Wat te zien bij echo als je 6,5 week bent?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meiski, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zat er aan te denken maar hij is niet echt een lezer haha. Ik had van mijn zus zo'n boek gekregen waarin elke week van je zwangerschap staat met informatie etc en die heeft hij volgens mij ook nog geen een keer bekeken.

Het bedrijf waar hij werkt heeft meerdere vestigingen in Nederland dus elk jaar wordt het ook weer ergens anders gehouden. En of hij van een drankje houdt, veel te veel met zulke feestjes dus hoop stiekem dat hij gewoon lekker thuis blijft aangezien mijn neefje er ook is en zondag verjaardag hebben. Hebben we tenminste een vrolijke en nuchtere man dat weekend ;).

Haha ja dan zal ik er wel heel veel suiker in moeten doen en dat lijkt me niet echt heel goed ;). Tot nu toe geen last meer gehad van krampen dus hopen dat het zo blijft.

Gaan halen? Je baby, nu al? Snap dat je vorige keer na dat nieuws niet veel meer hebt opgeslagen van wat ze gezegd hebben. Zo te lezen zit je er nu dus succes kan ik je niet meer wensen :(.
    Oh echt, tjees wat een collega's inderdaad. Wel raar hoor want elke medewerker heeft toch gewoon recht op 2 uur verlof voor tandarts of dokter? Als ik hem was was ik ook gewoon meegegaan, vooral nu zijn buikje nagekeken wordt en dit misschien wel vervelende gevolgen heeft. Nu zit je daar alleen :x!! Groot gelijk heb je dat je wilde komen om daar te praten. Sukkels! Hoop dat het gesprek met de directeur iets gaat opleveren. Hij krijgt toch wel vrij als jullie kindje er eenmaal is?

Mijn zus zat inderdaad ook met tranen in haar ogen in de auto richting werk haha. Zal ook heel raar zijn als je ruim 3 maanden dag en nacht bij je kindje bent en opeens moet je weer werken. We gaan het meemaken, gelukkig pas 6 januari :p:p.

Ik heb de nieuwe van Sophie Kinsella gekocht, die is sinds gisteren uit en 'hartsvriendin' van Heleen van Royen. Ben benieuwd.

Het is niet echt 'pijn' maar net of je een spier verrekt hebt. En aangezien ik elke keer bank op en bank af, bukken en strekken dus niet echt fijn gevoel :(.

Hoe was het in het ziekenhuis? Ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen....... ;)

2. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Haha die leert het liever in de praktijk :p

Oh ja dan begrijp ik het wel.
    Ja wel zo leuk anders is ie brak en weet niet hoe hij verder is?

Ik doe er altijd 3 a 4 scheppen in, goed is het misschien niet maar wel lekker :p

Z'n buikje is nog steeds te dik maar verder doet ie het nog super goed.
    Als z'n buikje blijft groeien dan zal ik 2 a 3 weken eerder ingeleid worden maar dat was eigenlijk al het plan en eerder doen ze niet zo snel.
    Dus zo lang hij gezond is en het niet eerder is vind ik het prima, ben in ieder geval meer gerustgesteld en ben blij dat het verder wel goed gaat met hem.

Normaal geeft ie een dag door en is het verder geen probleem en hij had ook al gezegd dat als je aan iemands vrije dag komt ze dat even op tijd van tevoren moeten doorgeven..nu moet ie elke keer maar even voor de zekerheid doorgeven dat we een afspraak hebben.
    Vandaag kon me oma mee gelukkig want had niet graag alleen in spanning willen wachten en heb het voor me vriend gefilmd.
    Na de bevalling krijgt ie sowieso 2 dagen en hij heeft alvast een verlofbriefje ingeleverd dat ie 2 weken vakantie wilt.
    We zullen zien hoe het allemaal gaat lopen maar hoop dat ze niet moeilijk gaan doen enzo.

Haha ja hoef je nog even niet aan te denken voorlopig :p misschien went het ook wel weer snel.

