Morgen nog een paar uurtjes en dan kan je lekker genieten van een paar vrije dagen Weer blijft nog goed dacht ik wat minder warm maar dat is ook niet zo erg. Ik ben er ook niet zo van op de hoogte hoor. Kijk nu wel meer naar de dingen die voorbij komen op het nieuws maar alleen de onderwerpen die me dan interesseren als het kabinet weer wat heeft. Volgens mij duurt het nog wel even voor we weer mogen stemmen, dus laat ze maar vallen Daarom dan is het niet erg Laat ze maar lekker trappelen en doen. Ze gaan het me maar gewoon vertellen Hoef nog geen datum te horen maar wel de aantal weken. Ja inderdaad, het is toch iets wat ze de rest van hun leven hebben dus je moet er wel tevreden mee zijn. Ikzelf heb altijd in amsterdam gewoond maar me vriend staat nog in bergen ingeschreven. Erkennen kunnen we wel in amsterdam doen, daar hebben we vrijdag een afspraak voor Haha nee inderdaad en als we NL echt zo goed kennen duurt het meestal maar even he Wil morgen wel verder gaan met schilderen. Ja en hormonen werken ook weer op de darmen geloof ik, ik zou blij zijn als alles gewoon weer normaal werkt Hopelijk werkt een hoger kussen en misschien helpt het om elke dag je kuiten te masseren? Nee was inderdaad niet echt spannend vergeleken met wat je gewend bent van ze. De echte fans zitten nu al die weken vol spanning te wachten Nu moeten we het weer met veel herhalingen doen he Heb je de smurfen nog gezien eigenlijk? Nee ik zou ook geen sleutel geven, je weet maar nooit hoe iemand is he... Gelijk heb je, gewoon lekker kijken hoe de dagen eruit gaan zien en jullie zullen er vast sowieso lekker van genieten Wij hebben gewoon rustig aangedaan, ben een beetje oververmoeid en binnen was het niet zo heel erg warm.
Goodmorning ! Inderdaad, vandaag even buffelen tot 17 uur en dan weekend, klinkt gek als het pas dinsdag is haha! Hoeft van mij ook niet zo warm en vrij zijn is al lekker dus gaan er lekker van genieten. Ja volgens mij duurt dat ook nog 3 jaar ofzo dus laat ze inderdaad maar vallen al zie ik dat nu zo snel niet gebeuren want ze hebben aardig de overhand. Nee datum hoeft idd nog niet maar wat meer duidelijkheid zou fijn zijn. Is toch heel verschil of je nou 2 of 5 weken eerder bevalt. Stel je had nog gewerkt en had gekozen voor 4 weken, dan had je bij je werkgever al moeten aangeven dat je eerder gaat etc. Maar staan jullie niet samen ingeschreven in jullie huisje? Vannacht nergens last van gehad (even afkloppen) dus gaat weer even goed . Haha nou ik heb de smurfen denk tot 2 reclames gezien haha. Ik zat er helemaal klaar voor maar nee het is niet echt mijn film. Jij wel? Rustig aan doen is toch heerlijk? Ik ga de komende 5 dagen ook rustig aan doen en zei gister tegen mijn vriend, vrije dagen zonder planning is ook weleens lekker. Misschien dat we even naar de baby-dump rijden om dingetjes te halen maar verder geen idee. Vanavond komt de kraamzorg langs voor intake, ben benieuwd hoe zoiets gaat. Hoe is het nu met je suiker?? En hoe voel je je verder?
Hey hey, Een heerlijk lang weekend voor de boeg, eigenlijk een korte vakantie. Zie net dat de temperaturen rond de 20 graden blijven. We moeten het maar afwachten, hoop alleen dat Rutte het allemaal niet nog erger gaat maken. Ja inderdaad als ik zou werken dan had ik met me werkgever gezeten en voor me vriend is het ook wel zo handig aangezien hij 2 weken vakantie wilt opnemen. Daarnaast is het ook wel fijn om te weten wat je kan verwachten, nu ga je toch haasten terwijl dat misschien helemaal niet hoeft. Nee nog niet, gaan we allemaal na de bevalling doen. Gelukkig heb je vannacht nergens last van gehad, hopelijk blijft dat zo. Ik heb niet kunnen kijken en ben het ook vergeten op te nemen. Jouw film is het dus niet echt? Ik vind het heerlijk om rustig aan te doen Ja gelijk heb je, meestal ben jij al volgeboekt als je lekker vrij bent dus geen slecht idee om het zo aan te pakken Ben ook benieuwd hoe het zal gaan, zal het wel horen als je weer terug bent Bij mij komt ze trouwens volgende week, had een mail gestuurd omdat ze meestal het gesprek pas doen rond de tijd dat ik nu kan bevallen en ze zijn dus erg snel hehe Met me suiker gaat het wel, nu weer aan de lage kant door de warmte en stabiliteit is nog ver te zoeken. Ben bang dat dat ook niet gaat lukken, als ik kijk naar hoe de eerste maanden waren kregen we het toen ook niet onder controle. Verder voel ik me vandaag wel een stuk beter, was gister zo enorm moe dus wil vandaag weer lekker verder gaan met schilderen. Hoe voel jij je?
