goed komen. Heb je ook niet het idee dat je nu lichter slaapt? Inderdaad, gewoon tussen 19:00 en 22:00 :D:D!

Ok dus toch weer omhoog met de insuline. Ja snap dat je er vanaf wilt maar is teveel extra niet teveel in één keer? (sorry heb er geen verstand van hoor). Hoop dat het gauw goed is en je je weer lekker voelt.

Ik ga lekker naar huis, ben er klaar mee voor deze week op werk! Heel fijn weekend, veel plezier morgen bij de ZOOmeravond en succes met de verjaardag zondag ;). Rust lekker uit en tot maandag!

10. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja dat bedoelde ik :p

Kan een hoop schelen dan ja.
    Uhm..kan even niet op de naam komen, zal kijk of me vriend het nog weet.
    Als ik het goed heb, was ze zwanger geraakt door een donor en kreeg ze een tweeling.

Die kleine ga ik wel horen, dat zijn dan weer van die dingen waar ik in me slaap op gefocust ben :p
    Slaap inderdaad ook lichter en word regelmatig elk half uur even wakker, heb jij dat ook?

Dat heb je helemaal goed :p Teveel extra kan inderdaad niet goed zijn dus ik doe wel iets meer maar nog niet teveel, bouw het iets sneller op dan het zh maar weet ook dat dat nu kan omdat mijn insuline in het begin enorm verlaagt is.

Hoop dat je een beetje aan je rust bent toegekomen dit weekend en het leuk hebt gehad!

11. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmorning!!

Hoe is het met je? Heb je een fijn weekend gehad? Hoe was Zoomeravond? Lekker 2 uurtjes gewerkt? Hoe was de verjaardag van je stiefmoeder?

Die film klinkt wel bekend maar ik weet niet zeker of ik hem gezien heb.
    Ja moeders hebben zo'n instinct dat ze hun kind wel horen haha. Ik dacht toen mijn neefje kwam logeren ook van, ojee straks hoor ik hem niet etc. maar zelfs toen hoorde ik elk kuchje en huiltje ;).
    Ik slaap idd ook lichter de laatste tijd. Vannacht was helemaal k*t. Brandend maagzuur dus 2x midden in de nacht Rennie ingenomen, toen weer naar de toilet, toen weer warmte aanval pff.. duik vanavond denk vroeg me bed in :).

Ja zal zelf idd wel aanvoelen hoe hoog je kan gaan met je insuline :D..... Hoe voel je je nu?

Zoo we zitten weer op het werk :D. Vrijdag heerlijke zwangerschapsmassage gehad en ben daarna heerlijk mijn bed ingedoken. Zaterdag vroeg wakker dus heb de hele badkamer schoongemaakt, mijn vriend was bezig met kast voor op slaapkamer dus toen die af was ging ik even op bed liggen en mijn hele buik ging alle kanten op, zoo grappig :). Even boodschapjes gedaan in de middag en voor de rest heerlijk niets gedaan. Zondag weer vroeg wakker en weer lekker niets gedaan haha, 's middags langs mijn ouders geweest, zijn daar blijven eten. Mijn neefje was er ook dus even in de speeltuin gespeeld. En 's avonds weer op tijd naar bed.

Pff las dat het woensdag tot 34 graden kan worden :$:$!! Komen dus flinke onweersbuien aan, ben benieuwd!!!

12. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hey hey,

Ja gaat wel goed en met jou?
    Bleek dat ik toch niet hoefde te werken :p Collegaatje had per ongeluk 15 juli neergezet en de coordinator heeft waarschijnlijk gedacht dat we de 13e bedoelde en ons op die dag gezet :p
    Kwam me ook wel even wat beter uit eigenlijk haha
    Verjaardag was wel even leuk maar merk toch dat het lange zitten niet echt lekker meer is.

