Wat te zien bij echo als je 6,5 week bent?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meiski, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik was even aan het google'en en kon alvast een parkeerplek reserveren in de P-dome (onder het Ziggo Dome) dus ik heb nu gegarandeerd een plek en kunnen dus zelf even kijken hoe laat we gaan :D.

Ik hoor idd ook meer mensen over slecht slapen door het weer etc. maarja je bent nu natuurlijk ook zwanger dus daar zal het ook wel mee te maken hebben. Als je overdag maar lekker je rust pakt maar zo te lezen zit dat er niet echt in vandaag haha! Nog even wachten tot maandag en je kan lekker relaxen!!! :)

Hmm ik denk dat dat een beetje maneigen is hoor die cadeautjes en attenties. Ik heb ook zo vaak discussies met mijn vriend dat ik weleens een kaartje of cadeautje zou willen als blijk dat hij van me houdt. Verzin ook altijd allemaal leuke dingen met zijn verjaardag en stuur tussendoor kaartjes maar ik denk niet dat mannen zo zijn haha. Ik heb het nu na ruim 8 jaar ook maar opgegeven :p:p. Normaal mag ik ook mijn eigen cadeau uitkiezen maar dit jaar krijg ik een mamma fiets :D:D helemaal leuk en nog zijn eigen idee ook!

Wat gezellig dat ze langskomen, toch idd even een jarig gevoel vandaag :). Gaat je vriendin vandaag trouwen? oja je phoonie komt vandaag binnen, heb je weer geluid :p:p.

Las net op facebook dat het broertje van mijn zwager vandaag vader is geworden (waren zondag uitgerekend). Ben zo benieuwd of het een jongen of meisje is (iedereen dacht meisje en ik dacht jongetje haha). Begin van de zomer, begin van een nieuw leven :):).

Nou ik zag het onderweg naar mijn mams al en we zijn wel gewoon gegaan. Mijn mams heeft paar oefeningen achter gedaan en ik niets want de meeste zijn buikspieroefeningen en die mag ik niet doen.
    Dus daar even kopje koffie gedronken en toen weer naar huis haha.

Nou zeg dat wel, wat een flutweer.. regen, regen en regen bah bah! Wel goed voor de plantjes maar hoorde dat het vanmiddag gaat opklaren :)

2. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meis, ik gaat lekker naar huis en genieten van mijn weekend! Nog een hele fijne verjaardag en heel veel plezier volgende week in Center Parcs. Geniet er van en rust lekker uit!!! xx

3. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Goedemorgen,

Ik had gisteren geen tijd meer om te reageren.
    Toen iedereen weg was moesten we nog even snel boodschapjes doen, hapje eten en konden we alweer richting de bruiloft.
    We hebben geen eens tijd gehad om alvast de kleding van me vriend in te pakkan haha.
    Maar het was wel gezellig gister, vriendin is inderdaad gisteren getrouwd, ken haar al ruim 20 jaar en heb even zitten twijfelen of ik wel zou gaan want had al weer aardig pijn in me ribben en maagzuur maar ik had zoiets van ik ken haar al zooo lang, ik moet gewoon even gaan en ondanks dat alle pijntjes erger werden heb ik geen spijt dat ik gegaan ben, wat was ze mooiii!!
    We waren pas 12 uur thuis en had het HE-LE-MAAL gehad hahah alles wat pijn kon doen deed pijn maar het was het waard :p

Lekker dat je alvast een parkeerplek hebt kunnen regelen! Nog mooier dan hoef je daar alvast geen rekening mee te houden.
    Nu hopen dat zij een beetje op tijd komt :p

Ja het zwanger zijn helpt ook niet echt met slapen :p
    Heb ook besloten dat ik na de vakantie me alleen bezig ga houden met het huis en het ziekenhuis, uhm..ja de 2e week van de vakantie van me vriend wil ik nog leuke dingen doen maar daarna is het over :p
    Verjaardagen en zoals gister, het is leuk maar toch teveel van het goeie voor me lichaam, je bent toch continue aan het vechten tegen pijn en andere ongemakken dus helemaal genieten kan je ook niet en als je thuis komt ben je helemaal kapot.
    Ik heb nu nog last.
    Had het er nog met een vriendin over gister en die had het ook heel erg met haar zwangerschap, ze dachten ook eigenlijk dat ik niet zou komen.

Aahh voor jou dus een bekend verhaal ;)
    Aangezien jullie al verder zijn moet ik misschien jouw voorbeeld opvolgen en me er ook maar bij neerleggen, ik zie het bij mijn vriend namelijk ook niet veranderen :p
    Beetje jammer wel want het is toch leuk om van die kleine dingetjes te doen als blijk dat je van elkaar houd maar op 1 of andere manier willen ze dat niet begrijpen?
    Ik hoop elke keer weer dat ie dan toch met 'iets' komt maar uiteindelijk is dat iets niks en ben ik toch wel een beetje teleurgesteld niet omdat ik niks krijg maar omdat het me juist zo fijn lijkt om iets te krijgen wat hij voor mij heeft uitgekozen, waaraan je kan zien dat ie van me houd maar ja zal me er ook bij neer moeten leggen denk ik en wie weet leert hij het ooit nog :p (allebei).
    Blijkbaar kan het wel :p Wel leuk dat hij met dat idee is gekomen en nog handig ook! wanneer ben jij ook alweer jarig?

Gefeliciteerd!! Ben benieuwd of je gelijk hebt gehad :p

Toekijken is ook heel leuk :p Volgende keer kan je weer lekker meedoen.

Gelukkig is het de rest van de dag wel droog gebleven maar hoop toch dat ergens de zon wilt doorbreken, de komende dagen nog meer regen zag ik :(

Hoop dat je een fijn lang weekend hebt gehad!

4. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmorning!!

Hoe is het in jullie huisje? Is het een leuk park? Leuk huisje? En al lekker aan het relaxen?

Hoe was je verjaardag? Leuke cadeautjes gekregen? En hoe was de bruiloft?? Drukke dag dus vrijdag... Wel balen dat je last had van je ribben en maagzuur :(..

Ja balen he dat je zoveel pijntjes krijgt en op een gegeven moment gewoon op bent, nu heb ik daar gelukkig nog niet heel veel last van (even afkloppen :p) maar ik kan het me wel voorstellen dat je dat zat bent. Nou meis, nog 11 weekjes voor jou.. aftellen kan beginnen!