Ja is eigenlijk korte vakantie he! Heerlijk! Ja temperaturen zakken wel maar zag dat het zaterdag alweer 24 graden wordt dus stranddagje is al ingepland . Precies, denk je nu, jeetje misschien 5 weken van te voren en krijg je over paar weken te horen, nee hoor gewoon 2. Jullie willen gewoon weten waar jullie aan toe zijn en dat moeten ze ook gewoon zeggen! Wanneer moet je er weer heen? Nee normaal hou ik wel van leuke animatiefilms maar deze film was niet echt mijn smaak haha. Ja ik ben er maandag weer dus dan laat ik het even weten. Oh wel fijn dat het volgende week al kan, heb je dat ook weer gehad haha! Zal wel niet zoveel voorstellen maar goed, we zien het wel. Fijn om te horen dat je je weer beter voelt. De warmte is ook niet echt fijn he als je zwanger bent. Dan word je sowieso altijd wat slomer en helemaal als je zwanger bent. Ben je nog aan verven toegekomen? Wat vervelend dat je suiker nog steeds niet stabiel is. Kan dat straks geen kwaad met bevallen dan? (sorry geen verstand van). Hier gaat alles goed hoor, weer lekker druk dagje en merk nu wel langzaam dat ik aan het einde van de dag beetje op ben maar goed, als ik dan thuis zit dan gaat het op zich wel weer dus mag nog steeds niet klagen .
Ja het blijft tussen de 20 en 25 graden, vind ik prima! en is heerlijk voor een dagje strand ja. Inderdaad haha ben ik straks als een gek alles aan het schoonmaken en doen terwijl ik nog even rustig aan kan doen Volgende week donderdag moeten we er weer heen. Wil me vriend nog even vragen om hem te downloaden, ben benieuwd. Ben sowieso erg kritisch tegenwoordig over films, vind er maar weinig goeie tussen zitten. Gisteren hadden we er 1 gekeken dat gewoon een hele slappe aftrek van Twillight was. Nee als ik het zo begreep stelt het inderdaad niet zoveel voor. Gewoon wat informatie, gegevens doornemen of alles nog klopt en wat jouw verwachtingen zijn etc. We zullen het merken Ik heb vandaag een heerlijke dag, bijna klaar met schilderen, nog 1 kozijntje en hopelijk morgen de muren even doen. Ramen staan open en gelukkig valt het binnen mee met de warmte maar is anders inderdaad niet lekker als je zwanger bent! Gister was het me ook even teveel, toen we boodschappen gingen doen ging elke stap met heel veel moeite haha Uhm...volgens mij kan het tijdens de bevalling niet veel kwaad, ze zullen het wel in de gaten houden en zodra ie te laag of te hoog is ingrijpen..als me suiker te laag is kan ik weer mijn bewustzijn verliezen en als ie te hoog is krijg ik het benauwd maar verder niks volgens mij. Verder is het alleen niet goed voor de baby nu omdat ie teveel suiker binnen krijgt. Maakt trouwens niet uit dat je er geen verstand van hebt en vragen mag ook altijd Je bent bijnaaaa klaar en dan kan je heerlijk gaan genieten Mocht ik je niet meer spreken dan wens ik je hele fijne dagen toe!
Zoo daar ben ik weer ben alleen bang dat ik deze week vrij weinig van mij laat horen want het is de laatste week voor de verhuizing van ons bedrijf en erg druk want mijn manager is er de komende weken niet en er moet nog veel gedaan worden . Hoe is het met je? Wat een heerlijk weer is het he, helaas vorige week toen ik vrij was iets minder maar maakte op zich niet uit. Hebben de schuur, zolder etc opgeruimd en de schilder is begonnen aan de voorkant van het huis. Verder bij Prenatal even alles leeggeshopt voor de kleine meid dus we hebben bijna alles binnen. Vrijdag komt de kinderwagen en dan zijn we er klaar voor . Afgelopen dinsdag natuurlijk intake kraamzorg gehad, was dus niets bijzonders. Vraagt hoop dingen om te bepalen hoeveel uur je krijgt en bij ons is dit gewoon standaard 49 uur. Wel aardige vrouw die alles uitlegde dus dat is wel fijn. Hoe is het met jou? Verven nu klaar of moet er nog iets gebeuren? Hoe is het met je suiker? Donderdag weer controle toch? Wel heftig dat je je bewustzijn kan verliezen tijdens de bevalling, lijkt me niet echt fijn idee . We zitten alweer op de 30 weken wat gaat het snel he. Merk nu wel steeds meer dat alles meer moeite kost, van de bank afkomen (hebben zo'n hanghoekbank) en slapen gaat helaas niet lekker meer. Op mijn rug krijg ik het benauwd en als ik op mijn zij ligt laat mevrouw zich flink voelen dus hoop niet dat dat de komende 10 weken nog zo doorgaat want dan krijg ik een chronisch slaapgebrek hahaha! Vannacht weer krampen gehad, pff niet normaal maar vk zegt dat het harde buiken zijn en dat het een soort oefenweeen zijn om de bevalling voor te bereiden. Nou ben benieuwd hoe echte weeën moeten voelen .