Ik moet nog even vragen welke film het was, vergeten :p
    Ja automatisch reageer je daarop, ik weet niet hoe dat met mannen is maar volgens mij hebben wij iets waardoor we toch overal op reageren hehe
    Ook geen lekker nachtje...zo blijf je aan de gang.
    Wat Rennie naast je bed leggen dan hoef je er niet helemaal uit ;)

Ik voel me goed maar met me suiker kan het nog steeds beter, heb zelf nog wat meer veranderd en wacht nu tot morgen als ik weer kan mailen.

Ondanks dat je veel gedaan hebt ben je ook aan wat aardig rust toegekomen he ;)
    Blijft leuk he als je buik beweegt :p
    Zag gister een foto van een meisje die bijna is uitgerekend en haar buik was helemaal scheef! Die kleine was helemaal aan de linkerkant gaan liggen, zo een maf gezicht.

Ja vanaf woensdag warmte, regen en onweersbuien :( Beetje jammer dat het dan meteen weer zo extreem is, typisch nederland..

13. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi dat het goed gaat, hier ook hoor :).

Oh wat een stomme fout haha maar inderdaad voor jou wel lekker dat je dan niet hoefde. Moest je de hele verjaardag zitten dan? Kon je niet even stukje lopen?

Haha ik hoor het wel een keer :). Ja als ik had geweten dat ik last zou krijgen van maagzuur had ik ze wel alvast klaar gelegd :p:p. Ga idd voor de zekerheid nu gewoon een stripje naast mijn bed leggen.

Balen dat het nog niet lekker gaat met je suiker. Kan je morgen mailen hoe het gaat en geven zij dan weer advies of moet je dan echt langskomen om te kijken?

Ja genoeg gedaan maar ook heerlijk gerelaxt dus was top weekendje. Haha stom is dat he, dat je hele buik dan scheef gaat staan. Lijkt me zo raar als hij/zij straks wat groter is je echt gewoon lichaamsdelen gaat herkennen als hij/zij draait in je buik :).

Idd typisch Nederland haha, hoorde net zelfs dat het woensdag plaatselijk 39 graden kan worden??? Pff en dan donderdag weer naar 22 graden en hopa het scheelt gewoon 17 graden. Dat kan toch niet? Lijkt me ook niet echt goed voor ieders gezondheid!!

Heb je al zin in je verjaardag en je weekje weg?

14. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Moest er ook wel even om lachen, blij dat ik niet de enige ben die verstrooid is :p
    Het is een klein huisje en was aardig vol :p maar als ik eenmaal pijn heb is het kwaad al geschied en kan ik alleen liggend afwachten tot het weg trekt en dat is precies wat ik de rest van de avond gedaan heb :p
    Volgende keer eigen ik me een bank of luie stoel toe :p

The backup plan dacht ik.
    Ja scheelt in ieder geval dat je niet helemaal je bed uit hoeft ;)
    7up heb ik ook als tip gekregen maar in hoeverre dat werkt? Bij een beetje maagzuur werkt het wel bij mij.

Per mail geven zij dan advies.
    Ik moest eigenlijk donderdag er hee maar heb dat net verzet omdat we toch per mail contact hebben en dan heb ik even niet zoveel stress deze week ;) Stresskip :p

Ja lekker! en daar was je ook wel even aan toe geloof ik ;) Wanneer heb je een weekendje dat je echt niks hoeft te doen? :p
    Denk dat dat heel maf is, voel me buik soms wel hard worden en probeer dan weleens te voelen of ik zijn lichaam zelf al kan herkennen maar mooi nog niet :p
    Zaterdag was ie trouwens heel stil...gelukkig reageerde hij wel op de hand van me vriend toen hij thuis kwam anders had ik toch even gebeld hihi

Echt van dat weer dat je zo lekker ziek kan worden..
    Hoop dat het na woensdag overdag gewoon mooi word en blijft, boven de 30 graden vind ik wel iets teveel van het goeie :p

Ik heb vooral zin in dat weekje weg, kijk er enorm naar uit om even alles los te laten en gewoon te relaxen :)

15. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha volgende keer gewoon een stretcher meenemen :p:p... Kussentje en dekentje erbij en je kan heerlijk slapen! Volgende keer heb je de kleine al.. gek idee he.