Haha inderdaad bekend verhaal en helaas, mannen zitten zo niet in elkaar, nouja een enkele wel want hoor weleens hoe romantisch en lief hun man wel niet voor ze is maar hier niet hoor. Heb me er ook maar bij neergelegd en des te groter is de verrassing als je wel iets krijgt :p. Vorig jaar ging ik met vriendin naar Barcelona en toen ik daar aankwam en me koffer ging uitpakken zat er een kaartje in met geld dat we iets leuks moesten gaan doen en dat hij me ging missen etc, vet schattig!! Dus ze kunnen het wel haha....
    Ik ben 1 september jarig dus duurt nog even :) en hoop dat de kleine dan ook nog gewoon lekker zit maar dat zal vast wel ;).

Nee helaas, het is een meisje genaamd Lilly en ze is donderdagavond de 20e al geboren dus ook geen zomerkindje :p:p. Maar wat een schatje, zo klein....

Hier alles goed, Rihanna was echt super gaaf.. waren er ruim op tijd en konden zo parkeren en doorlopen. Ze was maar kwartiertje later en heeft gezongen tot 23 uur dus helemaal top. Maandagmiddag wezen baby zwemmen met mijn neefje, was ook helemaal leuk :). Gisteren ook nog vrij gehad maar was al om 7 uur wakker :$:$ dus heb het hele huis schoongemaakt en gedweild en de was gedaan, pff toen merkte ik het ook wel even maar heb daarna heerlijk op de bank gelegen en 's avonds kwam vriendin op de koffie. Nu weer aan het werk. Controle bij vk was goed, ijzer is top en heb bloedgeprikt en als ik anti stoffen heb aangemaakt dan wordt ik binnen een week gebeld en anders hoor ik de uitslagen pas bij de volgende controle (17 juli). Krijg bij 32 weken ook een extra groei echo omdat ik nog rook, toch nog een voordeeltje dat je de kleine weer ziet :):) maar zoals ze nu kon voelen gaat alles volgens het boekje dus helemaal super.

Hoe is het daar? Ben je al lekker bijgekomen??

5. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Hoiii

Daar ben ik weer, had heel slecht bereik!
    We hebben een leuke week gehad, weinig in het park zelf geweest trouwens want in de omgeving is zoveel te zien dus elke dag zijn we iets af gegaan :)
    Veel gedaan dus en had ook wel heel erg last van me ribben en buik, dat drukte wel een beetje de pret maar ondanks toch leuk gehad.
    Huisje was oke voor wat je mag verwachten van de goedkoopste cottages maar vind ze niet zo geschikt als je zwanger bent :p Geen relaxte bank of bed en zal waarschijnlijk erg blij zijn om vannacht in me eigen bedje te slapen haha

Me verjaardag was wel oke, snel wat visite gehad en na het eten konden we al door naar de bruiloft.
    Ze zag er heel mooi uit!

Ja ben wel blij als het er op zit hoor! Ben deze week ook flink gegroeid en dingen zoals veters strikken enzo worden heel moeilijk!
    Mannetje volgde gisteravond mijn hand voor het eerst! en eerder op de avond schopte hij zo hard dat het een beetje pijn deed haha maar blij dat ie steeds sterker word.

Ja ze zijn er inderdaad maar heeeeeel zeldzaam :p maar je hebt gelijk des te leuker het is als ze wel wat doen.
    Oh jaa nu weet ik het weer, in die tijd heb je het ook behoorlijk druk toch waardoor de kleine meid nog even beter kan wachten?

Wel heel leuk toch? Alles goed met haar? Sommige zeggen weer dat de 20ste de zomer begint dus toch een beetje een zomerkindje :p

Kwartiertje is te vergeven en begrijp eruit dat ze langer is doorgegaan?
    Vond je neefje het zwemmen lekker?
    Je bent lekker bezig geweest zo te lezen ;) Nog iets gehoord van de vk?
    Leuk dat je toch nog een echo krijgt, is het roken toch nog ergens goed voor ;) Zo lang de kleine meid maar gezond is.

Heb niet echt bij kunnen komen maar wel even alles los kunnen laten, dat was wel heerlijk hoor.
    Aan de ene kant wou ik dolgraag naar huis maar aan de andere kant vond ik het ook heerlijk om niks aan me hoofd te hebben en dat is nu weer begonnen ;)
    Mijn broer heeft niks gedaan afgelopen week dus ik ga deze week zelf maar schilderen.

Hoe gaat het met jou verder?

6. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen vakantiegangster!!

Ojee toch weer teveel gedaan? hahaha.... ;) maar wel leuke dingen zo te lezen. Haha tja de bedden en banken zijn in zo'n huisje nooit echt heel fijn nee, heb je lekker weer in je eigen bedje geslapen? Slaapt een stuk beter he! :)

Wat grappig dat veters strikken niet meer lukt, toch dus genoeg je rust gepakt dat hij lekker is gaan groeien :). Wat fijn dat je hem steeds sterker begint te voelen.. Ja nog kleine 10 weken voor je denk??? en dan heb je je mannetje al in je armen! Tjees wat gaat het snel he... Hier begonnen met 5/6 weken en nu al weer bijna aan het einde :D.

Ja na de 12e is ze welkom :) dan heb ik geen verjaardagen etc. meer maarja we hebben het niet voor het zeggen he! De kapster was er gister en we hadden afspraak gemaakt voor 16 september en zei toen ojee dat is de dag dat ik denk dat ze komt :p haha grappig. We gaan het zien.

Ja alles goed met de kleine Lilly, echt een schatje en de bevalling zelf duurde maar 6 uur dus helemaal goed.

Nou hij vond het babyzwemmen niet zo interessant meer, zat meer naar de glijbaan te wijzen dan dat hij de liedjes mee kletterde in het water maar het was wel een keer leuk om mee te gaan. Nog niet gebeld door de VK dus ik hoop dat er gewoon niets aan de hand is.. wacht deze week even af, woensdag opgestuurd dus misschien zijn ze nog aan het onderzoeken. Ga mocht ik vrijdag niets gehoord hebben toch even bellen of ze het wel ontvangen hebben en of de uitslag dus goed is, straks hebben ze het niet ontvangen haha.