Als het wat is hoor ik het wel, wil ook nog wat boeken inslaan :p

Nee daarmee verminder je het niet, zorgen dat je gewoon even lekker gaat zitten/liggen ;)

3. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm laat ik er niet teveel over vertellen maar meneer is niet zo leuk als hij alcohol op heeft :p. Heb hem daarom ook liever nuchter haha.

Wat goed om te horen dat hij het super goed doet. Maar is zijn buikje dikker geworden ten opzichte van de vorige keer of nog steeds hetzelfde? Misschien als je straks een groeispurt krijgt valt het weer mee :).
    2 a 3 weken eerder dan de geplande 2 weken of nog steeds rond de 37-38 weken?

Nou je mag er toch wel vanuit gaan dat hij lekker vrij is als de kleine er eenmaal is. En anders meldt ie zich gewoon ziek om te genieten van jullie zoon haha.

Ja zal laten weten of het wat is. Sowieso kan je mannentester (Heleen van Royen) en de Sophie Kinsella boeken wel halen, ik vind ze persoonlijk erg lekker om te lezen. En de 50-tinten grijs serie is ook erg lekker weglezen!

Tjees wat is het warm he? Liep net op werk even naar buiten, even genieten dacht ik maar ben maar weer naar binnen gegaan, ben benieuwd hoe het morgen gaat worden aangezien ze zeggen dat het dan nog warmer wordt.

4. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ondanks wat de reden is ben ik het wel met je eens, ik heb de man ook liever nuchter ;)

Hij is wel dikker geworden maar je hebt zeg maar de gemiddelde groeilijn en hij groeit precies net zo alleen zit ie er boven, er zijn (nog) geen pieken.
    Ja gewoon 37/38 weken dan, eerder wil ik niet hoor.

Het zal wel goed komen, hij heeft ruim op tijd aan gegeven dat ie 2 weken vrij wilt datums erbij wanneer ongeveer dus dan kunnen ze er best rekening mee houden tegen die tijd.

50 tinten grijs moet ik ook nog steeds halen ja...vergeet het elke keer weer :p

Het is enorm warm vandaag ja en inderdaad ben ook erg benieuwd naar morgen omdat het dan nog warmer schijnt te worden...

5. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed om te horen dat er geen pieken zijn en hij nog net zo groeit als daarvoor. Ook fijn dat je zo in de gaten gehouden wordt, hele geruststelling lijkt me :). Ja dus rond 6 - 13 september hebben jullie gewoon de kleine man in handen. Dat lijkt me zoo raar, nog maar 3 maanden :D:D:D.

Ze zullen er inderdaad vast wel rekening mee houden anders zijn ze wel heel erg vervelend haha.

Ja 50 tinten grijs moet je idd halen. Dan heb je er 3 en heb je voorlopig wat te lezen haha.

Pff zo wat was het warm, ik stapte in de auto en dacht echt pff... heb vannacht ook lekker de ramen open gehad en heb heerlijk geslapen :). Nu bewolkt en klammig, gadver! Alles plakt.. ze zeggen dat de bewolking straks wegtrekt en het dan echt gaat opwarmen, nou ben benieuwd.. beetje zon zou wel fijn zijn! Vanavond komt mijn mamski pannenkoeken bij ons eten :). Heb ik wel trek in!

Jij nog iets leuks in de planning? Hoe voel je je vandaag?

6. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja nu is het wel fijn hoor al die controles.
    Ze had het erover om elke maand een echo te willen en ze zat even te twijfelen of we wel of geen echo zouden doen over 2 weken, ik stond al klaar om te zeggen doe maar wel maar toen zei ze het zelf al :p
    Doe maar lekker 2 weken de komende tijd, tot we zeker weten dat ie niet ver boven zijn eigen lijn uitgroeit ;)
    Ik reken er op dat het die 2 a 3 weken eerder word, de eerste verloskunde had het al gezegd en als ik dit zo zie ga ik er vanuit dat het wel gaat gebeuren.