Hey hey, Word dus een druk weekje voor je! Ik loop niet weg dus kijk maar wanneer je tijd hebt Hebben jullie nog iets leuks gedaan of alleen lekker gerommeld in huis en spullen gekocht? Heb je leuke dingen gekocht? Gaan ze ook in huis kijken of alles wel aan de 'eisen' voldoet? Woensdag komt ze hier, in de puinhoop haha niks aan te doen, we zijn bezig met de laatste dingen. 49 uur is dan gewoon 8 dagen? Met mij gaat het wel goed, erg druk met het huis maar dat we bijna klaar zijn is een lekker vooruitzicht en geeft me energie om door te gaan Moet wel uitkijken dat ik niet meer te vaak buk/til want anders heb ik veel last van me buik en rug dus dat laat ik lekker aan een ander over Beneden moet nog een muurtje geschilderd worden, waar ik vandaag hopelijk aan toe kom en me broer is boven bezig met de platen op de muur, me pa had die gedaan maar helemaal niet netjes dus hij doet ze opnieuw en dan kan onze slaapkamer ook geschilderd worden en is het schilderwerk klaar De trap is ook klaar Al heeft die nog even een likje verf nodig maar dat mag ik niet doen en de verwarming hangt ook eindelijk boven! Schieten nu lekker op en hopen deze week met de grote dingen klaar te zijn, dan ga ik eerst lekker aan de schoonmaak en dan kijken wat er nog meer gedaan kan worden. Nu alvast bezig met de badkamer want die is toch al klaar, dan is die alvast schoon Met me suiker kan het nog steeds beter...naast dat ie te hoog is is ie ook weer te laag, nog geen stabiliteit in te vinden dus ben benieuwd wat donderdag uit de echo komt! Voordeel is dat tijdens de bevalling mijn suiker goed in de gaten gehouden worden dus de kans dat ik me bewustzijn verlies zal wel heel klein zijn, door middel van het infuus zullen ze er wel voor zorgen dat alles goed blijft. Ja slapen word vervelend he! Ik kan gelukkig nog wel op me zij en rug slapen maar niet te lang want dan word ik weer wakker door de pijn. We moeten nog even volhouden en dan kunnen we weer lekker liggen zoals we willen Harde buiken? Is dat ook niet een teken dat je het rustiger aan moet doen? maar echt fijn is dat dus niet? Wanneer heb je weer controle en een echo?
Goodmorning! Ja pff heb ik echt niet zoveel zin in met dit weer. Had liever al verlof gehad haha maarja moet gewoon nog 6 weken pff. Nee niet echt veel gedaan. Woensdag was ik al vrij en heb ik echt 'niets' gedaan, heerlijk! Even naar de markt geweest met mams maar dat was ook echt het enige haha! Donderdag kwam de schilder alles schuren en in de grondverf zetten dus ben ik even naar de Zeeman gereden om kleertjes te kopen en heeft mijn vriend de schuur opgeruimd en ik de kastjes in de keuken . Vrijdag samen even de zolder opgeruimd, was ook echt nodig maar hadden allebei geen zin en naar de prenatal om lakentjes etc etc te halen. 's middags naar mijn ouders geborreld want mijn oom is overgekomen uit Nieuw-Zeeland maar hij was er nog niet dus die hebben we niet gezien. Zaterdag auto's wezen kijken maar helaas nog niets gevonden en zondag was eigenlijk een dag 'niksen' teveel. Was echt een bah dag en had nergens zin in pff! Dus was wel weer blij dat ik naar mijn werk mocht maar heb daar nu al weer spijt van . Nee ze kijken dus niet meer naar het huis en de babykamer. Ik had het gevraagd en ze zei 'ik wil met alle liefde kijken maar niet nodig' dus nee haha. Wel moet je bed zoveel cm hoog zijn anders kan de kraamzorg weigeren om te komen werken maar dit hoeft voor jou denk niet want jij bevalt sowieso niet thuis. Ja is gewoon 8 dagen en ze zal de eerste dagen langer aanwezig zijn en de laatste dagen wat minder. Je moet het uiteindelijk toch zelf doen haha. Zeker lekker vooruitzicht dat jullie bijna klaar zijn . Goed op jezelf letten inderdaad, ja pff bukken etc is k*t he! Begin het ook te merken hoor dat elke keer opstaan en weer zitten. Muurtje geschilderd? Ja ben ook benieuwd wat er donderdag uit de echo komt en hopelijk krijgen jullie iets meer duidelijkheid. Tjees wat gaan die 2 weken elke keer snel he! Oh beter dat ze er zo goed op letten dat je niet weg kan vallen, lijkt me doodeng maar je zit dus sowieso aan een infuus die dat allemaal regelt? Vannacht * gelukkig * lekker geslapen. Was heerlijk in slaap gevallen (mevrouw sliep gelukkig ook) totdat ik wakker schrok van vechtende katten. Toen was mevrouw ook gelijk wakker dus was het weer k*t, kon wel janken want wilde zo graag slapen maar toen ik eenmaal weer sliep heb ik doorgeslapen tot half 6 dus daar was ik erg blij mee. Ja de hele dag harde buiken is teken dat je het rustig aan moet doen maar vanaf week ..? krijg je sowieso harde buiken want dat zijn een soort oefenweeen dus het schijnt er bij te horen. Heb overdag nergens last van en het is eens in de zoveel tijd dus geloof niet echt dat ik het rustig aan moet doen. Al zou ik dat wel willen haha want die dagen vrij bevielen mij wel. Ik heb morgen gewone controle bij VK en dinsdag de 30e de groeiecho, ben heel benieuwd of ze goed groeit. Lekker bezig geweest gisteren? Was het niet te warm?