Tjees wat balen dat je broer niets heeft gedaan :x:x hoezo niet dan? Wist je het al of kwam je er pas achter toen je thuis kwam? Wat jammer zeg, dacht je dat alles lekker geverfd was... en hoezo ga je het nu zelf doen dan? Kan hij niet alsnog aan de slag?

Hier gaat alles goed :) Over de 28 weken alweer en voel de kleine meid ook steeds krachtiger en vooral echt schuiven. Dit weekend hebben we de babykamer zo goed als af gemaakt (alleen nog iets voor de ramen) en de tuin heeft weer plantjes. Zondag was er zomermarkt bij ons in het dorp en daarna lekker bij me ouders in de tuin gezeten. Nog 8 weken werken en mijn verlof gaat in.. Tijd gaat snel he!!

Hoe gaat het nu met jou? Lekker geslapen in je eigen bedje? Het wordt heerlijk weer vandaag dus geniet er van, je mannetje is deze week ook nog vrij toch?

7. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Goedemorgennn

Haha ja veel gedaan maar inderdaad leuke dingen, had zoiets van naja we moeten het er gewoon lekker van nemen en eruit halen wat erin zit.
    We hebben niet mogen klagen wat het weer betreft maar de zon liet zich toch vrij weinig zien dus ergens lekker zitten/liggen zat er ook niet in.
    Ik ga nu lekker rustig aan doen en daarnaast me alleen bezig houden met het huis.
    Me eigen bed sliep een stuk beter :p al moet mijn rug er wel weer even aan wennen haha

Ja buik zit aardig in de weg bij bepaalde dingen :p Nu mag het wel even wat rustiger groeien want ben bang dat ik straks echt groot word anders :p
    Officieel 13 weken maar denk inderdaad nog 10/11 weken, hou er wel rekening mee, misschien bevallen we wel op dezelfde dag :p
    Ja zo snel...toen konden we niet wachten tot we 12 weken zwanger waren en nu zitten we af te tellen.
    Ik blijf het nog steeds raar vinden hahah

Helaas heb je het niet voor het zeggen nee haha, ze komen wanneer ze dat willen.
    Misschien laat ze je eerst nog even je haar doen voordat ze die dag komt, je moet maar even een gesprekje met haar hebben :p

6 uur is niet zo lang toch?

Hahah dus binnenkort moet je samen met hem van de glijbaan? ;)
    Begrijp wel dat je vrijdag dan toch even wilt bellen, je weet het maar nooit natuurlijk al zal het vast allemaal goed zitten.

Hij zou woensdag/donderdag hier dingen gaan doen en wist al dat dat er niet van was gekomen, het zou afgelopen weekend worden maar had toen al zoiets van nou dat gaat hem niet worden..waarom weet ik niet, hij zegt dat er van alles tussen kwam en het een rare week was...zijn kennende gewoon weer een rotsmoes.
    Hij zegt dat ie van plan is om morgen te komen maar ik wil niet wachten op hem...wil eind Juli toch klaar zijn dus wat ik zelf kan doen doe ik maar en dan kan hij iets anders gaan doen.
    Me pa moet ook de verwarming aanleggen boven en ga vragen of hij dat volgende week wilt doen.

Wat leuk dat je haar ook voelt schuiven, doet ze nog voorzichtig met je of word dat steeds minder? :p
    Is de babykamer leuk geworden? En nog iets leuks gezien op de zomermarkt?
    8 weken... voor je het weet zit je lekker thuis te genieten van je rust en af te wachten wanneer ze komt!

Me vriend is inderdaad nog vrij deze week, ligt nu nog te snurken :p Afgelopen week waren we elke dag vroeg eruit dus laat hem nu maar uitslapen hehe
    Nog plannen vanavond?

8. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet het er inderdaad lekker van nemen. Fijn dat je bedje lekker sliep maar gek he dat je lichaam dan weer aan een ander matras moet wennen :).. heb ik ook altijd op vakantie, eerste nachten slaap ik slecht en daarna helemaal lekker en als je dan weer thuis bent moet je weer wennen ;).

Ja ok officieel 13 maar hij wordt toch 1 a 2 weken eerder gehaald? Dus ik hou het gewoon op 11 haha, klinkt leuker... Haha dat zou grappig zijn als we op dezelfde dag bevallen, wie weet :).
    Jaa inderdaad, blij als we de 12 weken voorbij waren en nu nog maar 11-12 weken te gaan. Enorm snel gegaan allemaal.

Hahaha ik zal inderdaad binnenkort even een goed gesprek met haar hebben :p:p:p.

Nee 6 uur is redelijk snel. Ik teken er voor :):).

Nou er stond zo'n klein glijbaantje en daar gingen dus alle kindjes na afloop vanaf en dan vang je ze vanuit het water op, grappig om te zien dat ze dat het leukste van alles vinden.

Wat jammer dat hij er weer van alles 'tussendoor' had en je niet even had geholpen met verven, was juist heerlijk als je thuis kwam en het was gedaan maar inderdaad, niet op wachten en dan maar zelf aan de slag :(. Wij willen ook per 1 augustus met alles klaar zijn zodat je de laatste 1,5 maand kan relaxen en je niet onnodig hoeft te stressen als ze zich eerder aanmeld :). Maar denk dat dat bij ons wel gaat lukken, alleen nog iets voor de ramen en wat er op zo'n kraamlijstje staat wat je MOET hebben en dan is het klaar. Vrijdag 19 juli komt de kinderwagen al en dinsdag 9 juli hebben we intake met de kraamzorg, ben benieuwd.

Haha nou zo leuk is dat niet hoor, die gaat soms tekeer, vooral als ik in bed lig lijkt het soms net of ze met haar voeten zich afzet om lekker gek te doen in je buik, schrik er soms gewoon van haha. Maar heel apart gevoel dat zo'n wezentje in je buik dat allemaal doet.

Ja ben zelf erg blij met de babykamer. Wilde nog soort van kubussen ophangen maar toen er eentje hing hadden we allebei echt zoiets van, uhm is dit het dus dat laten we zitten. Vriendin van mijn zus gaat foto's van ons maken als ik beetje tegen einde aan loop dus willen nu mooie zwart-wit foto uitvergroten en dan ophangen. Wandje met haken is echt onwijs leuk geworden al zeg ik het zelf. Zal binnenkort even foto's maken van het eindresultaat :).

Wel lekker dat hij ook nog deze week vrij is :). Nog even genieten saampjes! Nog leuke dingen in de planning?