Vervelend zijn ze al maar het kan vast erger :p

Met 3 boeken moet je wel even zoet zijn ja al was ik met de twilight serie er ook zo doorheen :(
    De perfekte minnares is ook een leuk boek trouwens, ken je die?

Gisteravond rond 10 uur zijn wij nog even een blokje om geweest, het zweet brak me uit en vannacht boven de deken gelegen.
    Denk dat ik straks maar even de fin aan ga zetten misschien dat het dan wat koeler is boven vanavond.
    Een beetje zon zou wel leuk zijn ja voordat de onweer en regen komt :(
    Gezellig! Hopelijk kunnen jullie nog even lekker in de tuin eten.

Ik heb niet zo heel veel op de planning, paar kleine dingetjes regelen en verder rust.
    Me vriend heeft me aangestoken :( hoopte dat het hooikoorts zou zijn maar ben bang van niet.

Wanneer moet jij weer voor een echo/controle?

7. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je over 2 weken weer een echo krijgt, zo zie je je vriendje heel vaak :D:D

Ja 3 boeken is voorlopig wel voldoende denk haha maar als je eenmaal aan het lezen bent lees je toch meer, oh nog 1 hoofdstuk, wacht nog 1 hoofdstuk :p:p. Nee dat boek ken ik niet, van wie is die?

Ja was vies warm he bah! Inderdaad even de fin aan om te luchten. Moet zeggen dat ik het vandaag nog niet zo warm vindt maar misschien komt dat nog. Nou ga denk niet in de tuin zitten want dan blijf ik met mijn pan lopen haha! Maar kopje koffie in de tuin zou fijn zijn :).

Onee niet ziek worden he :(... even rustig aan doen en veel slapen!! Beterschap meis!

Ik heb volgende week woensdag (26e) controle bij vk. Er wordt dan gelijk weer bloed geprikt voor me rhesus C negatief dus ben benieuwd wat er uit gaat komen.

8. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja dat is dan wel een voordeel maar dan moet ie zich wel willen laten zien :p Gister heb ik ook maar heel even een klein gedeelte van z'n gezichtje kunnen zien :p

Meestal ben je er sneller doorheen dan verwacht :p
    Van Marian Mudder is dat boek.

Oh ja nee dat is onhandig, dan maar een kopje koffie :p
    Ik heb al mijn plannen aan de kant moeten schuiven, kreeg het zo warm bij elke beweging en ineens was ik dood en doodmoe :S Vriend gevraagd of hij wat boodschapjes wilt meenemen na z'n werk en ik heb de hele middag geslapen :)

Spannend! Hou je me op de hoogte?

9. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmorning!!!

Nou het weer is enorm meegevallen he? Geen spettertje of onweer gehad.

Ooh meneer eigenwijs weer, even flink springen en huppelen voordat je de echo hebt hihi... hopen dat je hem volgende keer wat beter ziet :) maar het belangrijkste is natuurlijk dat hij gezond is, straks als hij er eenmaal is kan je lang genoeg naar hem kijken :p.

Marian Mudder? Ken ik ook helemaal niet. Ik heb het opgeschreven ;).

Mooi dat je even de hele middag hebt geslapen, was je dus ook aan toe. Hoe voel je je nu? Al weer een beetje opgeknapt om nog steeds niet zo lekker?

Ja ik ben ook wel benieuwd wat er uit de bloedtest komt. Maarja nog even afwachten.

Gisteravond heerlijk pannenkoeken gegeten en koffie buiten gedronken ;). Daarna hebben we The Impossible gekeken, die wilde mijn mams graag een keer zien maar wow dat is wel een mooie film hoor. Vandaag weer lekker aan het werk (pff geen zin meer haha en moet nog de hele dag) en vanavond sporten.

Morgen ben je jarig :D:D:D:D:D!!!! Wanneer vertrek je ook alweer naar centerparcs (sorry hoor) zaterdag of maandag?

10. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Het viel inderdaad mee, ook hier geen regen of onweer gehad.
    Hoop dat het vandaag wel iets minder warm is want gister was het wel TE hoor.

Hij was de hele ochtend lekker druk dus dacht hem juist wel te zien maar stiekem heeft ie zich weer snel gedraaid :p
    Hoorde van mijn nicht dat zij hem ook de hele zwangerschap niet heeft gezien dus misschien een familietrekje? :p
    Inderdaad dat is het belangrijkste en straks zal ie me nog vervloeken dat ie zich niet meer kan verstoppen :p

Ken de schrijfster voor de rest ook niet maar dit was wel een leuk boek.

Ja had het echt nodig was zo moe ineens en dat is de rest van de dag niet meer goed gekomen haha me vriend heeft na z'n werk nog een patatje voor me gehaald, ik had werkelijk nergens meer puf voor zelfs een stap zetten kostte al teveel moeite :p
    Vandaag lijk ik me beter te voelen en de verkoudheid lijkt ook verdwenen te zijn, misschien dan toch hooikoorts hopelijk blijft het zo want heb vandaag toch genoeg te doen ;)

Ja nog even geduld al zal het vast allemaal goed zitten :)
    Via me telefoon kan ik up 2 date blijven en ook reageren terwijl ik in centerparcs zit ;)

Dat is inderdaad een hele mooie film!
    Anders ga je vanavond toch lekker niet sporten? Pak je lekker je rust.

Jaa weer een jaartje ouder :p Maandag vertrekken we.

Hoe voel jij je verder vandaag?

11. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha inderdaad, zit in de familie om je niet te laten zien :p. Ja dan denkt ie oooh mam laat me nou een keer met rust ;)!!

Wat fijn dat je je weer beter voelt en je weer iets meer energie hebt gekregen. Oooh lekker patatjes!! Heb ik ook trek in haha!
    Ben je trouwens al veel kilo aangekomen sinds je zwanger bent? Dus vriendlief heeft je verwend met een patatje en boodschapjes gedaan, lekker hoor!

Lekker vooruitzicht dat je maandag heerlijk weekje niets hebt :D. Moet je vriend dat weekend nog werken of is hij vanaf morgen ook al lekker vrij? Ik zal inderdaad volgende week kleine update sturen mocht er iets zijn :).

Vind het wel even lekker om te sporten, is maar uurtje en doe het rustig aan dus komt goed. Daarna lekker showeren en op tijd naar bed :D. Hier gaat verder ook alles goed, heb wel het idd dat na die bandenpijn van zondag/maandag me buik weer iets gegroeit is haha. Ze is lekker bewegelijk en volgens mij gaat het allemaal goed daarbinnen!

12. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hij heeft dan in ieder geval het eigenwijs zijn al van mama :p
    Die is blij als ie kan kruipen, gaat ie zich verstoppen waar de katten dat ook doen :p

Ja wel lekker hoor, kan ik gewoon weer me dingen doen vond het maar niks gister.
    Ben liever goed ziek dan zoiets waarbij je jezelf alleen maar in de weg zit maar ja een goeie griep komt nu ook niet handig uit haha
    Zo vaak hoeft ie geen boodschappen te doen dus die ene keer dat ik iets van hem vraag is een kleine moeite toch? ;) en de ah zit ook nog eens naast z'n werk.
    Even nadenken...Denk dat ik tussen de 8 en 10 kilo ben aangekomen, de eerste kilo's gingen snel doordat ik voorheen heel weinig at en nu minstens 3 keer per dag eet en door de zwangerschap zelf 5 kilo ongeveer denk, ze houden het niet echt bij...
    Jij? Volgens mij hadden we het daar laatst nog over gehad maar weet het even niet meer hihi

Me vriend moet in het weekend nog werken ja maar gelukkig korte dagen dus morgen gaan we zijn spullen alvast inpakken.