Kan ik helemaal begrijpen! Veel te warm om iets te doen eigenlijk en voor ons gaat het allemaal nog moeizamer... Duimen dat de week snel voorbij gaat en je snel weer weekend hebt. Even zo min mogelijk doen heb je ook wel verdiend Heb je je oom uiteindelijk nog wel gezien of helemaal niet meer? Wat voor auto zoeken jullie? Haha ja na even vrij te zijn geweest wil je weer werken en als het zover is wil je weer vrij zijn Oooh dat is mooi dat ze dat niet meer doen! Wil wel even vragen of het bed verhoogd moet worden, is al een hoog bed opzich maar dacht gehoord te hebben dat ook al kom je een paar cm tekort dat het dan alsnog moet. Wel goed dat het 'afgebouwd' word zo zit je niet in 1 keer helemaal zonder maar heb je al een beetje kunnen wennen. Ben wel heel erg benieuwd hoe ik het zal vinden om continue iemand om me heen te hebben, ben liever op mezelf Ja word flink vervelend! Heb nu ook heel vaak dat als ik eenmaal zit ook geen zin meer heb om dan weer op te moeten staan en het dan maar aan een ander vraag haha gelukkig begrijpt me vriend het nu beter en doet ie dat meestal zonder te mokken Ben gisteren niet aan de muur toegekomen, me broer heeft vorige week aardig zijn best gedaan maar liet het gister weer afweten Kwam veel later dan we hadden afgesproken en vervolgens waren er weer andere smoesjes waardoor hij niks deed en het was voor mij te laat om nog te gaan schilderen. De badkamer is in ieder geval al lekker schoon en vandaag ga ik schilderen. Vriend van me oma komt ook en die gaat ervoor zorgen dat me broer weer even flink zijn best gaat doen Ja gelukkig gaan die 2 weken wel steeds snel, na elke afspraak heb ik al zoiets van laat het maar zo ver zijn haha hopelijk geeft meer duidelijkheid wat meer rust daarin want ik leef eigenlijk alleen nog maar naar de echo's toe. Denk dat ze sowieso glucose eraan hangen om lage suikers op te vangen en ook vast wel 1 met insuline voor het geval ik zelf niet meer in staat ben om het te regelen met mijn insulinepomp, dat laatste word nog leuk heb altijd discussies met het zh gehad erom haha ben namelijk allergisch voor alle insulinesoorten op 1 na en ze willen me juist altijd de verkeerde geven Gelukkig ben je daarna toch weer lekker in slaap gevallen. Ik heb echt een rotnacht gehad...eerst maar niet in slaap kunnen komen en daarna weer continue wakker door de pijn, vanmorgen overgestapt naar de bank waar ik iets beter heb kunnen slapen maar veel was het ook niet. Oow oke dus als je er regelmatig last van hebt is het een teken om rustig aan te doen en anders zijn het oefenweeen. Je kan het natuurlijk ook als smoes gebruiken zodat je toch rustiger aan kan doen Ben benieuwd hoe het morgen is! En nog heel even en dan kan je weer lekker naar je meisje kijken Best wel lullig eigenlijk dat je er zo weinig krijgt... Het was wel erg warm maar zo lang ik bezig was ging het wel al ging ik wel veel te snel haha was ergens ook blij dat me broer niks ging doen want zodra hij weg was ben ik gaan liggen Maar heb ook zoiets van nu even doorknallen en dan zijn we klaar.
Goedemorgen deze morgen ! Nee mijn oom nog niet gezien maar hij blijft tot half september dus we hebben nog alle tijd. Zou leuk zijn als hij er nog is als de kleine komt maar we zien het wel. We zijn eigenlijk op zoek naar een leuke 5-deurs (hebben nu polo 3deurs) maar vinden het erg moeilijk en weten ook niet echt waar we goed aan doen . Dus sinds gisteravond toch besloten om alleen nog naar volkswagen polo's te kijken en dan 5 deurs maar helaas zijn die niet zoveel in de verkoop dus we blijven kijken. Hadden nu wel een mooie grijze gezien dus mijn paps gaat vanuit zijn werk even kijken of het was is. (heb er totaal geen verstand van haha). Ik las gisteravond inderdaad dat ookal beval je in het ziekenhuis je alsnog je bed moet verhogen, logisch natuurlijk want de kraamzorg komt daarna gewoon thuis. Onze kraamconsulent zei dat het minimaal 68-70 cm moest zijn. Ben ook wel benieuwd wat voor kraamzorg we krijgen en of we haar na die 8 dagen al zat zijn haha! Haha heerlijk dat je vriend het begrijpt en dan even voor je opstaat om iets te pakken . Oooh die broer van jou, gaat even goed en dan weer smoesjes, fijn dat de vriend van je oma hem even gaat aanpakken . Vandaag aan schilderen toegekomen? Wel foto's van het eindresultaat maken he (zeg ik wel maar vergeet het ook elke keer haha). Ja gaat zeker snel die 2 weken, wel fijn want morgen krijg je gelukkig (en hopelijk) wat meer duidelijkheid. Huh geven ze altijd de verkeerde? Maar het staat toch in je dossier, moeten ze goed lezen! Wat als ze de verkeerde geven? Krijg je het dan helemaal benauwd of iets? Niet echt fijn mocht het ingediend worden tijdens de bevalling . Slaap je weer wat beter? Het weer werkt ook niet echt mee he of heb je je ventilator nog aan? Ja lullig he dat we er zo weinig krijgen haha. Over 2 weken dan de groeiecho en bij 35 weken de liggingsecho. Ben wel benieuwd of ze goed gegroeit is. Vanmorgen controle gehad, alles was helemaal goed en loopt nog steeds volgens boekje. Ligt al helemaal op haar plekje om te gaan indalen maar zo lag ze 3 weken geleden ook al dus ik denk dat dat niet meer gaat veranderen. Totaal nu 7,5 kilo aangekomen dus dat valt ook wel mee in die 30 weken! Zenuwachtig voor morgen? Hoe laat moet je er zijn? Ik ga weer even snel doorwerken, nog 2 dagen en dan gaan we verhuizen met ons bedrijf. Wel leuk hoor maar tijd te kort om alles in te pakken en te regelen maar ach komt goed. Vrijdag verplicht vrije dag ivm verhuizing dus dan komt de schilder het afmaken en de kinderwagen komt, ben benieuwd . Jij nog leuke plannen???