Vanavond hebben we lekker niets, morgen gaan we naar de blind audities van TVOH, lijkt me wel grappig!

9. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja heel maf is dat maar heb alsnog veel liever mijn eigen bed, de ruimte die we nu weer hebben is heerlijk :p

Ja ik hou er wel rekening mee dat hij eerder gehaald zal worden tenzij hij toch weer volgens het 'gemiddelde' gaat groeien maar dat verwacht ik niet.
    Mijn suiker is ook nog steeds niet stabiel dus voorlopig zal dat zijn groei niet tegenhouden.
    Haha zou wat zijn he, op dezelfde dag :p
    Na de 12 weken is het echt voorbij gevlogen, ik durf nu ook niet naar de aantal maanden te kijken die we nog moeten want dan word ik wel een beetje nerveus :p

Ja eerst je haar en dan mag ze komen :p

Ben benieuwd hoe lang het bij ons zal duren..

Oooh leuk dat ze dat al doen! Uiteindelijk zijn ze het meeste blij met iets simpels he.

Ja en gooit de planning nu ook weer door de war.
    Het enige probleem is de lak...is er iets waarmee we dat wel mogen gebruiken?
    Dat moet wel lukken ja als ik het zo hoor, inprincipe heb je de spullen zo bij elkaar.
    Bij welk kraambureau zit jij?

Hahah de ruimte word kleiner maar ze zorgen ervoor dat ze nog kunnen doen wat ze willen doen ;)
    Dat schuiven voel ik nog niet echt maar nu hij harder schopt enzo schrik ik ook weleens, dan gaat ie zo enorm tekeer dat ik me afvraag wat ie nou aan het doen is.
    Voel hem nu ook door me hele buik, had jij waarschijnlijk al eerder? Hou me hart soms vast voor me ribben :p

Ja ben heel erg benieuwd hoe het is geworden!
    Waren die kubussen gewoon voor de sier?
    Wat leuk dat jullie foto's gaan laten maken!
    Vriendin van mij gaat dat ook bij ons doen en ik wil me neefje en broertje nog me buik laten onderkliederen maar dan moet ie nog even wat groter zijn.

Nog niks op de planning, even het weer bekijken en anders wil ik lekker verder in huis.
    Hij is al blij als ie gewoon even kan relaxen ;)

Wat leuk! Jullie zullen vast een hoop lol hebben :p

10. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoooi! Had vandaag training dus niet veel tijd gehad en ga er zo ook weer vandoor dus hou het kort :).

Haha ja in zo'n park heb je altijd van die kleine bedden. Had je twee 1-persoonsbedden die je moest aanschuiven of wel gewoon een 2-persoonsbed?

Natuurlijk wil je je kindje zo lang mogelijk in je buik houden zodat het gezond mogelijk eruit komt maar soms denk ik stiekum ook van, je mag best 2 weken eerder komen hoor ;). Lijkt me geweldig om 2 weken langer van je kindje te mogen genieten alvorens je weer aan het werk moet haha. En volgens mij vanaf 38 weken is je kindje er helemaal klaar voor en mag je zelfs thuis bevallen.

Pff geen idee, ik weet dat je ook lak op waterbasis hebt en volgens mij mag je alles zelf schilderen zolang het maar op waterbasis is. Of de lak dan mooier en/of beter is weet ik niet.

Ik heb ons ingeschreven bij de Kraamvogel. Jullie? Heb je al een intake gehad?

Soms maak ik me ook beetje zorgen van oh zal ze knel zitten.. gek maar voel haar nu laatste paar dagen echt onwijs vaak en dan denk ik juist weer dat dat niet goed is (is ook nooit goed he haha!). Ik voel haar inderdaad al door mijn hele buik en zelfs als ik mijn arm laat leunen op mijn buik voel ik plopjes op mijn arm van he ga daar is weg :):). Wacht maar, straks zien we het hele lichaampje door ons lichaam glijden, lijkt me zo gek gezicht ;).

Ja kubussen waren idd voor de sier maar vonden het niet mooi. Ooh wat leuk dat je ook foto's gaat maken en je jezelf laat onderkliederen haha. Is wel altijd leuk zo'n herdenking voor jezelf. Ga je je buik ook nog in de gips zetten?

Wat een k*tweer he, is ook niet leuk als je nog vrij bent. Gelukkig wordt het vanaf morgen weer super lekker weer :D:D. Heb helemaal zin in het weekend, 24-26 graden en zonnig! Heerlijk...

Nog leuke plannen in het vooruitzicht? Komt je vader nog kijken naar de CVketel?

Ik ga er nu snel vandoor, op naar de studios en eerst even MACCEN, jaja kreeg het zowaar bij mijn vriend voor elkaar hahaha.

Fijne avond en tot morgen!!

11. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Goedemorgen!

Hoe was de training? En hoe was het gisteravond?
    Houd je vriend niet zo van de mac?
    Ik ben momenteel echt dol op de mac en me vriend gelukkig ook :p

Ja werkt niet echt als je zwanger bent en met zo een kussen wilt slapen :p
    Me oma had een 2persoonsbed en wij hadden inderdaad die 1 persoonsbedjes.
    Er waren trouwens zoooveeeel zwangere vrouwen, overal waar je keek zag je er minstens 1 haha ook werd je heel erg aangekeken dat was wel een beetje irritant..

Ja 2 weken eerder is niet erg, ik hoorde ze ook over 3 weken eerder dus neem aan dat dat ook geen kwaad kan.
    Meisje waar ik contact mee heb is ook 2 weken eerder bevallen, wel in het zh maar mocht de volgende dag gewoon naar huis..denk trouwens wel dat het haar keuze was om in het zh te bevallen.

Ja las dat je inderdaad ook lak op waterbasis hebt maar of dat net zo mooi is is de vraag ja en of me broer het ermee eens is...hij is schilder en wilt alles goed hebben :p
    Hij werkt gelukkig nu weer mee dus hoef me nu niet meer druk te maken, vandaag gaat hij de woonkamer afmaken en denk dat ie deze week ook wel even gaat lakken.

Wij staan ingeschreven bij Kraam & Co, ik had werkelijk geen idee welke ik moest nemen dus heb degene gedaan die als beste in het rijtje stond bij de zorgverzekering en een vriendin van me had toevallig ervaring met ze en zij vind ze heel erg goed.
    Heb nog geen intake gehad maar wel een brief dat ik daar binnenkort over gebeld word.
    Wanneer had jij je intake ook alweer?
    Heb je al een kraampakket gekregen?