Als je denkt dat je dat kan moet je het lekker doen ja meestal is het ook wel weer even lekker om te sporten.
    Als ze lekker beweegt heeft ze het in ieder geval naar haar zin :D
    Haha zou best kunnen! Ik heb ook het idee dat ik aardig gegroeid ben vooral nadat ik last van bandenpijn had en me oma wees me er ook even op dinsdag (dank u).

Heb je al zin in het weekend?

13. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja inderdaad, zodra hij kan kruipen zie je hem niet meer :p...

Is ook zo, dat lamlendige gevoel is ook niet fijn. Wel fijn dat je je nu weer wat beter voelt :D. Oh kijk is, hij moet vaker boodschappen doen.. ideaal als het naast zijn werk zit :). Ik zat de laatste keer op totaal van 4,5 kilo maar ik denk dat ik volgende week weer gewogen wordt, dan zijn er weer 3 weken voorbij en denk dat ik wel wat zwaarder ben geworden. Las in mailtje dat je vanaf week 26/27 ong. halve kilo per week aankomt????? Pff dat kan toch niet?

Oh jammer dat hij moet werken maar wel lekker dat het korte dagen zijn, en dan is hij 2 weken volledig vrij?

Ja sporten is wel even lekker... hoor op het nieuws dat er nu wel serieus noodweer aan komt dus na het sporten lekker in bed liggen :D:D..... Wel leuk dat je oma dat ziet, nu is groeien alleen maar leuk :).

Ja heb zin in het weekend, gezellig met mijn neefje en dingetjes doen. Lekker! Maandag en dinsdag ben ik ook vrij (zou eerst de hele week vrij zijn maar doen we later in juli pas). Ik ga maandagavond naar Rihanna maar Mojo waarschuwt al dat ze later kan komen dus ben benieuwd wat mevrouw er van gaat maken. En dan dinsdag lekker uitslapen en niets doen :cool:.

Jij nog iets leuks gedaan vandaag?

14. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hahah zie het al helemaal voor me, dikke vriendjes met die katten want zij weten de plekken waar ik hem absoluut niet ga vinden :p
    Tot de dag dat ie er niks meer van moet hebben blijf ik hem vertroetelen :p

Denk dat ie straks vaak genoeg dingen mag meenemen, ik gun hem nu nog even rust :p
    Een halve kilo? Poeh...hahah het zal me niks verbazen eigenlijk, denk dat de tijd van een mooi klein buikje voorbij is :p 1 voordeel na de bevalling zal een groot deel weer weg gaan.

Ja klopt, heb ik hem eindelijk eens helemaal voor mezelf :p
    Jij hebt binnekort ook nog even vrij he?

Ben benieuwd! Het begint hier wel al wat te spetteren en het word aardig donker...let je wel op vanavond mocht je wel in dat weer terecht komen?
    Ik vind groeien niet zo leuk hoor, zit alleen maar in de weg :p

Waarschijnlijk vraag ik je dus net naar die week vrij :p Wel lekker dat je een lang weekend hebt!
    Die krijgt ook al last van steralures? Wat is dat toch he met te laat komen enzo... nou mocht het zo zijn hoop ik dat ze het goed maakt met een te gekke show en je het lekker naar je zin zal hebben!

Ik doe vandaag nog even niks bijzonders, net terug van boodschapjes en ga zo lekker op de bank tv kijken vind het wel weer leuk geweest :p
    Had net nog zo een pakje Kent gekocht maar bij een andere sigarenwinkel dan normaal, krijg ik me een zooitje commentaar over me heen! Denk bij mezelf waar bemoei jij je mee mens? Je kent me niet eens hahah ga in vervolg wel weer naar de oude vertrouwde :p

15. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja inderdaad... al die geheime schuilplekken ;)! Precies, ik denk dat hij het heerlijk vindt om vertroeteld te worden... :D:D Straks wil hij juist niet meer bij je weg.

Ja halve kilo per week is veel he, pff.. inderdaad voorbij met ons mooie kleine buikje, straks worden we big mamma's :p:p. Jaa mag hopen dat het merendeel er straks weer af is :).