Hmm volgens mij heb ik die wel al gezien, misschien als je niet zwanger bent dat je er minder op let? Ik ga hem is opnieuw downloaden en bekijken :).

7up ja? Ooh altijd het proberen waard. Ik heb trouwens die Roosvicee Laxo gehaald. Weet jij of je gewoon aan 1 glas per dag voldoende hebt? Er staat verder niets op het etiket hierover.

Snap dat het per mail veel prettiger is, elke keer naar het ziekenhuis is ook niets. Hoef je geen stresskip voor te zijn ;).

Haha nou volgend weekend houdt alweer op want dan komt mijn neefje logeren en heb zondag verjaardag van mijn 2 buurmeisjes. Weekend erop hebben we nu niets staan maarja of dat zo blijft is een tweede :D.
    Haha gek gevoel is dat he, waarschijnlijk ligt hij dan lekker met zijn rugje tegen je buikwand aan :). Gelukkig heeft de magische hand van je vriend wel gewerkt en werd hij wakker :p. Is toch gek als je hem opeens hele tijd niet voelt als je het normaal wel hebt.

Ja dit weer is niet helemaal goed, moet gewoon voor langere tijd graadje of 25 zijn, gewoon prima uit te houden en toch lekker.

Ja snap ik dat je zin hebt in je weekje weg, inderdaad even nergens aan denken en lekker relaxen en doen waar jullie zin in hebben. Je vriend zal er ook wel aan toe zijn na al die dagen werken.

16. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hahah ja goed idee :p
    Inderdaad gek! Zat er gister aan te denken met vaderdag, volgend jaar zijn wij aan de gang voor de mannen ;)

Je let er dan inderdaad minder op maar bij het woord voedingskussen moet ik er toch aan denken :p Als ik het me goed herinner vond die vriend dat kussen zo een probleem dat ie hem het raam uitgegooid had :p

Ja wie weet heb je er wat aan.
    Ik neem sowieso 1 glas per dag ja, weet ook niet wat de aanbevolen hoeveelheid is maar denk dat je gewoon even moet kijken hoe het gaat.

Vind het deze week even teveel van het goeie, er word precies hetzelfde besproken als in de mail dus een keertje overslaan kan wel :p Morgen bij de vk word toch alles weer gecheckt (bloeddruk enzo) dus daarvoor hoef ik er ook niet heen.

Zijn wel weer hele leuke dingen! Is het een tweeling?
    Dat weekend gewoon vrij houden en nee tegen alles zeggen :p
    Ja denk inderdaad met z'n ruggetje maar hoe en wat kunnen we nog niet voelen, moeten nog maar even geduld hebben denk ik :p
    Gelukkig wel ja, duurde me allemaal te lang eind middag moet ik hem wel gevoeld hebben en na schudden etc. reageerde hij nog niet dus had zoiets van nou als ie na het eten ook niet op me vriend reageert dan gaan we bellen.

Inderdaad en dan een langere tijd, wennen we aan het weer, genieten we ervan en is het eindelijk eens echt zomer ;)

Dat denk ik ook wel haha ben benieuwd of ie nog wel wilt werken na die 2 weken vakantie :p

17. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja grappig he. Mijn vader zei al tegen mijn vriend, jij ook alvast een beetje een fijne vaderdag :). Dan mogen we gaan knutselen :p. We kunnen eerst even afkijken wat de mannen doen want moederdag komt eerst haha.

Haha ok, ik ga hem zeker even kijken, misschien zaterdag wel dan heeft mijn vriend toch feest van zijn werk (als hij gaat).

Ja neem nu ook gewoon 1 glas voordat ik ga slapen. Ben benieuwd of ik verschil ga merken :):)...

Nee idd anders blijf je elke week bezig met ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Heb je weer controle bij vk? Ook echo of alleen controle? Hoe laat moet je?

Nee geen tweeling. Lotte wordt 1 dus dat wordt straks vriendinnetje van onze meid :p:p en Julia wordt volgens mij 5 maar ze zijn beide in juni jarig dus vieren ze het tegelijk.