Hahah nou als ik het zo begrijp is des te meer ze bewegen des te beter en ten alle tijden een teken dat ze het naar haar zin heeft dus geen zorgen maken ;)
    Heel leuk dat ze zo reageert op je! Ik hoop dat deze dat binnenkort ook eens gaat doen want tot nu toe beweegt ie echt alleen nog maar wanneer hij dat wilt.
    Je hele buik kan gewoon naar links of rechts gaan staan, zo maf! Denk dat ik dat wel heel eng ga vinden :p

Ja als je het niet mooi vind moet je het inderdaad niet doen, wil je nog kijken voor iets anders of laten jullie het zo?
    Nee ga dat niet doen met gips maar is meer omdat ik geen idee heb waar ik het neer moet zetten :p jij?

Jaa het weer werkt nog steeds niet mee :( maar idd als we het moeten geloven krijgen we een paar heerlijke dagen!

Vanmiddag hebben we weer een echo :D Duimen dat ie zich nu wel laat zien :p en misschien nog even schilderen mocht me broer nog niet klaar zijn als we terug komen en wil me vader vragen of hij het volgende week kan doen.
    Jij nog plannen?

12. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    De training was pittig maar we hebben weer genoeg te doen voor het systeem op ons werk haha! Ja gisteravond was erg leuk, duurde wel erg lang, ruim 3 uur pff maar was heel leuk om een keer te zien hoe zoiets gemaakt wordt :). Haha nee mijn vriend houdt (helaas) niet zo van de Mac dus was al blij dat hij het goed vond. En toen ik heerlijk aan mijn MacKroket zat smaakte het me niet eens :( nog nooit meegemaakt haha!

Oja bah, van die harde 1-persoonsbedjes haha, die slapen ook helemaal niet lekker. Wat leuk, was je oma ook mee? Ja die buik ziet iedereen natuurlijk en hier valt het ook op dat er zoveel zwangeren zijn he, echt een babyboom, wat nou crisis ;).

Ja had het even opgezocht en vanaf 37 weken mag je inderdaad gewoon thuis bevallen. Maar vanaf 12 september (1,5 week) is voor mij prima, niet eerder haha!

Wat fijn dat je broer toch aan de slag gaat en je het niet zelf hoeft te doen. Dan moet je inderdaad ook gewoon voor goede lak gaan anders moet je het straks weer opnieuw doen.

Kraam & Co klinkt leuk :) ik ken het helemaal niet. Echt voor regio Amsterdam? En fijn dat je iemand kent die er ervaring mee heeft. Ik heb niemand met ervaring bij de kraamvogel maarja we zien het wel, je moet het toch net treffen met de mensen die je over de vloer krijgt. Krijg wel netjes elke week een mailtje van ze met de vordering van je zwangerschap dus dat is wel leuk. Intake staat voor dinsdagavond dus ben benieuwd. Ja kraampakket van FBTO is binnen, wat een spullen hahaha... ben benieuwd wat we ervan gaan gebruiken haha!

Ja he, veel bewegen is goed toch? Gister voelde ik haar de hele dag, toch gek dat je je dan juist weer zorgen gaat maken of dat wel goed is haha. Ja dat lijkt me ook eng hoor, vind het nu soms al gek als we in bed liggen en ze drukt haar kont omhoog dat je een hele bult ziet haha.

We gaan dus foto's maken en daarvan willen we 1 mooie in zwart-wit groot afdrukken en dan een mooie lijst eromheen. Ik ga wel mijn buik gipsen, heb het ook van mijn zus gekregen als pakket dus ben benieuwd. Ik ga de buik dan mozaïeken en hang ik op in de muur in haar kamertje :D.

De weersberichten zien er goed uit :D:D... Heerlijk lekker varen zondag met de familie dus dat is wel gezellig! Hopelijk blijft het volgende week donderdag en vrijdag droog want dan komt de schilder bij ons om de voorkant van het huis te schilderen. Dan zijn we echt klaar, heerlijk gevoel!!

Tjees nu alweer de echo? Pff wat gaat de tijd snel he!!! Ik duim heel hard dat hij zich mooi laat zien. Is alles goed gegaan? Groeit hij nog volgens plan?

Vanavond lekker sporten en morgenavond hebben we niets staan. Zaterdag hebben we ook nog niets staan dus dat wordt of gewoon lekker relaxen thuis in de tuin of lekker naar het strand. 's avonds komen de smurfen op tv hahaha dus die film wil ik wel even zien :p. Zondag lekker varen en dan maandag weer werken. Gelukkig volgende week maar 2 dagen werken :):).

Hoe is het met je vandaag? Hoe gaat het met je suiker?

13. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    3 uur is een behoorlijke tijd ja! maar jullie hebben je gelukkig vermaakt.
    Meen je niet! Kan je lekker naar de mac smaakt het je niet :( volgende keer iets anders proberen? :p

Haha ja en dan krijg je ook van die leuke kussens erbij die eigenlijk op de bank horen, gelukkig had ik mijn eigen kussen mee anders was het helemaal een drama :p
    Hahah naja volgens Rutte moeten we dingen kopen toch? Met al die zwangere vrouwen lukt dat wel :p

Tot die tijd een slot erop doen :p

Me broer vertelde dat de lak die we al hadden op waterbasis is en die moeten we toevallig weer hebben dus als ik wil kan ik dat lekker gaan doen dit weekend :)

Ja het ligt er ook aan wie je krijgt, een kraambureau kan nog zo goed zijn maar als je net iemand treft waar het niet mee klikt ben je ook niet happy.
    Denk dat het Amsterdam en omgeving is, weet het niet zeker want die vriendin van mij woont sinds een tijdje in Belgie en is volgens mij ook daar bevallen..of ze was toen alweer terug naar NL verhuist en heb ik dat gemist :p
    Heb je ook een voedingskussen gekregen? Bij die van mij zat dat wel haha wel een kleinere maartoch :p

Ja dat is zeker goed en zeker voor haar spieren, die traint ze lekker zo.
    Hahah ze is al lekker bezig dus :p

Dat is wel een heel mooi idee! Wil wel foto's zien dan hoor!