Hoi hoi, Hoe gaat het met je vandaag? Ooohh dan hebben jullie nog wel even tijd ja! anders moet ie gewoon wat langer blijven zodat hij de kleine toch kan zien Hou me anders even op de hoogte want de vriend van me oma die weet altijd van die dingen via zijn zoon, misschien dat hij nog een plek weet waar je een goeie kan krijgen. 68/70 cm?! Wow komen we er dan nog wel in en uit? Het is ook niet bij alle bureaus verplicht las ik maar sommige kunnen dan weigeren om te komen dus ga het straks gewoon informeren en anders moet het maar. Na die 8 dagen gooi je haar eruit Jaa die moet eens een goeie draai om z'n oren krijgen De slaapkamer is wel af en kan lekker gaan schilderen al zal ik daar vandaag nog niet aan toe komen want me broer moet nog even de naden van de platen wegwerken en denk dat dat morgen pas droog is dus als de kraamzorg weg is ga ik lekker de keuken schoonmaken. Als het klaar is zal ik zeker weer foto's neerzetten! Ik heb altijd discussies in het zh wat me diabetes betreft, ze lijken niet te begrijpen dat het bij iedereen weer anders is terwijl je zou verwachten dat ze heel goed op de hoogte zijn. Als je suiker laag is heeft de ene bijv. een boterham nodig terwijl de ander genoeg heeft aan een suikerklontje en jij weet het beste wat werkt en dan willen ze toch hun wil doordrijven. Heb je ook wel verteld geloof ik dat ik bijna in coma was beland, toen wouden ze me ook de verkeerde insuline geven en terwijl ik half van de wereld was heb ik nog een hele discussie moeten voeren voordat ik de goeie kreeg. Heb ook in me geboorteplan gezet dat zo lang het mogelijk is ik in alles wil meebeslissen en zelf de controle hou en alleen die insuline mag hebben. Ik krijg gelukkig geen erge allergie reactie maar het doet wel heel veel pijn op het moment dat het in mijn lichaam komt. Ik heb vannacht gelukkig goed geslapen, was ik ook wel aan toe, gisteren was ik echt sagerijnig en kon ik nog maar weinig hebben Hoe zijn jouw nachten? Morgen word het 26 graden las ik! Ben blij dat ik in ieder geval even in een koel ziekenhuis zit, heb jij veel last van de warmte? Je zou gewoon minstens 1 x per maand een echo moeten krijgen hehe dat is dan wel weer een voordeel van diabetes Wat fijn dat alles goed is. Gaat ze dan nu ook langzaam die kant op of blijft ze in die houding en gaat ze pas later indalen? Nu aftellen naar de echo Ik voel wel zenuwen maar ook opluchting dat het zo ver is, hoop van harte dat ze ongeveer kunnen zeggen hoe en wat en ik niet weer met lege handen naar huis gestuurd word. Half 2 heb ik eerst controle voor me diabetes en dan 2 uur een echo en daarna nog even bloedprikken. Ben erg benieuwd! Een verplichte vrije dag vinden we niet erg toch Dus na vrijdag is het schilderen ook lekker klaar? Ben erg benieuwd of de kinderwagen jullie nog steeds bevalt en hoe de katten erop reageren! Ik ga deze week zoveel mogelijk doen in huis en me broer achterna zitten Als hij even meewerkt kunnen we deze week klaar zijn en ons nog bezig houden met de wat kleinere dingen. Ik zat er vandaag aan te denken dat we misschien nog 5 weken hebben, wel spannend dan!