Haha nou na 2 weken rust wil hij vast niet werken ;). Vakantie is heerlijk!! Al moet ik zeggen dat ik vaak na 2 weken het wel weer lekker vindt om aan het werk te gaan en ritme op te bouwen. Ben dus benieuwd hoe ik me ga voelen als ik straks 18 weken thuis zit haha!

Hier alles goed, lekker relaxte avond gehad en heerlijk niets gedaan. Lag in bed en legde mijn hand op mijn buik en ze schoof helemaal van beneden naar boven, ik was gewoon aan het gillen hihi, vond het best eng... moet ik denk ook maar even aan wennen haha :p.

Hoe is het met jou?

18. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hahah ik had er nog aan zitten denken om iets te doen voor me vriend maar we zouden dat dit jaar nog niet doen :p
    Ik ben benieuwd wat ze zullen gaan doen voor ons, zal ik dan eindelijk eens een ontbijtje op bed krijgen? :p

Een personeelsfeestje?
    Het is een leuke film en denk dat je je er nu nog meer in kan vinden, we weten nu tenslotte hoe lekker zo een kussen is hahah

Ja en als je daar niks bij merkt gewoon een glas meer en zo door ;)
    Yoghurt schijnt ook laxerend te werken.
    Toen ik echt last had nam ik elke dag sinaasappels en had van coolbest sinaasappel/aardbei gekocht en yoghurt en die siroop en weet niet of alles werkte maar het ging wel beter toen, even afkloppen want het gaat nog steeds beter.

Heb ook een echo om te zien hoe z'n buikje is, spannend! Al verwacht ik er nog niet teveel van vandaag maar hoop niet dat ie dikker is :)
    Me vriend kan er helaas niet bij zijn door z'n werk, weer zoveel gezeur met het rooster! Gaat vandaag ook even met de directeur praten geloof ik.

Leuk! Heeft ze alvast 1 vriendinnetje haha
    Wel handig, ben je er in 1 keer vanaf :p

Denk dat ie er nog wel even een half jaartje bij wilt :p
    Denk dat je het wel lekker gaat vinden om zo lang vrij te zijn haha

Haha dat moet vast heel gek zijn geweest! Ben benieuwd naar je reactie als je dingen kan voelen :p
    Mijn buik was gister weer hard en normaal kan ik dan doen wat ik wil maar hij verschuift dan echt niet en ik liet dat aan me vriend voelen, gaat ie heeeel zachtjes tikken en wie gaat verschuiven? Juist meneer...het is echt een papa's kindje hahah

Met mij gaat het wel goed, me vriend heeft me wel aangestoken geloof ik :( of het is hooikoorts kan ook nog.
    Heb gister voor mezelf een leuk cadeautje geregeld :p Het geluid van me Iphone doet het niet meer en wil niet dagenlang zonder zitten (afhankelijk? Nee joh :p) maar zag nu een mooie aanbieding met Iphone en aangezien ik mijn abo toch moet verlengen heb ik die genomen en krijg hem vrijdag binnen, eindelijk weer geluid :p

Jij nog plannen vanavond?

19. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een, wilde eigenlijk het boek van Kluun kopen van help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt ofzoiets maarja ik dacht, we doen er niets aan dus laat ik maar gewoon niets doen haha! Nou dat ontbijtje op bed zou fijn zijn he! Krijgen we het toch één keer per jaar :p:p.

Ja personeelsfeestje. Hebben ze 1x per jaar in juni maar hij weet nog niet of hij gaat want het is dit keer helemaal in Lelystad en 2 collega's gaan ook al niet. Hahaha ja inderdaad, ga hem zeker kijken, herkent idd nu stukken meer dan voordat je zwanger was.

Hmm ik ben niet zo gek op yoghurt dus hou het even bij die laxo en dan eventueel die zakjes erbij mocht het echt niet gaan. Gaat tot nu toe weer goed (even afkloppen ;)).