Nou als ik het zo hoor is zondag daar een perfekte dag voor! Heerlijk dagje in het vooruitzicht dus!
    Ik zal duimen dat het droog blijft anders moet je waarschijnlijk weer wachten..

Ja elke 2 weken.
    We hebben zijn gezichtje kunnen zien :D En hij ging ook drinken dus was wel even genieten :)
    Zijn buikje is weer flink gegroeid :( en als het zo door blijft gaan is de kans er dat ie al 4/5 weken eerder gehaald word!! :(
    Over 2 weken weer een echo en dan zullen we waarschijnlijk meer weten, verder groeit alles wel zoals het moet en gaat het met hem nog steeds goed.

Zo kom je toch aardig aan je rust toe ;) Zondag is opzich ook een relax dagje voor je.
    Lekker dat je volgende week maar 2 dagen hoeft te werken! Als het dan ook nog mooi weer blijft kan je daar even extra van genieten.

Het gaat wel goed, met me suiker redelijk en moet even het nieuws laten bezinken want het zit me toch niet lekker maarja het zal wel allemaal goed komen.

Hoe gaat het met jou vandaag?

14. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker vermaakt en nee helaas, ik lust alleen de Mckroket haha! Maar maakt niet uit hoor... volgende keer zal het vast wel weer lekker smaken :).

Slim idd, altijd je eigen kussen meenemen ;) ligt toch het lekkerste! Ja volgens Rutte moet van alles maar zelf brengt hij Nederland alleen maar verder in de problemen. Wie gaat er nou zoveel kopen als ze kans hebben dat ze werkloos worden. Hoe het nu gaat kan echt niet maar goed, zolang je allebei gewoon nog je baan hebt merk je niet heel veel van de crisis.

Oh beter dat dat ook op waterbasis was, kan je inderdaad zelf ook lekker aan de slag.

Is ook zo, mijn zus had naar mijn mening een slome en zij vond haar juist prettig dus smaken verschillen haha. Nee geen voedingskussen erbij, wel boek van mijn 1e jaar van die bekende dagboekenreeks. Had de 9maanden boek ook van ze gekregen dus dat is wel leuk. En oja een knuffel haha :).

Zal tegen die tijd idd even wat foto's hier neerzetten. Moet ook nog steeds van de babykamer haha maar vergeet het elke keer. Het komt er echt hoor voordat ze er is :p.

Wat leuk dat hij zich heeft laten zien :D:D maar wat balen dat zijn buikje weer flink gegroeid is :( wow 4 of 5 weken eerder??? Dat is zeker even schrikken als je met 1 a 2 weken in je gedachte zit. Dan komt het nu allemaal wel heel erg dichtbij he. Dat is al over 7-8 weken???? Dan ben ik nog niet eens met verlof haha... Gelukkig gaat het wel goed met de kleine man :) maar snap dat je dit even moet laten bezinken. Maar jij en je kleine man is in goede handen en er wordt goed op hem gelet dus dat is fijn! Wow dan ga je gewoon een augustus baby krijgen toch?

15. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Meen je niet! Er is zoveel lekkers daar :p

Ja Rutte helpt Nederland aardig naar de klote...
    Koop maar even een huis en dit en dat maar dat je financieel zwaar achteruit bent gegaan of de kans heel groot is dat je werkloos raakt maakt niet uit en ondertussen maken ze zich wel druk over de temperatuur van de zwembaden bijv...
    Hij heeft nergens last van en zijn mammie word wel lekker verzorgt als het moment komt dat ze dat zelf niet kan.
    Van mij mag Rutte verdwijnen en een ander komen.

Jaa kan ik vandaag lekker met de kozijnen etc. aan de gang :D

Volgens mij is het ook mogelijk om een ander te krijgen als de klik er niet is.
    Heb de kraamzorg gister even gemaild want dacht dat ze de intake willen doen wanneer ik nu dus misschien kan bevallen...
    Dan heb je wel leuke dingen gekregen! Ik heb verder niet echt iets bijzonders gekregen, de rest was allemaal gaasjes, onderleggers etc.
    Grappig dat het zo kan verschillen.

Ik zal rustig afwachten :p

Ja viel behoorlijk koud op me dak, ook omdat ik bij de vorige begreep dat ze hem niet eerder dan 2-3 weken zouden halen, was helemaal gerustgesteld en dan krijg je ineens dit en vind dat toch een aardig verschil!
    En de kans dat hij ook nog even in een couveuse moet misschien vind ik ook niks, ik hoop dat hij het goed doet en dat dat niet nodig is en we hem zo snel mogelijk mee kunnen nemen.
    Moet je nagaan! Jij bent verder dan mij, bent nog net niet met verlof en dan ben ik misschien al bevallen.
    Ik vind het eng, voor hem maar ook omdat je nu ruim een maand voorbereiding mist.
    Over 2 weken zullen we meer weten maar ik wil dan ook eens weten wanneer het nou gaat gebeuren, duidelijkheid want hier word ik wel een beetje gek van hoor.
    Nu gaan we er in ieder geval vaart achter zetten en wil ik de belangrijke dingen in huis af hebben en schoon gaan maken, de kleine dingen komen dan later wel.
    We zijn er wel uit wat de naam gaat worden :D Tenzij we nog iets leukers tegen komen maar denk het niet.

16. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die Rutte had mooie beloftes, iedereen op hem stemmen en er komt maar niets van terecht. Hij heeft idd geen last van de crisis en kan gewoon heerlijk op vakantie en idd zijn mamski wordt straks ook lekker verzorgd. Erg makkelijk om regels op te stellen waar je als premier zelf niet veel van merkt. En als je dan hoort hoeveel miljoenen er in fraude van uitkeringen omgaan etc. En dat sommige instanties dit al jaren weten. Gewoon te gek voor woorden.

Ben je lekker bezig met de kozijnen? Ideaal weer ervoor he, je kan de ramen en deuren lekker open zetten!

Ja volgens mij kan je idd aangeven als je geen klik hebt met je kraamzorg voor een ander maarja het zijn maar iets van 8 dagen toch?

Haha ja al die kraamverbanden etc.. pff moet daar nog even niet aan denken hoor ;).