Goedemorgen! Druk bezig met alles aan het inpakken op het werk, pff voel me net een oud wijf... heb nu al last van mijn rug . Maar ik zit nu ff en even wat eten dus heb tijd om te reageren . Langer blijven doet hij denk ik niet want zijn vrouw zit gewoon in Nieuw-Zeeland haha. Maar dat maakt ook niet uit, vindt het vooral voor mijn vader heel leuk dat zijn broer overkomt. Hij is al 2 broers verloren en 2 hebben er op dit moment een ziekte dus fijn dat zijn andere broer er nu is. Auto's?? Pff wat een moeilijke keuze zeg. Hebben nu die polo gezien die mijn vader heeft bekeken en mijn paps vond hem helemaal goed. Nu denken we weer, tjees het is wel 4.750 wat je uitgeeft, doen we er wel goed aan aangezien je straks ook een kleine krijgt? Een groot deel van je buffer is dan toch weg en wat als er straks iets kapot gaat? En ik ga natuurlijk parttime werken. We weten gewoon even niet waar we goed aan doen. . Haha ja hoog he? Denk wel dat je er juist lekker uitkomt want nu is het omrollen en opstaan haha. Ben benieuwd. Hoe was de intake met de kraamzorg? En heeft je broer de naden al weggewerkt? Wel fijn dat je daarna weer verder kan Nog eventjes!! Het einde is in zicht . Wow dat meen je niet? nee dat had je nog niet verteld, bijna in coma joh? en dat in een ziekenhuis waar je juist zou zeggen dat ze het allemaal zo goed (moeten!!) weten! Oja het geboorteplan, die moet ik ook nog invullen. Wel fijn dat je het erin hebt gezet en nu hopen dat ze zich er ook aan houden! Zou wel fijn zijn als de bevalling zo fijn mogelijk verloopt. Mijn nachten zijn wisselend. Vannacht weer kut geslapen maarja komt ook door de warmte. Mevrouw is de hele nacht zowat wakker (gevoel dan haha) en loopt elke keer te porren als ik op mijn zij lig maarja op mijn rug doet gewoon weer pijn dus ik weet het gewoon even niet meer . Ja het wordt warm he, is al warm maar wordt nog warmer. Op zich niet veel last alleen waren gisteren mijn enkels helemaal opgezwollen van de vocht hahaha, zag er niet uit maarja je moet het er allemaal maar voor over hebben he! Geen idee qua positie hoe of wat, vk zei dat ze klaar ligt om in te dalen dus ik denk dat dat over paar weken wel gaat gebeuren. Ja spannend hoor vanmiddag. Hoop idd met je mee dat ze wat meer duidelijkheid kunnen geven. Ik ben er vandaag tot 17 uur en dan heb ik weekend dus ik hoop dat ik het nog even weet voordat ik naar huis ga en anders check ik morgen thuis wel even dit topic . Jaa joh, misschien ben je over 5 weken wel mamma!! Wat een gek idee he... en ik moet nog 5 weken werken hahaha! Is wel gek idee hoor . Succes vandaag in het ziekenhuis en natuurlijk met het klussen in het huisje, hopelijk inderdaad alles af zodat alleen de kleine dingetjes nog gedaan moeten worden. Komt vast helemaal goed!!! Hoe gaat het verder met je? Jij wel last van de warmte? Las dat het zondag wel 30 graden wordt (zit ik dan onder een parasol bij mijn schoonouders bleh).
Hey hey Zorg je wel dat je niet over je grens gaat? Heel leuk dat ze gaan verhuizen maar jij bent wel zwanger he Waarom is z'n vrouw niet gezellig mee gekomen? Begrijp het wel ja, voor je vader inderdaad heel erg fijn om hem dan te kunnen zien! Zijn z'n andere broers ernstig ziek? Ja dat is wel even iets om over na te denken. Goed de opties afwegen. Ik hoef me bed niet te verhogen, ten eerste omdat we met de schuine muur zitten en ten tweede denkt ze dat het wel hoog genoeg is en anders zal me vriend het bed misschien moeten verschonen. Het gesprek ging wel goed maar zij ging wel het huis af...trap is zogenaamd steil...en afhankelijk van de kraamverzorgster is de kans er dat ze niet met de baby de trap af gaan. Ik heb geen commode omdat ik het zelf op tafel of op bed ga doen en tafel is iets te laag maar ze begreep wel dat ik niet speciaal voor hun een commode ga aanschaffen. Het zal wel goed komen maar het is dus even de vraag wat er wel en niet gedaan word en elke dag dat ik in het zh lig gaat er 1 dag van de kraamverzorging af. Me broer heeft de ene muur gedaan en vandaag de andere muur, het werd te vochtig in de kamer door dat spul en de warmte dus vandaar dat hij het in 2en doet. Ja ik reageerde niet meer op de insuline en er zijn toen aardig wat fouten gemaakt. Het is dat ik zwaar uitgedroogt was en echt even in het zh moest blijven maar anders was ik dezelfde dag nog naar huis gegaan want uiteindelijk heb ik het allemaal zelf moeten regelen omdat hun keuzes echt niet zouden werken. Ik ben hartstikke tevreden over het zh en over de zorg maar als het op verpleging en diabetes aankomt heb ik al zoiets van daar gaan we weerrrr Heb je al een kussen onder je rug geprobeerd als je op je rug ligt? Ik doe dat weleens, werkt vaak niet heel lang maar toch even om te kunnen slapen. Geniet er maar van dat ze zo lekker beweegt de mijne is zo rustig de laatste dagen Hahah oh oh is het al zover? Straks krijg je je schoenen niet meer aan Ik heb het nog niet gehad al zwellen me vingers wel een beetje op. Ben benieuwd hoe dat allemaal in z'n werk gaat en wanneer ze dan echt gaat indalen. Las wel dat ze tot de 32ste week de tijd hebben om met hun hoofdje naar beneden te gaan liggen. Ik zal sowieso even laten weten hoe het is gegaan vanmiddag. Jaa maf he! Moet zeggen dat ik erg nerveus ben haha en echt hoop vanmiddag iets meer te weten, droom nu ook steeds over de baby en bevalling. 30 graden?! Poeh...dat is wel teveel hoor... Opzich gaat het wel goed naast alle ongemakken en de nerveusiteit heb vooral 's avonds last van de warmte, voor me gevoel lijkt het dan erger te worden. Hoe gaat het met jou?