Oja sorry sorry, helemaal vergeten :(. Zijn buikje wordt natuurlijk ook bekeken. Hoop ook dat zijn buikje niet dikker is geworden, wat als dat wel het geval is, weet je dan al wat er gaat gebeuren? Wat balen dat je vriend niet mee kan, hij krijgt hier toch gewoon vrij voor?? 2 uur voor doktersbezoek volgens mij of is dat bij hem anders geregeld?

Haha ja iedereen zegt het, wacht maar tot je weer aan het werk moet, dan wil je niet meer. Kan het nu nog niet voorstellen maar ze zullen vast gelijk hebben ;).

Aaah echt een pappa's kindje idd, maar wel leuk voor je vriend dat hij zo reageert op zijn hand :D. Als mijn vriend zijn hand om mijn buik legt wordt ze juist rustig dus ik denk als ze gaat huilen straks ik haar mooi overdraag naar pappa :p:p.

Oh wat balen meis dat je je niet zo lekker voelt :(. Oe cadeautjes voor jezelf zijn altijd fijn :):). Ik heb bij bol.com 2 boeken besteld dus zal ze deze week wel binnen krijgen. Kan ik ze straks lezen in mijn verlof (zoveel plannen, ben benieuwd of het allemaal gaat lukken haha).

Vanavond geen plannen (yes alweer niet!!). Lekker buiten eten denk met dit weer en verder weer relaxen. Heb beetje last van bandenpijn sinds gisteren dus vind het niet zo erg om rustig aan te doen.

Jij nog plannen??

20. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Dat boek kan je alsnog kopen natuurlijk :p
    Ik had van Dummies gekocht voor hem, hij is gek op die boeken.
    Hahah ja garantie voor 1 ontbijtje per jaar, zou ik me toch wel even afvragen of ie ziek is :p

Waarom helemaal daar? Kan ie ook niet even lekker een drankje doen of is hij daar niet zo van?
    Thuis bij jou zijn is eigenlijk veel leuker :p

Ook niet met veel suiker erin? :p
    Ja en anders heb je die siroop die je via de verloskundige kan krijgen, had ik daarover verteld?
    Laten we hopen dat het gewoon niet meer terug komt ;)

Ik denk dat ze hem dan zullen halen maar wil vandaag even goed gaan informeren hoe en wat, vorige keer was ik er niet helemaal meer bij, door de hormonen stond het huilen me nader toe dan het lachen :p
    Normaal is dinsdag zijn vrije dag dus wij waren er vanuit gegaan dat ie ook vandaag vrij zou zijn maar dus niet...niemand wou met hem ruilen (leuke collega's) en vorige week kon er niks veranderd worden maar zondag was ineens zijn hele rooster omgegooid! maar geen dinsdag vrij...dus ik had gezegd laat ze het maar bekijken, als jij voor zoiets belangrijks geen vrij kan krijgen dan laten ze het rooster lekker zoals het was.
    Ik ben zelf een heel klein stukje er vanaf om er zelf eens heen te gaan, ben helemaal klaar met ze hahah
    Me vriend had zondag ook gezegd dat ik zou komen om te praten en toen krabbelde die kerel terug uhh, ohh, laat het dan maar zo want die stress is nu niet goed voor haar...nou denk dat het niet goed voor hun is als ik daar wel eenmaal sta hahah :p
    Allemaal gezeur daar en voor niemand is het nog leuk om te werken.

Dan schijnt het ook heel moeilijk te zijn om je meisje achter te laten, me nicht had het ook niet verwacht maar had er toch veel moeite mee.

Ja dat wel maar als ie nou alleen ongemakkelijk gaat liggen wanneer me vriend er is dan heb ik er ook wat aan :p
    Hahah papa...hier heb je je dochter :p

Welke boeken heb je gekocht?

Dan is het een goed idee om even lekker rustig aan te doen ja, word het bij jou ook al erger die pijn?

Als ik straks terug ben ga ik nog even boodschapjes doen en ook lekker rustig aan doen.
    Nu ga ik snel douchen enzo, ik zit met kwart over 11 in me hoofd maar dan moet ik al klaar staan haha

Deel Deze Pagina