Ja snap ik, is idd bijna hele maand eerder dan verwacht dus snap goed dat het rauw op je dak komt. Natuurlijk is het leuk als je langer kan genieten van je kindje maar niet ten koste van zijn gezondheid :( en wat balen als hij zo vroeg komt en dan inderdaad ook nog de couveuse in moet :), je wilt het liefst je kleine mannetje gelijk mee naar huis nemen. Dus over 2 weken weer controle en dan zit je al op 30 weken zwangerschap dus kan het zo maar zijn dat ze dan over 5-6 weken hem gaan halen? Wow dat gaat dan inderdaad heel snel. Ja ik denk dat ik dan net met verlof ben en dan heb jij je zoon al, heel gek idee!

Oh wat goed, dus toch uit de naam? Wil je het al vertellen of houden jullie het geheim?

Nog plannen voor het weekend? Ik denk dat ik zo lekker richting huis ga en nog even ga genieten van de zon. Merk trouwens wel dat ik mijn benen vaker omhoog moet houden want krijg al dikkere enkels haha! ;).................

17. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Ja inderdaad, ik was al geen fan van hem maar hoop dat de rest van nl nu ook wakker is.
    Er is zoveel waarop bezuinigt kan worden en hij neemt juist die dingen die zo belangrijk zijn en inderdaad als je dan dingen hoort zoals over die uitkeringen val je daar van achterover.
    Ik vind het ook zo belachelijk dat de oudere moeten lijden, ze hebben zoveel gedaan en dit is hun dank en zo zijn er eigenlijk nog wel meer dingen waarbij je denkt kom op man! daar blijf je gewoon met je poten vanaf.

Ik dacht even alles klaar te hebben maar alles gaat niet meer zo snel he als je zwanger bent :p
    Toch ben ik opzich wel opgeschoten, alles wat in de keuken, gang en badkamer kon is klaar en ik vind het zo heerlijk om te doen haha zelfs de kleine man was helemaal in z'n element, lekker bezig in me buik terwijl ik ook bezig was...wel iets te fanatiek trouwens want hij schopte tegen me ribben aan en in de avond moest ik nog flink overgeven haha

Ja klopt sowieso 8 dagen, denk dat je alleen in extreme gevallen om een ander zal vragen dan.

Haha die kraamverbanden ja...ooit vervloekte we die grote dingen en nu krijgen we ze weer en zijn deze nog dikker geloof ik?

Ik ben inmiddels wel iets meer gerustgesteld, me nicht kent een vrouwtje die diabetes heeft maar met hele erge complicaties etc. 3 kinderen waarvan de laatste eigenlijk niet kon, 5 weken te vroeg geboren maar hartstikke gezond.
    Ik vertrouw erop dat ze doen wat voor hem goed is en het met hem goed zal komen.
    Maar deze verloskundige brengt dingen gewoon heel verkeerd, geen goede uitleg ofzo en het is alsof ik al tig kinderen op de wereld gebracht heb en maar moet weten hoe en wat.
    Bij het volgende gesprek ga ik aangeven dat ik graag meer uitleg wil bij dit soort dingen en anders wil ik haar niet meer.
    Ben dan inderdaad 30 weken zwanger en vind dat ze dan ook wel duidelijkheid kunnen geven in hoeveel weken het eerder gaat worden.
    Hopelijk zijn de 2 weken snel voorbij hehe
    Voordeel kan ik jou vast vertellen hoe het is haha maar wel heel maf hoe dingen zo kunnen omdraaien.

We willen hem Rowan gaan noemen.
    Was eigenlijk al 1 van onze favorieten maar omdat de kleinzoon van de vriend van me oma zo heet wou ik het niet doen maar nu kwam de naam toch steeds vaker terug, ook bij me vriend en we zien hun eigenlijk vrij zelden en erg zouden ze het niet vinden.

Ik denk dat ik dit weekend nog even met me vriend ga genieten van z'n laatste dagen vakantie, vandaag gaan we bbqen en verder weet ik het nog niet.

Jij leest dit pas volgende week dus aan jou de vraag, hoe was jouw weekend? ;)

18. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij heeft inderdaad de verkeerde dingen aangepakt en er juist voor gezorgd dat de mensen nog meer hun knip dichthouden en de economie daardoor helemaal niet op gang komt. Iedereen houdt het bij zich voor het geval ze ontslagen worden en de hypotheek niet meer kunnen betalen. Ach ja, kan me er nu wel druk om maken maar ik kan er helaas ook niets aan doen, hoop dat ook dit kabinet gauw valt en er eindelijk is gestemd gaat worden op iemand die wel het beste voor heeft met Nederland :):).

Haha nee alles gaat idd niet zo snel meer maar is maar goed ook, lekker rustig en op je gemak klussen en schoonmaken is beter dan alles snel te willen doen. Ojee wat vervelend zeg dat hij tegen je ribben schopte :$, hoop dat hij het niet te vaak gaat doen haha.

Hahaha ja dit zijn echt van die dikke dingen, heb nooit maandverband gedragen dus kraamverband is al helemaal ':$:$:$' haha! Gelukkig is het voor een goed doel :p.

Fijn dat je weer wat gerustgesteld bent, meis je weet het toch nooit. Las van het weekend een verhaal in een tijdschrift voor mamma's waarin een vader zijn kindje met 39 weken zwangerschap verloor door iets wat bijna nooit voorkomt dus niets is zeker totdat je het veilig in je armpjes hebt :). De een komt met 32 weken gezond te wereld en de ander ziek met 38 weken maar we gaan er ook gewoon vanuit dat ze heel goed weten wat ze doen en ze houden je mannetje goed in de gaten dus ook ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen. :D! Haha ja je kan inderdaad alvast vertellen hoe het is, de do's en de don'ts :).

Oh wat een onwijs leuke naam!!! Rowan! Ja dat vindt ik echt een hele leuke naam zeg. En het wordt ook Rowan, geen Roan ofiets? Super leuK!!! En tja dat de kleinzoon zo heet, tegenwoordig ken je altijd wel iemand die dezelfde naam heeft haha. Maar als je deze mooi vindt moet je hem inderdaad ook zo noemen. Echt leuke naam!

Hebben jullie lekker van het heerlijke zonnige weekend genoten? Manlief weer hard aan het werk? En was de bbq lekker?