Hier even snel een berichtje. Het was aardig uitgelopen! Er is een zooitje poeha om niks gemaakt. De reden waarom ze over die 4 à 5 weken begon was omdat ie buiten zijn eigen lijn zat, 1 keer! Vandaag zat ie weer op zijn eigen lijn en als dat zo bl
Hmm er gin iets mis en zie dat het bericht verstuurd ia terwijl ik nog biet klaar was haha Als zijn buikje blijft groeien zoals nu word het 2 weken eerder, dat staat eigenlijk ook al vast. Over 2 of 4 weken word het echt definitief. Verder was alles goed met hem
Hoi Hoi, Nou ik ben bang dat ik vandaag al over mijn grens ben gegaan haha, mijn vingers/voeten zijn ook aardig aan het opzwellen dus ik heb sporten vanavond maar even afgezegd . Het is nu wachten op de verhuizers en als alles in de verhuiswagen zit kan ik heerlijk gaan genieten van mijn weekend! Ja geen idee maar mijn tante die gaat nooit voor zo'n lange tijd mee. Ze is lerares op een basisschool en zij hebben pas zomervakantie als wij de winter in gaan dus ik denk daarom. Mijn vader heeft 8 broers en 1 zus en het is beetje zooitje geworden. Vroeger was alles one happy family maar ondertussen heeft de een ruzie met de ander. 1 oom heeft zelfmoord gepleegd en 1 oom is helaas overleden door asbestkanker. Nu heeft zijn andere broer longkanker maar als het goed is gaat hij hiervan genezen en pas geleden kregen we te horen dat zijn andere broer ook kanker heeft. Gaat dus niet zo fijn dus is wel fijn als zijn broer er dan is. Oh hoef je die niet op te hogen? Dat is fijn zeg! Oja joh ging zij wel het huis af? huh te steile trap? Nou dan gaat ze toch lekker niet met de baby eraf haha, zorg voor hun hoor! Heb je geen commode joh? Wist ik niet, maar idd het bed of tafel is net zo goed, commode gebruik je vaak alleen maar als ze naar bed gaan dus waarom zou je inderdaad zoiets hebben. Wel grappig dat de een dus wel het huis langs gaat en de ander weer niet. Ook fijn dat je broer weer is begonnen!! Wat een heftige ervaring moet dat geweest zijn zeg maar ook stom na zoiets dat ze het nog steeds niet weten, ik neem aan dat ze je dossier toch wel kennen? Nee niet echt kussen onder mijn rug, ga nu wel vaker schuin liggen met die voedingskussen erachter zodat ik dus niet helemaal op mijn rug lig en ook niet helemaal op mijn zij. Maarja met dit weer is het sowieso te warm om lekker te slapen haha! WAT EEN GOED NIEUWS!!! Inderdaad heisa om niets, las net ook in een ander topic dat als ze net vóór een groeispurt meten het weer heel anders is als na een groeispurt dus gelukkig maar. En nu hopen dat hij zo op de lijn blijft en gewoon pas bij 38 weken komt, is toch prettiger voor je kindje . Nou gelukkig goed nieuws en wat meer duidelijkheid. Nu over 2 weken weer controle? Hier gaat het verder wel goed behalve dan mijn rug en mijn opgezwollen enkels/vingers haha, hoorde net van collega dat mijn gezicht ook al beetje vocht vasthoudt dus verhuizen in combinatie met deze warmte doet een zwanger mens geen goed . Straks thuis even lekker een lauwe douche nemen en dan met de voetjes omhoog!! Morgen komt de schilder en de kinderwagen komt ook dus ben benieuwd. Zaterdagochtend komen er vrienden op de koffie en zondag zitten we bij mijn vriend zijn ouders. En maandag weer werken met 30 graden haha, in het nieuwe pand dus ben erg benieuwd . Jij nog leuke plannen dit weekend??
Word het volgende week weer rustiger op je werk? Wat apart dat zij daar pas zomervakantie hebben als het bij ons winter is, klimaatverschil? of hoe zeg je dat.. Wat naar allemaal zeg! Wonen ze allemaal zo ver van elkaar vandaan? Hopelijk zal je andere oom ook genezen! Die trap is echt niet steil hoor, de beneden trap is steiler ik vind hem nu juist heel fijn, de treden zijn breed genoeg, kan normaal lopen zonder te moeten bukken of wat dan ook maar inderdaad als ze het niet willen hun zorg, we komen er wel uit Zo vaak mogen ze mijn kind toch niet vasthouden, is van miijjjj! Ja heb geen commode gehaald omdat ik me neefje en broertje ook altijd op bed enzo deed en dat beviel me prima. Zo zie je maar weer hoe het kan verschillen Ja fijn was anders maar volgende dag ben ik met tegenzin van hun naar huis gegaan en met een paar dagen was ik alweer op de been. Ik denk dat die verpleegsters dat dan toch niet goed lezen ofzo, met de artsen voor me diabetes heb ik nooit problemen die weten inderdaad precies hoe en wat. De warmte maakt het inderdaad nog moeilijker haha maar ik ben bang dat het moeilijk zal blijven, welke houding we ook aannemen. Ja belachelijk wat ze geflikt heeft, ik zat in gedachten met de vraag uhh mag ik je nu een tik geven? Ik wil ook kijken of ik een voorkeur kan geven aan wie er bij de bevalling is want met haar is die klik er gewoon niet en ben bang voor wat er kan gebeuren tijdens de bevalling haha Over 2 weken inderdaad weer controle en ga er vanuit dat ze dan ook wel kan uitsluiten of het 5 weken eerder word, neem aan dat ze niet een week van tevoren gaan zeggen ja volgende week word je ingeleid. Jaa je had ook eigenlijk rustig aan moeten doen he! Strafpunten Neem maar lekker je rust deze dagen en geniet van het weer, de kinderwagen en de andere leuke dingen Ik wil dit weekend weer verder gaan in huis