Heerlijk he, je vent even voor jezelf!! Lekker vooruitzicht. Had je nog gekeken voor badpak/bikini/truitje over je bikini?

Ja hier net ook even regenbui en 1 doffe donkerklap. Nu weer droog dus mag wel weer even opklaren van mij!

Ik ben idd aankomende maandag en dinsdag vrij. Dan woe 10 tm vrij 12 juli en die vrijdag de 19e ook. Dan nog 5 weken fulltime werken en dan mag ik genieten van mijn verlof :). Pff tijd gaat snel he!

Tja dat hoop ik ook, zaal gaat al om 18:30 uur open, zit je al 2,5 uur te wachten en als ze dan ook nog is te laat komt pff.. even kijken of we niet gewoon later gaan, is in Ziggo dome dus lekker dichtbij.

Groot gelijk dat je niets bijzonders doet. Huh commentaar op jou omdat je dat pakje kocht?? Tss waar haalt dat wijf het vandaan, wat heb je gezegd? Je moet je b*k houden? En hoe weet zij nou weer dat je het voor jezelf haalt? Pff mensen!!

16. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Maar je weet hoe dat gaat he, als ze ouder worden willen ze niks meer van kusjes en mama's weten :p
    Gelukkig duurt dat nog wel even hahah

Big mamma's en lekker aan het waggelen, gezelliggg :p

Ik heb nog wat bikini's liggen waarvan ik hoop dat ik ze pas (vergeet het steeds hahah) maar doe sowieso een spaghetti truitje er overheen.

Hopelijk laat de zon zich morgen weer zien :(

Oow lekker nog even een paar daagjes vrij en dan nog een paar weken, gaat inderdaad snel! Wel fijn dan kan je lekker genieten :D

Heb je zitplaatsen?
    Hoe laat begint het? Zou dan gewoon tegen die tijd aankomen als je zitplaatsen hebt.

Ik bleef te aardig hahah maar achteraf had ik zoiets van had het ze lekker terug moeten laten nemen en ergens anders gaan halen.
    Beetje brutaal, al zou ik de ene na de ander willen paffen dan is dat mijn keuze wie ben jij als vreemde om zich daarmee te bemoeien? :p
    En dan komt ze nog uit het tijdperk waarin niet eens zo bekend was dat roken slecht is tijdens de zwangerschap :p

17. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    HAPPY BIRTHDAY TO YOU!! HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Haha inderdaad, dat duurt nog wel vele jaren voordat mamma niet meer in the picture is :p Eerst maar genieten van de momenten dat ze nog wel met ons willen knuffelen :).

Komt vast goed met je bikini's, als je truitje erover heen doet zie je het sowieso niet!

Ja we hebben gelukkig wel zitplaatsen. Zaal open om 18:30 uur, vooract om 19:30 en Rihanna zelf komt pas 21:00 uur als ze dus op tijd is. Dus we zitten nog even te dubben qua tijd. Misschien gewoon tegen 20:00 uur daar heen rijden maarja hoe zit je dan met parkeren? We kijken nog wel even :).

Haha ja snap ik, op zo'n moment ben je zo verbaasd dat ze zo tegen je doet dat je geen woord kan uitbrengen haha! Niet meer terug gaan idd en gewoon lekker bij je vertrouwde adresje halen. Wie denkt ze wel niet dat ze is pff....!

Hoe is het daar? heb je al een mooi cadeau van vriendlief ontvangen? Moet hij vandaag gewoon werken?

Bijgevoegde bestanden:

• hb.jpg
      hb.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,4 KB
      Weergaven:
      6
  18. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Dank je wel!!! Lief van je!!

Inderdaad daar gaan we eerst lekker van genieten, voorlopig zullen ze niet zonder ons kunnen :p

Ja ik hou het lekker simpel, al dat strakke zit me toch niet lekker dus bikini en lekker een truitje erover heen.