Ons weekend was heerlijk! Vrijdag zijn we lekker uit eten geweest op terrasje bij ons in het dorp en heerlijk relaxt de cliffhanger van gtst gekeken hahaha! Zaterdag niet veel gedaan, boodschapjes en daarna heerlijk onder de parasol in de tuin boekjes gelezen, 's avonds lekker vleesje gegrilld buiten en heerlijk niets dus. Zondag zijn we wezen varen met de familie, was erg gezellig en 's avonds bbq daar. Ik wilde van het trappetje van de boot stappen om in het water te kopen en glipte weg dus heb nu een beurse schouder omdat ik me met man en macht probeerde tegen te houden dus dat is niet echt heel fijn. Ook heb ik al een heerlijke ochtend NOT achter de rug want ik werd wakker met verschrikkelijke krampen in mijn kuit om vervolgens naar de wc te rennen met buikkrampen en toen was ik ook nog mijn sleutels van werk vergeten. hahaha wat een baalochtend zeg pff!

Maar goed, niet zeuren :cool: 2 dagen werken en dan heerlijk weekend!

Jij nog iets leuks gedaan behalve de bbq?

19. ChantalBn

ChantalBn Actief lid

27 jan 2013
    403
    0
    16
    Inderdaad we kunnen niets meer doen dan gewoon afwachten tot dit kabinet valt maar om de zoveel jaar mogen we weer stemmen toch?

Is misschien beter maar soms wil je toch even sneller en dan gaat het niet :p
    Ben je lekker bezig en dan kijk je naar wat je gedaan hebt en da valt het reuze mee! Ach houd mij wat langer zoet :p
    Zo lang het geen pijn doet mag ie z'n gang gaan haha Straks maar een lintje met verboden te schoppen en slaan, misschien begrijpt ie dat :p

Jaa joh vreselijk! haha Ik heb in het begin wel maandverband gebruikt maar wat was ik blij toen dat niet meer hoefde haha inderdaad voor een goed doel maar hopelijk hebben we het niet lang nodig :p

Ja je hebt inderdaad geen garanties tot je ze lekker in je armen hebt.
    Vriendin van me nicht heeft ook diabetes, met veel complicaties al, 3 kinderen en de laatste kon eigenlijk niet meer maar ook die is met 5 weken te vroeg gezond ter wereld gekomen.
    Als ie zo vroeg komt wil ik ook borstvoeding geven, zal ie dan toch heel goed kunnen gebruiken.

Ja je zegt Rowan.
    Als je met alles en iedereen rekening moet houden dan blijft er weinig over of ik ben gewoon kieskeurig :p en aangezien we ze toch maar zelden zien moet het niet uitmaken en we hebben de naam ook niet 'gepikt' van ze :p me vriend kwam ermee maar die wist niet dat dat jochie zo heette.

We hebben een heerlijk weekend gehad, bbq was ook lekker al vond ik de salade lekkerder :p
    Gister naar een klein 'strandje' geweest en een beetje bij kunnen kleuren hehe
    Me vriend is vandaag nog lekker vrij, we wouden eerst naar Bergen gaan om zijn id te verlengen maar gemeentehuis sluit daar om half 1 op maandag dus dat ging niet door en wouden dan gaan erkennen maar ze hebben geen plekje vrij meer duss gaan we vandaag nog maar even lekker van het weer genieten.
    Zouden eigenlijk verder gaan met schilderen maar dat kan nog wel een dagje uitgesteld worden, als het even kan moet je dit mooie weer niet aan je neus voorbij laten gaan toch ;)

Wie denk je dat er neerstort? :p
    Klinkt als een lekker weekendje! Wel een beetje jammer van je schouder..
    Gaat het nu beter met de buikkrampen en krampen in je kuiten?
    Zo te horen heb je al genoeg pech gehad vandaag dus moet het wel beter worden!

Heb je al leuke dingen in de planning staan of nog niet?

20. Meiski1985

Meiski1985 Actief lid

1 jun 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo ben ik weer, pff lekker druk op mijn werk en aangezien ik vanaf dinsdag 17:00 uur het weekend mag inluiden heb ik nog aardig wat te doen :D:D.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel over de politiek weet en vorig jaar ook pas voor het eerst gestemd heb haha. Dus volgens mij is het idd om de zoveel jaar maar hoeveel jaar, geen idee :p.

Dat is waar, zolang hij je niet helemaal bont en blauw schopt is het alleen maar leuk om hem te voelen.

Dus nu nog 1,5 week wachten en dan hoor je meer over de eventuele geboorte van Rowan ;). Hopelijk kunnen ze je dan meer vertellen en inderdaad goed op je strepen staan dat ze alles goed moeten uitleggen en niet er vanuit moeten gaan dat je het zelf allemaal wel weet. En wat betreft de naam, het is toch iets wat je hem een heel leven meegeeft en waarom aanpassen naar iets omdat iemand anders al zo heet. Misschien krijg je dan wel spijt :).

Wat jammer dat het gemeentehuis maar tot half 1 open was. Hoezo in Bergen, staan jullie daar nog ingeschreven? Ja schilderen inderdaad uitstellen met dit mooie weer :D:D... even van genieten want in Nederland weet je nooit hoe lang zoiets mag duren haha.

Was ook heerlijk weekend, schouder is nog beurs maar kan hem gewoon bewegen dus zal vast wel over gaan. Nee buikkrampen en kuitkrampen niet meer gehad, moet even hogere kussen onder mijn matras leggen en buikkrampen, geen idee..eens in de zoveel tijd heb ik dat sinds ik zwanger ben, zal wel met het verdrukken van je darmen te maken hebben. Zolang het bij een paar keer per zoveel tijd gaat vindt ik het niet zo erg.

Geen idee wie er neer is gestort, vond het einde ook niet echt heel spannend ofzo, baal alleen wel dat ik nu weer tot 2 september moet wachten want vaak is in de zomertijd geen bal op de tv.

Nog geen plannen gemaakt, beetje afhankelijk van het weer. We zouden eerst nachtje weg gaan maar donderdag komt de schilder om de buitenkant te schilderen zodat dat er ook weer mooi uit ziet. Hij is er vrijdag ook nog en durf hem niet echt de sleutel te geven. Het is wel een bedrijf maarja als ik iemand niet ken. Denk dat als het echt lekker weer is we lekker dagje naar het strand gaan en ach we zien wel. Saampjes vrij is ook gewoon erg lekker!

Zoo de werkdag zit er weer op :D:D!! Jij nog leuke dingen gedaan vandaag??

Tot morgen!!!

Deel Deze Pagina