Hoi Hoi, Heb je een fijn weekend gehad? Ik zit lekker op mijn nieuwe werkplek, moeten we nog wel helemaal inrichten maar ziet er leuk uit . Wel onwijs warm he!! Pff... deze temperaturen zijn niet goed voor ons hoor! Ik verwacht niet zoveel drukte deze week, morgen start onze vervangster dus dat is wel prettig! Ik ga ook niet meer te druk doen want ik heb vrijdag een bezoekje aan het ziekenhuis mogen doen . Ik voelde sinds donderdagavond de kleine meid niet meer en toen ik haar vrijdag tegen 10:00 uur nog niet gevoeld had ben ik maar even langs de verloskundige geweest. Hartje klopte helemaal goed alleen lag ze idd erg stil dus ik mocht door naar het ziekenhuis. Gelukkig is alles helemaal top en groeit ze ook volgens het boekje. Ze weegt nu 1580 gram en qua vruchtwater en groei is het helemaal goed. Wel fijn zo'n extra check. Ja is natuurlijk andere kant van de wereld dus de zomers zijn daar in de winter. Wel lekker als je hier in de winter de zon op wilt zoeken . Haha idd dan doen ze het maar niet en kan jij je kindje lekker bijhouden . Nee hoezo idd commode als het ook gewoon op de tafel of op bed kan, groot gelijk heb je! Nou denk wel dat ze dat kunnen zeggen hoor haha dat je week erop wordt ingeleid. Als je zwangerschapsvergiftiging of iets anders hebt dan krijg je dat ook gelijk te horen. Maarja aan de andere kant, je hoeft dan niet zo lang meer te wachten en zit je niet tegen een datum aan te hikken . Ik zei ook tegen mijn vriend, vanaf 12 september mag ze komen hoor haha! Hoe is het met jou? Lekker geklust in je huisje? Nog wat leuks gedaan met dit warme weer? Pff dit is iets teveel van het goede hoor bah bah! Vrijdag is de kinderwagen binnen gekomen, erg mooi!! En de schilder heeft de voorkant geschilderd dus dat kan ook weer van ons lijstje. Zaterdag was er braderie dus daar ben ik even met moeders geweest en gisteren op weg naar Arnhem naar mijn schoonouders etc. 's avonds lekker uit eten geweest en lekker weekend gehad dus. Wel onwijs warm maarja nog even paar dagen hoorde ik en dat komen de regen en onweersbuien er weer aan. Hoe voel jij je?
Hey hey, Wat naar zeg!! Gelukkig kon je zo snel terecht en is alles toch goed met haar, wat eng! Voel je haar nu wel weer? Hadden ze nog een verklaring waarom ze zo stil was? Mijn weekend was wel oke, ik heb zaterdagochtend nog even geschilderd en verder rustig aan gedaan, me neefje was vrijdag jarig dus dat hebben we ook gevierd. De warmte is wel teveel van het goeie Ik heb gister in de tuin gezeten met me voeten in koud water maar in de avond werd ik zwaar beroerd, slap gevoel, misselijk en doodmoe ook ineens. Vannacht tot een uur of 4 in coma gelegen wat heerlijk was maar daarna ben ik weer elk uur even wakker geweest. Vanmorgen voelde ik me even wat beter maar mijn suiker doet weer raar en het is alweer bloedheet..ik ga me de komende dagen heel rustig houden en hoop dat het na woensdag een stuk koeler word, ik kijk uit naar een flinke onweersbui even verkoeling Ja in dat soort gevallen is het niet anders, dat merk je vaak pas onverwachts toch? en dan moet je gewoon bevallen. Je hebt ook wel gelijk dat je dan niet te lang naar de datum hoeft toe te leven maar aan de andere kant...over een week beval je..paniek! hahah Al met al heb je dus toch een lekker weekendje gehad zo te lezen, heel fijn dat het goed gaat met de kleine meid De nieuwe werkplek bevalt je dus ook? Inderdaad rustig aan doen hoor, zeker na wat er gebeurd is en met deze warmte...ze moeten dat wel begrijpen op je werk. De mijne is sinds gisteren weer erg aan het bewegen maar denk dat het gewoon geen druk mannetje is en ik het maar moet doen met wanneer ie wel beweegt
Hoi Hoi, Ja was echt wel even schrikken maar toen ik aan de CTG zat voelde ik haar al bewegen en 's avonds was ze niet te stoppen dus ik denk dat ze even een rustochtendje had genomen na zo'n drukke verhuisdag haha! Tja ze zeiden dat de drukke dag ervoor een reden kon zijn maar ze lag ook met haar rug naar mijn buik dus dan voel je haar niet zo goed bewegen. Gelukkig is alles goed, groeit ze perfect en gaat het supergoed met haar . Wat vervelend dat je beroerd bent geworden door de warmte, is ook niet normaal he? Gelukkig had je wel een koud voetenbadje tot je beschikking. Wij zitten sinds gisteren in het nieuwe pand en het was hier ook niet op uit te houden, mijn voeten waren nog nooit zo dik geweest dus toen ik thuis kwam heb ik ook gelijk een koude douche gepakt en ben ik met mijn voetjes omhoog gaan zitten. Voel ze nu al weer opzwellen dus wordt een leuke dag haha! Ja inderdaad, nu goed op jezelf letten, rust houden en veel drinken en dan zo de dag maar doorkomen! Ik hoop ook mee op snel wat verkoeling . Haha zou inderdaad wel raar zijn als je een week van te voren te horen krijgt dat je zoon die week erop komt. Maar misschien aan de andere kant is het wel lekker hihi. Wat lekker dat je kleine man weer aan het bewegen is . Is je buikje al wat boller geworden? Je vond hem plat toch? Wel balen dat je suiker weer raar bezig is, komt dat door het weer? Ben je gisteren de dag nog doorgekomen?