Ja met parkeren moet je idd even rekening houden.
    Als je de vooract niet per se hoeft te zien zou ik gewoon zorgen dat je er rond 9 uur bent, ben je in ieder geval op tijd mocht ze wel op tijd beginnen.

Inderdaad haha ach heeft ze ook weer eens wat te vertellen thuis voor de verandering :p

Het gaat wel goed, wel heel slecht geslapen en om 8 uur werd ik wakker gemaakt door een auto die steeds aan het piepen was, slechte timing aangezien het aardig druk word vandaag :p
    Me vriend is vrij maar wil je het echt weten? haha ik krijg niks...wat ik al verwacht had ergens...
    Hij wou vandaag wat kopen (alsof hij daar tijd voor heeft) en smoesjes van ik weet niet wat je wilt, jij zegt niks terwijl ik al een tijd roep dat ik iets van hem wil, wat hij uitgekozen heeft en het niet groot hoeft te zijn ook had ik gezegd dat ik wel een ontbijtje wou :p had ie ook niks voor meegenomen maar als het goed is gaat hij die straks alsnog halen al heb ik zoiets van laat maar zitteennn want het gaat steeds zo :):p

Hoe gaat het met jou?

19. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar als je er om 21:00 uur wilt zijn en er zijn geen parkeerplekken meer in de buurt dan ga je het ook niet redden. Ach mijn zus zie ik zondag nog even dus overleg wel even hoe of wat.

Wat jammer dat je slecht hebt geslapen, steeds wakker??
    Aah krijg je niets??????? Dat is ook niet leuk :(! Inderdaad, het hoeft niet duur en groots, het gaat om het idee dat hij er mee bezig is en iets voor je heeft uitgezocht. Ook niets kleins voor de beeb? Wel beetje jammer van hem :p:p Zo voel je je ook niet jarig.
    Wat heb je vandaag allemaal dat het zo druk is?

Ja hier gaat het goed, alweer lekker geslapen dus even houden zo. Weer lekker aan het werk :p maar ben maandag en dinsdag heerlijk vrij dus lekker lang weekend voor de boeg! Gister niet gesport. We dachten dat we half 8 moesten maar deze avond was verschoven naar 18:45 uur zodat ik kon fietsen/lopen ipv cross maarja dat zijn we dus helemaal vergeten :p:p.... beetje jammer, helemaal gehaast maar goed, volgende week wel gewoon om half 8.

20. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja daarom inderdaad even eerder weg gaan, ben je te vroeg dan ga je nog even lekker achterover in de auto :p

Steeds wakker inderdaad en niet lekker in slaap komen steeds dat lichte slapen, heb al meerdere gehoord dus misschien zit het in de lucht? ;)
    Mijn eerste verjaardag kwam ie met allemaal leuke dingetjes aan en sindsdien is het altijd een probleem geweest om iets te krijgen van hem en niet alleen op me verjaardag.
    Ik ben al blij met een lief kaartjee! maar dat wilt ie nog steeds niet begrijpen haha heb nu gezegd dat we niet meer aan cadeautjes enzo doen eens kijken hoe hij het vind als ik met zijn verjaardag niks meer doe :p Ik ben altijd van het versieren enzo, wil zijn reactie wel zien ;)
    Heb ook nog weinig zin om er boos om te worden of een discussie erover te voeren want ik blijf in herhaling vallen, kan het beter opnemen en het steeds afspelen :p
    Me oma, broer en vader komen even langs met aanhang dus ik zal me toch een beetje jarig voelen vandaag :p en een vriendin van me gaat trouwen, gaan we vanavond even langs en haar in haar trouwjurk zien is toch ook wel een mooi cadeau ennnn me Iphone natuurlijk hahah :p
    Misschien moet ik in vervolg z'n pinpas maar pakken en iets moois voor mezelf kopen :p
    Soms is het gewoon een sjonnie...

Je was dus wel naar de sportschool gegaan maar voor niks?
    Heb je even lekker kunnen genieten van een rustig avondje :p

Wat een flutweer vandaag he :(

Deel Deze Pagina